» I need you to hear the story - Genevira
Dont stand to close to the fire - Caroline EmptyIdag kl. 17:06 af Genevira

» It's been a long long time
Dont stand to close to the fire - Caroline EmptyIdag kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Dont stand to close to the fire - Caroline EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Dont stand to close to the fire - Caroline EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Dont stand to close to the fire - Caroline EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Dont stand to close to the fire - Caroline EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Dont stand to close to the fire - Caroline EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Dont stand to close to the fire - Caroline EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Dont stand to close to the fire - Caroline Voteba13Dont stand to close to the fire - Caroline Voteba14Dont stand to close to the fire - Caroline Voteba15 
Lori
Dont stand to close to the fire - Caroline Voteba13Dont stand to close to the fire - Caroline Voteba14Dont stand to close to the fire - Caroline Voteba15 
Valentine
Jake
Edgar
Lenore
Abigail
Celenia

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164699 indlæg i 8727 emner

Dont stand to close to the fire - Caroline

Go down

Dont stand to close to the fire - Caroline Empty Dont stand to close to the fire - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 27 Dec 2012 - 11:13

T: 17:34
S: Kroen det vilde svin
V: Køligt udenfor
O: fulde mennesker
P: Sort hætte trøje, sorte cowboybuksrt og så en sort t-Shirt

Arycia sad ved et bord med hætten over hovedet gemt i mørket, hun hvde valgt at gå en tur hun vidste ikke om Arason var der hjemme eller om han også var gået en tur, men det bekymrede hun sig ikke om selvom det var hende der skulle passe på ham men han skulle også havde nogey albuerum nogle gange, hun sad med en øl og drak lidt af den af og til, folk lagde ikke mærke til hende da hun bare sad i mørket og sagde ingenting, hun havde ikke rigtig noget at gemme sig for hendes far var her nok ikke og der ville nok ikke komme dusørjægere ind på kroen lige for tiden, men man kunne aldrig være for forsigtig.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Dont stand to close to the fire - Caroline Empty Sv: Dont stand to close to the fire - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 23:55

Caroline trådte ind af døren, hendes hud var marmor bleg.. Men stadigvæk så smuk.. Hendes gyldne lokker krøllede som proptrækker krøller, og sad helt perfekt. Hendes bevægelser bevægede sig forbi disse dusørjægere, men Caroline var ligeglad. Der var ikke dusør på hende så vidt hun vidste. Caroline gik øje på en varulve kvinde, og satte sig hen ved siden af hende. En af dusør jægerne rørte ved hende varm, hvilket fik Caroline til at sætte sine finger spidser på hans arm så hans hud satte i voldsomt brænd. Manden tog armen til sig og kiggede skærmt på Caroline.
"Nu gå." Sagde hun emd sin evne tvang, og manden vendede om på hælene og gik sin vej.
"God aften kærer." Sagde Carolien venligt til varulven.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum