Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba13(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba14(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba15 
Lori
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba13(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba14(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba15 
Edgar
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba13(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba14(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba15 
Valentine
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba13(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba14(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba15 
Abigail
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba13(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba14(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba15 
Genevira
(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba13(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba14(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben

Go down

(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Empty (debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben

Indlæg af Gæst Tors 8 Mar 2012 - 18:49

JEg faldt over denne nyhed, og kunne simpelthen ikke lade vær med at ikke udbrede dette.

DEnne artikel handler både om det der står oven over og om lidt andet,.
Den er lidt lang og er på engelsk, men den er VÆRD at læse...
Håber i virkelig vil tage tiden til at læse den, da dens faktaer er sande!
Dog skal jeg dog sige, at intensiteten i den er måske skruet en smule op, så den virker lidt propaganda agtig.
Men hvis man skær det fra og ser på de faktaer den skriver om, så er det virkelig en slem ting.

Endnu engang den er værd at læse.

http://www.naturalnews.com/032934_ATF_illegal_firearms.html

Please lad vær med at lukke øjnene for den korruption osv der sker omkring jer, hav åbne øjne.

Jeg har desværre ikke tid lige til at kunne svare på kommentar osv sådan rigtigt, men prøver at være hurtigst på som muligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Empty Sv: (debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben

Indlæg af Gæst Tors 8 Mar 2012 - 19:18

Nu har jeg ikke læst så meget af det, for ikke at sige andet end de første to afsnit, og det her er bestemt ikke for at lyde kold og kynisk, men ... jeg har altid været sådan lidt på tværs af alle andre. Nånå, men nu til sagen Smile

Jeg ved godt det ikke lyder specielt hyggeligt, men hver dag sker der ting der er frygtelige, idiotiske eller af anden grund uacceptabelt. F.eks: KONY 2012. Der sker rigtig mange ikke specielt uhyggelige ting rundt omkring i verden, og hvis vi skal forholde os til det alt sammen, så har vi ikke andet at bruge vores liv for. Mit råd vil være: Lær dine børn at disse ting er dybt uacceptable. Langsomt vil folk arbejde sammen og få det udryddet en dag.

Det vil selvfølgelig tage lang tid, men det vil det gøre uanset hvad, og der er allerede nogle i verden der prøver. Verden kan ikke blive godt med et trylleslag, og gud drukner altså ikke verden endnu en gang. Vi må selv tage hånd om den jord vi lever på, både når det gælder mennesker, dyr og miljø. Det er vores egen dumhed der har bragt os i de problemer vi er i nu.
Det er os selv der har lavet fejlene, og det er os der skal betale prisen.

Men trods at jeg nu lige har sagt at vi er idiotiske og dumme, hvilke vi også et eller andet sted er, så har vi altså kun ét liv. Selvom folk siger at vi skal gøre det bedre for vores børn, og børnebørn, skal vi også tænke på os selv. Egoisme er ofte negativt, men nogle gange må man lade det fucke af. Vi har kun ét liv, og hvis vi skal gå og bekymre os om alle andre, og aldrig selv nyde det, hvad fanden er livet så?

- Lige et par ord fra min vej. Ved godt det nok ikke rigtig var det der var ønsket fra Minas side, men ... håber jeg bliver tilgivet Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Empty Sv: (debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben

Indlæg af Gæst Tors 8 Mar 2012 - 19:26

Nej jeg kan virkelig godt lide din pointe med at det bedste vi kan gøre er at give det videre "lær dine børn at disse ting er dybt uacceptable. LAngsomt vil folk arbejde sammen og få det udryddet en dag"

Men som sagt ondskab alle disse ting vil aldrig blive udryddet, og der er som sagt nogle ting, man ikke kan gå rundt og vente på, nogle ting kræver aktion her og nu. Enten bare en personlig en eller en større en. Selvom vi alle er bare en blandt mange, så tænk på at alt det du gør i længden hvor meget det bliver? F.eks hvis vi bare tager omkring genbrug af f.eks metal. Det kan godt være du er den eneste og derfor betyder det ikke så meget, men på et helt livstid, hvor meget vil det så være i sidste ende?

Og ja vi skal nyde livet, og det skal vi virkelig ingen tvivl om det. Og vi skal jo heller ikke blive for super fanatiske, det ville jo slet ikke være godt. Selvom vi ved f.eks at slik er usundt, så er det jo okay, hvis vi spiser det med måde. Så er der jo intet galt i det jo.. Men vi skal bare huske at gøre tingene med måde..

Og ja du er tilgivet hihi Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Empty Sv: (debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben

Indlæg af Gæst Tors 8 Mar 2012 - 19:32

Puha xD

Yep, your right. Genbrug er en god måde at passe på vores planet på, men det hjælper ikke så meget med USA's overforbrug af mad, eller benzin. Visse ting skal der bare lidt flere til at ordne, men ... intet er umuligt, vi skal bare lære at kunne sammenarbejde, og bruge det i praktisk. Det hjælper ikke noget at vi bare snakker om det, og ser vældig kloge ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Empty Sv: (debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben

Indlæg af Gæst Tors 8 Mar 2012 - 19:52

Nej det hjælper ikke Smile Det bedste vi kan gøre, at for det første feje for vores dør Smile Altså begynde at gøre noget selv, og så sprede budskabet ud og få andre til det. Men det første er især vigtigt, fordi vi nemlig går rundt og tror, ej lille mig kan ikke gøre en forskel. HVis alle de folk stoppede med at tænke sådan, så vil der ske en stor forskel Smile

Men tilbage til lige artiklen.
Som sagt den bedste måde at kontrollere en befolkning på, er at styre dem ved deres frygt og især få dem til at frygte noget udefra, som sygdomme, terrorister osv. Fordi så i "beskyttelsen og for jeres eget bedste" navn, så kan regeringen tillade at indskrænke den personlige frihed, og lave andre love.
Den anden ting som også er en af de bedste måder at kontrollere en befolkning på, det er ved at gøre dem dumme.. Tag eksemplet med under anden verdenkrig (link 1 blandt andet og mange andre kilder) Der arbejdede hitler med at kontrollere befolkningen, så fandt hans forskere ud af at flour er meget godt at bruge, da det går ind og ødeligger hjernen og gør folk dumme. Så dengang vidste man det allerede, så kan man spørge sig selv, at hvorfor så mange regeringer i forskellige lande putter flour i deres vand? (heldigvis ikke DK) og nogle lande har også tilsat flour i salt, mælk og andre fødevare.

Det er en af de mange eksempler, så skal vi nødig tage snakken omkring aspartam, som er et sødemiddel i næsten slikvare og i rigtig mange andre dagligvare selv i DK

Link 1 http://www.greaterthings.com/Lexicon/F/Fluoride.htm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben Empty Sv: (debatemne) USAs regering har indrømmet at have givet mexicanske bander 30.000 våben

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum