Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
you look cute! (Ophelia) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
you look cute! (Ophelia) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
you look cute! (Ophelia) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
you look cute! (Ophelia) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
you look cute! (Ophelia) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
you look cute! (Ophelia) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
you look cute! (Ophelia) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
you look cute! (Ophelia) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
you look cute! (Ophelia) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
you look cute! (Ophelia) Voteba13you look cute! (Ophelia) Voteba14you look cute! (Ophelia) Voteba15 
Abigail
you look cute! (Ophelia) Voteba13you look cute! (Ophelia) Voteba14you look cute! (Ophelia) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

you look cute! (Ophelia)

Go down

you look cute! (Ophelia) Empty you look cute! (Ophelia)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 17:01

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
19:00
KroenIkke mange folkEn skjorte og et par pæne bukserregn uden for.


Matic stod roligt inde i kroen og kiggede sig omkring. Han havde lyst til at snakke med nogen men han vidste ikke hvem det var han skulle sætte kløerne i og snakke med. Han kiggede rundt og hans blik endte med at falde på en ung og meget smuk kvinde. Han gik med rolige skridt over imod hende. Han sendte hende et varmt og semicharmerende smil, mens han kiggede på hends ansigt... Trods hendes krop var mindst lige så indbydende...

''Undskyld mig, men du skulle vel ikke stå og mangle en smule selskab såvel som jeg mangler det?''

Han smilede bare ganske roligt til hende, inden han gik helt hen til hende og rakte en hånd frem for at hilse på hende, og først da gled hans blik over hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you look cute! (Ophelia) Empty Sv: you look cute! (Ophelia)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 18:15

Lugten af alkohol var stærk, og Ophelia, lugtede mindst ligeså meget af det, som alle de andre der var inde på kroen. Hun sad egentlig bare, og ledte efter at finde et offer, men indtil videre var der ingen mennesker, og hun elskede at lege med mennesker, det var hendes favorit offer. Hun kiggede sig omkring, med et charmerende smil over hendes læber, imens hun sad og nippede til sin drink.

Hun havde allerede drukket hendes vin, og sad nu egentlig bare og kedede sig, men fik øje på et ungt menneske der kom hen imod hende, skulle hun spille en uskyldig pige, ja det ville hun gøre. Hun betragtede ham, og sendte et charmerende smil til ham, som gengæld til hans smil.
"Hmm, ja. Det gør jeg faktisk!" nynnede hun nærmest, og smilte et sødt uskyldigt smil til ham. Hvorefter hun tog imod hans hilsen, ved at tage blidt fat i hans hånd. Hun smilede skævt, da han betragtede hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you look cute! (Ophelia) Empty Sv: you look cute! (Ophelia)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 18:23

Han smilede roligt til hende og sendte hende et legende smil da hun sagde hun havde brug for selskab også. Det var heldigt for ham det var der ikke nogen tvivl om overhovedet. Eller jo det var der men ikke i hans hoved da han ikke vidste hvilken race hun var men hun var utroligt kold kune han mærke...

''Vil du så ikke med op og få varmen?''

Han blinkede til hende. Han havde altid været glad for kvinder det var der ikke nogen tvivl om selvom han tidligere havde haft problemer med at lade dem røre sig var han blevet ændret af mødet med en særlig kvinde...

''Eller vil du hellere drikke dig stiv og få varmen derved?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you look cute! (Ophelia) Empty Sv: you look cute! (Ophelia)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 18:32

Ophelia nød at lege med sit offer, hun havde valgt sig, hun kunne allerede smage hans blod flyde ned i hendes hals. Hun bed sig i læben, da hun tænkte den tanke. Hun kiggede lidt på ham, og havde et uskyldigt blik i øjnene, da han begyndte at tale, selvom hun hadede at spille sød, så prøvede hun på det, for hun var ved at være sulten efter blod.
"Måske senere!" klukkede hun, og tog en hånd op til munden, og fniste lidt. Hvor hun dog hadede det her.

Hun havde ikke haft tid til at betragte ham ordenligt, og begyndte derfor at udforske ham, lidt efter lidt, imens hun tog en lille slurk af den nye drink tjeneren havde sat ved siden af hende. Han virkede som en nydelig fyr.
"Jeg kunne vel ikke få dig til at blive stiv med mig? Kunne jeg?" sagde hun charmerende, og blinkede let til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you look cute! (Ophelia) Empty Sv: you look cute! (Ophelia)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 19:31

''Nej senere er da for kedeligt er det ikke? Siger man ikke at de mere interessante er dem der er spontane og lever i nuet?''

Han smilede flabet og legende til hende. Han ville hellere gøre det med det samme da han ikke rigtigt drak alkohol så det var ikke noget hun lige sådan ville få ham til at gøre. Han smilede bare roligt til hende da hun spurgte om han ville...

''Vil du da drikke mig under og slæber mig hjem til dig og holde mig som slave?''

Han satte et overrasket men dog flabet ansigt op, inden han bare drilsk svarede endnu engang.

''Fordi så kommer det ikke til at virke med alkohol for at lokke mig.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you look cute! (Ophelia) Empty Sv: you look cute! (Ophelia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum