Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 EmptyIdag kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 EmptyIdag kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 EmptyIgår kl. 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 Voteba13Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 Voteba14Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 Voteba15 
Edgar
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 Voteba13Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 Voteba14Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 Empty Sv: Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce)

Indlæg af Sean Tirs 5 Mar 2013 - 9:37

han så lidt på hende med et svagt smil.
"Du tager fejl. Jeg er præcis så slem som folk siger. Men jeg kan også være rar" han klappede hende kort på skulderen.
"vi ses" det lød bedre end farvel. han havde faktisk aldrig brudt sig om ordet farvel, trods det mest betød man skulle have en god rejse, hvor end man skulle hen.
Han begyndte at gå...

//Out?//

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce) - Page 3 Empty Sv: Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce)

Indlæg af Rafaela Tirs 5 Mar 2013 - 9:43

Hun kiggede på ham og lyttede roligt til det han sagde. Hun trak lidt på skulderen sådan er det jo. Man kan ikke have ret i alt hele tiden "Du virker ikke sådan i mine øjne, så jeg forbliver i den tro" Hun smilte roligt til ham og nikkede "På et eller andet tidspunkt måske"
Hun kiggede efter ham da han gik indtil han var væk fra hendes øjensyn. Hun gik ind i sin lejlighed og lukkede døren efter sig. Lige i seng var det hun ville.

//Ville lige have det sidste ord indført Wink Out//

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum