Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Voteba13Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Voteba14Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Voteba15 
Abigail
Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Voteba13Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Voteba14Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 0:33

Tid: aften
Sted: Rooten Root District
Omgivelser: blandet
Vej: Skyfri himmel

Det var hen af aftenen og Dust gik roligt gennem rooten root district iført hans sædvanlige rejsekappe og hans 2 store sværd! Han havde lige været på jagt og havde fået sig noget mad men han vidste ikke rigtig om han gad tage på kroen eller tage hjem igen så han stilte sig ind i en gyde for at tage en smøg pg stå og tænke over det! Han tog smøgen i mundvigen hvor han lod den side og tændte den mens han så på de forbi passerende! Denne dag havde ikke bragt ham særligt meget interessant men han gad egentlig heller ikke en helt masse så han var tilfreds med at nærmest alle der passerede forbi gyden og kunne se ham bare fortsatte!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 0:38

Cosette vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv, hun sad op af en mur ved gydernes indgang. Hun holdte om sig selv og kiggede op på natte himlen. Et svagt lys af omrids var omkring hendes krop og fik den til at virke tilstedeværene. Men det specielle var den ikke var ligeså kræftige som fuldblodselvere, men Cosette var også en hybrid blandet imellem en lyselver og en shashifter. Cosette frøs derfor ikke og kiggede blot op. Hun opfangede tog nogle lugte dæmon.. Hun kunne ikke lide den luft og rejste sig op og kiggede rundt. Hun kunne intet se.. Men var klar.. Hun var meget hurtig når det virkelig galte men for langsom til at skifte form, og det gjorde også for ondt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 0:49

Dust bemærkede noget der bevægede sig som lyste i udkanten af hans øjenkrog og vendte sig mod det! Hans øjne opfangede en pige og det fandt han straks interessant så han brugte skygge vandring så han forsvandt som et spøgelse og dukkede op ved siden af hende "Daws du!" sagde han roligt og tog et hvæs af sin smøg!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 0:54

Cosette kiggede rundt hun kunne intet se før noget stod lige ved siden af hende. Hun hoppede et skridt tilbage og sank en klump..
"Hvad vil du?" Spurgte hun forsigtigt og kiggede op på ham med et lille bange blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 0:57

Dust så roligt på hende stadigt med smøgen i mundvigen "Jeg vil gerne snakke med dig om noget der kan være en stor ændring i dit liv!" sagde han roligt og studerede hende nysgerrigt med øjnene da han ville suge så meget viden om hende til sig så muligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 1:08

Cosette gik et skridt tilbage og endte op ad muren. TYdeligvis kunne man se hun var en smule skræmt.
"Og det er så?" spurgte hun nervøst og sank en nervøs klump.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 1:17

Dust gik roligt hen til hende og nussede beroligende hendes kind "Jeg kunne godt tænke mig at gøre dig til min slave!" sagde han roligt og så hende dybt i øjnene mens han pustede røg ud til siden så han ikk ramte hende i hovedet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 7:59

Cosette rystede lidt på hovedet, hun vil overhovedet ikke være slave.
Han aede hendes kind hvilket hun bare fandt ubehagelig.
"Hvorfor mig...- spurgte hun hurtigt med en bange forvrænget stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 10:01

Dust smilede roligt og nærmede sig hende med hovedet og tog et snus til hendes hals "Jeg tager dig fordi jeg elsker ting der skinder!" Hviskede han i hendes øre "Så nu kommer du med mig hjem jeg har tænkt mig at sætte en sporing på dig så jeg kan holde styr på min nye slave!" han så hende roligt i øjnene tog fat om hendes håndled og begyndte at tage hende med mod sin lejlighed!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 10:14

Cosette klemte øjne sammen imens Han fortalte sine grunde.
Han greb om hendes håndled hun ville rive sig fri men uden nogen form for held.
"JAmen.." sagde hun bare og gik med...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 10:21

Dust så roligt om på hende mens han gik af sted med hende da det lød som om hun skulle til at give ham indvendinger mod at blive hans slave "Bare rolig jeg er meget god mod slaver der opføre sig pænt og jeg er fascineret af dig!" sagde han roligt og virkede pludselig ikk så farlig mere som et barn der var blevet fascineret af et stykke legetøj som han ville have med hjem og sidde og kigge på "Du skinder!" igen kom det lidt barnlige op i ham! Dust havde altid været vild med lyselvere for imod alt logik syntes han om deres skønhed og milde lysende hud og det var svært at forstå når man tænkte på at han var en skyggedæmon der burde elske mørket mere!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 10:29

Cosette sank en klump.
"Men jeg er ikke fuld lyselver.." Sagde hun og fortrød med det samme hun havde sagt det.
Hun kunne bedre lide at være omkring ham når han ikke så så truende ud. Cosettes hjerte sad i halsen af hende, hun måtte være stærk ikke være svag.. Men det var det som hun var.. svag.. Til nogle gad lære hende at kæmpe..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 10:38

Dust stoppede let og smilede roligt til hende mens han blidt havde sine hænder på hendes skuldre "Jeg ved det og halv shapeshifter men du skinder jeg kan lide ting der skinder!" sagde han roligt og fortsatte så sammen med hende hjem til ham selv han tog hende med op til hans lejlighed hvor han placerede hende midt på stue gulvet og begyndte roligt at gå rundt om hende "Hmm lad mig se vi skal have sat mit sporings tegn på dig til at starte med og måske vi skulle gå over til noget træning du ligner en der godt kunne trænge til nogle kræfter og karakter styrke!" sagde han tænkende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 10:43

Han vidste det.. Hun sank en klump.. De kom op til hans lejelighed og han placerede hende i midten af stuen og kredsede omkring hende som en løve der gik om sit bytte. Cosette fuldte han med øjne.
"Måske jeg har aldrig kæmpet rigtigt.." Sagde hun stille med en lille mumlen og kiggede lidt ned i gulvet... Selvom hun havde dræbt en engang, det havde kun opbygget en hel anden personlighed end andre elvere.. Derfor vidste hun at det var rigtigt at hun var blanding. Hun kiggede op på ham igen, det eneste han ikke kunne tvinge hende til at skifte.. Eller tvinge kunne han nok godt, men hun ville ikke..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 10:54

Dust gik let hen til hende så han stod foran hende og så hende i øjnene han lagde roligt hovedet på skrå og virkede til at mange tanker gik gennem hans hoved han smilede så til hende men hans smil var følelses forladt lige som hans øjne men han virkede til at være meget interesseret i hende "Godt så lille lysende dame jeg vil gerne have dig som slave for jeg er ærlig talt vild med dig du lyser og du er smuk så hvad siger du til at være min slave og tilgængel så lære jeg dig at slås?" spurgte han roligt og kunne ikke lade være med at stryge hendes arm lidt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 11:08

Hun fandt indre fred med sig selv og slappede mere af, hun stoppede med at spænde sine muskler og kiggede på ham igen da han stod foran ham.
"Nej jeg vil ikke være slave." Svarede hun ham med et selvtilfreds smil, hun var ikke van til at svare igen så hun fandt det en smule fedt.. Men måske i en lidt forkert situtration.
"Kamptræning, fristende men jeg har min hurtighed og min evne." Svarede hun og trak lidt på skuldren. Hun havde lys magi, en dæmon var meget svag for den slags magi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 11:17

"Hvad angår at blive slave har du ikke noget valg jeg har bestemt mig jeg vil have dig og så er den ikke længere!" sagde han roligt mens han stadigt pillede ved hendes arm han så hende roligt i øjnene og lagde hovedet på skrå "Du kan ikke regne med hurtighed og lysevner gennem hele dit liv jeg har studeret blood mamba og jeg har stødt på modstandere hvor de evner var fuldstændig ubrugelige du er nød til at kunne nedlægge en modstander med dine bare næver hvis du vil kunne overleve i denne verden ellers vil den tygge dig og spytte dig ud som brugt tyggegummi!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 11:21

Hun åndede ud, spændte musklerne lidt mere.. Hun kiggede op på ham igen, ignorede han havde sin hånd på hendes arm. Cosette kiggede ham bare i øjne.
"Jeg har en shapeshifters styrker men jeg har bare ikke lært at styre dem endnu.. Også ikke alle styrker, men næsten." Sagde hun og kiggede lidt ned, hendes forvandling bare for langsom og for smertefuld.. Men hun vidste ikke om det bare var fordi hun skulle skrifte nok gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 11:39

Dust så tænkende på hende da hun snakkede *Hmm måske skulle jeg træne hendes krops smidighed det ville være godt for shapeshifter delen* tænkte han roligt "Selvom jeg ikke er shapeshifter gætter jeg på at det må gøre ondt på dig at skifte når nu din lyselver side ikke er vant til den slags fysiske omformninger så vi kan jo få trænet din smidighed det ville sikkert være godt for dig og undervejs kan vi så begynde at få noget kamp træning ind under huden på dig!" sagde han roligt og så hende i øjnene "Og gider du blotte din venstre skulder for din nye herre så jeg kan sætte sporings mærket på dig? Vi kan jo nødig have du bliver væk kan vi vel?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 11:42

Hun stod kort og tænkte sig om.. Var det smart, ville hun overhovedet kunne se verden som hun ville.
"Ja måske men det jeg ikke forstår er elvere er smedige." Sagde hun lidt stille og kiggede op på ham og hævede et bryn.
"Sporing?" Spurgte hun og lagde armene overkors, sank en klump og gjorde som han sagde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 11:54

Dust slikkede på spidsen af sine 5 fingre på hans højre hånd og placerede dem i en cirkel på mødepunktet mellem hendes venstre skulder og hals han fokuserede på punktet som blev behageligt varmt et øjeblik før tegnet dannede sig! Det var identisk med det tegn Dust selv havde på hans venstre skulder den eneste forskel var bare at hun havde slave versionen og han havde hersker versionen "Ja sporing i tilfælde af at du for eksempel flygter bliver bortført bliver væk eller noget i den retning jeg ejer dig nu og jeg vil jo ikke miste min slave!" sagde han roligt og så hende i øjnene "Og ja normalt er elvere meget smidige men shapeshiftere skal have smidige indre krops dele da det at skifte form jo rotere rundt i systemet mens en elvers smidighed er mere eller mindre til bevægelse!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 11:58

Hun kiggede ud i loften da han gav hende det mærke..
"Jamen vil det så sige jeg ikke har en chance til at se nogen som helst..?" Spurgte hun stille, en person som Cosette havde brug for personer omkring hende som elskede hende.. Hun havde brug for Toshiba og andre af hendes venner..
"Nårh klart.." Svarede hun af det sidste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 12:17

Dust strøg roligt hendes nakke mens han så hende i øjnene "Bare rolig jeg synes om dig så jeg er god mod dig hvis du er en god slave og du kan være forvisset om at jeg ikke vil være ond mod dig!" sagde han roligt og smilede tomt "Jeg lover dig for at du godt må se dine venner så tosset du vil og nu er der ingen der kan tage dig til slave fordi jeg har gjort det!" Dust gik roligt hen til vinduet og så ud af det mens han snakkede "Og jeg har brug for nogen at træne med jeg kunne godt bruge lidt vedligeholdelse og måske noget udfordring undervejs!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 12:27

Hun smilte svagt og nikkede til ham..
"Okay tak.." Sagde hun stille og roligt.. Hun kiggede lidt rundt omkring.
Hun lyttede stadigvæk.
"Det ville være skønt hvis jeg kunne skifte form uden det skulle gøre ondt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 12:30

Dust så roligt om på hende da hun nævnte at skifte form "Jeg ved ikke om jeg kan love dig at du kan skifte form uden at det gør ondt men jeg kan hjælpe dig til at det gør mindre ondt og bliver nemmere for dig!" sagde han roligt og lagde hovedet på skrå!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette) Empty Sv: Når vi nu mødes hvad sker der så?(Cosette)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum