Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 EmptyIdag kl. 17:15 af Celenia

» I need you to hear the story - Genevira
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 EmptyIdag kl. 17:06 af Genevira

» It's been a long long time
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 EmptyIdag kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba13What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba14What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba15 
Lori
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba13What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba14What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba15 
Jake
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba13What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba14What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba15 
Valentine
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba13What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba14What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba15 
Lenore
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba13What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba14What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba15 
Abigail
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba13What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba14What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba15 
Celenia
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba13What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba14What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba15 
Edgar
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba13What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba14What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164699 indlæg i 8727 emner

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Tirs 14 Maj 2013 - 20:22

Bella så på hans pjaskede hår! Han så kær u, som han sad der med pjusket hår og et skævt smil på læben! Hans smilehulker gjorde det hele meget bedre! Bella smilede lidt til ham og tog sig til maven, for at den ikke skulle afsløre at hun var sulten! Hun smilede stramt og kiggede ned i jorden! "Nej.. Jeg fornemmede at du havde det bedre!" Hun skulede op til ham og hævede øjenbrynene en smule., Interreserede det ham virkeligt om hun fik noget at spise? Bella kunne kun se en grund tilsat han spurgte om dette.. Og den ene grund var at han håbede på at hun havde det og derfor ikke ville tigge om hans blod! Tigge om hans blod? Så lavt ville hun da aldrig synke? Troede han virkeligt det? Han ville blive slemt skuffet så!

//Krea svigt D:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Tirs 14 Maj 2013 - 20:29

Han smilte skævt over at hun ikke havde fået noget at spise, så han overvejede virkelig om han skulle give hende noget af sit blod, både for at være venlig og fordi han hadede at hun skulle gå og være sulten, eftersom han kunne se at det plagede hende meget. Forsigtigt rejste han sig op og gik hen imod hende, foldede sine hænder, for derefter at folde dem ud igen og kigge hende i øjnene. Han vidste ikke om det var en god ide, da han sidste gang var blevet bidt gjorde meget ondt på ham, men måske var det fordi at han ikke kunne slappe af.. han havde hørt noget om at hvis bare man slappede af, så ville det ikke gøre så ondt igen.
"Du.. Du må gerne tage noget af mit blod," sagde han med et skævt smil på læben og kiggede hende i øjnene, for at vise hende at han mente det. Bella var sulten og han havde blod, så det skadede vel ikke at hun fik noget af det.

// i orden, kender det skam selv xD ^^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Tirs 14 Maj 2013 - 21:31

Bella, som kiggede ned i gulvet, lagde slet ikke mærke til at Josh havde rejst sig, og gik hen i mod hende! Hun hørte skridtene, men regnede ikke med at det var Josh! Hvad skulle han dog gå rundt for? Bellas sult irriterede hende! Den fik hende altid at se så svag ud! Ordet svag, gav hende kvalme! Bella bestemte sig for at undskylde at hun så så svag ud! Lige da hun løftede hovedet og åbnede munden, begyndte Josh at snakke! Hun så på ham, mens han fortalte at hun godt måtte få lidt blod af ham.. Hun fjernede blikket kort igen, for at tænke over sot svar! "Josh, hvad nu hvis jeg ikke kan stoppe igen?" Hun så på ham! Hun følte at hun havde sagt det rigtige, for hun havde hverken afslået tilbuddet eller sagt at hun ville tage noget af hans blod!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Tirs 14 Maj 2013 - 21:40

Hvis hun ikke kunne stoppe igen.. Det havde han skam tænkt over, men han havde troet at hun var stærk nok til at stoppe igen, men uanset hvor stærk en vampyr så var, så ville de sikkert have svært ved at stoppe med at guffe lækkert blod i sig. Han bed sig tøvende i underlæben, så kort ned i gulvet og tog en dyb indånding, tanken om at dø skræmte ham, men egentlig ikke så meget at han var bange. Han blev enig med sig selv i at give hende blod, også måtte han gøre alt for at stoppe hende, hvis ikke, så måtte han vel dø.. Han kiggede hende i øjnene og gik en anelse tættere på hende, så på hende med sine chokoladebrune øjne.
"Så må jeg forsøge at stoppe dig med alt hvad jeg har," sagde han, en anelse tøvende men alligevel en smule selvsikkert. "Du er sulten og du skånede mig ved at hjælpe mig, nu vil jeg hjælpe dig som tak,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 8:41

Bella så på ham, for at finde svar på om han mente det, og om han var bange! Hun så ham ind i de så chokoladebrune øjne, og kiggede så kort ned i gulvet! "Okay" mumlede hun og kiggede op på ham igen! Hun var stadig i tvivl om, om hun kunne stoppe! Han blod var jo fantastisk! Nærende og mættende blod! Det bedste blod som kunne fås! Bella rejste sig op og gik helt over til Josh! Hun kiggede lidt på ham, hvorefter hun tog hans hoved mellem sine hænder, og drejede det lidt, så halsen var helt blottet! Hun bevægede sit eget hoved ned mod hans hals, men stoppede lige inden hun rørte hans hals! Hun gav ham tøvende tid til at ombestemme sig! Han skulle have lov til at sige fra! Hun kunne altid finde blod! Ikke mættende blod som hans, men blod! Da han ikke sagde noget, åbnede hun munden og satte de spidse tænder på hans hals! Hun bed am ikke endnu! Hun ventede blot på at han slappede helt af! Hvis ikke han slappede af kom det til at gøre ondt, og det ønskede Bella ikke!
Da han slappede helt af, stak Bella sine tænder hurtigt i ham! Hvilken nydelse hans blod var! Hvilken smag! Bella sugede hans blod langsomt ud, og sørgede hele tiden for at have sine hænder på hans brystkasse, så hun kunne skubbe ham væk, hvis ikke hun kunne stoppe! Blodets virkning var fantastisk! En dejlig, svimlende fornnemmelse, og en følelse af at være fuld af energi! Bella kunne mærke at han blev svagere for hver gang hun sugede en smule ud! Bella bestemte sig for at stoppe! Men det var hårdt for hende! Hun trak sine læber tilbage og skubbede lidt til ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 19:54

Okay..
Et kort øjeblik overvejede han at trække sig tilbage, men blev stædigt stående og knyttede sine næver for at få sin krop til at adlyde! Det var bare et bid, det ville heale igen, og han var blevet bidt så mange andre gange, og det var endda ufrivilligt. For at slappe af, tog han en dyb indånding og lod en masse luft gå igennem sig, bare for at få kroppen til at slappe af, lige inden hun ville sætte tænderne i ham. En vampyrs tænder var som et barberblad, som skar man en kniv igennem sin egen hud og blev ved, indtil ens smertetærskel ikke kunne klarer mere. Da hun lagde sine hænder på hans kinder og lod hans hals blotte foran hende, sad hans hjerte i halsen og han måtte lukke øjnene helt i, for ikke at trække væk og i det hele taget for at slappe af. Lige da han havde fået sin krop til at slappe af, satte hun tænderne i ham og tog godt for sig af hans blod. Det var som om at blive tømt langsomt med et sugerør.. Det var en forfærdelig følelse, men alligevel, var det ikke så slemt igen og til sidst vendte han sig en smule til det, så hans krop slappede af og lod hende tage af hans blod.. Snart var der ikke mere tilbage af ham, hvis han ikke stoppede hende, men lige da han skulle til at skubbe til hende, kom hun ham i forkøbet og skubbede ham væk fra sig. Forsigtigt lagde han en hånd på såret, for at se om han kunne dække det til, men inden længe ville det også heale.. Han smilte skævt til Bella.
"Du kunne sagtens stoppe,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 20:10

Da Bella havde skubbet ham væk, vendte hun sig om og slikkede blodet hun havde om munden væk! Hun var ganske vist svimmel lige nu, men det var en rar følelse! Dog vidste hun at hun ikke ville falde på trods af at hun blev stående! Bella var forskrækket! Hun havde været tæt på at dræbe ham! Hun havde taget meget af hans blod! Hun havde taget alt for meget! Bella vendte sig om igen, og kiggede forskrækket på Josh! "Det kan godt være at jeg kunne det, men det var tæt på at jeg havde taget alt! Josh! aldrig lad mg gøre det igen!" Bella så på ham med et strengt blik, og gik over til sengen og satte sig ned på kanten! Hun var i chok! det var første gang det var sket for hende at hun direkte havde fået lov til at tage af en persons blod, og så havde hun været lige ved at ødelægge det! Bella lagde hovedet i sine hænder! hvad var det Josh havde gjort ved hende? Hun havde åbnet sig for ham! Det gjorde hun ellers ikke for nogen! Normalt var hun iskold, og ligeglad med alt og alle! Måske var det bare fordi hun havde givet ham hendes ord, og der igennem havde fået opbygget et venskabeligt bånd til ham? Det gik ellers imod alle normale venskaber for Vampyrer! Normalt burde hun have hadet ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 20:17

Hun så forskrækket ud, at det næsten forskrækkede Josh over at se hende sådan. Det havde han ikke troet at hun ville, bare sådan sige til ham at han aldrig måtte lade hende gøre det igen, faktisk havde han troet at hun måske ville kunne finde på at spørge ham andre gange om hun måtte få noget blod. Men, sådan var Bella tydeligvis ikke, hun virkede mere oprigtig end andre vampyrer han havde mødt. Forsigtigt satte han sig ved siden af hende og langsomt var det sår ved halsen forsvundet, der var vel små fordele ved at være en engel, eller en babydæmon som han også kunne blive kaldt pga. han var en falden engel. Det sjove var at Josh altid havde håbet på at han var en dæmon og nu når han var en falden engel, en babydæmon, så følte han sig så underlig.. Men, det var vel helt normalt.
"Okay, jeg lader dig aldrig gøre det igen så," sagde han med et skævt smil på læben og af en eller anden grund, lagde han sin hånd på hendes ryg, som forsøgte han at trøste hende. Dog fjernede han den hurtigt igen og samlede i stedet begge hænder på sine lår, imens han så nysgerrigt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 20:48

Bella smilede svagt il ham og så ned i gulvet! Hun var stadig chokeret, men ikke så meget som før! Chokket over at have taget så meget blod fra ham, var næsten væk, nu da hun så at han havde det fint, og han lovede ikke at lade hende gøre det igen! Bella så op på ham igen og mærkede en hånd på sin ryg, men undrede sig egenligt ikke over det! Det var jo bare en hånd? Bare en venlig trøsten? Hun smilede til ham, og ransagede desperat sin hjerne efter et emne hun kunne komme ind på, eller et spørgsmål hun kunne stille ham! Hun kiggede ned i gulvet igen og lagde sine hænder på sine lår! Den måde hun sad på, så meget akavet ud, og på ingen måde naturligt, men hun følte at stilheden i forvejen var meget akavet, så hvorfor ikke ikke også sidde på en måde, som passede til situationen? Bella tænkte og tænkte! Pludseligt fik hun en ide, og så op på ham igen! Hun kendte ham jo overhovedet ikke, så hvorfor ikke lærer ham at kende! "Nå, Josh.. Hvem er du så?" spurgte hun som om det var der mest naturlige spørgsmål i verden og smilede skævt til ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 21:08

Det var som om at stemingen pludselig blev en smule akavet, de sagde ikke ord til hinanden, men så derimod bare ned i gulvet og vidste ikke hvad de skulle sige til hinanden, som var de bange for at sige et eller andet forkert. Det var underligt at det pludselig var så akavet, måske var det fordi han kun sad i underbukser? Det gik med det samme op for ham og han kunne mærke en svag rødmen over sine kinder, men han skubbede den væk og valgte at ignorer det, så godt han nu kunne. En masse tanker om hvad han skulle spørge hende om, kørte igennem hovedet på ham, men det var som om at han ikke kunne finde noget som helst. Hvad var der i vejen med ham, han plejede ikke at have svært ved at spørge folk om noget? Lige som han skulle til at åbne sin mund, kom Bella ham i forkøbet og stillede ham et spørgsmål.
"Hvem jeg er? Tjoh, jeg er en falden engel, levede i otte år i en kælder og resten af livet har jeg levet med en som er som en storerbror," fortalte han og kiggede ned i gulvet, imens han fortalte det. "Min far var en idiot og min mor var.. var en okay kvinde.." han bed i sin underlæbe, for at finde mere at fortælle. "Jeg har en evne til at få folk til at se deres frygt og ja.. Der er vist ikke så meget andet at fortælle," han kiggede op på hende med et skævt smil. "Hvad med dig? hvem er du Bella?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 21:20

Bella så op på ham igen, mens han fortalte hvem han var! Hun var faktisk glad for at hun ikke var den eneste som havde idiotiske forældre! Hun hadede sine forældre! De var nogle forfærdelige mennesker, og hvis folk vidste hvad de havde gjort ved hende, ville ingen overhovedet undre sig over at hun var som hun var overfor de fleste! et koldt svin! Men ikke overfor Josh? Urgh, hvor det irriterede hende at hun ikke vidste hvorfor hun var som en åben bh overfor ham! Hendes værste tanke var nok at hun var blevet lun på ham! Vild med en engel? Det kunne ikke lade sig gøre i følge hende! det måtte bare ikke ske! "Jeg er, som du nok har regnet ud, vampyr, 178 gammel! Mine forældre var også nogle idioter! De.... De løj for mig!" Bella kløede sig i nakkehoveds så ned i gulvet! Det var svært for hende at snakke om hendes had til sine forældre! "De.. De slog hinanden, og mig, så da jeg blev forvandlet som 19 årig tog jeg min slave med mig og flyttede til Terrorville! Det har jeg boet lige siden!" Bella så op på ham, for at se om det var for meget jun havde sagt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 21:27

Imens hun fortalte om hvem hun var, kiggede han nysgerrigt på hende og endte til sidst med at beundre hende en smule, hvilket fik ham til at kigge væk og fokusere på det hun sagde i stedet. Han måtte ikke bare sådan sidde at beundre hende, hvad pokker var det dog for en opførsel! Hun var en vampyr, han var en engel, det kunne ikke gå, eller det ville være mærkeligt. Ville det ikke? han rystede tanken ud af hovedet, bed sig irriteret i underlæben. Han lyttede skam til alt hvad hun sagde og kunne mærke at det gjorde en smule ondt på ham at hører, hun var blevet slået af sine forældre. Nok var han aldrig blevet slået, men han kunne forstille sig det og det var en forfærdelig fornemelse at have i kroppen! Han kiggede hende i øjnene og smilte skævt til hende, så snart hun kiggede op på ham igen.
"Jeg er ked af de behandlede dig sådan, men det er skam sejt at du tog ansvaret i dine egne hænder og rejste," sagde han og nikkede anerkendende til hende. "men, hvem er din slave?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Fre 17 Maj 2013 - 13:04

Bella sukkede svagt! Når tanken faldt på hendes forældre, blev hun altid vred, ked af det eller irriteret! I dag gjorde det hende ked af det og vred, men hun ville ikke vise det! Det var jo ikke Josh' skyld! Han havde bare spurgt ind til hende, og hvorfor lade det gå ud over en person, som man synes var sød? Bella så forskrækket op! havde hun lige tænkt at Josh var sød? Det havde hun aldrig tænkt om nogen før. Bella rystede svag på hovedet! Hun kunne da ikke synes han var sød! Han ville have været hendes fjende normalt! Det ville aldrig gå, hvis hun begyndte at kunne lide ham! Bella smilede til Josh da han sagde at han synes hun var sej! "tak" mumlede hun stille og så lidt ned i gulvet med en svag antydning af rød på hendes blege kinder! Hun så op på ham igen da hun blev spurgt om hvem hendes slave var! "Bare et mennesker ved navn Jaques!" Jaq var egenligt ikke bare hendes slave som gjorde alt for hende, han var i princippet også hendes bloddoner, men det behøvede hun jo ikke fortælle!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Fre 17 Maj 2013 - 13:27

Josh havde skam ikke noget imod at denne slave var hendes bloddonor, det havde han skam set før og trods alt skulle en vampyr vel have noget at spise, selvom han ikke fortrak at blive bidt eller lade en anden bide dem han holdte af. Det sjove ved det hele var at Bella ikke lignede en der havde slaver, men nu skulle han heller ikke skue hunden på hårene, som det lille ordsprog sagde. Men, han måtte indrømme at Bella ikke var som han troede at hun var, ond og ligeglad, hun virkede faktisk til at være god nok at snakke med. Hun var sød.. Han rystede den irriterende tanke ud af hovedet om hende, han måtte altså ikke tænke sådan! Selvom det var svært, men ja, han klarede den nok. Forsigtigt sendte han hende et smil og kiggede på hende med sine brune øjne. Der var et lille tegn på rødme på hendes kinder, hvilket fik ham til at smile en smule større, så han skyndte sig at kigge væk fra hende, da hun ikke skulle se det! Det havde nu set sødt ud at hun rødmede sådan..
"Javel ja," svarede han og så hen på hende igen. "Jeg ved ikke hvorfor jeg spørg om dette men.. Hvorfor angreb du mig ikke? Du havde jo en stor chance til det," han kiggede ind i hendes øjne og søgte efter svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 14:30

Bella lagde ud af øjenkrogen mærke til at han smilede større da han så på hende! Dette fik også hende til at smile lidt mere, men hvorfor smilede han større? Havde han set at hun rødmede, og smilede derfor hånende! Bella så op på ham, men der var intet hånende i hans smil og øjne! Blot glæde! Bella undrede sig over hvorfor? Det var da pinligt når man begyndte at rødme, så hvorfor var han ikke hånende? En tanke slog Bella. Syntes han det så sødt ud? Syntes han hun var køn, med den rosa farve på hendes kinder? Bella havde aldrig mødt et flinkt væsen i sit liv! Eller, det havde hun, men det var for det meste kun fordi de var bange for hende!
Bella blev helt mundlam, da han spurgte om hvorfor hun ikke havde angrebet ham! Hun kunne ikke selv svare på det! Hun så kort ned i jorden og trak lidt på skuldrene! "Jeg... Jeg ved det faktisk ikke!" Mumlede hun! Hvorfor havde hun egenligt ikke angrebet ham? Hun havde været sulten, men hvorfor havde hun så ikke baare taget den nemme løsning?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 16:51

Vidste hun det ikke? Det gav ingen mening, burde en vampyr ikke at ville angribe en engel, taget dets blod og være ligeglad med det. Trods alt var en løve jo også ligeglad med en antiloppe ikke sandt? Men, hvad havde så fået denne Bella til at bekymre sig om ham, og endda hjælpe ham? Måske skulle han ikke dybe længere ned i det, han ville jo heller ikke have hende til at anrgibe ham. Og selvom hun sikkert ikke ville hører ham sige det, så nød han hendes selvskab. Det var også en af grundene til at han ikke var bange for hende.. Han smilte let til hende, inden han rejste sig op og gik hen for at kigge så sit blodige tøj. Det kunne ikke rigtig bruges mere, det var slidt og blodigt, så hvad pokker skulle han så gøre? Han smilte skævt til hende..
"jamen, tak for ikke at have dræbt mig," sagde han til hende, inden han kiggede ud af vinduet med armene på kors og en svag rødmen over sine kinder. Han kunne ikke bare rende rundt i underbukser, men hvad skulle han så gøre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 18:28

Bella sad og tænkte! Det undrede hende stadig hvad der var iver ham Josh, som fik hende til at føle sig glad, og fik hende til at smile! Hun vågnede en smule op, da han rejste sig og begyndte at gå over til sit tøj! Bella overvejede kort at kigge væk! Hun vidste hvor træls det var at blive overvåget, når man ikke havde ret meget tøj på, men på den anden side! han havde gået sådan længe nu, så hvis det var irriterende kunne han vel bare sige det? Bella kiggede dog væk igen, da han smilede til hende! Hun fik igen en svag rosa farve! Hun var lige blevet taget i bare at sidde og kigge! Da han stillede sig over til vinduet smilede hun lidt! Hun kunne se rødmedende over hans kinder og det fik hende til at smile endnu mere! Han så sød ud med røde kinder! Smuk! Ung! Smuk? Havde hun lige tænkt at han var smuk? Bella rystede på hovedet!
Hun rejste sig op og tog tæppet i hånden! Hun gik over til ham med et skævt smil på læben, og lagde tæppet om ham! "Jeg finder noget tøj til dig!" Hun drejede om på hælen, og begyndte at gå ud!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 21:58

Det var en smule pinligt, også selvom han havde siddet der i et stykke tid kun iført Underbusker overfor hende og hun havde egentlig ikke sagt noget til det. Det var mere hvis de skulle udenfor motellet igen, så var det nok ikke lige det bedste at han gik rundt i underbukser. Det gav et lille sæt i ham, da der pludselig blev lagt et tæppe om ham og han kunne mærke Bellas ånde imod sin skuldre, så det sitrede i ham på en mærkelig måde, selvom han ikke ville indrømme det. Han kiggede nysgerrigt efter hende, da hun forlod rummet, endda for at hente noget tøj til ham! Det var venligt at hende, det måtte han indrømme og han følte sig en smule egoistisk over at han ikke selv havde fundet noget tøj. Så havde hun ikke behøvet at skulle finde tøj til ham. Med et skævt smil på læben, satte han sig på sengen og ventede på at hun skulle komme tilbage. Det var selvfølgelig rart at hun var så venlig imod ham, men samtidig en smule underligt, hun kunne jo dræbe ham, men hvorfor gjorde hun det ikke? Og hvad var der over hende, som fik ham til at rødme og smile?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 21:16

Bella gik ud af døren med rolige skridt! Hun kiggede ned i jorden for ikke at møde nogen blikke på vejen ned mod indgangen! Hun ville ikke snakke med nogen! Hun ville bare gå i ro og mag og tænke for sig selv! Tænke over hvorfor hun dog var sådan! Eller, tænke over det igen! For 5 gang i aften, men hun havde endnu ikke fundet svar! Hun havde kun den ene åndssvage og umulige teori at hun var blevet forelsket i ham! Det måtte ikke ske! Det kunne ikke ske! Hun havde aldrig været forelsket før! Og hvis det så endelig skulle ske, skulle det da ikke være i en engel? En engel og en vampyr! Nej! nej, det kom bare aldrig til at gå godt!
Bella nåede ned til disken ved indgangen! Hun smilede skævt til manden som stod bag disken, og sagde til ham, at han skulle give hende noget mande tøj! Der var intet venligt over hendes stemme! kun en lille antydning af venlighed over hendes ansigtsudtryk! Manden så skræmt ud, og gik straks om bag ved og fandt en skjorte og et par bukser! Bella rev det ud af hans hånd og skyndte sig op ad trappen igen! Hun løb der op, og åbnede døren stille og roligt! Hun smilede til Josh og gik roligt over til sengen, hvor hun lagde tøjet i hans skød og satte sig ned! Hun smiled til ham og kiggede lidt ned i jorden!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 22:17

Han sad lidt og tænkte over det.. Hun var så venlig imod ham og da han havde tilbudt hendes blod, så havde hun i stedet for at tømme ham helt, skubbede ham væk og sagt til ham at han aldrig måtte give hende lov til det endnu engang. Kunne det mon betyde at han betød noget for hende? Ej! Nu måtte han altså holde op, selvfølgelig kunne han da ikke betyde noget for nogen så hurtigt og bestemt ikke en vampyr! Han rystede tanken væk og sukkede, for derefter at kører en hånd igennem det brune hår og se spørgende rundt i værelset. Han vidste egentlig ikke hvad han kiggede efter, men noget måtte der da være at se på.. Lige med det samme døren gik op, kiggede han nysgerrigt derhen og sendte Bella et smil.
*Ja, nu var der da noget at kigge på,* tænkte han for sig selv. Hurtigt rystede han tanken ud af hovedet og skældte sig selv ud for at have tænkt sådan omkring hende! Hvor vovede han! Slem, slem! Han smilte over tøjet der lå på hans skød og langsomt rejste han sig op, for at tage tøjet på. Det føltes godt at få tøj på igen og specielt fordi det var en skjorte. Normalt fortrak han en hættetrøje som han kunne gemme sig i, men han elskede nu også en luftig skjorte. Han skyndte sig at tage tøjet på, så Bella ikke skulle kigge væk i evigheder, hvis hun da kiggede væk? Da han havde fået tøjet på, satte han sig ved siden af hende igen og smilte til hende, lod endnu engang sin ene hånd kører ned af hendes ryg.
"Tak," sagde han blidt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Tirs 21 Maj 2013 - 20:04

Bella smilede til Josh da han rejste sig for at tage tøj på! Skulle hun kigge væk? Nrj, hvorfor? Nu havde han gået rundt i unerbukser så længe, så hvorfor ikke se på ham mens han tog tøj på? Dog kiggede hun diskret ud af vinduet, for ikke at være uhøflig, indtil han satte sig på sengen! da han gjorde det flyttede hun blikket over til ham, og smilede lidt! Nu da han havde tøj på kunne hun se ham rigtigt! En ung, pæn dreng! Bella så lidt op og ned af ham, men tog så sig selv i det, og så ned i jorden med småblussende kinder! Hun lukkede kort øjnene! Noget sagde hende at det var ved at blive lysere!
Det gøs let i Bella da han kørte en hånd ned af hendes ryg! Ikke fordi det var irriterende! Tværtimod! Fordi det var dejligt! Hans berøring fik hende til at smile! Hun kiggede op på ham, stadig med små røde kinder! Hun så ind i hans mørke øjne og smilede let! " Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke dræbte dig, men jeg er glad for at jeg ikke gjorde det!" mumlede hun stille! Hun så op på ham for at se hans reaktion på det! Hun syntes hans øjne blev pænere og pænere jo mere man så på dem! Ligesom ham selv! Pænere og pænere! Smukkere og smukkere!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Tirs 21 Maj 2013 - 20:48

Han bemærkede godt at hun kiggede lidt ned af ham, hvilket fik en svag rødmen frem på sine kinder, men han skjulte det ved hurtigt at kigge ned i jorden og lade som om at han ikke så det, for det så ud til at hun ikke havde håbet på at han skulle se det. For at skubbe tanken om det væk, kiggede han hen på hende igen og smilte til hende, stort og nærmest lykkeligt. Ikke at han havde noget imod det at hun havde kigget, måske var han bare en lille smule mere usikker på om hun nu dømte ham inde i sit hovede, for det var vel det man gjorde ikke sandt? Han kiggede hende i øjnene og fortsatte med at kører sin hånd op og ned af hendes ryg, med en blid bevægelse, han vidste ikke helt hvorfor, men det føltes som noget han havde gjort i evigheder.
Han blev smigret over det hun sagde, hvilket man kunne se i de brune øjne og kinderne der blev en anelse mere røde.
"Jeg.. øh.." sagde han og kiggede flovt ned på gulvet, hurtigt kiggede han op på hende igen, kiggede hende i øjnene og beundrede hvert en centimeter af hendes ansigt. "Og jeg er dig evig taknemmelig, er der noget jeg kan gøre for dig, så sig til," Han smilte kærligt til hende.. Det var som om at hver gang han kiggede på hende, var det som om at hun blev smukkere og smukkere.. Hvad var der med ham? Var han ved at blive Lun på hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Ons 22 Maj 2013 - 15:02

Bella smilede lidt da hun så rødmen over hans kinder! Hvorfor rødmede de begge to når de snakkede sammen? Bella blev faktisk en smule irriteret på den rødmen der kom over hende når hun så at han rødmede! Eller måske vad det bare fordi han blev ved med at køre sin hånd op og ned af hendes ryg som om de havde været bedste venner i en evighed! Hun havde stadig ikke noget i mod det! Hans berøringer var lette og fik hende til at føle sig elsket! Noget hun ikke havde gjort længe! Og den smule berøringsangst hun havde gemt i sig, gjorde ikke noget! Så længe hun stolede på personen og følte sig tryg var det ligemeget! Hun smilede til ham og kiggede bare på ham! Hun lagde meget mærke til at hans blev smigret over det hun sagde! han fik et lille glimt i øjet og han kinder blussede en smule op! Bella blev ved med at kigge på ham, selv da han kiggede flovt ned i gulvet! "Du kan jo starte med at gå med mig ud og finde en grotte så jeg ikke dør af sollyset!" Bella smilede til ham! Hun håbede ikke hun havde skræmt ham for meget med at være så åben omkring at hun døde af sollyset!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Ons 22 Maj 2013 - 15:18

Han smilte til hende, lidt mere roligt end før, inden han tog en lille dyb indånding og rejste sig op. De skulle finde en grotte til hende og det måtte de heller gøre hurtigt, inden solen skulle brænde Bellas skrøbelig vampyrhud. Det måtte egentlig være underligt ikke at kunne mærke det varme sollys på sin hud og få dejlige kuldegysninger ved tanken, lade den varme sig fra top til tå! Han smilte til hende, inden han gik hen imod døren, åbnede den på halv og kiggede ud. Solen var ikke stået op endnu, så de kunne sagtens kunne nå at finde en grotte. De havde måske en lille halv time, måske mere hvis de var heldige.
"Okay, så må vi heller skynde os," sagde han og nikkede til hende, som et lille tegn på at de skulle gå stærkt. "Vi finder en grotte til dig og vi kan starte med at lede i Ashen Wood forest," Forsigtigt åbnede han døren ud og lukkede den ikke før Bella også var kommet ud. Da hun var klar, gav han sig til at halv løbe igennem byen, uden egentlig at være sikker på hvor han skulle hen. De kom til skoven og nu skulle det gå stærk! Solstrålerne var langsomt begyndt at komme og endda Josh kunne mærke hvordan de langsomt var begyndt at varme hans hud.. De skulle skynde sig! "Vi må heller skynde os!" Han kiggede alvorligt hen på hende, imens han stadig fortsatte igennem skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Gæst Man 27 Maj 2013 - 18:36

Bella rejste sig op sammen med ham og gik stille og roligt over mod døren! De havde travlt, ganske vist, men der var jo ingen grund til at bruge energi på at løbe! Desuden så viste hun at hun ville få brug for alt sit energi når hun kom uden for! Bella gik ud af døren g smilede skævt til ham! "Jo det lyder som en god ide!" Hun satte lidt op i fart, men ikke for meget da hun regnede med at han ikke kunne følge med hvis hun gjorde løb alt hvad hun kunne! Bella kunne mærke at solen var ved ar komme frem! Hun kunne mærke de varme stråler brænde sig ind i sin krop, og gøre hende svagere! "Josh, jeg kan ikke mere! Jeg falder!" Hun rakte en hånd frem mod ham, men kunne ikke mærke nogen tage fat i den! Hun faldt, med sløret blik, og næsen lige ned i jorden! Hun måtte have hjælp! Gennem det slørede blik kunne hun se en grotte forude! "J..Josh! Grotte! Derhenne!" Stønnede hun! "Hjælp mig op! Jeg kan godt gå de f...få meter!" Bellas åndedrat var tungt og hun trak vejret langsomt! Hun vidste at hun med hjælp godt kunne gå derhen, men det skulle gå stærkt! Hun havde ikke lang tid tilbage!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate- - Page 2 Empty Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum