Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Emner der ikke bliver svaret EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Emner der ikke bliver svaret EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Emner der ikke bliver svaret EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Emner der ikke bliver svaret EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Emner der ikke bliver svaret EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Emner der ikke bliver svaret EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Emner der ikke bliver svaret EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Emner der ikke bliver svaret EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Emner der ikke bliver svaret EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Emner der ikke bliver svaret Voteba13Emner der ikke bliver svaret Voteba14Emner der ikke bliver svaret Voteba15 
Jake
Emner der ikke bliver svaret Voteba13Emner der ikke bliver svaret Voteba14Emner der ikke bliver svaret Voteba15 
Sasha
Emner der ikke bliver svaret Voteba13Emner der ikke bliver svaret Voteba14Emner der ikke bliver svaret Voteba15 
Renata
Emner der ikke bliver svaret Voteba13Emner der ikke bliver svaret Voteba14Emner der ikke bliver svaret Voteba15 
Genevira
Emner der ikke bliver svaret Voteba13Emner der ikke bliver svaret Voteba14Emner der ikke bliver svaret Voteba15 
Celenia
Emner der ikke bliver svaret Voteba13Emner der ikke bliver svaret Voteba14Emner der ikke bliver svaret Voteba15 
Lenore
Emner der ikke bliver svaret Voteba13Emner der ikke bliver svaret Voteba14Emner der ikke bliver svaret Voteba15 
Katrina
Emner der ikke bliver svaret Voteba13Emner der ikke bliver svaret Voteba14Emner der ikke bliver svaret Voteba15 
Lori
Emner der ikke bliver svaret Voteba13Emner der ikke bliver svaret Voteba14Emner der ikke bliver svaret Voteba15 
Edgar
Emner der ikke bliver svaret Voteba13Emner der ikke bliver svaret Voteba14Emner der ikke bliver svaret Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Emner der ikke bliver svaret

3 deltagere

Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Rafaela Ons 13 Feb 2013 - 0:06

Ja jeg vil ikke være den sure mogge der lige vil brokke sig men føler lidt, at folk ikke rigtigt gider at besvare de emner det er godt igang jeg har med dem og det føler jeg er lidt træls. Så jer der lige har et emne med mig vil i ikke lige være søde og svare dem så jeg også har lidt at lave for har rimelig mange emner igang, men mit problem er faktisk, at jeg altid mangler svar fra folk. Det ville ihvertfald være dejligt hvis folk bare lige ville skrive i pm eller noget om hvis de ikke lige har tid og svarer så snart de har tid eller hvis de lige skriver hvis de har mistet interessen for det emne.

Håber jeg hører fra jer der har et emne med mig igang snarest

-Luce
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Rafaela Ons 10 Apr 2013 - 11:18

Ja vil ikke bruge mine kræfter på og lave et nyt opslag når det er næsten det samme som det var sidste gang.
Føler lidt af mange af mine emner bare går tabt fordi jeg ikke får svar fra emnepartneren. Det er jeg virkelig ked af for mange af emnerne er virkelig spændende synes jeg selv, men jeg mister lidt lysten til og fortsætte på nogle af emnerne fordi der går for lang tid imellem svarerne (Mere end 2-3 dage) og det giver mig også det indtryk af emnepartneren, at det er en jeg ikke gider og emne med fordi jeg ingen svar får tilbage og det synes jeg er virkelig synd fordi i er alle nogle dejlige emnepartnere på hver jeres måde.
Håber at i lytter lidt til hvad jeg har skrevet denne gang for der blev ikke reageret sidst jeg skrev noget.


-Luce

_________________
Emner der ikke bliver svaret 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Sean Ons 10 Apr 2013 - 11:24

Jeg tror du prøver det, jeg personligt har prøvet flere gange. Og som andre nok også kan nikke genkendende til.

Faktisk er det ikke så længe siden, siden jeg havde en mega lang liste af emner, men med en masse folk der ikke gad svare dem. I stedet for at poste her, sendte jeg PM til dem. Kun få af dem fik svar. Så jeg slettede simpelthen emnerne fra min liste og gik videre med de emner der var aktive. Og jeg oprettede nye emner med andre folk...

Det sker. Hvad grunden så enden er, om de ikke gider siden, om de bare skulle afprøve hvad her er, om de har en travl hverdag, om de ikke kan lide ens måde at spille på...

Jeg ved det ikke. Men det er ganske normalt. Hvis folk ikke svare...Så må det være deres problem. Personligt gider jeg ikke sidde og vente, se min karakter gå død fordi jeg venter på et nyt svar hver måned. også selv om emnerne virker gode. I det tilfælde må bare vente til personen dukker op igen og tage den derfra, hvis det endelig er. Smile

Det var bare så du ikke troede det var fordi folk ikke gad dig eller noget i den stil Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10219
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Rafaela Ons 10 Apr 2013 - 11:28

Sean jeg har opgivet og gå til folk for andre gange jeg har gjort det er modparten blevet sure eller noget lignende derfor har jeg valgt, at jeg ikke gider og kontakte dem over pm det er den simple grund til, at jeg ikke gider og skrive til folk over pm, men har så også tænkt mig, at hvis der ikke snart sker noget med de emner så bliver de fjernet fra min liste.

_________________
Emner der ikke bliver svaret 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Sean Ons 10 Apr 2013 - 11:31

Okay. Jeg har godt nok aldrig oplevet folk sure...De plejer enden ikke at svare, skrive de ikke gider eller love et svar inden for den næste uge eller noget lignende.

men det sker.
Min pointe, tror jeg, var vist bare at ja, det kan være irriterende, men det sker for os alle sammen (Mange os i hvert fald, det er jeg overbevist om) og vi bare må komme videre.

Jeg håber du finder nogle andre, sjovere folk at skrive med Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10219
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Rafaela Ons 10 Apr 2013 - 11:36

Indtil videre vil jeg helst ikke starte flere emner før jeg har hoved og hale på Luce derfor vil jeg helst have de gamle emner stoppet eller også springe lidt i tiden.

_________________
Emner der ikke bliver svaret 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013 - 11:48

Hej med jer Smile

Ja... Nu emner jeg ikke med Luce , og derfor er den her ikke til mig, men derfor lommer der alligevel et lille pip herfra.
At have krav om et svar senest 2-3 dage er at skære det lige stramt nok, mener jeg- især hvis tolkningen går på man bare ikke gider at svare.

Jeg er selv en der i perioder kan lægge mange svar på en dag og andre kan folk vente 14 dage på et.

Vores krea , lyst, humør og sandelig også irl tid svinger meget.
Nogle emner kræver mere at svare på end andre , tanke mæssigt. , følelses mæssigt og måske i længde også.

Er der måneder i mellem et svar , forstår jeg godt bekymringen og det triste opstød, men dage eller uger ? Der skal vi nok bare respekterer at vores indslag her sker med forskellig og varierende hyppighed.

Jeg har altid været stor tilhænger af man skal svare af Lyst og når tiden var rigtig .... Ikke ud af pligt eller antal dage siden sidste svar.

Når det er sagt, så er det naturligvis altid høfligt at gøre opmærksom på , til som emne partner at man gerne vil emne, men de skal være klar over svarene kan trække ud Smile

Men to- tre dage .... Det tror jeg faktisk er meget normalt ( hvis man kan sige det sådan )

Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013 - 11:50

Hej luce!
Beklager meget at jeg ikke har svaret, har ikke rigtig haft tid til at være på pga. Noget med min familie.. Jeg kender selv det med at vente på svar fra folk og jeg er virkelig ked af at jeg selv er en af dem nu..
Håber du kan tage imod min undskyldning.
Store undskyldninger fra kardashia :i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Rafaela Ons 10 Apr 2013 - 11:55

Karda dig har jeg ikke ligefrem set på overhovedet så kan ikke ligefrem sige, at du er en af dem der er det største problem. Men det er også helt i orden, at du ikke har svaret Karda.

Nok mit største problem er dem som er på stortset hverdag og svarer stortset de fleste emner de har.
Men det ville nu være dejligt, hvis den anden ville være sød og sige, at svaret ville trække ud om det så er under fravær eller noget lignende bare det, at få det, at vide, at det kan trække ud ville være dejligt, så man ikke står der hvor jeg er havnet lige nu, hvor man spekulere på om modparten ikke gider en eller ens emner.

_________________
Emner der ikke bliver svaret 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Delilah Ons 10 Apr 2013 - 12:43

Hej Luce.

Jeg ved godt at jeg ikke har været den allerbedste emnepartner lige for tiden, og det undskylder jeg da rigtig meget for hvis du har taget det ilde op. Det er helt simpelt fordi jeg i nogle emner går død på krea(ikke fordi emnet nødvendigvis er dårligt, men fordi jeg bare går død. Der er ikke en grund), og nogle gange glemmer jeg ligeledes at svare. Du ved godt - idet vi tit snakker i chatten - at jeg tit glemmer svar, hvor folk lige må pushe mig for at komme til at få svaret dem.
Det er ikke fordi jeg ikke gider emne med dig, og jeg ved godt at jeg over en lang periode ikke fik svaret - Lige netop den er jeg faktisk ked af, for det var virkeligt et uheld. Jeg glemte det! Men jeg svarer sjældent i mine emner hvis min emnepartner ikke er på mens jeg er ved at svare, samt jeg i de sidste dage har haft ret travlt + plus min krea kommer normalt først om aftenen hvor jeg bliver pushet af andre til at svare m.m.

Derudover er jeg enig med Cam i at du ikke skal tage et par dage ilde op. Her prøver jeg ikke at redde mit eget skind, for jeg ved godt at jeg har været en elendig emnepartner, men jeg mener også at du ikke behøver at være ked af det eller sur over et par dage. Efter en uge måske tidligst - men det er min mening^^

Derudover: Hvis du savner svar fra mig(jeg ved godt at jeg skal have sendt et svar til dig snarest muligt), så skal du bare sende mig en pm eller skrive over chatten for at minde mig om det, for størstedelen af gangene har jeg simpelt glemt det^^

- Del

_________________
Emner der ikke bliver svaret 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Rafaela Ons 10 Apr 2013 - 13:10

Del jeg har droppet og kontakte folk du er nok ikke den der bliver sur, men alligevel så er du også en af dem der skubber mange frem, hvor jeg tit venter svar fra dig af og der er det over flere dage næsten en uge eller over.

_________________
Emner der ikke bliver svaret 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013 - 13:56

Jeg VED godt det er en personlig ting , men jeg synes nu stadig ikke man kam afkræve svar fra folk efter en uge eller i den dur.
Folk svare når de har tid og lyst og gider ma
n ikke vente, kan man jo oute emnet.
Skal man rykke , gør det sig vel altid bedst over en pm... Og ja, man må gerne skrive og spørge om årsag til det manglende svar,men at kræve det eller tælle dage på den måde , deeeeet Smile

Folk svare når de har krea, lyst og så videre.
Der vil altid være emner man skriver mere i end andre, tror jeg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Delilah Ons 10 Apr 2013 - 15:05

Men Luce, hvis du ikke kontakter mig så er det grunden til at jeg glemmer emnet. Hvis jeg mister krea blot en dag og ikke får svaret, så er der stor sandsynlighed for at jeg glemmer emnet næste dag idet jeg faktisk aldrig tjekker min 'Advanced Search'. Derfor svarer jeg dem der skriver til mig at der er svar, og hvis jeg ikke har krea så venter jeg til jeg får det. Hvis jeg har glemt emnet når jeg får krea, så svarer jeg i andre; og hvis jeg ikke bliver mindet om det, så glemmer jeg det.

Sådan tror jeg det er for mange, hvilket er grunden til at det nok ikke er en specielt god idé at lade være med at kontakte folk hvis du savner svar fra dem. Og igen er jeg enig med Cam - Du svarer f.eks også hurtigere i dit emne med Sean end dit emne med mig(når jeg får svaret)? Det er fordi du har mere krea i emnet med Sean, and there's no hard feelings, for sådan er det bare^^

_________________
Emner der ikke bliver svaret 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013 - 15:11

Luce jeg vil rigtig gerne svare dig og det ved du godt:-D jeg har bare hadt så meget krea svigt:-( men jeg vil selvfølelig svare dig så godt jeg kan:-D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emner der ikke bliver svaret Empty Sv: Emner der ikke bliver svaret

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum