Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba13Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba14Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba15 
Lori
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba13Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba14Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba15 
Valentine
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba13Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba14Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba15 
Natalie
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba13Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba14Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba15 
Jake
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba13Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba14Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba15 
Sean
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba13Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba14Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba15 
Lenore
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba13Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba14Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba15 
Abigail
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba13Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba14Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba15 
Celenia
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba13Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba14Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba15 
Taliia
Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba13Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba14Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra//

Go down

Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Empty Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra//

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 23:10

S på et tag i gyderme
V regn og torden
O ingen andre ende mig
Tid 23,00
P [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Edward sad og ladet sine våben på dette tag i gyden han sukkede endenu en dag han havde haft hvor han havde slåede nogen væsner der var onde ihjel han smilte og hørte skridt nedunder han havde på fornemlsen at det ikke var færdig han hørte en kold latter nedunder og kiget så ned og så denne kvinde slå et menske ihjel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Empty Sv: Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra//

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 23:47

Påklædning - [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Demitra kom slæbende med en levende og sprællende, menneske pige, Demitra havde ikke slået denne pige ihjel endnu, hun ville et sted hen der var stille og hun kunne spise i fred. Hendes personlighed var helt klart den uden grænser nu, hun var sulten og hun var irriteret, der skulle være lige et enkelt lille problem og hun ville gå amok på hvem det end måtte være der var i området hun kunne komme til at gøre ondt. Det var aften, klokken var ca en time i midnat som hun kunne se på mørket som havde samlet sig godt. Regn og torden var dog også indblandet i aftens vejr hvilket ikke helt passede Demitra særlig godt da hun fortrak at spise i tør vejr... men ikke denne aften åbenbart.

Demitra havde ikke meget andet på end, en blå ternet kjole på som gik hende til lårene og så havde hun en sort vest udover som var knappet til. Hun havde ellers bare arme og bare ben, sko havde hun selvfølgelig ogs... Et par slidte sorte gummisko som ikke var noget som helst værd over hovedet. Hendes røde hår hang hende ned af hendes spinkle skuldre, glat og fint hang det og var blevet plask vådt af regnen og det samme var hun, men det bedste ved det var at hun ikke kunne mærke den kulde hun muligvis ville havde haft kunne føle vis hun havde været et menneske.

Hun tog pigen med ind i en mørk og sort gyde som hun regnede med at ingen holde øje med. pigen skreg højt da Demitra kylede hende lige ned i asfalten med et brag og bare lo og grinede koldt af hende og betragtede hende inden hun satte sig på hug foran hendes hoved og bukkede ned ved hendes hals og begyndte at drikke af hendes blod.. pigen var helt væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Empty Sv: Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra//

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 0:17

Edward så det og så hurtiget og arkrobatisk han var var han på ingen tid nede og stod nu ved hende han skubbet hårdt til denne kvindelig vampyr så hun røg ind i en mur og fløj ind i en anden gyde han tog fat i hendes hår på pigen og rev hende op og stå "stik så af med dig tøs" snrede han da han havde vækket hende og gik så over mod det sted hvor kvinden var blivet smidt hen klar med sværd og pistoler gik han der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Empty Sv: Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra//

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 10:38

Det var ikke meget mad hun fik da der pludselig stod en foran hende, hun kiggede op på ham med sine lysende røde øjne og hvæsede som besat af ham mens hun på en måde beskyttede pige men det var mere fordi at han ikke måtte tage hende, det måtte han slet ikke det var hendes mad han kunne finde noget selv... Men noget sagde hende at han slet ikke var interesseret i pigen men han var interesseret i hende. Hun gav en høj brokkende lyd fra sig da han skubbede hende med alt sin kræft så hun røg gennem en væg og ind i en anden gyde. Hun tog sig til hovedet som havde fået en ordentlig tur men heldigvis så havde hendes personlighed ikke ændret sig, og hun var stadig lige så brutal som hun kunne være. Hun rejste sig hurtigt op inde fra den anden gyde og gik ind i den hun kom fra og så at pigen var væk... Han havde hjulpet pigen... Hvorfor pokker havde han gjort det. Hun kiggede på mens han kom mod hende med sværd og pistol. Et stort bredt smil brede sig over hendes læber og med lynetshast var hun henne ved ham og rev hans pistol ud af hånden på ham og forsvandt så op på et tag hvor hun sigtede ned på ham. "Det var en ret så dum ide at tage min mad fra mig..." Hun lagde hovedet på skrå og kiggede lidt på den pistol hun havde i hånden, "gad vide hvor godt den kan skyde... Skal vi ikke tjekke?" Spurgte hun flabet men inden han ville nå at kunne svare hende sigtede hun mod hans fod bare for at gøre ham svag så hun kunne gøre hvad hun ville med ham. Hun skød direkte mod hans fod og sad bare oppe på taget og ventede på brølet af smerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Empty Sv: Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra//

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 19:21

han kiget på hende da hun havde et smil på sig nu var kvinden væk heldigvise men inden han kunne nå og reagere havde han miste hans pistol han kiget op på hende med øjne der brænde af had "gi mig den"råbte han og spændt alle musklerne i hans krop i det han høret hende tale om hvor god den var "vent det er ikke et"mere noget han ikke og sigde i det kuglen borde sig ind i den og holde sig oppe "hva fuck laver du" sagde edward og kiget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Empty Sv: Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra//

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 18:49

Hun grinede højt da hun så at den ramte ham i hælen, hun havde skam hørt ham råbe af hende og det gjorde hende bare endnu mere i bedre humør... Hun elskede når folk råbte af hende... Det var så sjovt at høre på dem råbe og skrige af hende fordi hun gjorde noget som hun ikke skulle gøre...
Hun sprang ned til ham, tog ham om halsen og pressede ham op af vægen "Du skal aldrig forstyre en vampyr i sit måltid" hviskede hun til ham og bankede ham så op af vægen mange gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra// Empty Sv: Next time it wil be you ondoing not mine //Demitra//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum