Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Just tell me I'm frozen! //Nille// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Just tell me I'm frozen! //Nille// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Just tell me I'm frozen! //Nille// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Just tell me I'm frozen! //Nille// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Just tell me I'm frozen! //Nille// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Just tell me I'm frozen! //Nille// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Just tell me I'm frozen! //Nille// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Just tell me I'm frozen! //Nille// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Just tell me I'm frozen! //Nille// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba13Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba14Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba15 
Jake
Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba13Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba14Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba15 
Sasha
Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba13Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba14Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba15 
Renata
Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba13Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba14Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba15 
Lenore
Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba13Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba14Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba15 
Genevira
Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba13Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba14Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba15 
Celenia
Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba13Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba14Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba15 
Taliia
Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba13Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba14Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba15 
Madelena Gray
Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba13Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba14Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba15 
Katrina
Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba13Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba14Just tell me I'm frozen! //Nille// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Just tell me I'm frozen! //Nille//

Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 17:07

Jade vidste godt hun ikke burde gøre det, men hun vidste at Jacob ikke ville kunne li hun ville tage af sted. MEn hun havde brug for det, hun vidste at han nok skulle klare sig.. Han havde jo alt hun ikke lavde, nogle som elskede ham.. Han havde kærlighed, Jade løb igennem skoven. Hun satsede alt på at hun ikke ville blive opdaget.. Hun havde kysset ham igen, men hun håbede han havde holdt ord, og ikke sagt et ord. Hun håbede at hun kunne stole på ham..
Hun ville forlade kroen, og slå sig ned et andet sted.. Hun gjorde det udelukket for ham, hun ofrede alt for at han ikke skulle have sorg over hvad hun følte.. Hun ville ikke blande sig mere, hun stoppede op og pustede ud. Hun tørrede en hurtig tårer væk og kiggede tilbage, nej hun ville ikke bare forlade stedet.. Men det kunne hun blive nød til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 17:19

Nille hoppede ned fra grenen, og landede foran Jade. Ingen kunne komme ubemærket genmen denne skov hvor Nille boede. Hun havde fået endnu et ar på maven efter en dag med Jacob... Og fået at vide at Jade havde kysset ham igen. Dette havde blot forstærkede tvivlen på om Jade var en af dem der kunne blive Nilles venner... Nille havde en hvid jakke på med hætte, sort tanktop indenunder, sorte jeans, og sorte converse sko. Men hun var i panter form. Hun knurrede af Jade.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 17:32

Jade stoppede brat op da Nille hoppede ned foran hende. Selvfølgelig skulle den lille indianer prinsesse komme forbi.
"HVad vil du?" Spurgte hun og hævede et bryn, Jade ville ikke angribe Nille. Det gad hun virkelig ikke. Slet ikke ligenu.
"Kan du ikke bare lade mig løbe igennem skoven?" Spurgte hun stadigt, Jade var ikke i godt humør. Nille's knurren irriterede Jade volsomt meget og vidste at hun skulle være på vagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 12:39

Nille skiftede form, og lynede jakken op.
"Ingen løber i denne skov uden at jeg ved det." Sagde hun, og puttede hænderne i jakkens lommer. "Og lad være med at være sur. Det er mig der burde være sur... Jeg troede du havde forstået at mig og Jacob er sammen?" Hun sagde det ikke flabet, blot en anelse trist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 14:11

Hun kiggede blot på Nille.
"Jeg ikke sur, desuden skal du ikke gå og tro du er gudinde?" Svarede Jade flabet og lagde armene overkors.
"Det har jeg skam også?" Svarede hun kort og hævede et bryn af Nille. "Hvorfor noget problem?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 14:14

Irriterende pigebarn.
"Jeg tror ikke jeg er gudinde." Sagde hun, og lagde også armene over kors.
"Hvorfor kyssede du så Jacob igen?" Spurgte hun, og måtte bide sig selv i underlæben for ikke at gå amok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 14:17

Jade åndede ind og pustede ud.. Han havde fortalt det, selvfølgelig.
"Nå ligemeget." SVarede hun kort.
"Slap af, det var jo ikke fordi jeg voldtog ham eller noget?" Svarede Jade og kørte en hånd igennem hendes mørke hår.
"MEn bland dig udenom når du ikke kender historien, og lad de voksne tale?" Sagde hun flabet, og snakkede lidt som Nille var en lille pige.

//Sorry Jade er bare lidt fortvivlet og vred XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 14:21

//Det okay ^^ Nille er dog let at gøre vred omkring sådan at kalde hende en lille pige, men hun er mere rolig xD//

Nej nu var det nok! Den lille flabede tøs!!! Nille så ned.
"NOK!" Sang hun højt, og hele skoven blev stille... Den stemme dansede omkring træerne... Nille så op.
"Du er ikke en af de voksne. Du er et lille pattebarn der bliver sur når den ikke kan få det den vil have. Jeg kender historien. Du kyssede ham, og gjorde dig usynlig da du havde gjort det." Sagde hun, og lagde armene om sig selv. "Hvordan ville du have det hvis den du elskede havde en der kyssede ham, om og om igen?" Spurgte hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 14:26

Jades krop reagerede og Jade fik hvide øjne som kunne afvige physiske evner hvis det blev nødvendigt.
"Måske har han fortalt dig hans del, men jeg har ikke fortalt min!" Snerrede Jade lidt farretruende.
"Nille du 17 år gammel, JAcob er 100 år? Det ville aldrig gå." Svarede hun stille med et skævt smil.
"Desuden skal du ikke belærer mig om den slags, bare vær glad for at han ikke forlod dig? Ikke vær glad for at der en som elsker dig, som vil finde dig hvis du løber væk.. Det troede jeg at jeg havde men det havde jeg ikke.. Godt nok for langtid siden men.. Du brokker dig over følelser, og jeg har lært man aldrig må lyve for sig selv om dem. Men du ved måske ikke at jeg er gået for at komme videre lade vær med at være forelsket i din kæreste. For det jo åbenlyst at han elsker dig, der ingen som elsker mig. Og ved du hvad? Det misunder jeg måske dig lidt for, kan du ikke bare lade mig gå.." Svarede hun og kiggede op på Nille og tørrede hurtigt en lille tårer væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 14:30

Så Jade ville prøve at få Nille til at føle medlidenhed til hende? Niksen! Den gik ikke! Jade troede sikkert at Nille havde folk som bare elsket hende, og massevis af venner, men det havde hun ikke! Hun havde oplevet smerter hun ikke selv kunne beskrive.
Det skar lidt i hjertet af Jades ord omkring deres aldersforskel.
"Og han lever evigt? Måske har jeg overvejet at blive vampyr? Eller finde en måde at blive dæmon på?" Sagde hun.
"Du kender mig slet ikke Jade. Du ved intet om mig. Du skal slet ikke misunde mig, for jeg lever ikke et perfekt liv. Du ved så absolut ingenting om mig, og du skal slet ikke vide noget om min fortid, eller det der sker hos mig nu." Sagde hun så, og begyndte at gå væk igen. Hun ville IKKE se på jade mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 14:34

Hun fnøs lidt.
"Vil du opgive at være shapeshifter for ham, at skifte til din lille kat? Er det ikke et ret stort offer, det jo ligesom at en engel får sine vinger fjernet?" Svarede hun kort, hun var ligeglad med at Nille begyndte at gå videre.. Hun var jo selv på vej væk..
"Bare rolig jeg skal nok gå hvis det på den måde, at være u ønsket er ikke ligefrem noget nyt.." Svarede hun og sukkede meget lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 14:35

Nille snerrede lavt.
"Jeg vil opgive mit liv for ham, men det kender du vel? Forskellen er bare at jeg har nemmere ved at dø." Råbte hun da hun var noget væk.
"Så kender vi det begge to, godt." Hun rullede med øjnene, og fortsatte med at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 14:45

Jade mærkede sin vrede men som alle andre følelser i øjeblikket slukkede hun for den.
"Så du siger jeg skal dø? Eller hvad?" Svarede hun tomt.
Hun begyndte at gå lidt.
"Fint husk og hils Jacob fra mig.." Og med et var hun væk, hendes evne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Gæst Fre 11 Jan 2013 - 23:38

Nille sukkede irriteret.
"Nej, det gør jeg ikke." Sagde hun, og vendte sig mod hende.
Jades evne irriterede Nille, men ja... Det var lige meget.
"Gør det selv." Mumlede Nille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me I'm frozen! //Nille// Empty Sv: Just tell me I'm frozen! //Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum