Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  Voteba13S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  Voteba14S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  Voteba15 
Jake
S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  Voteba13S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  Voteba14S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  Voteba15 
Valentine
Abigail
Lori
Edgar

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

muligheder

S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  Voteba1320%S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  Voteba15 20% 
[ 1 ]
S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  Voteba1320%S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  Voteba15 20% 
[ 1 ]
[ 1 ]
[ 1 ]
[ 1 ]

Totale stemmer : 5

Poll closed

S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen  Empty S.P.Q.U (the senate and the people of underworld) afstemningen

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 11:02

Hejsa Underworld
Jeg er et snakke menneske, jeg holder af at høre andre meninger og blive klogere på den verden omkring mig.
Dette er grunden til jeg har fundet lysten til at lave en gruppe af intellektuelle folk, der snakker om et nyt emne ver uge, så vi alle bliver lidt klogere og mere forstående.
I får alle indflydelse på hvad emnet bliver til næste gang, som bliver gjort med i alle stiller et forslag op hvis i ønsker det, også vælger vi et med ganske normal demokrati, som så bliver brugt som næste emne i ugen efter.
I behøver ikke skrive under i blod eller noget, dette er helt friviligt, og hvis et emnet i ugen efter ikke er noget i vil snakke om, så er det helt forståeligt, og i er velkommen til at gå og komme som i vil.
efter noget snak og frimulighed for at folk kunne komme med deres egne snakke emne forslag, har jeg lavet en liste over stemme mulighederne til første snakke emne.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum