Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Lets have some fun // Zahara // EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Lets have some fun // Zahara // EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lets have some fun // Zahara // EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Lets have some fun // Zahara // EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Lets have some fun // Zahara // EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Lets have some fun // Zahara // EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Lets have some fun // Zahara // EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Lets have some fun // Zahara // EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Lets have some fun // Zahara // EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Lets have some fun // Zahara // Voteba13Lets have some fun // Zahara // Voteba14Lets have some fun // Zahara // Voteba15 
Jake
Lets have some fun // Zahara // Voteba13Lets have some fun // Zahara // Voteba14Lets have some fun // Zahara // Voteba15 
Sasha
Lets have some fun // Zahara // Voteba13Lets have some fun // Zahara // Voteba14Lets have some fun // Zahara // Voteba15 
Renata
Lets have some fun // Zahara // Voteba13Lets have some fun // Zahara // Voteba14Lets have some fun // Zahara // Voteba15 
Celenia
Lets have some fun // Zahara // Voteba13Lets have some fun // Zahara // Voteba14Lets have some fun // Zahara // Voteba15 
Lenore
Lets have some fun // Zahara // Voteba13Lets have some fun // Zahara // Voteba14Lets have some fun // Zahara // Voteba15 
Genevira
Lets have some fun // Zahara // Voteba13Lets have some fun // Zahara // Voteba14Lets have some fun // Zahara // Voteba15 
Katrina
Lets have some fun // Zahara // Voteba13Lets have some fun // Zahara // Voteba14Lets have some fun // Zahara // Voteba15 
Lori
Lets have some fun // Zahara // Voteba13Lets have some fun // Zahara // Voteba14Lets have some fun // Zahara // Voteba15 
Edgar
Lets have some fun // Zahara // Voteba13Lets have some fun // Zahara // Voteba14Lets have some fun // Zahara // Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Lets have some fun // Zahara //

Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 18:46

S: Firestep Diskotek
T: 18:35
O: Der er masser af fulde mennesker som danser og snakker og har det sjovt.
V: Det er koldt og det regner på sneen udenfor.
P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Chie var gået et sted hen som hun aldrig havde været før, nemlig et diskotek, hun havde set en masse mennesker komme ind ad denne dør og ud helt færdige, det så en smule interessant ud, Rex var dog ikke med, så det var lidt mere uhyggeligt end det plejede at være udenfor. Da hun kom indenfor var der lugten af smøg og mjød og øl. Hun gik direkte op til baren, damen kiggede på hende undrene, "Hvad laver et barn som dig på dette sted?" Spurgte damen bag baren. Chie kiggede og smilede, "Jeg ville bare kigge lidt rundt, sælger i kakao? eller mælk?" Spurgte hun stille. Hun kiggede rundt mens damen fandt noget mælk frem til hende. Chie fik øje på en pige, hun så yngre ud end alle de andre som var herinde. Hun vendte sig en halv omgang, betalte for mælken og drejede sig lidt igen og sad og nippede til den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 18:57

Zahara sad og nippede til en drink mens hun sad og kiggede opgivende rundt i lokalet, med alle de dansende og fulde mennesker. Det gjorde hun indimellem når hun følte sig alene og utilpas. Selvom King prøvede at gøre hvad han kunne. Hendes søster og hende, havde vist skændes lidt. Det måtte være nerverne inden søsterens store eksamen, tænkte hun. Hun gik altid herhen, når hun var lidt sur eller mut. King var blevet derhjemme. Hun fik øje på en pige, som hun aldrig havde set her før.
Hun sattes sig hen ved siden af hende, og betragtede hende lidt, mens hun tog en slurk af drinken.
"Hvad laver du her, lille ven? Der er lidt farligt med alle de fulde mennesker." fortalte Zahara pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 19:05

Chie smilede til pigen og satte mælke glasset fra sig, slikket sig om munden og kiggede på hende, "Ja, jeg er også lidt bange," sagde hun nervøs. "Jeg kom bare for at se hvad dette sted var," Smilede hun sødt. Hun kiggede på en mand som tog havde lagt sin hånd på en kvindes lår og bevægede den frem og tilbage, det var ikke noget Chie hun kunne lide at se, det gjorde hende utilpas og bange, hun fik et glimt af hans øjne, hun havde i dette øjeblik lyst til at bruge sin evne, men od vær. "Hvad laver du her? Du ser ret ung ud, i forhold til alle disse mennesker" Sagde Chie med et tomt ansigts udtryk. Følelsen af at være utryg, gjorde hende bang. Så hun havde det ikke for godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 19:17

"I så fald må du hellere komme væk, for du ser ærlig talt en smule bleg ud, søde ven.
Ville du med mig hjem, eller kan du selv finde hjem?
Jeg kommer her, når jeg er temmelig mut. Søskende kan være temmelig irriterende nogle gange. Jeg går også hurtigt herfra igen." fortalte Zahara venligt og rejste sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 19:27

Chie var færdig med sit mælke glas og rejste sig sammen med pigen, hun så at manden havde bevægede sin hånd længere op, hun kunne huske hans øjne, huske at hun kunne se lige igennem ham og se hvad han ville have, hun gik på huk og holdt sig før ørene mens hun kneb øjnene sammen. Hun begyndte at hviske ting til manden, alle i lokalet kunne se at han kiggede rundt overalt for at finde kilden, da han så Chie gættede han på at det var hende, men langt noget han ikke, to skridt og så snubbelede han over sine egne fødder, folk grinte, hans ansigts udtryk blev tomt, da han så på Chie og Chie så på ham, de kiggede hinanden dybt ind i øjnene og så rejste han sig op, han gik op til damen i baren, bestilte noget øl. Chie var tæt på at få ham til at ødelægge øl flasken men hendes sprog ødelagde det. Han havde glemt hvorfor han var gået op, men tog øllen og forsatte ned og satte sig ved kvinden igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 19:32

Zahara var lamslået, og i et kort øjeblik var hun helt væk. Manden havde så sandelig også fortjent det, det svin, tænkte hun. Hun tog fat i Chies hånd og gik ud af døren. "Det må jeg sige, min ven, det var ret sejt gået. Ville du med hjem til mig? Eller kan du selv finde hjem?" sagde Zahara lidt lamslået men smilede stadigvæk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 19:46

Chie kiggede på hende og gav hende et knus, der var ikke mange som havde kunne holde til at se det, folk ville have blevet bange, ja ligefrem prøve at dræbe hende hvis de viste hvem det var. Chie tænkte lidt over det, skulle hun tage hjem til familien derhjemme, eller skulle hun gå med en fremmede hjem, hun kiggede på pigen igen. "Jeg vil gerne med dig hjem, men først... Hvad hedder du?" Spurgte hun. Chie kunne ikke smile, hun var nervøs og følte sig stadig utilpas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 19:59

Zahara smilede helt over at have fået et kram. Det var længe siden hun havde fået sådan et dejligt kram. Hun smilede og fortalte hende med blid stemme "Jeg hedder Zahara. Min familie er meget venlige mod fremmede. Min hund, King, skal først se dig an, men jeg tror på, at han kan lide dig. Men...hvad er dit navn egentlig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:21

Chie tog fat i hendes hånd med et stort smil, "Mit navn er Chie Mi" Smilede hun, "Du kan faktisk slev betemme om du ville kalde mig vis eller skønhed," sagde hun. Det interesseret måske ikke Zahara hvad hendes navn betød, men det gjorde det for Chie. Hun kiggede først ned og så op på Zahara. "Skal vi tage hjem til dig?" Hun holdt om Zaharas hånd med begge hænder. Hun holdt en smule godt fast, så det kunne måske gøre lidt ondt på Zahara men det var ikke Chies intuition at skade hende eller nogen andre for den sags skyld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:31

Zahara smilede overvenligt til hende.
"Skønhed er vist et passende kælenavn til en sød pige som dig. Ja vi kan godt tage hjem til mig. " sagde Zahara roligt og gik ud i sneen, mørket og regnen med Chie i hånden. Hun lovede sig selv at beskytte hende for alt ondt og mørke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:47

Chie fulgte loyalt med, det var ikke første gang hun havde fulgt efter nogen eller følgede nogen med sig, Chie holdt endnu mere fast, *Du må ikke give slip* Tænkte hun. Hun kunne høre mennesker som havde drukket gå rundt omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:58

Hun kunne føle frygten i Chies krop og hænder. Hun løftede hende op, og efter et stykke tid, kunne Zahara skimte et gods. Snart befandte de sig foran døren til det store gods, og Zahara ringede på dørklokken og afventede svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 22:23

Da Chie blev taget op følte hun sig hel lille, hun kunne mærke at hendes kinder var blevet røde, hun rødmede. "Tak" sagde hun stille. Da de var nået hen til godset kiggede hun. Stort gods, generelt store steder eller masser af mennesker imponerede hende bare, eftersom hun ikke kom ud tit.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 10:30

Døren åbnede lige så stille op, og et ansigt kom frem bag døren.
"Hvem der?" spurgte den kvindelige stemme lidt alvorligt.
"Det er mig, Zahara, mor. Skulle I ikke være hos mormor?" Spurgte Zahara roligt og aede blidt Chie på hovedet.
Moderen rystede på hovedet og spurgte alvorligt "Hvem er så det?"
"Det er Chie, min nye ven. Jeg har sagt, at hun og hendes hund gerne må komme ind og få varmen." fortalte Zahara og trådte ind af døren med hundene efterfulgt.
"Jamen så velkommen til, unge ven. " sagde moderen og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 16:20

Chie hoppede af ryggen, hun bukkede og smilede venligt til moderen. "Mange tak," sagde hun. Hun kiggede op på Zahara. Og dernæst rundt i lokalet. Et smil bredte sig på læben, men forsvandt hurtigt igen. Hun ville meget gerne være venlig efter den opførelse Zahara havde set. Hun ville meget gerne vise sin gode side i stedet for hendes morderiske side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 20:58

Zahara smilede blidt til Chie, og var imponeret over, at hun var så pænt opdraget og høflig, selvom hun selvfølgelig havde en lidt morderisk side.

King kom glad hen og snusede til Chie, som en måde at sige velkommen på.

"Ja, det er så King. Han byder dig vist også velkommen. " sagde Zahara og smilede.
Hendes fader kom gående, og blev lidt overasket over synet af Chie. Han gik hen og for at kigge nærmere på hende, men gav hende så hånden og sagde velkommen.
"Lad mig vise dig rundt." sagde Zahara og fulgte hende med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 22:16

Chie gav hånd til faderen og smilede, hun aede lige King på hovedet en gang, før hun fulgte efter Zahara, det var underligt at komme hjem til andre, hun havde det altid så anspændt, og hun plejer ellers at være meget fremgående når det kommer til at møde nye mennesker. Hun kiggede omkring, og fulgte flittigt efter Zahara som var hun en loyal hund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 19:27

Zahara kunne godt mærke, at det ikke kun var ondskab der boede i hende, men også trofasthed og loyalitet. Hun lignede nu en der godt kunne trænge til en varm kop kakao, tænkte Zahara og fulgte hende ind på hendes værelse.
Masser af plakater hang rundt i værelset. Det var nu mest billeder af hende og hendes familie. Der var et særligt billede der hang ved hendes seng, og det var et billede med King og hende der sidder ved søen, mens solen skinnede ned mellem træets store kronblade.
En pokal stod oppe ved en hylde, som et symbol på, at King havde gået til hundespring, og havde vundet stort. Så havde hun også et lille køkken ovre i hjørnet til at lave kakao og hvad ellers hun kunne finde på.
Hun bad Chie om at sætte sig på sengen og vente, indtil hun kom hen med en dejlig varm kop kakao.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 22:27

Chie satte sig i sengen, hun slappede pludselig helt af i kroppen, hun holdt øje med Zahara. Inden hun begyndte at åbne munden og tale, "Undskyld det tidligere, det var ikke min mening at gøre nogen fortræd," sagde hun stille mens hun kiggede ned på gulvet. Hun sukkede, hun følte sig ikke specielt glad, hun kiggede rundt på billederne der hang oppe, og så billedet af King og Zahara. Chie tænkte sig lidt om før hun turde spørger. "Er King din bror?" Spurgte hun i al sin nysgerrighed. Hun var jo også søster til en hund, så det ville ikke være så forfærdelig underlig hvis Zahara måske også var det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 19:29

Zahara smilede lidt og satte sig på sengen.
"Hvis du følte dig bange eller skræmt, kunne du jo ikke gøre for at du gjorde, som du nu gjorde. Manden var nu også lidt en gris." svarede Zahara roligt og rejste sig igen op, for at tage sin egen kop kakao. Hun vendte sig med ryggen til køkkenbordet og studerede lidt hende kønne hår.
"Ja, King og jeg er de bedste søskende. Vi elsker hinanden meget højt, og har det sjovt hver eneste dag." svarede hun atter, og gik hen for at tænde nogle stearinlys rundt omkring i værelset. Derefter satte hun sig tungt på sengen.

"Hvad beskæftiger du dig egentlig med? Og desuden er du den eneste ven, jeg har haft." spurgte Zahara roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 15:30

"Beskæftiger mig med..." Hun tøvede lidt. "Udforske verden, lærer og studere, lidt af hvert og mest det normale for et barn," Smilede hun. Hun kiggede rundt. "Godt at dig og King i er så tætte, mig og min tvilling bror, kan ikke enes særlig tit," Hun smilede og kiggede på billedet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 15:20

"Hvorfor kan dig og din bror ikke enes?
Det er da altid en god begyndelse at studere og udforske verden sammen med din bror.
Tja min bror kan da godt være en plage indimellem." fortalte Zahara og nussede King på hovedet og drak en kop kakao.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 19:46

Chie smilede, "Vi er bare ikke altid enige, han er overbeskyttende!" Hun fniste lidt og snorede en omgang, hun satte sig på hug og så på King, hun rakte hånden frem for at ae ham, men hun stoppede foran ham, som hendes bror, ville hun have at King godkendte hende til at må ae hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 20:39

King snuste forsigtigt til Chie og slikkede hendes hånd.
Han vidste at Chie var god nok selvom han ikke kendte hende. Derefter lagde han sig i sin gamle kurv, han havde haft siden han var hvalp.
"På en måde forstår jeg ham, for du betyder meget for ham, det ved jeg." sagde Zahara og smilede venligt til Chie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 19:44

Hun smilde da king slikkede hendes hånd. "Det ved jeg" sukkede hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets have some fun // Zahara // Empty Sv: Lets have some fun // Zahara //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum