Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Opfordringer! EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Opfordringer! EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Opfordringer! EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Opfordringer! EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Opfordringer! EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Opfordringer! EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Opfordringer! EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Opfordringer! EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Opfordringer! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Opfordringer! Voteba13Opfordringer! Voteba14Opfordringer! Voteba15 
Valentine
Opfordringer! Voteba13Opfordringer! Voteba14Opfordringer! Voteba15 
Genevira
Opfordringer! Voteba13Opfordringer! Voteba14Opfordringer! Voteba15 
Lori
Opfordringer! Voteba13Opfordringer! Voteba14Opfordringer! Voteba15 
Edgar
Opfordringer! Voteba13Opfordringer! Voteba14Opfordringer! Voteba15 
Abigail
Opfordringer! Voteba13Opfordringer! Voteba14Opfordringer! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Opfordringer!

2 deltagere

Go down

Opfordringer! Empty Opfordringer!

Indlæg af Sean Ons 8 Maj 2013 - 18:10

Hejsa kære brugere!

Efter en brugers henvendelse, har jeg en opfordring til jer. Denne opfordring gælder til alle, som har mere end en bruger her på siden!
vi har ingen regel om hvor mange brugere i må have og vi vil heller ikke have en, dog kan vi altid komme med en opfordring til jer, som på sin vis mest betyder vi er begyndt at blive en anelse utilfredse eller gerne vil have i tænker mere over tingene.
Denne gang handler det mest om dem, som har flere brugere og en kort opfordring til jer, der vil være blandings eller specialrace.

Til jer med flere brugere:
Tænk over dem.
Tænk over jeres brugere, inden i laver dem. Tænk over hvor meget energi i har lyst til at ligge i projektet: vil i spille på den? Vil i kunne få den i gang, har i en ide til historie, et brugbart billede?
Det kan måske være sjovt at lave en ny bruger, specielt hvis man føler sig kreativ den enkelte dag. Men det er også spildt og direkte synd, at oprette flere brugere hvis man alligevel aldrig får dem brugt. Husk, i kan altid lave om på jeres nuværende karakter! I kan slette det hele og starte forfra, hvis i har lyst.
Men hvis man ikke vil slette sin karakter, kan det virke som en udvej at lave en ny bruger i stedet. Og det er helt i orden. Som sagt opfordre jeg bare til i tænker over den.
Det navn i tager kan kun i have. så hvis i ikke er aktiv på jeres bruger, vil ingen andre kunne bruge det navn før brugeren er slettet. Det samme med faceclaim (Dette ændres dog ikke kun når brugeren slettes, men også hvis i simpelt skriver en besked til en admin)
Til sidst, når i begynder at emne med folk med jeres nye brugere, og finder ud af i måske ikke finder den så interessant alligevel og derfor ikke gider logge på den, uden at skrive en besked eller at melde den slettet, sidder folk og venter på en.
Når man har mange brugere kan man også nogen gange køre død i dem, man logger på mere af pligt end fordi man måske har lyst og det kan gøre karakteren kedelig og ens svar korte og udetaljeret.

Så min opfordring lyder: tænk over jeres brugere!
Og meld dem dog slettet, hvis i ikke gider dem alligevel. Så skaber i muligheder for andre.


Blandings og specialrace:
En kort opfordring: Tænk over dem, inden i skriver.Vi gider ikke sidde med noget halv gennemtænkt, spørge ind til noget og få beskeden at det har i ikke lige lavet eller tænkt over.
Dette er en mulighed for jer, så spillet kan blive lidt mere varieret og så folk kan få brugt noget fantasi. Et redskab.
Og husk at historien skal flettes ind i Underworlds, på en eller anden måde. Det hjælper ikke evt. at kopiere racen fra et eller sted af og bare sende den, som oftest siger vi så nej tak. Vi vil have at racen på en eller anden måde høre til og er en del af underworld.
Jeg ved godt at vi ikke har nogen direkte historie til underworld endnu, det irritere også mig. Men vi har stadig nogle "grundpiller" at gå efter. F.eks. menneskerne indvandring gennem portalerne og historierne fra de forskellige racer. Guder og titans. Er du i tvivl, så send en besked og vi kan lave et hurtigt ridt over noget af historien.

Det var alt herfra!
Jeg har haft problemer med at formulere mig ordentlig i dag, men jeg håber i overlever og ellers må i spørge Smile

- Sean
På vegne af DTBM.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opfordringer! Empty Sv: Opfordringer!

Indlæg af Delilah Ons 8 Maj 2013 - 23:42

Problemer med at formulere dig? Det er fint og flydende, dæmondreng! Slet ingen problemer dér!Wink

Men ja, begge opfordringer er relevante. Dette er egentligt mest skrevet for at få skubbet opfordringen frem på Latest topics, idet dens views ikke var så voldsomme^^

*Bump* I guess xD

_________________
Opfordringer! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Opfordringer! Empty Sv: Opfordringer!

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 11:23

Det er meget fint Sean - men hvis du havde ladet mig skrive det ville det selvfølgelig have været endnu bedre Wink

Som sagt, på vegne af DTBM - tænk over det og vi vil blive meget glade! Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opfordringer! Empty Sv: Opfordringer!

Indlæg af Sean Fre 10 Maj 2013 - 17:06

Haha, men hun skrev det til mig og du har selv sagt din aktivitet er svingene lige for tiden. Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opfordringer! Empty Sv: Opfordringer!

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 16:10

Jaja! Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opfordringer! Empty Sv: Opfordringer!

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 18:42

Det er godt beskrevet og jeg er meget enig.
Jeg har personligt intet imod man har flere brugere og en del er gode til at spille med dem alle , på forskelligt sæt.
Men jeg må da indrømme, at der stort nye profiler heletiden og en del af dem når at brænde ud igen , inden ' ilden får rigtigt fat'.

Sååå heller en ordenlig røvfuld brænde til lidt færre profiler, og få bålet til at brænde grundigt og længe Very Happy

I gør er herligt job for siden, tak Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opfordringer! Empty Sv: Opfordringer!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum