Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba15 
Valentine
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba15 
Natalie
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba15 
Lori
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba15 
Jake
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba15 
Lenore
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba15 
Renata
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba15 
Katrina
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba15 
Sean
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba15 
Elizabeth
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Why the hell did I get back here? - Dust.

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 23:55

Dust smilede af hende mens han satte sit sværd tilbage på plads på hans ryg han før han let gik hen til hende og gav hende et kram!

"Jo kom så din idiot!" sagde han drillende og gik med hende mod byen hvor han kiggede rundt efter en bar mens de gik!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 0:33

Blair forstod ikke helt hvorfor han krammede hende, men det gjorde hende ikke noget. Hun gengældte det bare og så begyndte hun bare at blive mere sikker på at han ikke havde tænkt sig at forlade hende og at hun sagtens kunne stole på ham og ikke behøvede at frygte han forlod hende. Men hun var stadig ikke overbevidst. Blair begyndte at gå da han også gjorde. Hun prikkede dog til ham med en albue da han kaldte hende idiot.

”Det er kun mig selv der må kalde mig det mester.”

Hun sagde det med et smil og et glimt i øjnene, hun ville ikke have han troede på det. For det var bare for sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 0:55

Dust smilede roligt til hende og lagde en arm om livet på hende mens de gik
"Ja kun dig og mig for du er min lille idiot og jeg er din dumskalde!" sagde han roligt og nussede hendes hofte!

"Og hvis du er sød kan det være jeg siger at du er en smuk idiot!" tilføjede han drillende og opdagede en hyggelig lille kro hvor han tog hende med ind! Han snakkede med bartenderen om han kunne få et værelse til sig selv og hans slave og efter at have betalt for det fik de et enkelt værelse som de kunne overnatte på! Dust havde allerede trådt ind i rollen som herre og hans slave da de jo havde aftalt at hun skulle spille hans slave når de var ude eller andre var nær dem!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 1:01

Blair aede forsigtigt hans kind. Hun lagde hendes arm hen over hans nakke, hun kunne ikke se hvor hun ellers skulle gøre af den. At lade den falde langs hendes side ville være akavet for dem begge, og at ligge den om hans ryg ville også nemt kunne blive akavet. Så hun lagde den.

"Min dumskalde. Flotte dumskalde."

Hun sendte ham et smil og skulle til at svare, men nåede så ind i kroen. Hun så pludselig følelseskold ud. Det var vel ofte sådan slaver var, ikke? Så hun stod bare med blikket rettet mod jorden og prøvede så vidt som muligt ikke at vise nogen form for følelse. Udover måske frygt, men det var svært, for hun frygtede ikke Dust.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 1:13

Kro ejeren måtte have accepteret hvad han så når nu han stod med armen om en smuk pige der så ned i jorden og virkede til at være en lydig slave! Dust tog hende roligt med sig op på værelset og da nogen så mistænkeligt på den mens de stod ved døren skubbede han hende ind af døren så det så ud som om han skubbede hårdt selvom han gjorde det blidt!

"Din uduelige slave man skal da også gøre alting selv så doven som du er!" sagde han vredt uden at se på dem mens han roligt gik ind lukkede døren efter sig og låste den! Han smilede roligt til hende og nussede hendes kind!

"Du gør det da okay ind til videre min lille `slave´!" sagde han roligt og lagde let hovedet på skrå mens han så hende i øjnene "Nu har vi bare et lille problem de fleste slave ejere har det med at kneppe deres slaver når de er utilfredse med slaven men selvfølgelig det kan godt være de ikke forventer at jeg gør det mod dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 1:25

Blair fulgte ham op til værelset 'væltede' en på værelset da han blidt skubbede til hende. Bare for at det så mere sandsynligt ud.

"Undskyld herre."

Sagde hun inden han lukkede og låste døren. Hun rejste sig op igen overvejede hvad de skulle gøre med hensyn til hendes 'straf' hun ville ikke have noget imod at have sex med ham, men det ville bare ikke komme til at lyde ufrivilligt. Så det var måske ikke så smart.

"Måske ikke. Men er der ikke også andre straffe? Ellers kan vi vel altid lade som om?"

Hun trak på skulderne, fordi hun ikke var helt sikker på hvad de skulle gøre. Det ville også svært at forfalske det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 1:29

Dust så tænkende på hende og lagde hovedet på skrå mens han prøvede at tænke på hvad de så kunne gøre!

"Hvor realistisk tror du at du kan gøre det hvis jeg straffede dig med sex og du tiggede mig om at lade vær?" spurgte han roligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 1:37

Blair så ud i luften, ikke at hun havde vendt sig væk fra ham, men hendes blik var på ham dog uden hun lod meget mærke til ham. Hans forslag var meget godt. Men så skulle de bare finde en form for erstatning for sex som straf.

"Men det kræver vel næsten en erstatningsstraf så, ikke?"

Hun gik hen og satte sig på sengen og prøvede at finde på en god løsning og det skulle også gå rimelig hurtigt. Så andre ikke begyndte at mistænke noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 1:49

Dust smilede roligt af hende "Nej ser du flere slaver tigger deres herre om ikke at kneppe dem selvom deres herre gør det alligevel og hvis du tigger mig om at lade vær mens jeg tvinger dig til det virker det realistisk!" sagde han roligt og gik hen til hende for at nusse hendes hår mens han så hende i øjnene!

"Så er du sød at tigge mig om at lade vær så skal jeg nok sørge for at du ikke kommer til skade undervejs!" sagde han roligt og strøg blidt hendes ene bryst for at starte lidt op for det da de var nød til at starte nu for at folk troede på det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 1:53

Blair vidste ikke helt hvad hun skulle tænke. Det var jo ikke fordi hun synes sex var dårligt, men hun følte sig halvvejs tvunget til det. Hvis hun ikke gjorde det ville folk ikke tro hun var en slave og det måtte ikke ske.

"Okay."

Sagde hun i et roligt og lavt toneleje.

"Vil du ikke nok lade vær? Vær sød herre."

Hun lød ikke vildt overbevisende, men hun lød stadig bange og bedende. Så godt som hun nu kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 2:00

Dust tog hende blidt op og stå og skubbede hende mod væggen Så man kunne høre at hun stod mod den på den anden side "Du ved hvad din straf er når du gør mig til grin overfor andre!" sagde han med en vrede som lød rigtig for dem ude for døren hvor den var påvirket af at den skulle igennem væggen men som hun burde kunne høre var falsk! Han tog kjolen af hende uden at ødelægge den og han håbede hun kunne bruge hans falske vrede til at føle sig som en bange slave der snart skulle straffes mod hendes vilje!

"Smid så dine trusser din åndssvage slave!" beordrede han og så på hende med et roligt smil mens han ventede på hun gjorde for at gøre hende tryg ved situationen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 2:07

Blair ville ikke rigtig kunne være bange. Hun var ikke bange for Dust, så hun kunne heller ikke være bange for noget han gjorde. Hun fik et mindre chok da han førte hende om af væggen. Men gjorde bare som han sagde og smed trusserne. Det mindede en smule om hendes korte tid med Serkan, hvilket godt kunne give hende en følelse af frygt og usikkerhed. Hun dækkede hendes øjne med hendes arm og forstillede sig at det var en rigtig voldtægtsmand hun var sammen med. Det ville gøre hende bange. Selvom hun aldrig ville indrømme det, i hendes verden var hun ikke bange for noget.

"Undskyld herre. Jeg vil gøre det bedre næste gang."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 2:18

"Ja det har du også bare at gøre din slave tøs men derfor skal du stadig straffes for at være så uduelig hele tiden!" sagde han vredt mens han tog sit eget tøj af til han også var nøgen han tog roligt et kondom fra sin rejsekappe og da han vendte sig mod hende igen fik hun udsyn til en stor tyk stiv pik som var den der skulle op i hende lige om lidt! Dust greb blidt om hende og nussede hendes fisse til hun blev våd så hun var klar til at blive straffet!

"Stå så stille og tag din straf som den slave du er!" beordrede han mest af alt som en tilføjelse til skuespillet så folk nemmere kunne tro at hun prøvede at undgå hans straf! Dust tog kondomet på før han lænede hende frem mod væggen og tog om hendes hofter "Blair tig højlydt når jeg begynder og spørg mig om ting som om jeg ikk nok vil lade være og du nok skal opføre dig ordentligt fra nu af!" hviskede han i hendes øre mens han tog hendes bh af hende han tog igen fat i hendes hofte satte pikken mod hendes fisse indgang og pressede den hårdt op i hende så hendes underliv blev spildet ud over den! Hun fik den til roden hver gang og han sørgede for så godt han kunne at hun nød det men samtidig kunne lyde som om det skete mod hendes vilje!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 2:24

Blair fandt hele situationen meget ubehagelig. Men hun gjorde alligevel som enhver anden 'slave' ville have gjort og tog straffen som den var. Hun forstillede sig hele tiden en anden mand, en stor pumpet og ulækker mand der lagde an til at voldtage hende. Det gjorde skuespillet meget lettere og bedre. Hun lyttede til hans hviskende ord og mærkede de hårde stød.

"Undskyld herre. Vær sød at lade vær. Jeg vil gøre alt andet, hvis du bare lader vær. Jeg vil være en ordentligt slave. Please lad vær."

Det lød langt mere overbevisende end det tidligere havde gjort. Fordi Blair forstillede sig selv blive voldtaget, var det svært for hende ikke at kæmpe imod. Det ville hun have gjort hvis hun rigtig var blevet voldtaget, eller seksuelt misbrugt af hendes slaveejer. Men fordi hun vidste at det var Dust, så var det ikke lige så slemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 2:37

Dust hjalp hende med hendes skuespil ved at tage et fast greb om hendes bryster og gramse kærligt på hende mens han stødte hårdt op i hende og hun lød faktisk utroligt realistisk! Han kunne nu godt lide dette lille samarbejde mellem dem hun forblev fri for andre slaveejere og de havde sex med hinanden hver gang nogen så ham være utilfreds med hende og de skulle overnatte uden for hans lejligheder!

"Du blir kun en god slave ved at blive straffet hårdt når du fejler!" sagde han vredt mens han kneppede hende lystigt da hun havde en dejlig krop når man tænkte på at hun både havde født et barn og var blevet voldtaget af dyr! Han brugte en halv time på at straffe hende nogen gange trak han sig ud og beordrede hende til for eksempel at ligge sig over bordet hvor han så fortsatte med at kneppe hende hårdt! Da han endelig kom i hende pressede han den ind og holdt hende fast mens hans sæd fyldte kondomet og han små stønnede nydende! Han smilede nydende til hende mens han strøg hendes bryster da hun lå på ryggen på bordet "I nat kan du få lov til at sove nøgen på gulvet så du kan blive mindet om hvor din plads er!" sagde han vredt men blinkede til hende som tegn på at hun rigtigt skulle sove hos ham i dette værelses eneste seng!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 2:41

Blair nød i bund og grund det han gjorde ved hende, derfor var det også svært for hende ikke at stønne indimellem. Blair var ikke god til at spille skuespil, hun lignede ikke en kold fisk når hun gjorde det, men hun var ikke den bedste. Så medmindre hun havde en grund til at spille, som der, så gik det som regel ikke specielt godt. Alt hvad han sagde gjorde hun, i et forsøg på at virke som en god falsk slave. Men mest også fordi hun ikke helst ville undgå det igen forløbig. Det var ikke fordi hun ikke var lettere tiltrukket af Dust, eller fordi hun ville nyde at have almindelig sex med ham. Men når hun skulle virke bange var det ikke lige så godt.

"Ja herre."

Sagde hun da han var færdig og gengældte hans blink med et smil. Hun vidste godt at det hele bare var skuespil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 2:51

Dust smilede roligt til hende tog om hende og løftede hende op så hun var i hans arme stadig med hans pik oppe i hende og benene om livet på ham han løftede hende hen til sengen hvor han lagde sig ned så hun lå under ham trak pikken ud af hende og tog kondomet af så han kunne smide det i skraldespanden uden at forlade hende! Hun var stadig dejligt varm efter den halve time med hans pik pumpene i hende og han nød den varme hendes krop udsendte!

"Jeg tænkte på om jeg må tage samme tur i morgen tidlig smukke?" hviskede han roligt i hendes øre "Som en lille tilføjelse til din slave stilling at du skal tilfredsstille mig hver morgen jeg har lyst til din slave fisse?" han smilede drillende til hende mens han blidt masserede hendes bryster for at nyde at han stadig havde hende nøgen i sin magt han nød altid følelsen af et par faste gode bryster i sine hænder og nu havde han fået smag for hendes fisse!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 3:01

Blair havde ikke tænkt sig at det skulle ske ret tit. Kun hvis de var steder som på en kro eller lignende. Måske ville hun engang have komplet frivllig sex med ham. Men den mulighed var næsten ødelagt. Han havde ikke voldtaget hende, det vidste hun også godt. Men hun følte sig misbrugt. Hun lagde sig tilpas i sengen, så hun lå bedre end han havde lagt hende. Hun så ned, så hun kunne se hendes næse og noget af hendes overkrop.

"Men jeg er ikke din slave."

Blair var ikke helt sikker på om han mente det for sjov, eller om han var alvorlig. Hun så ikke kan smil, så da hun mærkede hans hånd om hendes bryst troede hun næsten han mente det alvorligt. Hvilket igen fik hende til at tvivle om tidlliden mellem dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 3:10

Dust slap let hendes bryst da han så hvordan hun kiggede ned og søgte øjenkontakt med hende for at hun bedre kunne føle at han ønskede gensidig tillid mellem dem han strøg blidt hendes kind og lagde hovedet på skrå!

"Nej det er du ikk søde Blair undskyld hvis jeg gav dig det forkerte indtryk jeg var stadig lidt beruset af vores skuespil og jeg har fået smag for dig!" sagde han stille og lagde sig ned ved siden af hende for at undgå at hun følte sig fanget under ham han ville gerne beholde hende os selvom det var på deres aftales premisser for han ville gerne passe på hende og hvis hun selv ville være med på den var hun også nød til at finde ud af det sammen med ham for hun fik ikke mere sikker frihed end det her! Hun kunne godt bare sige nej og gå men så ville hun være i fare for at en anden tog hende som slave og behandlede hende derefter!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 3:15

Blair vendte blikket mod ham da han afviste hendes tåbelige idé om at han troede hun var hans slave. Hun lagde en hånd nær hans ene kind og lod ømt hendes fingerspidse røre hans kolde ud.

"Det er okay. Det var mere min skyld end din."

Hun så på ham med et blik der viste hvor meget hun mente hvad hun sagde. Et smil fandt sted hendes læber. Men stadig et fint, lille smil. Et smil som man ville lave på mange dukker der skulle se uskyldige ud.

"Smag for mig? Forklar nærmere."

Hun ville gerne vide hvad han helt præcist mente med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 3:32

"Nej Blair det er min skyld jeg havde lyst til at kneppe dig igen og håbede at jeg kunne lokke dig til at gå med til at gøre det med mig igen i morgen tidlig!" sagde han roligt og kyssede hende undskyldende på halsen før han blidt lagde en arm om livet på hende trak hende tæt ind til sig og placerede et af hendes ben over hans hofte før han trak dynen over dem og strøg hendes balder med blide bevægelser!

"Tjo når jeg knepper en pige første gang og jeg kommer i hende så er der noget i mig der siger mig om jeg kunne lide det nok til at ville det igen eller ej!" forklarede han mens han så hende i øjnene "Og tja lige fra jeg kneppede dig op af væggen til jeg kom i dig hen af bordet nød jeg at have min pik i dig og derfor har jeg smag for dig hvilket betyder at jeg gerne vil kneppe mere med dg!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 3:40

Blair så ned igen. Hun hadede at skulle skuffe folk, hvilket hun også følte skete med ham. Hun blev bare liggende helt stille, det eneste der bevægede sig var hendes bryst der løftede sig regelmæssigt. Hun prøvede at finde ud af hendes tanker og følelser om det. Hun havde meget blandede følelser om Dust. Han formådede altid at ændre dem, hun havde haft mange følelsemæssige op og nedture med ham. Derfor var hun igen forvirret. På sin vis var hun smigret over at han gerne ville have hendes krop igen. Men på den anden frastødede tanken hende. Ikke fordi det var ham, men fordi det skete sm det gjorde. Så hun lå der bare, mens hun forgæves prøvede at få styr på hendes følelser.

"Okay."

Det var langt fra et passende svar, men hun kunne ikke sige mere. Det var et neutralt svar og neutralitet var alt hun kunne give ham på det tidspunkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 3:49

Dust kunne mærke på hende at hun var forvirret over sine følelser igen han nussede forsigtigt hendes kind da hun svarede ham og virkede til at det var nok for ham at hun bare sagde ja!

"Blair jeg tror vi skal sige godnat for nu!" sagde han forsigtigt for at fange hendes opmærksomhed og appelere til den side af hende der havde hendes sovehjerte "Få hellere sovet ud så kan du nemmere holde styr på dine tanker!"

//Nu skal jeg sove lidt ^^ Skrives snere og sov godt ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 16:31

Blair nikkede til ham. Hun skulle nok ligge sig til at sove, så ville hun have det bedre hvis hun fik sovet lidt. Blair lagde fronten mod ham og lukkede øjnene. Det varede ikke længe før hun faldt hen og sov. Blair sov sjældent utroligt. Kun hvis hun havde meget at tænke på, eller hvis hun var nervøs. Så det var klart at hun sov utroligt den nat. Hun drømte.

Blair gik ned langs havnen over for hytten. Hun gik hen til hytten og gik ind. Der var blod overalt. Alian havde lige sat sig op. Blair gik hen til vuggen og så at Lucy ikke var der. Hendes puls satte op. Hun gik hen til den lille lem i hytten. Hun åbnede den og så liget af Lucy ligge i vandet. Hendes verden faldt sammen. Hun var sikker på at alt var slut. Blair mærkede Alians arme om hende, men de virkede overhovedet ikke betryggende som de plejede. Alian og Blair gik ud, han begyndte at fortælle om at han ikke kunne længere. Han frygtede at den næste han ville såre var Blair. Så han ville begå selvmord. Blair gik først med til det, men så snart han igangsatte det prøvede hun at redde ham. Han havde stukket en kniv i brystet på sig selv og havde smidt sig ned i vandet. Blair prøvede forgæves at redde ham. Men hun måtte indse at han var væk. Hans hjerte slog ikke længere.

"Alian"

Blair vågnede med et sæt, hendes hjerte slog hårdere end det længe havde gjort. Hun rystede over det hele og hendes kinder var våde grundet tårer hun havde fremanet i søvne. Hun satte sig op og prøvede at berolige sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 16:54

Dust der ikke havde sovet men i stedet nussede hendes ryg og holdt om hende mens hun sov satte sig også op! Han lagde blidt armene om hende nussede hende på maven og prøvede virkelig at få hende til at falde til ro igen så godt han kunne!

"Så så Blair jeg er her hos dig!" hviskede han beroligende i hendes øre mens han håbede at hun fandt tryghed i hans arme og ved følelsen af hans krop mod hendes og hans nærvær "Det hele er okay nu du havde et mareridt men det er ovre nu!" hviskede han beroligende mens han knugede hende blidt ind til sig og vuggede hende kærligt frem og tilbage!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 6 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum