Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba13Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba14Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba15 
Jake
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba13Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba14Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba15 
Sasha
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba13Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba14Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba15 
Renata
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba13Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba14Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba15 
Genevira
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba13Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba14Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba15 
Celenia
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba13Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba14Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba15 
Lenore
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba13Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba14Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba15 
Katrina
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba13Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba14Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba15 
Lori
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba13Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba14Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba15 
Edgar
Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba13Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba14Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//

Go down

Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Empty Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Apr 2013 - 17:36

Sted: Det vilde svin.
omgivelser: Nogen væsner af alle slags racer, lyset er dæmpet, og musikken er er dårlig, der er også et par fulde væsner, (hvilken race ved man ikke)
Til: 21:15 (et godt tidspunkt at feste i)
Vejr: en blid vind har overtaget Doommsville City, et par få skyer, det ser ud til at man får en overskyet aften lidt sener, der dufter ad (undskyld jeg siger) H til, det er lidt varmt, men hvis man skal ud, er det koldt nok til at tage jakke på, det er kun lige ved at være sommer, men der er langt vej igen.


Ned af den lille gade gik der en ung engel, han var ikke bare en engel han er en falden engel, han var taget ud for at få noget at drikke, især efter at han havde mistede sin pige, han har nogen sorte bukser på, men ser alt for store ud til ham, han har et par hvide løbe sko på, og på overkroppen har en en lyse brun t-shirt som sidder tæt ind til hans vel trænet overkrop, hvis man går længer op, til man når hans ansigt, har en en dejlig mund ikke for stor og heller ikke har lille, hans øjne er lyseblå og det lyser på i alt slags vejr, hans korte mørke brune hår, stritter lige på i vejret, på hans ende håndled har han et sort armbånd som han selv har lavet.

da han var kommet et godt stykke ned af den halv store gade, stoppede han op ude foran Det Vilde Svin, han lade hovedet lidt på står, og så ind af den ende rude som var rend nok til at se ind, han kunne se at lyset var dæmpet, og en masse væsner hoppede rundt om hinanden, han grinede let for sig selv, han synes de så meget sjove ud, men han viste han også vil se sådan ud sener på aften, men hvornår det viste han ikke, han håbede lidt på at det bliver enden klokken slår 00:00
kan åbnede døren ind til Det Vilde Svin, det første han hørte var en meget dårlig musik som kom fra den anden ende af lokalet, han så op over hovederne og så at der var en halv gammel mand som sad og prøvede på at synge, den unge mand så sig lidt omkring og fandt en stol oppe ved baren, så han gik stille og rolig der op og satte sig ned, han kunne lygte at der sad en vampyr på den ende side og et menneske på den anden side, den unge mand var bare glad for at det ikke var en varulv og en vampyr, for så ville det godt ende galt for han blev fuld, den unge mand så på kvinden bag baren og smilede frækt og sagde med fræk og varm stemme
"Hey smukke, kan man så lidt vodka og cola" Den unge mand fik hvad han vil havde, han tog glasset og vente sig om på stolen så han nu sad med ryggen til baren og forkroppen til alle de mange fulde væsner, og den som ikke var fulde, den unge mand stillede glasset og holdte sig for ørerne, for musikken var virkelig blevet dårligere, mand så på kvinden og sagde men en rolig stemme "Kan i ikke få en anden til at synge?" kniven nikkede, og vinkede en anden kvinde hen til sig, Manden kunne ikke hører hvad de sagde, men det tog ikke særlig langt tid, så var den kvinde som lige var kommet var gået igen, den unge mand kiggede efter og især på hendes røv, han så at kvinden sagde noget til manden og ham gik meget surt væk, kvinden råbte ud i lokalet "Er der nogen som vil synge eller spille en sang for os?" den unge mand smilede og glædede sig til at se hvis der gik op og gav et nummer, men det vil tiden vise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Empty Sv: Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Apr 2013 - 19:37

Påklædning - [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Første gang hun havde været ude og så inde på en kro og hun følte sig slet ikke godt tilpas... Hun ville hjem, folk var samlet om hende og de hoppede og dansede og grinte til en gammel mand som sang forfærdeligt, de var helt klart fulde alle sammen... Det var der ingen tvivl om, hun kunne lugte det og så ville der heller ikke være nogen ædru mennesker som ville hoppe og danse til den mand som sang... Det var helt sikkert, det lød forfærdeligt. Hun ville hjem.. Det ville hun altså, hun følte sig ikke tilpas her... Hun maste sig gennem flokken og på vej mod udgangen i hurtige skridt da hun hørte en stemme bag sig lidt længere væk. Den forfærdelige mand var holdt op med at synge og en dame spurgte ud i lokalet om der var nogle som ville spille eller synge en sang for dem... og heldigt for dem kunne Lauren begge dele... men hun vidste bare ikke om hun ville..
Hun kiggede ned af sig selv, på hendes tøj, hun havde en sort kjole uden stropper der stoppede ved lårene og så havde hun et par netstrømper på som også var sorte og et par lange sorte støvler. Hendes hvide lange hår var ikke sat op men det havde hun heller ikke behøvet.
Men inden en pige som rakte hånden i vejret kunne nå at sige noget råbte Lauren til kvinden "Jeg melder mig" hun var overrasket over sig selv... At hun havde sagt ja... Men nu gjorde hun det altså.... Hun gik op til kvinden og fik overrakt en guitar.. Hun kiggede lidt på den og rystede så på hovedet... Det godt nok noget af en billig guitar... Hun viftede med fingeren og gik så ud hvor hun havde hængt sin jakke og hun havde selvfølgelig taget sin egen guitar med... Hun gik op til kvinden igen med guitaren og kvinden så noget så overrasket ud... Men lod Lauren overtage showet. Showet var i trygge hænderne nu...
Hun stillede sig klar med sin guitar, hun vidste lige hvad for en sang hun skulle synge, en hun selv havde skrevet.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Empty Sv: Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Apr 2013 - 22:59

Den unge mand som sad hende ved baren, så på en mærkelig og meget grim tøs som havde taget sin hånd op, manden rystede på hovedet og så rundt i håb om en anden vil melde sig, han så på sit glas som var tomt, han vente sig rundt for at bare om mere, og mere fik han, før han fik vente sig rundt havde en alle anden råbt ud i lokalet, manden så sig over den ende arm og så op en lys håret tøs, med sort tøj, manden fik en masse tanker i hovedet om havd han mund skulle lave, mande var fulde men mande var ikke i nærheden, den unge mand så hvordan hun rystede på hovedet, da kvinden vil hjælpe hende, manden synes hun godt kunne være lidt sød over for dem som prøvede at hjælpe, den unge mand hørte efter tøssen sang, og vippende med hovede i takt med musiken, manden klappende med sine hænder å høret at man kunne høre det ud over lokalet, han gik stippe op til kvinden og tøssen som lige havde spille for dem, han så på hende og synes hun var ret køn nu hvor man kunne se hende tæt på, den unge mand så ud på alle menneskerne og væsnerne som havde vendt deres blikke op på de tre væsner, ham selv om kvinden og tøssen, manden råbte ud i lotalet "ER I KLAR TIL AT HØRE LIDT MERE MUSIK" manden så på kvinden og nikkede svagt til hende om at hun bare kunne gå, de skulle nok klare rasten, han så på tøssen og smilede sødt og kærligt, før han hviskede i hendes øre "Hvis du kan spille med, eller bare synge med mp du godt det" manden så ud over flokken af væsner igen og tog fast om mikofonen og sang til, og håbede på at hun kunne bare lidt af sangen

//Sangen han synger: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Empty Sv: Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Apr 2013 - 23:34

Hun smilede roligt til alle sammen som stod og klappede efter hun var færdig, hun hørte en der klappede ekstra højt, en lidt længere væk men som kom tættere på, hun kiggede i retningen som klappende kom fra og hun fik øje på en mand som kom op til hende og kvinden ved hendes side. Hun kiggede spørgende på ham, hvad skulle det til for at klappe så højt så man nærmest kunne høre det i hele kvateret.. Hun sank en klump da han kiggede på hende og hun kiggede straks ned i gulvet og rødmede... F
Hun kiggede dog overrasket op da hun hørte manden råbe ud til folk om de ville høre mere musik, hun kiggede ud på publikum som tydeligvis gerne ville høre mere musik. Hun havde slet ikke lagt mærke til at kvinden var gået før at han hviskede hende i øret at hun sagtens kunne blive og synge med.. Men egentlig havde hun faktisk bare mest lyst til at tage hjem... Det var det hun havde aftalt med sig selv. Hun kiggede på ham da han begyndte at synge og hun kendte godt sangen... Hun sukkede og begyndte så at synge med, der var intet problem der hun kunne hele teksten til den sang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Empty Sv: Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//

Indlæg af Gæst Tors 11 Apr 2013 - 22:56

Manden så sig til den ende sige, og smilede da han så at hun sang med, han grinede sødt, og så igen ud på de fulde mennesker og andre væsner, da de var færdig gad han ådan set ikke rigtig mere, han vente sig om og så igen på pigen foran ham, han smilede venlig til hende og tog sin ende hånd ud for at hilse pænt på hende, han sagde med en varm og kærlig stemme, "Mit navn er Kani, og Deres er" Han smilede og så sig om, han opdagede at to stolde som stod henne ved baren var frie, han så igen på pigen og sagde så med en lige varmere og vejligere stemme, "Vil De ikke nok tage en drink med mig frøken" Han dgik en til den lille trappe som han var godet op af får noget tid siden, da han var kommet godt ned på gulvet for enden af trappen, så op på pigen for at se hvad hun ville, hvis hun gik med ville han jo gerne lærer hende at kende, måske kunne de få et godt venskab, og hvis hun hun gerne vil hjem af en aller anden årsag, vil han gerne føle hende hjem hvis han måtte, hvis hun ikke gik med ham, vil han sige fuck det og feste vider

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Empty Sv: Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 21:57

Lauren smilede bare mens hun sang ud til publikum, de eneste som hun kiggede på var dem, ingen andre, hun var dybt koncentreret når hun sang, det var hun altid da der krævede stor koncentration, hun hade folk som bare troede det var lut og lageklage bare at stille sig op og synge, men det var det ikke... Man skulle koncentrere sig om sangen, teksten til sangen og om man sang rendt. Der var så mange ting man skulle tænke over når man sang, ellers gik det bare helt galt.
Hun pustede ud da de var færdige med at synge, hun vende sig om og manden som hun havde sunget med havde vendt sig mod hende med et smil på læben, med et hævet øjenbryn betragtede Lauren denne mand foran hende, idet han præsenterede sig selv og rakte hånden ud mod hende, hun tøvede lidt men rakte så ogs sin hånd ud mod hans og tog den blidt i sin "Lauren.. Mit navn er Lauren" hun tog hånden til sig igen og gav ham et skævt smil, hun vidste ikke lige om hun skulle tage en drink med ham, hun ville egentlig bare gerne hjem og synge og spille og så slappe af bagefter... Hun rystede blidt på hovedet, hun ville ikke, hun ville hjem. "Jeg tror bage jeg tager hjem... Jeg er ikke så meget for at.. Feste" hun kiggede tøvende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Empty Sv: Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 20:20

Kani så på hend eda hun sagde til navn, "Lauren? sikke et smuk navn" han smilede sødt til hende men stoppede så igen da hu sagde hun heller ville hjem han forståd ikke noget, hvordan vil sådan en smuk ung pige som unne synge og sippe heller ville være hjemme og kede sig eller hvad man nu laver, han var jo næsten heller ikke selv hjmme for aå vil han jo kede sig ihjel, han lade hovedet på skrå og sagde med en venlig stemme, "Ville de virkelig heller være hjemme end at være her hvor folk elsekr hvad de synger" han viste at de elskede hende han havde jo selv lige stået og hørt på det, hvis det ikke var kærlighed til sangen hviste han ikke hvad han skulle gøre, han vil jo gerne hjælpe hende, men hvordan viste han ikke, han satte sig og tog den øl han havde bestilt, og så imod hende igen med et smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Empty Sv: Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//

Indlæg af Gæst Fre 17 Maj 2013 - 16:52

Hun rødmede blidt og nikkede, "mange tak" sagde hun blidt og smilede til ham, men som hans smil forsvandt, forsvandt hendes ogs og hun blev straks usikker. Hvorfor holdt han lige pludselig op med at smile til hende, det kunne hun ikke lide... Havde hun gjort noget forkert, sagt noget forkert. Hun havde bare sagt at hun helst bare ville hjem.. Hun sukkede dybt og kiggede ned i jorden. "Ja, det vil jeg faktisk gerne" sagde hun stille og kiggede tøvende op på ham. "Jeg har det ikke så godt sammen med andre.. Mennesker, i hvert fald ikke så mange af gangen" hun trak lidt på skulderne og kiggede ned i jorden igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Empty Sv: Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 2:57

Kani smilede til hende og sagde med en venlig stemme, "Det var da så lidt frøken" han hørte havd hun havde sagt at hun heller vil hjem, han forstod ikke hvorfro hun heller ville hjem til at drikke lidt med ham, nu havde han været så sød imod hende, og rystede let på hovedet og sagde men kærlig stemme, "Så lad mig i det mindste føle dig hjem igen" ike fordi han ville hende noget ondt men mere for at ære sikker på hun kommer godt hjem for man ved aldrig hvad der kan ske på sådan en aften som i aften.

//Undskyld det blev kort, skal nok gøre det beder næste gang:-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Empty Sv: Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 11:29

Hun vidste at det måske var en anelse ondt bare at skride fra ham eftersom han havde været sød mod hende, sunget med hende, kommenteret hendes musik så pænt... Hun skammede sig en smule, men så alligevel ikke, for hun havde ikke lyst til at være ude, hun fik det dårligt, mentalt, at være sammen med for mange mennesker, i et rum.. Det kunne hun ikke klare, det var derfor hun bare sad for sig selv derhjemme, for hun kunne ikke klare flere personer på en gang og det opfattede folk som mærkeligt og derfor gad man hende ikke rigtig, derfor var hun alene. Hun kiggede tøvende op på ham da han tilbød hende at følge hende hjem, hun tænkte lidt over det og nikkede så.. "Okay, det er vel ogs bedre at have en med, end at gå alene" sagde hun sukkende og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren// Empty Sv: Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum