Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
hyggeligt at møde dig //Zankuji// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
hyggeligt at møde dig //Zankuji// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
hyggeligt at møde dig //Zankuji// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
hyggeligt at møde dig //Zankuji// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
hyggeligt at møde dig //Zankuji// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
hyggeligt at møde dig //Zankuji// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
hyggeligt at møde dig //Zankuji// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
hyggeligt at møde dig //Zankuji// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
hyggeligt at møde dig //Zankuji// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba13hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba14hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba15 
Jake
hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba13hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba14hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba15 
Sasha
hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba13hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba14hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba15 
Renata
hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba13hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba14hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba15 
Lenore
hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba13hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba14hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba15 
Genevira
hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba13hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba14hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba15 
Celenia
hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba13hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba14hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba15 
Taliia
hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba13hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba14hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba15 
Madelena Gray
hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba13hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba14hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba15 
Katrina
hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba13hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba14hyggeligt at møde dig //Zankuji// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 23:56

S: The Forest
O: en masse træer og en sø.
T: 23.41
V: støvregner, køligt.

Lily var denne aften ude i skoven for at lufte tankerne. Hun havde ikke lyst til al byens mylder og larm, så derfor havde hun valgt den stille skov.
Hun sad ved kanten af søen og dyppede sine tær i vandkanten, mens hun lyttede til dyrenes stille hvisken og vindens raslen i træernes blade.
Lily rejste sig op og trak sin lyseblå, næsten hvide kjole over hovedet, hvorefter hun gik ud i vandet. Hendes sorte trusser med blondekant og den machene bh blev hurtigt gennemblødt eftersom hun dykkede ned under vandet. Hendes lange lyse hår klistrede sig fast til hendes ansigt, så hun skuppede de om bag ørene.
En god dukkert var altid en god ting for at få tankerne sat på plads. Det havde Lily i hvert fald altid syntes det var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 0:10

Zankuji kom roligt gående for sig selv og slappede bare af da han var ude i skoven og sådan noget, han kunne godt lide og være der for det fik ham til at slappe af og være sig selv i denne her friske luft.
Han gik der stille og roligt og anede ikke hvad han sådan skulle lave lige for tiden andet end det han gjorde, men det kom han nok på lige pludselig og alt det, han kom ned til en sø og kiggede roligt på den og smilte roligt, roligt efter noget tid han havde stået der syns han at han kunne høre en der var i vandet lidt længere henne.
Han kiggede hen langs kanten og gik roligt hen mod lyden og stoppede op og så en kvinde "halløj"sagde han roligt og ville ikke skramme hende eller noget men det var nok ikke helt til at undgå eller var det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 0:36

Lily svømmede ikke særlig længe, før hun hørte en stemme. Hun kiggede sig overrasket over skulderen, for at se hvem det var, som havde hilst på hende. Hun så en fyr, ikke så meget ældre end hende selv, så det ud til. "Jamen halløj halløj," sagde hun med et smil. Hun havde ikke regnet med at der var andre ved søen på denne tid af aftenen, men man kunne jo heller ikke altid regne rigtigt.
Lily vidste godt at det var lidt uhøfligt ikke at gå op ad vandet og hilse ordenligt på ham, Men hun havde ikke rigtig tøj på. Det lå uden for rækkevidde, så hun havde det bedst med bare at blive nede i vandet. Hun blev enig med sig selv, at det nok var mere uhøfligt at hilse halvnøgen end ikke at hilse ordenligt.
"Hvad laver du herude så sent, hvis man må have lov at spørge?" spurgte hun og håbede ikke han havde noget imod at hun spurgte, og hun håbede heller ikke at han lagde så meget mærke til, at hun bare blev i vandet.
Hun lod en hånd køre gennem sit våde hår mens hun kiggede rundt. Hun håbede ikke at han ville snakke hele aftenen og natten med, for hun vidste ikke hvor længe hun kunne blive under vandet uden at blive træt til sidst. Men hun vidste jo ikke hvor længe han havde tænkt sig at snakke med hende, eller om han overhovedet havde lyst til at snakke med hende. Det kunne også være at han var ligeglad med om hun var halvnøgen... Hun vidste det ikke og havde heller ikke tænkt sig at finde ud af det lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 1:08

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han sådan skulle sige lige nu "øhm mig hvad jeg laver altså jeg er bare ude og gå og nu ja snakker jeg lidt med dig"sagde han roligt, han viste ikke hvad han sådan skulle ha sagt ellers for det var jo sådan det var og han havde ikke noget imod at hun ikke hilste ordenligt på ham for det behøvede hun ikke eller noget.
Han kiggede på hende og så hen på en kjole "går ud fra det er din kjole"sagde han roligt og så på hende og slappede roligt af og viste ikke om han var komme på et dumt tidspunkt eller noget så han viste ikke hvad der skulle ske og om han skulle gå det måtte hun jo sige til ham og alt det for han lyttede altid til hvad folk sagde til ham og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 20:00

Lily lyttede til det han sagde. Bare ude at gå... ja sådan var det vel for de fleste. Sådan var det i hvert fald for hende. Hun gik for det meste bare rundt indtil hendes nysgerrighed faldt over et eller andet, eller indtil hun fandt på et eller andet afslappende at lave.

Hun kiggede hen på sin kjole og sendte ham et forlegent smil. "ja, det... det er min kjole, ja." Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle svare til det eller hvad hun skulle sige nu.

"Var du på vej hen til et bestemt sted?" spurgte hun og sank længere ned under vandet, så det dækkede op til hendes hals. Hun var glad for at vandet ikke var så gennemsigtigt og at der var nogenlunde mørkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 20:24

Han kiggede på hende og slappede roligt af "næh var jeg endeligt ikke"sagde han roligt og kiggede rundt og så på hende igen og smilte roligt *så hun er i undertøj eller noget*tænkte han roligt og tænkte at det ikke ville skade at komme i vandet bare for sjov "tænkte på om jeg må hoppe i vandet med dig"spurgte han roligt og så på hende og slappede bare roligt af.
Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han ventede på at se hvad hun ville sige og om hun ville give ham lov til det og sådan, for han ville da ikke sådan genere hende eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 21:41

"hm.. ja, der skal jo også være plads til bare at gå lidt rundt," svarede hun til det, at han ikke var på vej til et bestemt sted. Søen var jo også et dejligt sted at være, så hvorfor skulle han ikke kunne have lyst til at komme der? Ja Lily vidste det ikke. Hun elskede steder som denne sø. Ikke rigtig andre folk, ingn gadestøj, kun sig selv og sine tanker.
Lily så overrasket op på ham, da han spurgte om han måtte få lov til at komme i vandet.
"Joé, det... det må du da gerne," sagde hun rimelig overrasket over at han lige pludselig havde fået lyst til at bade lidt. "Det er jo ikke min sø, så jeg kan jo rent faktisk ikke bestemme," sagde hun og smilede nervøst.
"Hvad fik dig til at vælge at gå i skoven og ikke i byen?" spurgte hun for at bryde sin nervøsitet og tilfredsstille sin nysgerrighed. Hun kiggede nysgerrigt på ham og ventede bare på, at han skulle svare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 22:06

Han kiggede på hende og smilte roligt til hende og slappede af før han roligt hørte at han havde fået lov til at komme i vandet selvom det ikke var hendes sø og sådan, han trak roligt sin trøje over sit hovede og hans for nyligt halv brune mave kom frem og sådan da han havde taget lidt sol.
Han kiggede på hende og smed sine bukser og sko og kiggede på hende før han roligt hoppede i vandet og svømmede lidt rundt og så på hende igen "jeg valgte skoven fordi jeg ikke sådan havde lyst til at være i byen"sagde han roligt og smilte til hende og slappede bare roligt af og svømmede roligt rundt.
Han så på hende "mit navn er Zankuji"sagde han roligt uden sådan og være blevet spurgt men det var mere så hun viste hvem hun snakkede med og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 22:58

Lily betragtede ham mens han smed tøjet. Det var egentlig ikke for at glugge, men hun kom bare til at kigge, fordi hun ikke viste hvor hun ellers skulle kigge hen. Hun så ham hoppe i vandet og svømme rundt, før han svarede på hendes spørgsmål. "Det kan jeg godt forstå," sagde hun. Skoven var så meget mere rolig end byen var.
Så hans navn var altså Zankuji? "Hyggeligt at møde dig, mit navn et Lily," sagde hun og sendte ham et smil. Hun begyndte at svømme lidt rundt, for hun viste ikke hvad hun ellers skulle gøre.
Han virkede som en meget afslappet fyr, hvilket var fedt, så hun havde ikke det store problem med at svømme i samme sø som ham.
"Og hvad gav dig så lyst til at bade lidt?" Spurgte hun for at holde samtalen i gang. Det ville virkelig være akavet hvis de bare svømmede rundt uden at snakke sammen. Hun sendte ham et smil og stoppede så med at svømme rundt, for bedre at kunne se på ham.
Hendes normalt småkrøllede hår hang nu helt fladt ned over hendes ansigt. Det havde vandet sørget for. Hun strøg håret væk fra ansigtet og om bag ørene med sin hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 28 Jan 2013 - 19:50

Han kiggede på hende og svømmede lidt rundt "Hyggeligt at møde dig Lily"sagde han med et smil og stoppede op med at svømme og så på hende med et smil "hmmm hvad der fik mig til at ville svømme hmm det dejligt afslappende og tja nok også lidt dig"sagde han roligt og var bare den han var jo.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og lagde sig på overfladen af vandet og kiggede på hende med et smil og anede ikke hvad hun ville sige til ham nu hvor han havde givet hende en grund til hvad der gjorde at han ville svømme og sådan.
Han slappede roligt af "hvad med dig hvad fik dig til at ville svømme"spurgte han roligt og slappede roligt af og anede ikke hvad han lige skulle sige lige nu, han så på hende *hun er da meget køn*tænkte han roligt for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 28 Jan 2013 - 20:43

Lily hævede det ene øjenbryn. "På grund af mig? Du har da først lige mødt mig... eller er der noget jeg har glemt?" Hun sendte ham et smil og kiggede op i et træ hvor en fugl lige havde forladt sin rede. Sikkert for at finde en orm til sine krævende unger.

Hun kiggede hen på ham igen og så ham svømme rundt på ryggen og hørte ham spørge, hvorfor hun havde valgt at svømme en tur. "Jae, jeg ville bare have renset hovedet fri for at par tanker. Du ved, nogle gange kommer man til at tænke på lidt for meget og det kan godt blive lidt overvældene," sagde hun og sendte ham endnu et smil, mens hun stille kørte en hånd gennem håret. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige, og følte at denne samtale var begyndt at blive lidt pinlig. Hvorfor vidste hun ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 28 Jan 2013 - 20:54

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare roligt af mens han lå der på vandet "ja altså ved godt vi lige har mødtes men du virker så venlig og sød"sagde han roligt og så på hende med et smil.
Han var bare som han var og nu viste han det jo bare overfor hende og roligt flød han hen over foran hende og kiggede hende i øjne med et smil på sine læber "du har nogen flotte øjne"sagde han med et smil på sine læber, og slappede roligt af og så bare på hende med sit smil og havde lidt charme over det.
Han så på hende og ventede på at hun ville sige noget til ham for han var som sagt bare den han var og lige meget hvornår så ville han altid være sådan og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 28 Jan 2013 - 23:39

Lily var mundlam. Hun havde aldrig mødt nogen, der var så direkte som ham før.
"Jamen, tak... Tror jeg." Der var aldrig nogen som havde sagt til hende, at hun have flotte øjne. Ikke engang Lukas, som havde været hendes barndomsven og første forelskelse.
Hun bed sig i læben, og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Det var jo ikke hver dag man fik komplimenter af en fremmed. Af refleks svømmede hun en lille smule baglæns, så hun ikke stod så tæt på ham. "Du virker da også sød," sagde hun og sendte ham et nervøst smil. Hun havde virkelig ikke en eneste anelse, om hvad hun skulle sige, så hun kiggede bare på ham uden at sige noget overhovedet og håbede på, at han ville bryde tavsheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jan 2013 - 21:24

Han kiggede på hende med et stille smil "jamen tak men du nok mest sød af os to"sagde han roligt og så på hende og fik sig til at stå normalt foran hende og så på hende med et smil og kiggede hende roligt i øjne, han så på hende med et smil og strøg hende over kinden og så bare på hende "du er ti gange kønnere tættere på end på afstand"sagde han roligt og charmerende til hende.
Han kiggede bare på hende og slappede roligt af og ventede på at se hvad hun ville gøre og sådan da han jo bare var sådan ligeud overfor hende og alt det, han så på hende slappede stadig af da han bare var der og ventede og var glad for at han var komme her ud i dette øjeblik som han var for nu havde han jo mødt hende og sådan, og måske fået sig en ny ven/veninde og alt det halløj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 18:09

Lily tog Zankujis hånd væk fra hendes kind og holdt den mellem sine egne hænder. "Hør her søde. Hvis jeg ikke vidste bedre, så ville jeg tro, at du prøvede at flirte med mig?" Hun så spørgende på ham med en vis charme i sit blik, mens hun lagde hovedet halvt på skrå, så hendes våde hår lagde sig på hendes venstre skulder. "Nu er det bare sådan... jeg ved ikke bedre," sagde hun mens hun gav ham hans hånd tilbage.
Hun kunne ikke lade være med at undre sig. Var han bare sådan faldet for hende pladask. kærlighed ved første blik, eller hvad man nu sagde, eller havde han en bagtanke med alt det her? En skummel plan måske? Ja hvad vidste hun? Hun ville ikke hænge ham op på noget, specielt fordi hun først lige havde mødt ham og ikke kunne beskylde ham for noget som helst. Han kunne jo også bare have prøvet at være venlig, men som situationen var lige nu, følte hun det rimeligt akavet.
"Hvad siger du, til at vi finder et andet sted, måske en kro eller noget og... ja får snakket lidt? Drukket en øl eller en kop kaffe hvis du er mere til det?" Hun så spørgende på ham og ventede med at gå op ad vandet, før han havde svaret på, om det var et tilbud, han ville sige ja til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 19:27

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "hvem ved søde men man kan sige hvem ville ikke flirte med en sød og smuk kvinde som dig"sagde han roligt og så på hende og slappede roligt af mens de stod der samme i vandet, han så på hende med et smil på sine læber "men vi kan da godt tage et andet sted hen hvis det er det du vil søde"sagde han med et smil og slappede stadig bare af, for ham var der ikke noget han havde imod og tage et andet sted hen og være og måske snakke og sådan sammen.
Han så på hende og ventede på at høre hvad hun havde og sige til ham nu hvor han sådan da havde svare på hvad hun havde spurgt ham om og sådan, så nu skulle hun bare sige noget også måtte de jo tage den derfra og se hvad der ville ske og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 17:43

Lily sendte ham et smil. "Så vil jeg gerne have at du lukker øjnene," sagde hun og kiggede afventende på ham.
Hun begyndte at gå op ad vandet og bukkede sig ned, da hun stod ved siden af sin kjole. Hun samlede en lille pung op, som hun havde lagt under kjolen, og spændte det fast om låret i et spænde. Hun vidste ikke om Zankuji kiggede, selvom hun havde sagt at han ikke skulle, men hun gad ikke til at tjekke efter, da hun stod med ryggen til og bare gerne ville have sit tøj på hurtigt. Hun trak kjolen over hovedet. Kjolen fik et par våde pletter hist og her og især der hvor det dækkede over det åde undertøj, som det så ikke rigtigt dækkede over mere. Meget smart at tage sort undertøj på, nu når man havde en lys kjole på. Nå, det kunne hun jo ikke gøre det helt store ved, så hun valgte at vende sig om mod Zankuji igen. "Så må de gerne kigge," sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 20:11

Han kiggede på hende og nikkede roligt og lod være med at kigge på hende da hun bad ham om det og sådan noget og roligt da hun endeligt snakkede til ham om at han måtte vende sig igen mod hende og kiggede på hende og det hele, han så på hende og smilte roligt til hende og gik roligt op af vandet og tog sit tøj roligt på og så på hende med et smil på sine læber.
Han så på hende med et smil og stod der og ja vand kunne man da se lidt her og der på hans tøj, men sådan var det jo når man havde været i vand og bare sådan trak i tøjet og alt det, han så på hende "når men skal vi gå nu eller"spurgte han roligt og så på hende med et smil og ventede bare på at hun ville sige noget nu.


//sorry hvis det ikke blev så langt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 20:43

Lily lagde hænderne for øjnene, da Zankuji gik op ad vandet for at tage tøj på, selvom han ikke havde bedt hende om det, men han havde jo ikke kigget ved hende, så ville hun heller ikke gøre det ved ham. Hun fjernede hænderne igen da han snakkede til hende, og sendte ham et smil. Hun kiggede ned ad sig selv og tøvede lidt, men nikkede så. "Altså med mindre vi skal ind på en stripklub, kunne jeg godt tænke mig at tage noget tøj på som var knap så gennemsigtigt," sagde hun og kiggede rundt for at komme i tanke om den remse hun havde i hovedet, til at huske hvor hun skulle gå hen for at finde sine ting. "Altså jeg har ikke et hjem, men mine ting ligger her i nærheden, så hvis vi kunne gå derhen først ville det bare være top fedt," sagde hun med et smil og så afventende på ham. Hun havde virkelig ingen intentioner om at gå nogen som helst steder hen i en våd og gennemsigtig kjole.

//Det gør ikke noget mit blev heller ikke så langt.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 21:01

Han kiggede på hende og slappede af "altså kan vi godt hvis det passe dig bedst"sagde han med et smil på sine læber og så på hende "så hvilken vej vil du hen af for aner ikke hvor dine ting er og det er kun dig der ved"sagde han med et smil og kiggede rundt også på hende igen med et smil.
Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle gå hen af da han ikke havde denne her fjernelse anelse om hvor hun havde sine ting "men hvorfor har du ikke et sted at bo søde"spurgte han roligt og så på hende og kunne da ikke helt forstille sig at hun boede på gaden som han gjorde i starten da han var der i byen og sådan, han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af da han var en meget rolig person og tog tingene som de kom og alt det for man kunne jo ikke rigtig gøre andet efter hans hovede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 22:36

"Selvfølgelig er det da kun mig der ved hvor mine ting er," sagde Lily med en sød latter i stemmen "Det burde det i hvert fald gerne være, så bare følg efter mig." Hun gik ind mellem et par træer og sikrede sig, at han fulgte efter. Han spurgte hvorfor hun ikke havde et sted at bo, og selvom hun godt kunne have svaret med det samme, brugte hun stadig lidt tid til at tænke over det. "altså, et hjem koster jo en herrens masse penge, og jeg har knap nok råd til mad, så...Ja det er jo egentlig af den grund jeg ikke har et sted at bo," sagde hun og fik nu øje på hendes træ.
Da de kom hen til træet kiggede hun hen på ham med et smil. "Ja det her er altså mit opbevarings træ," sagde hun og klappede det lidt på barken, før hun hoppede op og tog fat i den nederste gren. "Vent her" sagde hun og klatrede op i træet. Hun kom op til hullet i træet, hvor hun opbevarede sine ting, og kunne ikke længere ses fra jorden af, da hun var dækket af træets mange grene og blade.
To minutter efter hoppede hun ned fra træet og stod igen ved siden af Zankuji. Hendes kjole var blevet skiftet ud med et par lyseblå jeans, som var smøget op til knæene, og en hvid tanktop. På fødderne havde hun taget et på hvide ballerinas. Det våde undertøj havde hun skiftet ud med et tørt, hvidt sæt. Hun var nu klar til at gå. "Nå, hvor skal vi så tage hen? En kro?" Spurgte hun og vente sig mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 21:50

Han kiggede på hende og ventede roligt på at hun kom ned til ham igen og sådan, han så på hende med et smil "du er en meget smuk kvinde"sagde han med et smil på sine læber og slappede roligt af da hun stod der foran ham og sådan, han så på hende og nikkede roligt "ja det kan vi godt altså gå på en kro"sagde han med et smil på sine læber og slappede af før han roligt gav sig til at gå, han var sådan rolig mens han gik da han ikke ville ha det skulle line han bare ville skønne sig af sted for han kunne godt lide og være sammen med hende og sådan.
han så på hende med et smil og havde det godt med hende selvskab "hvad laver du så til dagligt er du bare her ude"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 13:12

"Tak," sagde Lily med et smil, da han endnu en gang kommenterede hendes udseende.
Hun gik ved siden af ham på vej hen mod kroen. "Ja, jeg render rundt i skoven, men jeg er også meget inde i byen," sagde hun, da han spurgte efter hvad hun lavede til daglig. "Jeg arbejder på 'Kroen Det Vilde Svin', og så kan man jo heller ikke tilbringe alle sine dage i skoven, så jeg bruger da også et par dage i parken og i gågaderne, hvor jeg kigger på det forskellige udvalg af smykker og andre sager." Hun så hen på ham sendte ham et smil. "Hvad laver du så til hverdag?" spurgte hun og kunne nu se, at de nærmede sig udkanten af skoven.
Skovens stille ro blev udskiftet med byens larmene folk, som travede frem og tilbage mellem butikkerne, hjemne og de andre steder, som man nu engang kunne tage hen her i byen. Lily stoppede op i et øjeblik og kiggede bare ud i byen, før hun endelig tog det afgørende skridt, der lod den rolige skov og dens stilhed bag sig, og som tog imod byen med åbne arme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 16:19

Han kiggede på hende med et smil "hvad jeg laver til daglig hmm jeg er en form for smed derhjemme da jeg tjener penge på det"sagde han roligt og så på hende med et smil og havde jo brug for penge da han havde ting han skulle betale og sådan.
han så på hende med et smil "men skal vi så ikke tage hen på denne her kro som du arbejder på men du skal så bare ikke arbejde"sagde han med et smil på sine læber og slappede roligt af.
Han viste ikke om hun havde lyst til det eller om det skulle være en anden form for kro hun ville på det var endeligt op til hende han ville lade hende bestemme hvor de skulle tage hen og sådan, for hun var sød og alt det og nu var det op til hende hvad vej de skulle gå og sådan han syns hun skulle føre an og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 20:55

"Hvad smeder du så?" spurgte Lily nysgerrigt, da Zankuji fortalte at han var smed derhjemme.
"øøhm.. Kan vi ikke tage hen på Det Brændende Træ i stedet for?" spurgte Lily, og sagde det måske lidt for hurtigt efter han havde spurgt om de ikke skulle tage hen på Det Vilde Svin. Lily havde et arbejde og det var fint, for hun tjente penge på det, men hun ville under ingen omstændigheder tilbringe mere tid der end højst nødvendigt. Hun brød sig ikke om miljøet på Det Vilde Svin. Der var altid slagsmål, eller klamme perverse mænd. Og det var de mænd, som var den største gund til hun ikke gad derhen. Hun afskyede dem simpelthen langt væk.
Hun kiggede hen på Zankuji og tog hans hånd og førte ham gennem gaden. Hun gad ikke vente på hans svar, for der var ikke nogen valgmuligheder. Hvis de skulle på en kro skulle det være Det Brændende Træ. Basta. Hun stoppede først med at gå, da de stod uden for døren til kroen. Hun slap hans hånd og sendte ham et smil. "Nå, er du blevet sulten?" spurgte hun og ventede med at gå ind, for han skulle jo også nå at svare og sige om han overhovedet gad på kro alligevel, nu når hun skulle bestemme, og han ikke måtte komme med indvendinger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hyggeligt at møde dig //Zankuji// Empty Sv: hyggeligt at møde dig //Zankuji//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum