Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba13familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba14familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba15 
Jake
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba13familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba14familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba15 
Sasha
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba13familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba14familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba15 
Renata
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba13familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba14familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba15 
Genevira
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba13familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba14familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba15 
Celenia
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba13familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba14familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba15 
Lenore
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba13familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba14familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba15 
Taliia
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba13familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba14familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba15 
Madelena Gray
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba13familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba14familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba15 
Katrina
familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba13familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba14familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Lør 20 Apr 2013 - 23:00

S: the forest
T: kl 22:30
V: koldt vejr
O: træer og buske og græs..
P: en trøje et par busker et par hvide gummisko, og en jakke..

calle havde endelig fået pakket det sidste ud, hun havde fundet nogle familie billeder og så en mand i baggrunden hvem var den mand hun havde taget et billede af ham med sig, hun ville prøve at finde denne mande hun læst bag på billede ''onkel matt'' sagde hun til sig selv, hende forældre havde snakket om ham dagen inden hun løb hjemme fra at han var kæreste med en vampyr og at det var derfor han forlod stedet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Lør 20 Apr 2013 - 23:08

Matt gik rundt i skoven for sig selv, han boede her. Det var hans hjem. Selvom hans vampyr kæreste døde for 80 år siden, så var han stadigvæk her. Fordi hans brødre havde slået hende ihjel, Matt blev vred ved tanken og svingede øksen ned så det træ han var ved at hugge flækkede midt over. En anden varulv i området fik ham til at blive opmærksom. Han svingede øksen over sin ene skulder og gik imod færten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Lør 20 Apr 2013 - 23:20

Callie kunne lugte en anden varulv, hun gik mod færden og smilede for sig selv, ''hvem er det?'' hviskede hun alene og bed sig i læben og holdte om sig selv, hun vidste ikke hvem det var men hun var klar til at kæmpe selv om hun vil dø.. hun bed sammen hun havde bare ikke tænkt over at hendes styrk ikke var stor men hun var beder end nogle andre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 2:26

En pige spurgte, hvilket fik Matt til at slappe mere af. Ham trådte frem ved pigen.
"Hej, det var ikke for at skræmme dem frøken." sagde Han høfligt og fandt nogle bekendte ansigt træk i hendes ansigt. MEn skubbede tanken væk og smilede til pigen.
"Navnet er Matt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 10:49

Callie havde hørt navnet Matt en gang før, ''godaften Matt... mit navn er Callie angles'' sagd hun og havde tabt sit billede af Matt da han kom frem og det lå nu foran Matt, hun ville samle det op men tur ikke, og hans havde nogle fælles træk med hans far, kunn det være ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 10:55

"Hej Callie." Svarede han høfligt, men han blev lidt anspændt da han så billedet. Han kiggede ned på det, han ønskede ikke at have noget at gøre med sin familie. Matt kiggede op på Callie.
"Har de sendt dig?" Spurgte han en anelse koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 11:06

Callie så på ham ''onkel matt... ingen har sendt mig.. jeg er løbet hjemm fra min mor og far ved ikke hvor jeg er og det er helt fint med mig.'' sagde hun og tog billede op og lagd det i sin inderjakke,
''jeg er 17 matt, jeg løb hjemme fra for nogle måneder siden og dagen inden, hørte jeg mine forældre tale om dig, om du valgte din vampyr kæreste frem for familien.. og det forstår jeg godt det havde jeg også gjort'' sagde hun ''jeg er ked af min familie dræbte hende'' sagde hun trist..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 11:14

Matt forstod godt hvorfor at hun var stukket af. Udover at hans forældre og brødre.. Samt lillesøster lgie var blevet slået ihjel af en bindegal vampyr kaldet Nicolas. Så..
"Det jeg også ked af, men de døde nu så det kan være ligemeget. Nå Callie fortæl noget om dig selv."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 11:21

callie så på ham ''øm.. ja jeg hedder callie, jeg er 17, jeg elsker at være i skoven jeg føler mig fri her, jeg r model efter mor tog billeder af mig som lille... også prøvede de at få mig ind i et tvags ægteskab i en aldre af 16... jeg føler mig tit alene, fordi jeg ikke har noget rigtig familie tilbage.... ud over dig og min storbror'' sagde hun stille og så ned i jorden..
''matt... må jeg spørger om noget?'' spurte hun nervøst og bed sig i læben..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 11:52

Matt lyttede til hendes ord.
"Ja hvad vil du spørge om?" Spurgte han høfligt, og kiggede hende i øjnene. Han øjne var varme, Matt var en flot mand. Han virkede meget ærefuld, og det var han. Han gik op i ære.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 11:58

callie så på sin onkel ''hvordan var det at være forelskede?'' spurte hun blidt, hun havde nemmelig selv aldrig været det, ingen ville sådan ha hende, hun så på sin onkel han virkede da sød hvorfor snakkede hendes far aldrig om ham da hun boede hjemme.. hun kunne ikke forstå det bare fordi han elskede en vampyr alle vampyre var jo ikke onde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 12:14

Matt blinkede et par gange han tøvede lidt.. Men ville svarer, han trådte et skridt frem imod hende.
"Forelskelse er ligesom at det opsluger en, men ved at man vil være der for personen. Man føler sig båndet til den, det er en mærkelig fornemmelse. Men den kan være rar." Svarede han og smilte let charmerende, det var bare hans naturlige smil.
"Hvorfor da?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 12:23

calli sukkede og så ned ''fordi jeg aldrig har følt det, jeg er alene ingen vil ha mig eller noget, jeg er alene og det vil jeg altid være'' sagde hun trist og satte sig ned hun havde ikke oplevet glæden ved kærlighed eller glæden ved at folk elskede hende, det virkede ikke til hendes forældre elskede hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 21:24

Matt fnøs kærligt.
"Der altid en eller anden, hvad så hvis du ikke har mødt prinsen på den hvide hest endnu. Som du selv sagde så er du 17 år, du har et helt enestående liv som venter på dig. Med rejser, oplevelser, musik.. Kunst. Du kan få det helle du skal bare tage en chance." Svarede Matt med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 21:32

den unge ulv smilede, ''tak Matt.. du har ret, men jeg ville bare gerne føle den følse du snakker om'' sagde hun blidt og så på ham... ''oh ja forresten så.. har du en nevø også'' sagde hun blidt, ''han navn er Kukiu'' sagde hun blidt og roligt... hun slapper af og ser mod sin onkel og smilede mod ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 21:36

Matt havde aldrig hørt navnet Kukiu før, men nikkede stille.
"Forstår jeg men din tid kommer, du stadigvæk ung og smuk. Lev livet imens du har det." Sagde han med et kærligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:08

hun lyste glad op godt nok var det hendes onkel ''tak matt det jeg glad for'' sagde hun blidt og roligt, hun satte sit hår op og slapper af og tænker på en masse..

//undskyld for lorte svar :/ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:12

Matt placerede en typisk hånd i hans bukselomme og så på Callie. Hun havde jo helle livet for sig, og skulle nok finde kærligheden endag. Måske ikke i morgen, eller om et år. Men endag ville den komme og banke uforventet på døren.
"Det var så lidt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 14:50

Callie lod et smil brede sig ''matt hvorfor var far sådan med hensyn til din kæreste?'' spurte hun blidt og roligt og slapper af og tænker på en masse og smler for sig selv og rødmr meget.. hun ville gerne vide mere og slapper af og tænker på en masse..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 18:09

Matt kiggede kort ned og så op på hende igen.
"Din far, han kunne bare ikke lide at sin bror fandt sammen med en vampyr. Sammen med mine andre brødre dræbte de hende." Matt tøvede kun en bette smule. "du har vel hørt at mine brødre, det vil sige din far døde for cirka et år eller mindre tlibage ikke?" Svarede han, den eneste som ikke havde fortjent at dø var hans lillesøster Misty, men hun måtte også lade livet til den dumme vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 18:46

Callie fik et chok da hun fik afvide hendes forældre var døde.. hun så ned og nikkede ''det fortjener de vel endelig også efter det de gjorder, hun så på sin onkel og slapper af og ser ned i jorden og slapper af og tænker n masse og ser på ham og slapper af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Lør 25 Maj 2013 - 11:18

Matt nikkede og tog en dyb indånding.
"Måske gjorde mine brødre, men min søster gjorde ikke." Svarede Matt stille og kiggede på Callie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Lør 1 Jun 2013 - 20:58

callie så på sin onkel og så på ham ''matt... jeg er bange... hvad hvis nogle vil af med mig og kukiu og dig?'' spurte hun bange...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 23:44

//Matt er død, Angela dræbte ham. Ønskes der ydligere info så kontakt Caroline ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 0:11

//okay ^^ tak for info//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt Empty Sv: familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum