Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba15 
Lori
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba15 
Valentine
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba15 
Natalie
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba15 
Jake
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba15 
Renata
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba15 
Katrina
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba15 
Sean
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba15 
Lenore
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba15 
Celenia
Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba13Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba14Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Why the hell did I get back here? - Dust.

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 17:37

Blair havde på fornemmelsen at hendes mareridt ville forsætte det næste stykke tid, hun skulle ikke have taget tilbage til hytten. Men det var der ikke noget at gøre ved. Hun blev en smule forskrækket da han lagde armene om hende. Hun havde glemt at hun ikke var alene. Men hun blev pludselig langt mere tryg, hun vidste godt at der ikke ville ske noget når han var ved hende.

"Ja. Undskyld."

Hun prøvede ikke at tænke på det, men det var svært ikke at tænke på ham efter det hun lige havde drømt. Hun lagde sig ind til Dust og lagde en arm om hans nakke.

"Du gør alt for meget for mig. Mange tak."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 17:46

Dust lagde sin kind mod hendes hoved mens hun sad op af ham og nussede blidt videre om hende! Han ville give give slip før hun viste tegn på at have det bedre efter mareridtet eller i hvert fald sagde han skulle! Hun virkede til at være mere tryg nu hvor hun sad op af ham og det var også hans hensigt han lagde let sin arm om hende så han kunne nusse hendes hår og blev bare siddende sådan med hende så længe hun havde brug for det!

"Du skal ikke undskylde overfor mig kære ven bare nyd at du har din dumskalde her hos dig!" hviskede han stadigt beroligende "Du kan altid regne med mig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 18:28

Blair kunne ikke helt finde ud af hvad det var, men alt han gjorde fik hende bare til at føle sig tryg. Han skulle bare ligge en hånd på hendes skulder og så var hun langt mere tryg. Det var som om det var hans evne. Måske var det hans evne? Hmm.. Blair trak sig en smule væk fra ham, så hun bedre kunne se på ham.

"Og din idiot er ved dig. Jeg stoler på dig. Mere end mange andre."

Hun følte sig sårbar, hvilket også kunne få hende til at gøre ting som hun ville fortryde. Hun var beruset af den sårede følelse. Hun lod blidt hendes læber strejfe hans mundvige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 18:38

Dust smilede roligt men havde ikke forventet at hun lod hendes læber passere hans mundvige! Dust så hende let i øjnene og strøg hende under hagen med blide bevægelser han satte sig til rette så hun sad behageligt mellem hans ben og han nemmere kunne holde hende om livet og nyde godt af hendes varme nøgne krop! Let tørrede han de sidste tåre ud af hendes smukke øjne og lagde så begge arme om hende!

"Søde nu må du ikke blive for følelses mæssig med mig jeg ved du er såret og sårbar lige nu men jeg vil ikke have at du gør noget med mig som du en dag vil fortryde!" sagde han roligt mens han nussede hendes hofte så de fik et nærmest intimt øjeblik nu hvor de sad nøgne sammen "Jeg vil hellere se dig lykkelig og glad en dag og du så følger dit hjerte der end at du følger dit hjerte mens du er ked af det og sårbar og tilfældigvis vælger mig fordi jeg er her for dig når du har det værst!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 18:45

Blair så straks ned, hun tænkte ikke på at han gjorde det for at hun havde det bedst. Men hun tænkte det kun som om at han afviste hende. Hun fandt sig ikke i at blive afvist.

"Du afviser mig ikke. Der er ingen der afviser mig."

Hun sukkede af sig selv. Hun var virkelig ude af balance. Først var hun trist, så glad, så vred. Det gav ingen mening. Hun så ikke op på ham, hun mente ikke han fortjente et blik fra hende når han bare sådan afviste hende. Hun vidste inderste inde godt at han afviste hende, men hun ville bare ikke se det i øjnene. Han afviste hende heller ikke fuldstændig. Hun skulle bare være sikker på om hun gjorde det fordi hun virkelig ville det, eller om hun gjorde det fordi hun ville have mere tryghed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 19:02

Dust strøg let hendes hofte og trak hende ind til sig så hun sad med hovedet mod hans bryst for at hun kunne slappe af mens de snakkede og han ville ikke have at hun følte sig afvist så han måtte slå over i et lidt andet mønster! Han kyssede hende blidt på panden og søgte øjenkontakt med hende!

"Søde jeg afviser dig ikke jeg vil bare gerne have at hvis du kaster din kærlighed på mig så er det fordi du elsker mig og ikke fordi jeg gør dig tryg og hjælper dig!" sagde han roligt mens han nussede hendes mave med blide hånd "Hvis dit hjerte virkelig føler kærlighed når du ser mig er det bedre for dig end hvis du bare er sammen med en der måske burde være i din vennekreds!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 19:07

Blair var stadig vred, fordi hun ikke var vant til at blive afvist, selvom han ikke rigtig gjorde det, derfor var hun ikke til at tale fornuft med. Hun bed hendes tænder sammen og lod dem glide hen over hinanden, så det gyste i hende, hver gang de gled over hinanden.

"Jeg har ikke brug for en dårlig undskyldning. Sig det bare lige ud."

Han fortjente ikke den behandling, men det hele var bare en følelsesmæssig rusjetur. Hun kunne ikke finde hoved og hale i hvilke følelser hun skulle føle. Blair ville have skubbet ham væk hvis det havde været i hvilken som helst anden situation. Men fordi hun var så forvirret, så var det svært for hende at bestemme sig for hvad hun skulle gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 21:15

Dust så på hende og kunne godt mærke på den måde hun opførte sig at hun var forvirret over hendes følelser! Han lænede sig frem mod hende og kyssede hende længe for at få hende til at falde til ro så hun måske ville lytte lidt mere til ham han havde brug for at hun stoppede med at være vred så hun ikke afviste alt hvad han sagde! Da han stoppede med at kysse hende så han hende let i øjnene og nussede hendes kind lidt!

"Blair vil du ikke være sød at høre på mig jeg vil ikke have at du føler dig fornærmet over at jeg ikke vil være sammen med dig som det står lige nu!" sagde han roligt "Og du ved godt inderst inde at jeg ikke kan føle noget jeg kan ikke gengælde dine følelser!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 21:35

Blair skulle til at sige noget da hun følte hans læber mod hendes. Hun blev pludselig langt mere afslappet. Hun slappede af i alle muskler hun havde. Blair havde ikke følelser for Dust, ikke mere end venskabelige. Men fordi hun var i den situation som hun var og fordi han tog det som han gjorde, så havde hendes usikre jeg fortalt hende at det var det bedste at gøre. Men hun kunne godt forstå det. Blair sukkede atter over sig selv. Hun skulle altid ødelægge ting, det gjorde hun altid.

"Undskyld. Jeg ved det godt. Jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle gøre. Så meget for at være usikker."

Hun så igen væk fra ham, hun hadede at se på andre når hun var skuffet over sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 22:04

Dust lagde en blid hånd mod hendes kind og fik hende til at rette hovedet mod ham han kunne ikke tvinge hende til at se på ham men han kunne da prøve at lokke hende til det han nussede blidt hendes kind og nussede hende med den anden hånd fra hoften og opefter så hans hånd passerede tæt forbi hendes bryster!

"Sig ikke undskyld søde du går igennem en hård tid og jeg er fuldstændigt forstående!" sagde han roligt "Jeg kan måske ikke sætte mig ind i din situation men jeg kan være her for dig igennem tykt og tyndt lytte til dig hvis du har brug for at snakke om noget og jeg tager det ikke så tungt hvis du bliver vred eller noget jeg bliver hos dig lige meget hvad og prøver at hjælpe dig så godt jeg kan!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 22:10

Blair var glad for han var så forstående. Hun prøvede inderligt ikke at lade noget gå ud over ham, det meste gik ud over hende selv. Hun gik med så mange indebrændte følelser. Blair lyttede til hans ord og smilede blidt. Hun så op på ham.

"Det er bare.. Det er et år siden. Jeg burde snart komme videre, det kan ikke være så svært, kan det?"

Hun vidste godt han ikke kunne svare på det spørgsmål. Så hun besluttede sig i stedet for at lave lidt sjov med ham.

"Og du ved godt jeg kun vil have dig, fordi jeg ikke kan få dig. Ikke?"

Hendes smil blev drillende og hendes blik ligeså. Det var bedre når de drillede hinanden. Så var de begge glade, gik Blair ud fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 22:18

"Jeg ved ikke hvordan det virker smukke men du burde komme videre og her kan din dumskalde hjælpe dig du ved jeg vil gøre det og du kan ikke hverken sige eller gøre noget som helst som får mig til at efterlade dig det har du mit ord på!" sagde han roligt og prikkede hende drillende på næsen!

"Tja du ved da at du kan få mig på en måde men det er vel ikke nok for dig er det vel?" spurgte han drillende mens han masserede hendes bryst som en hentydning til at det var sex han snakkede om da han sagde at hun kunne få ham på en måde!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 22:25

Blair himlede overdrevent med øjnene, mest af alt for sjov, han havde taget en forkert opgave på sig. Hun var svær, tvær og sær. Så han kunne lige så godt opgive med det samme, men han besad nogenlunde samme grad af stædighed som Blair, hvis ikke mere.

"Det bliver svært at håndtere mig. Jeg er en idiot."

Hun sendte ham et bredt smil og rystede på hovedet gennem alt hvad han sagde. Hun havde det med at alle skulle falde for hende og så ville hun droppe dem på stribe. Selvom hun hadede at skuffe folk.

"Nej babe. Jeg får folk til at falde for mig, udnytter dem og dropper dem når jeg ikke gider dem længere. Jeg fik engang en til at begå selvmord for mig."

Blair fortrød hurtigt hvad hun havde sagt. Hun skulle ikke lave sjov med Alians død. Det var meget alvorligt, slet ikke noget hun skulle lave sjov med. Så igen var hun skuffet over sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 22:39

Dust så godt at hun blev skuffet over sig selv da hun sagde det sidste og han prøvede at redde den ved at lade som ingenting og prøve at få hende til at lade vær med at falde ind i hendes triste spor!

"Jamen du er da også så smuk at du kan score hvem som helst problemet er bare at du ikke kan få mig til at elske dig!" sagde han drillende og masserede hendes bryster "Men du har givet mig smag for dig så måske kunne du bruge det imod mig din lækre lille idiot!" han prøvede virkelig på at holde hendes humør oppe og det kunne man godt mærke på ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 22:52

Blair så op på ham igen da han sagde hun ikke kunne få ham til at hende. Hun puffede blidt til ham så han væltede og så lagde hun sig let ovenpå ham. Hendes blik og smil var drilsk, hun tirrede ham blot.

"Du skal nok komme til at elske mig."

Sagde hun og blinkede til ham. Hun lagde en hånd på hans kind og klappede blidt på kinden. Ikke noget i lig med en lussing. Et kærligt klap. Blair kunne godt mærke hvor meget han anstrengede sig for at holde hendes humør oppe. Hvis bare han vidste hvor meget det betød for hende.

"Tror du ikke jeg har tænkt mig det? Det er hvad jeg lever af."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 22:56

Dust smilede roligt til hende da hun sagde at han nok skulle komme til at elske hende! Hun var en stædig lille bandit og det kunne han lide! Da hun lå over ham og sagde at hun ville bruge hans appetit for hende kunne han ikke lade være med at nusse hendes balder for at tirre hende til at bruge det mod ham lige på stedet!

"Jeg tror ikke på du tør bruge min sex lyst til dig mod mig du er nød til at bevise det over for mig!" sagde han med en drilsk henkastet stemme!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 23:04

Blair bed blidt i hendes ende læbe, men ikke på en nervøs måde, på en sexet måde. Hun lavede en blanding af at fnyse og fnise over hans kommentar. Blair var frisk, hun fik to ting ud af det. Hun ville bruge hans sexlyst mod ham og hun fik sex. Så fra hendes synspunkt fik hun mere ud af det end ham. Men hvem talte. Blair kyssede blidt hans kæbe og forsatte ned mod hans hals. Hun havde en hånd på hans mave, hvor hun var igang med at tage hans tøj af.

"En opvisning på vej."

Hviskede hun, dog højt nok til han ville kunne høre hende og naboværelsernes gæster ikke kunne høre noget, udover de lyde der indimellem kom derfra og deres dæmpet tale, som bare ville lyde som mumleri ved siden af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 23:10

Dust smilede roligt og lod hende tage over da han fik det ud af det som han ville have nemlig sex! Han lagde hænderne bag hovedet så han lå behageligt og kunne nyde hans nøgne `slave´ give ham en opvisning!

"Uhh jeg glæder mig allerede min lille slave!" sagde han drillende og smilede frækt til hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 23:16

Blair havde en tendens til at blive dominerende nogen gange. Det var ikke alle der var så vilde med det, hvis det var sådan de havde det, så lod hun også gerne dem dominere. Hun fik hans trøje af som hun smed ned på gulvet før hun forsatte sine kys ned af hans overkrop. Først blev Blair fornærmet over han kaldte hende slave, det kunne han også mærke på hende, da hun stoppede op. Men så tænkte hun *what the hell* og forsatte. Hun vidste godt han ikke mente det. Blair nåede hans buksekant og lod en hånd glide ned. Hun bevægede sine hånd i rolige bevægelser, mens hun forsat kyssede hans overkrop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 23:20

Dust mærkede at hun stoppede da hun hørte ham kalde hende slave og valgte ikke at sige det igen medmindre det var en del af deres skuespil når der var andre tilstede! Han nød at hun var dominerende da han ikke havde kneppet med en dominerende kvinde længe og savnede det lidt så hun fik lov til at være den der bestemte! Han nød hvordan hun behandlede ham og kom med lidt nydende mmm mens hun kyssede hans overkrop!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 23:26

Blair fik taget det sidste tøj af ham så han lå nøgen. Hun førte hendes hånd op og ned af hans lem, mens hun kyssede ned mod hans underliv. Imens hendes hånd bevægede sig i et roligt tempo, kyssede hun ham på hans tekstikler. Der gik dog ikke længe før hun slap hans lem og hun i stedet begyndte at kysse det. Hun lod blidt hendes tunge glide ud så det i stedet var den der kærtegnede hans lem. Hun brugte den især på toppen. Det var mange vilde med, så hun gik ud fra han også havde det sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 0:12

Hans pik reagerede med det samme på hendes frække måde at behandle det på og den var ikke lige just lille den var stor og tyk så hun havde masser at lege med! Dust blev urolig under hendes behandling især da hun kyssede hans testikler og begyndte at slikke hans pikhoved og han kom med nogle nydende lyde mens hun legede med hans pik "Jeg har kondomer og pesare i rejsekappen!" sagde han nydende da han gerne ville beskytte dem mod at få et barn sammen og hun kunne selv vælge om hun ville have et kondom på ham eller om hun ville have hud mod hud ved at tage et pesar og sætte det op i hende! Han kunne sagtens gøre det på en behagelig måde for hende hvis hun ikke selv kunne finde ud af det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 0:30

Blair forsatte hvad hun havde gang i og nød de lyde han kom med. Det lød til at være positivt. Blair burde have beskyttet sig noget oftere, så at han valgte at bringe det på banen var en god ting. Hun gjorde det aldrig fordi hun var oftest for optaget til at tænke på det, så hun tænkte først på det når det var for sent. Blair stoppede og så op på ham.

"Bare tag noget, jeg er ligeglad."

Hun lod nu hendes læber glide ned over hans lem. Først startede det ud i et roligt tempo, men hun satte det en smule op, når hun lige mente det passede ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 0:39

"Mmmm ja du ved lige hvad en mand kan lide Blair!" sagde han nydende da han mærkede hendes læber sprede sig og glide ned over hans pik! Han tænkte dog lidt over det før han kom frem til at han ville bruge et pesar på hende denne gang da han nød følelsen af hud mod hud! Han rakte ud efter sin rejsekappe og tog et frem før han strøg hendes hår blidt "Vil du være sød at ligge dig i en 69 over mig smukke?" Spurgte han nydende da han gerne ville have at hun fortsatte med at sutte den af på ham mens han puttede pesaret op i hende og hvis de lå i en 69 kunne han jo gøre det imens og kælde lidt for hendes fisse!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 0:44

Blair var god til at forudse hvad mænd godt kunne lide. Men der var ingen der havde klaget over hendes blowjobs endnu, så hun gik ud fra de var gode nok. Medmindre folk ikke sagde det for at være venlige. Nej, hun var sikker på det var fordi hun var god. Blair stoppede da han bad hende ændre stilling. Hun havde nu lagt vandret over sengen, så hun svngede bare forsigtigt et ben op på ham og lagde sig så hun fornemmede den begge lå godt. Og så forsatte hun hvad hun for et øjeblik siden havde været igen med. Hun sørgede for at bruge hendes hænder til at bevæge sig op og ned af hans inderlår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why the hell did I get back here? - Dust.  - Page 7 Empty Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum