Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba13Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba14Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba15 
Jake
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba13Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba14Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba15 
Sasha
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba13Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba14Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba15 
Renata
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba13Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba14Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba15 
Genevira
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba13Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba14Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba15 
Celenia
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba13Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba14Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba15 
Lenore
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba13Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba14Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba15 
Katrina
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba13Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba14Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba15 
Lori
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba13Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba14Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba15 
Edgar
Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba13Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba14Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika)

2 deltagere

Go down

Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Empty Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika)

Indlæg af Marcus Tirs 14 Maj 2013 - 21:49

Åh ha.. Ja, jeg kunne vel ikke fortsætte med at udskyde det.

Men ja, som nogle ved er jeg i gymnasiet, og med det følger der jo gruopvækkende opgaver med. - Ja... Sådan en skal jeg nu prøve at kæmpe mig igennem, og jeg har skrive uge fra på fredag (17/5) af.
Så for at jeg personligt kan grave mig ordenligt ned i den opgaven, er jeg blevet enig med mig selv om at sætte alle, og ja der blev sagt ALLE mine emner på pause. Dette gælder begge mine karaktere.

Der ud over så som de fleste andre også har opdaget så nærmer vi os jo den fantastiske sommerferie! Very Happy Og som sikkert mange andre skal jeg også noget, blandt andet arbejde som ridelærer et par uger på Bogø, optræne nogle heste, London måske, samt en masse sjov med min venner irl. Men der skal nok komme en besked når vi når der til Very Happy Don't worry^^

Så ja, jeg vil bare fortælle jer kære pandaer, at i er langt fra glemt for mig. Jeg er bare nød til at se virkeligheden i øjnene, og denne opgave kan jeg ikke snylte mig igennem som jeg ellers havde håbet på xD (Længe leve tale/skrive gaven, dovenskab, og udsættelser af opgaver xD).

Men jeg vil lave et stærkt come back bag efter! Det lover jeg jer mine kære pandaer og emne partnere Very Happy Mærk jer mine ord!!!

Så al tvivl skulle være udryddet er min anden bruger Malaika, et menneske.^^ Ikke alle har vidst det, men det har ikke været en hemmelighed ^^

Over and out ! M&M ;D

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika) Empty Sv: Sørgeligt fravær... (Marcus/Malaika)

Indlæg af Rafaela Tirs 14 Maj 2013 - 21:52

Held og lykke med det hele
Glæder mig til du kommer tilbage med et gigantisk brag med fyrværkeri og det hele Wink

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum