Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Voteba13OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Voteba14OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Voteba15 
Abigail
OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Voteba13OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Voteba14OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 21:55

Kroen.
Hun skyldte penge og havde været nød til at tage et lille job her. Ikke at hun tænkte på det som det hun ønskede mest i helle verden, hun hadede natte arbejde! Mest fordi der kom så mange, og de drak. De fleste mænd havde set hende før, men aldrig som servitrice. Hun plagede altid af gå forbi dem, men aldrig tale med dem fordi hun ikke gad og hører på alt deres lort. De havde jo ikke andet lort i hovedet. Jade kom over til et lille bord hvor der sad en ung dreng teenager. Cirka 16 år, hun havde den ene hånd på hoften.
"Skulle det være noget?" Spurgte hun høfligt men hadede virkelig at spile så venlig og høflig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 22:06

Kroen var der stadig ligesom i fremtiden, det var altid noget, det var nemlig så hyggelig en kro.. Det var også her den velkendte Jade boede, det sagde Jacob i hvert fald.. Jacob, han burde nok snart at kontakte ham og fortælle ham at han var i fortiden, for at finde sin fortid. Det var bare en anelse mærkeligt for ham, at han kunne risikere at se sit yngre jeg.. Lille josh.. Men, ja, det ville vel være mere underligt for Jacob. Ha, han ville sikkert reagere på sin sjove måde, som altid fik Josh til at grine..
Han smilte ved tanken og kiggede op på sertvitricen og smilte stort til hende, så snart han så hvem det var.
"Ja tak," sagde han høffligt. "Kan jeg bede om en øl?" han satte hovedet på skrå, med de brune øjne og smillehuller.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 22:12

Han kiggede op på hende, og hun syntes han forkom hende så bekendt.. Men hvor fra.
"Ja så gerne, men må jeg spørge.. Har vi mødt hinanden før?" Hun lagde hovedet lidt på skrå og kiggede spørgende på ham med hendes store brune øjne.
Hun kiggede lidt til siden da hendes to dags 'chef' galede efter hende. Hun rullede øjne af ham, hun var sku da ligeglad? Jade kiggede på drengen igen mere nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 22:25

Har vi mødt hinanden før?
Åh, hvis bare hun vidste! Han ville gerne fortælle hende det, men lukkede sin mund i igen med det samme chefen råbte efter hende med alle de barbariske ord han kunne komme i tanke om.. Sikke en chef.. han fik endda Josh til at løfte på et øjenbryn og tænke: Hold nu din mund.
Han kiggede op på hende med et smil igen.
"Ja, det har vi," sagde han og blinkede til hende. "Men, du kan vide hvor, når du har fri, da jeg kan se at din chef ikke bryder om at du snakker med mig,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 22:32

Hun vendede sig om og kiggede på chefen da han galte igen. Hun havde lyst til at råbe fuck dig! Men hun gjorde det ikke hun kiggede på drengen igen.
"Hvornår?" Spurgte hun men inden hun nåede at få svar. "Jeg har ingen anelse, jeg skylder lidt penge men jeg overvejer bare at stikke af men det jo ikke en engle ting men det ved du jo noget om." Hun sendte et smil med to fingre som betød to minutter. Hun gik tilbage til baren med yndefulde skridt. Hun var ved at fylde en øl op da en af mændene ville give hende et klask i røven, men inden gjorde hun sig usynlig så han ikke nåede det. Han kiggede forvirret rundt som havde han mistet forstanden. Jade blev synlig på en stol foran Josh og kiggede nysgerrigt på ham. Hun skubbede ølen hen til ham.
"Nå, fortæl." Sagde hun nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 22:41

Ikke en engle ting? Vidste noget om? Hvad snakkede hun om, han vidste da ikke noget om det med at være en engel, eller gjorde han? Han var jo ikke sikker på hvilken race han egentlig var, men han håbede for det meste på at han var en dæmon ligesom Jacob.. Men, hvis han var en engel.. Ville Jacob så stadig være hans bror, engel og dæmon var trods alt hinandens modsætninger..
Han sukkede, men fjernede det triste så snart han så Jades lille trick med at gøre sig usnylig, så hun kunne slippe for det lille klap bag i.. Han grinte og smilte til hende, da hun satte sig foran ham og et tog imod den øl hun gav ham.
Han lænede sig hen over bordet.
"Du kender mig som Josh," hviskede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 22:52

Kendte ham som Josh..
Hvad ville det sige? Den eneste hun kendte som hed Josh, var Jacobs 'lillebror'. Hun lagde hovedet lidt på skrå, havde hun måske en fætter eller noget som også var en mulighed for at hedde Josh?
"Hvad mener du?" Spurgte hun forvirret, hun vidste jo at det var umuligt. Josh lagde i sin seng på Jacobs gamle børneværelse og sov med den bamse som engang tilhørte Jacob. Det var hun noget så sikker på, og mere sikker på at han faktisk ikke var så gammel som denne teenager.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 22:58

Selvfølgelig forstod hun ikke hvad han mente.. Det ville han hellere ikke selv havde gjort. Kendte ham som Josh, han havde på en måde håbet på at hun ville kunne regne hans lille gåde ud, men det havde nok været lidt for svært..
Han smilte til hende, som på den måde den lille Josh altid smilte, så han håbede på at hun bedre ville kunne forstå det.
"Mit navn er Josh," fortalte han og lænede sig tilbage i stolen. "Jeg har en bror som er dæmon med evnen is og jeg blev fundet i en kælder af ham," Han kiggede hen på hende med et løftet øjenbryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 23:02

MEd det samme han nævnte en dæmon med evnen is, lyste hendes blik op. Jacob.
"Men Josh er da så lille?" Svarede hun bare og var helt forvirret var han den lille Josh som hun kendte. Altså man måtte normalt ikke sige at fyren som man elskedes bror var pænt lækker men det var han altså.. Hun sank en klump og kiggede på ham igen.
"Hvis du er Josh, hvordan er du så kommet hertil. Som ældre udgave?" Spurgte hun og ville bare have nogle svar, ligenu havde hun et hav af spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 23:06

Hun forstod det!
Han åndede lettet ud og lænede sig frem over bordet igen, for at hviske da han helst ikke ville have at for mange skulle vide at han kom fra fremtiden af, da de sikkert bare ville udnytte det..
"Jeg ved godt han er så lille," hviskede han og kiggede hende i øjnene. "Og det er han stadig, jeg er bare ham fra fremtiden," han kiggede rundt i sin øjenkrog, kun nogen enkle væsner havde fundet det interessant at de sad og hviske tiskede sådan. "Det kan jeg desværre ikke fortælle dig hvordan,"
Det var en hemelighed imellem ham og en bestemt person.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 23:10

Hun trak på skuldren.
"Ved Jacob det?" Spurgte hun forsigtigt, og lagde hovedet lidt på skrå da hun også opdagede folk fandt deres snak spændende..
"Fremtiden, spændende. Er den så god?" Spurgte hun som en hver anden ville spørge om men bare mere diskret. Hun kiggede lidt på ham.
"Skal vi ikke gå en tur?" Spurgte hun forsigtigt, og så det var begyndt at sne udenfor. Hun kom til at tænke på den dag for ikke længe siden da hun var døden nær da hun reddede Josh op af isen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 14:50

//Skal vi tage et nyt emne eller? ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 16:09

//Lad os tale videe omkring det senere. Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 17:18

//okay? OUT//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~ Empty Sv: OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum