Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba13Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba14Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba15 
Jake
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba13Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba14Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba15 
Lori
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba13Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba14Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba15 
Valentine
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba13Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba14Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba15 
Edgar
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba13Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba14Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba15 
Abigail
Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba13Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba14Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah)

4 deltagere

Go down

Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Empty Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah)

Indlæg af Delilah Ons 5 Feb 2014 - 21:35

Starter kort, giver detaljer bagefter.
Jeg ved der er nogle folk herinde der hellere end gerne ville se mig væk(i ved selv hvem i er), så nu giver jeg jer den korte del, så i ikke behøver læse min livshistorie. Det ved jeg i ikke vil.
Jeg holder en pause fra siden. Jeg ved ikke hvor lang den bliver. En uge. To, måske tre. Det ved jeg ikke endnu.
Så i, der forsøger at undgå alle former for kontakt med mig, i får nu en pause. Tillykke.

Hvis nogle er interesseret i hvorfor jeg gør det her, så kan jeg igen give den korte version, da jeg ikke har lyst til at krænge mine inderste følelser ud. Sådan fungerer det ikke.
Jeg har i det sidste stykke tid følt mig meget uvelkommen på siden. Generelt på siden. Især på chatten. Også meget i emner(ikke kun som min karakter, da det jo naturligvis er en del af spillet).
Med i emner mener jeg, at jeg for nogle uger siden havde 9-10 emner kørende. Nu har jeg ét der er aktivt, og resten har ligesom ikke rigtigt gidet svare mig. Hvilket er fair nok - men hvis i mister lysten til at emne med mig, så afslut emnet. Hvis mit svar har givet jer så stort et underskud af kreativitet at i ikke kan det, så skriv til mig, og så ændrer jeg mit svar til et out. Det har jeg ingen problemer med. Det er først når i bare ignorerer emnet jeg bliver påvirket.
Jeg vil ikke uddybe hvad jeg mener med uvelkommen på siden eller på chatten.
Jeg vil dog sige dette, generelt til aktive folk på chatten der måske læser det her: I er blevet en meget indelukket gruppe. Nye folk bliver ikke hilst lige så velkommen som tidligere. I kører interne jokes, og hvis andre ikke er med på joken, så er de ude af jeres kreds. For nogle er der ikke rum til at gøre noget overhovedet, fordi man kunne ende med at gøre noget med en af jeres 'jokes', og så bliver i sure. Det er langt fra en optimal chat lige nu. Det er i nødt til at tænke over.

Jeg kommer nok ikke på Skype. Jeg gør måske kort en gang i mellem, men det sker højst sandsynligt ikke. De der har mit nummer vil højst sandsynligt ikke få svar. Lad være med at blive sur over ikke at få svar når i skriver til mig. Nogle får måske et enkelt svar eller to. Måske ikke. Alt handler om tidspunktet.

Som nogen har gættet fra første del af min besked, så er det også bl.a. fordi jeg har fået nogle trusler og lignende. Ikke fordi jeg er skræmt eller hader folk, men det er ikke altid det bedste tidspunkt at modtage sådan noget på. Tidspunktet handler selvfølgelig om at det i forhold til mit IRL liv er et dårligt tidspunkt, som jeg igen ikke vil uddybe nærmere. Vil heller ikke komme nærmere ind på det her. Personerne der ikke er begejstrede for at jeg er på siden, de er velkommen til at lade deres damp gå ud over mig.
Det er bare et dårligt tidsspunkt lige nu.

Jeg elsker Delilah. Jeg elsker min karakter. Og når jeg kommer tilbage, vil jeg helt sikkert have massere af idéer til hende. Jeg vil også kunne finde på at lave nogle justeringer på hende, der forhåbentligt vil gøre hende spændende for mine emnepartnere, der åbenbart ikke synes hun er ligeså spændende som jeg gør.
Forhåbentligt vil de idéer og justeringer ændre på den opfattelse. Nu får vi at se.

Det var alt.
Ses.
- Del.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Empty Sv: Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah)

Indlæg af Alane Ons 5 Feb 2014 - 21:39

Kære Delle.
Nu skriver vi godt nok ikke meget sammen men det smerte alligevel mit hjerte at du har det sådan. Jeg syntes det er noget så trist at høre men jeg håber virkelig også at du passer på dig selv Smile
Jeg ønsker dig god bedring hvis man da kan kalde det og vid at du altid kan skrive til mig hvis det er, jeg ligger altid gerne et øre eller hvor mange der nu end skal til.

Dog vil jeg også sige at jeg glæder mig rigtig meget til du kommer tilbage forhåbentligt godt humør og med en masse nyfunden energi og overskud Very Happy

- Alane.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Empty Sv: Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah)

Indlæg af Gæst Ons 5 Feb 2014 - 21:39

Aww Delle. Jeg er virkelig ked af du har det på den måde, og hvis jeg kunne hjælpe ville jeg med glæde gør det. Jeg er ikke ret godt til sådan noget her. Men du skal virkelig vide, at de personer der er sure på dig, bare har ondt i røven. (Sorry sproget. ) Du er en dejlig, og fantastisk pige, der betyder ret meget for mange personer. I hvert til fald for mig. Jeg elsker når vi driller hinande i ren sjov nede i chatten. Og ja, jeg vil give dig ret i, at somme tider virker det som om man slet ikke er velkommen nede i chatten. Men man må bare op på hesten igen og videre. Jeg er ked af du går i så lang tid. Hvis du vil snakke, skal du vide du altid kan skrive. Jeg vil altid være der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Empty Sv: Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah)

Indlæg af Gæst Ons 5 Feb 2014 - 21:45

Del!

For Sørensen !!! Hør nu her .... Du er da mere end velkommen her ! Du spreder altid chatten med godt humør og små finurlie kommentarer.
De er værdsat - DU ER VÆRDSAT!

trusler og negative ting - copy paste til en admin - så der kan tages hånd om det.

INGEN HER HAR DEN RET AT HÅNE, MOPPE OG SLET UKKE TRUE ANDRE!

tag din time off og kom hurtigt tilbage.
Siden her er din legeplads - og den kan lide dig Smile

Kh
Camille / Millicent

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Empty Sv: Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah)

Indlæg af Sean Ons 5 Feb 2014 - 21:45

Åh, Del...
Tillad mig at sige: Også dig?
Folk forsvinder i flæng lige nu og det er i sandheden deprimerende. Jeg føler mig så ansvarlig...

Jeg er ked af, og beklager, den ballade der har været på siden og jeg er ked af hvis jeg har været med til at være lidt lukket i chatten. Jeg føler selv jeg har prøvet at være åben og bare gøre sjov med folk, som de gjorde med mig  - Men det kan jo være forstået anderledes, af andre. Og hvis det er tilfældet, kan jeg ikke uddybe hvor ked af det jeg er.

Jeg håber, når du igen har fået styr på tingene og igen har lyst til at være hos os, fuld af fantastiske ideer og et godt humør, du normalt har i chatten og andre steder, så vil tingene på siden generelt være mere afslappede og behagelige igen. Det er i hvert fald mit mål.

Håber du snart vil være tilbage hos os. Personligt elsker jeg vores spil og jeg kan lide at snakke med dig, både på chatten, skype og andre steder. Du er en fantastisk emner og generelt en rar og behagelig person at være i kontakt med.
Du kan altid skrive...Selv om jeg ved, jeg nok ikke er dit første valg. Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Empty Sv: Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah)

Indlæg af Gæst Ons 5 Feb 2014 - 21:52

Hej Delilah, jeg er virkelig ked af at jeg ikke har fået svaret i vores emne. Det har altid være på agendaen, men jeg har simpelthen aldrig haft overskuddet. Jeg er dog glad for at jeg ikke fortalte dig det, for jeg ville aldrig ønske at tråden skulle slutte med at du out'ede - den er jo super spændende! Jeg elsker at læse alle dine svar; jeg er bare ikke så god til at tage mig sammen til at skrive. Jeg er ked af det hvis du har følt, at jeg har ignoreret vores emne. Det har jeg virkelig ikke :( Jeg har haft lidt halvdårlig samvittighed over det. Jeg skal nok få svaret i morgen -- så kan det være at jeg når at skrive det færdigt, til når du kommer tilbage :)

Du skal vide at du er en af de personer herinde, som har gjort at jeg har haft en fantastisk god oplevelse med UW. Du var en af de første jeg mødte herinde, og du bød mig hjerteligt velkommen til siden dengang jeg startede. Tak fordi du er sådan et fantastisk menneske.

Jeg er ked af at høre, at der er nogen der har været på nakken af dig. De forstår tydeligvis ikke hvor dejlig du er, og hvor godt et menneske du er. Jeg håber at se dig herinde igen en dag - snarest muligt! Men tag dig den pause du har brug for. Du vil blive savnet utrolig meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Empty Sv: Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah)

Indlæg af Rafaela Ons 5 Feb 2014 - 21:56

Hej Del
Ved godt vi 2 har været en af dem der kan være i krig det ene tidspunkt og venner det næste, men vi begge har jo også vores og se til og problemer som vi vil løse osv. Ved jeg har skubbet dig væk men det kan vi snakke om på et andet tidspunkt hvor jeg har mere overskud og du med.
Jeg har intet imod dig som emnepartner overhoved da jeg synes vores sidste emne var et vildt godt emne. Du har sådanset bare ikke haft overskud når jeg spurgte så derfor har jeg også ventet og nok bare glemt dig i mængden. Du skal ikke tage der personligt det er bare mit overskud der har været møg som du sikkert har regnet ud for flere måneder siden (2-3 mdr) Men håber du får det bedre efter din pause

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Empty Sv: Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah)

Indlæg af Delilah Man 10 Feb 2014 - 18:02

Tak alle sammen. Det var dejligt at læse i skriver sådan noget^^

Jeg skriver bare lige hurtigt her, for at informere jer alle sammen om at jeg er tilbage - halvt. Jeg er på vej til at lave en emnesøgning, og jeg vil besvare emner. Jeg vil opdatere min profil og evt. svare i PM's. Men det er ikke sikkert jeg kommer i chat. Nu får vi at se^^

- Del

- P.S. til Sean: Jeg følte lige jeg var nødt til at fortælle dig, at du ikke er en af dem der grupperer i chatten. Du er faktisk en af de få gode eksempler der er på, hvordan man burde opføre dig i chatten.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah) Empty Sv: Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum