Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
DTBM NEWS!  EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
DTBM NEWS!  EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
DTBM NEWS!  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
DTBM NEWS!  EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
DTBM NEWS!  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
DTBM NEWS!  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
DTBM NEWS!  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
DTBM NEWS!  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
DTBM NEWS!  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
DTBM NEWS!  Voteba13DTBM NEWS!  Voteba14DTBM NEWS!  Voteba15 
Abigail
DTBM NEWS!  Voteba13DTBM NEWS!  Voteba14DTBM NEWS!  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

DTBM NEWS!

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

DTBM NEWS!  Empty DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 11:19

Så er vi igen på banen med lidt nyheder til folket!

Simi-ugenyheder Razz

Først vil vi gerne informere om en ny regel vi har besluttet at lave som træder i kraft øjeblikkeligt. Dette omhandler chatten hvor vi fra nu af ikke vil se noget seksuelt i chatten, altså ikke noget med at trække tøjet af hinanden og hvad folk ellers kan finde på. Kys, nussen og mere uskyldige ting i den kategori er selvfølgeligt tilladt. Tænk på det som var i et offentligt rum, hvilke i faktisk også er! I vil ikke stå på gågaden/strøget og smide tøjet.
I samme omgang opfordre vi også folk til at have en ordenlig tone, vi skal jo alle sammen kunne være her. Ingen stødte folk eller sure miner. Det er sommer (og nu kan man faktisk også se det på vejret) så smil og være glade! I har snart sommerferie eller sidder i jeres læseferie Smile

Næste punkt omhandler nomineringerne. DER KAN IKKE LÆNGERE NOMINERES!
Jeg skal have lavet listerne og så videre, så det er overskueligt for jer. Det vil tage et par dage fordi jeg har en matematik årsprøve i morgen (klokken 9 om morgenen! >.<) og en samfundsfags eksamen på torsdag. Tirsdag skal jeg læse op sammen med et par fra min klasse, så der kan godt gå lidt tid før jeg kan få lavet noget produktivt. Men man har jo altid natten Razz
Så, nomineringerne er lukkket og så vil der lige gå et par dage før fortsættelsen kommer Smile

Fordi jeg nu lige har overtaget tjansen med at skrive her, vil jeg lige delikere dette punkt til Seans evige Faceclaim punkt: HUSK AT SKRIV ALT DET DET FC STADS TIL HAM - så bliver han så glad Smile

Mere tror jeg ikke der er at tilføje ...
Jo, lige en efterlysning! Nogle der har set Sakref? Så hiv lige fat i ham og send ham ind i vores admin forum, for jeg venter utålmodigt på en udmelding fra ham ...

V.h. DTBM

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Sean Søn 9 Jun 2013 - 11:25

Haha, perfekt! Du fik min evige påmindelse med. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Delilah Søn 9 Jun 2013 - 11:56

... *Glor forvirret*
Gud, det er en anden blå farve der kommer med nyheder. Hvad skete der? o.o

Chat-dims:
Hvem trækker tøjet af hinanden i chatten? Jeg er super forvirret lige nu, men jeg ser ingen problemer i den regel. Så fair nok - men burde i ikke skrive det ind andre steder end i ugenews'ene? For helt nye tjekker jo ikke nyhederne i gennem, de kigger regler igennem. Så hvis det skal nå ud til the new people, såå ..^^

Nominerings-dims:
Natten? Fyh Eric, læs nu op til dine eksamener! Vi kan(trods alt) godt vente lidt, selvom du når du er færdig med eksamenerne, skal skynde dig rigtig meget. Vi skulle jo nødig have oprør anført af ... *Cough* ikke mig ... *Cough*

Sakref-dims:
Jeg tror aldrig nogen ved hvor den mand er. Men har han ikke været online nogle gange i dag eller i går? *Tænker tilbage*
Har i prøvet at smide en PM? Eller har i ham på Skype? Jeg er ikke så fandens kreativ lige nu ... o.o

_________________
DTBM NEWS!  2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Sean Søn 9 Jun 2013 - 12:04

Jo, Del. Jeg skriver dem ind snarest under regler. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 12:07

Har kun eksamen, men en helveds masser årsprøver. Den sidste er onsdagen før ferien, hvilke er lidt sent - men mon ikke jeg nok skal få det presset ind lidt før? fandt ud af at jeg havde en uge mere at løbe på, så det skal nok gå! *leger optimistjolle* Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Delilah Søn 9 Jun 2013 - 12:13

Super Sean. Har vi overhovedet nogle regler der hedder "Chat-regler"? o.o
Det er alt for lang tid siden jeg har læst det regler dér o.o

*Synker Erics jolle*
Læs nu bare! Og kom igen når du har tid! For ellers så ... Synker jeg flere både ... Eh .. o.O xD

_________________
DTBM NEWS!  2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Sean Søn 9 Jun 2013 - 12:20

Nej, men nu har vi.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 12:24

Blob ... o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Demetri Man 10 Jun 2013 - 15:07

Dislike the first part.....of the message.
Demetri
Demetri

Antal indlæg : 830
Reputation : 9
Bosted : .
Evner/magibøger : Formskifter.

Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 15:24

Det her er en trist dag(eller rettere sagt den dag, hvor denne regel er trådt i kraft)
Dette er hverken for at støde jer admins, fordi jeg ved sku, hvor svært det kan være at få det hele til at hænge sammen, og desværre så rykker grænserne jo stille og roligt og til sidst ender man et sted, hvor det hele er i følge mine øjne skrub forkert. (der er selvfølgelig langt vej endnu for at nå det, men for helvedet vi har sku gået et skridt ned af Procella/the lost world trinnet)

Selvfølgelig skal der være plads til alle, det er mit motto nummer 1 !!!
Men hvorfor skal alle sættes i lænker for den sjov, som de ellers kunne lave, når der er ikke nogen grund til det.
Altså jeg kan forstå de folk, som bliver såret og syntes det er irriterende alt det sexisme, fordi jeg kan godt forstå, at man ikke altid gider dette sexisme, især for dem, som er asexistiske(altså imod sex). Jeg siger ikke, at dem, som er imod det, er det, men princippet som så.

Derfor ville jeg meget gerne forslå, at såvel man vil have respekt for andre, så giv respekten selv. Så derfor jer brugere, som ikke vil have det, så sig det pænt, at de andre skal holde op, og hvis de ikke gider det, så kan admins komme til hjælp, hvis det endelig er. Fordi så kan disse folk, som gerne vil lave sjov halv ingame spil i chatten få lov, når det ikke generer nogen, og så kan de folk, som bliver generet af sådan noget, sige det lige så pænt, hvor det så vil blive stoppet, fordi dette er et sted for forskellige folk til at have det sjovt i.
Hvor meget sværere kan det være?

Og så har jeg hørt, at der kun i en mildere grad blev gjort noget ved, at der var en i chatten som truede en IRL.

Hvorfor må folk ikke skrive ting, som bare er for sjov, men sådan set godt må skrive noget, som er virkelig alvorligt?


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Rafaela Tirs 11 Jun 2013 - 15:48

Bad ikke for og være den skide sure tøs eller tage parti fra nogens side af sagen, men det med Baloo er der blevet taget hånd om også langt før der skete noget. Jeg indrømmer gerne at det var mig der åbnede kæften og fortalte Sean hvordan landet lå så han var opmærksom på det, men man må også se det fra Baloos side af sagen. Nu kender jeg ham temmelig godt og ved hvordan han er IRL og hvordan han skal tackles når han er i dårligt humør. Der er også blevet lavet en aftale mellem mig og Sean om, at hvis der var noget der så blev jeg kontaktet for jeg har nemmere ved og få styr på ham end de fleste her inde og så vidt jeg ved har der ikke været noget problem siden overhovedet. Nok har Demetri og Baloo haft deres krig, men det klarede de selv efter jeg havde været efter Baloo og snakket med ham og nu snakker de bedre sammen. Så længe det fungere sådan og jeg bliver infomeret hvergang Baloo bliver ustyrlig så kan adminerne vælge og lukke ham ude af chatten og kontakte mig indtil de hører noget nyt fra mig af.

_________________
DTBM NEWS!  83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 15:56

Det lyder godt det med Baloo og det ^^
Så det glæder stadigvæk mit gamle bankende "døde" admin hjerte ^^ hihi

Men igen der er jo stadigvæk det andet problem, selvfølgelig skal der være 100% plads til Baloo, det er der ingen tvivl om, og hvis han ikke kan lide det, som der sker nede i chatten eller andre folk for den sags skyld ikke det kan lide det, som sker i chatten af ting i den seksuelle retning, jamen så forstår jeg dem.

Men stadigvæk synes jeg, at det er krænkende på ens spiller frihed på the Underworld, at man skal på den måde miste sin frihed, selv bare i en almindelig chat. Af hvert fald det, som jeg har oplevet, så elsker folk i chatten at spille såkaldt halvt ingame, hvor de kan snakke om IRL ting, men hvor de samtidig spiller halvt deres karakter, og ja der er mange "perverse" folk(inkluderet mig på top 10 pladsen), som kan lide at lave sådan nogle sjove ting.

Så min pointe er bare, hvorfor lav denne regel. Når det er kun, i hvert fald det som jeg ved af, er relativ få folk, som det går ud over, når det let kan gøres på en anden måde.
Man kan jo bare sige så simpelt, om folk ikke gider at stoppe. Selvfølgelig er der chancer for sure miner, og det er selvfølgelig her, hvor adminen træder i kraft for at skabe en god stemning igen.
Men altså jeg tror, at der er mange sure miner over, at folk ikke kan lave det sjov, som de vil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Rafaela Tirs 11 Jun 2013 - 15:59

Som Eric også så smukt forklare for oven "Tænk på det som var i et offentligt rum, hvilke i faktisk også er! I vil ikke stå på gågaden/strøget og smide tøjet." Så er det der faktisk det jeg som forstår ved reglen.

_________________
DTBM NEWS!  83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Sean Tirs 11 Jun 2013 - 16:05

"Man kan jo bare sige så simpelt, om folk ikke gider at stoppe."

Her vil jeg gerne skubbe en kommentar ind.
Folk kan netop ikke finde ud af at stoppe når folk beder om det, end videre er det ikke alle der formår at sige stop på en acceptabel måde.

Jeg fornemmer du kun har hørt den ene side af historien og reagere på det du har hørt, som andre på siden har. Men der er to sider der skal høres.

problemet er nemlig at folk åbenbart ikke længere kan hygge omkring hinanden, uden der sker problemer. Jeg vil også bruge tiden til at sige at selv om de fleste tror reglen kun er opført for BigBaloos skyld, har der været andre episoder hvor folk har været utilfredse med chatten, netop fordi visse folk elsker at udtrykke ting seksuelt.
Jeg har personligt været en mellemmand mellem to piger, selv om det hele havde været for sjovt, som var blevet uvenner fordi den ene fandt det i orden at beskrive ting i chatten, mens den anden fandt det direkte stødende.

Jeres fantasi er på ingen måde begrænsede, da i stadig kan hygge jer i PMs og i jeres emner. Vi ser bare helst der bliver holdt en sober tone i chatten, hvor der er flere folk samlet af forskellige baggrunde og med forskellige meninger. Vi blokere på ingen måde for selve jeres spil, som jeg personligt følte der blev sket på Lost i sin tid. Husk nu at jeg også selv, som mange af andre, var offer for hvad der skete der og det har jeg på ingen måde glemt.


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Demetri Tirs 11 Jun 2013 - 16:15

Still DISLIKE!

I får mig til at lyde som om jeg har raget og været pervers... Jeg holdte bare om forskellige piger i chatten... og det blev BB så sur over...

Den ene side af en historie.... LOL... ikke ligefrem. Jeg kan stå for mig selv og jeg skal ikke have nogen til at stoppe mig, når jeg bliver sur...

Still Dislike.
Demetri
Demetri

Antal indlæg : 830
Reputation : 9
Bosted : .
Evner/magibøger : Formskifter.

Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 16:21

Jamen chatningen er jo tit en såkaldt unreal ingaming, altså hvor det er useriøst ingaming og derfor kan det der argument på strøget ikke bruges.

Ja desværre har jeg kun hørt det fra en side af, men vil selvfølgelig gerne høre det for den anden ^^

Okay hvis der er så stor utilfredshed, så ville jeg nok forslå, at i admins i det mindste lavede en afstemning om det, da jeg er stadigvæk i den overbevisning, at mange folk stadigvæk gerne vil gøre det.
Især taget i betragtning, at der er nogle brugere,(ved ikke om de eksisterer her på denne side, men andre gør de det), som kun gider at "emne" via chatrummet.

Min definition af selve chatrummet er, at her kan folk skrive om alt(Sålænge det er efter reglerne selvfølgelig), hvis de vil emne, hvis de vil lave ingame sjov osv. Men hvis i admins selvfølgelig ønsker, at chatrummet kun skal være IRL chat, jamen så fint med mig, men så hellere gøre det klart for enhver, at der ikke er ingaming chat.

Og som jeg sagde før, jeg blaimer sådan set ikke jer admins, da jeg ved, hvor svært det kan være osv. ^^

Selvfølgelig, jeg har i hvert fald ikke glemt det Sean. Men ja som jeg selv sagde, at der er så langt vej endnu til det. Men jeg bruger det stadigvæk som et eksempel, da the lost world jo kun stille og roligt blev værre og værre, hvor det startede med enkelte småting og så blev de langt større hen af vejen.
Jeg syntes selv, at dette er en dårlig stil, hvis chatrummet må indeholder unreal ingaming men alligevel har sådan nogle restriktioner.
Men hvis i laver chatrummet om til, at det kun er IRL. Jamen så er reglerne klare og lette at forstå, selvfølgelig syntes jeg, at det er måske lidt syndt, da jeg har altid fundet dette unreal ingaming meget sjov i chatrummet, men ja man kan som sagt gøre det mange andre steder end i chatrummet, sågar i jeres spamforum er jo meget oplagt til sådan noget her unreal ingaming.

Jeg syntes helt klart, at det skal være alt eller intet, fordi det gør det svært for folk at holde styr på tingene og plus enkelte folk kan jo komme til at blive smidt ud pga dette, fordi det er svære at gennemskue.

Men anyway sidste ord på vejen, prøv lige at lave en afstemning og se egenligt, hvad pøblen(folket) synes.
Og desuden kan i ikke stoppe uvenner og utilfredshed, da folk vil altid blive uvenner over et eller andet. Selvfølgelig har i det job at mindske det, men husk endnu engang små ting kan i sidste ende blive store, for nu hvor i har stoppet sjofle ting i chatten, hvad så med politiske? Især politik kan mange blive uvenner osv.
Og sådan kan vi blive ved i en evighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 16:25

ingen komentare til noget af det op til jer admin der er jo en grund til I er det Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 16:32

Ikke fordi det har noget med Underworlds admins at gøre(ABSOLUT IKKE), men dette er bare et svar til dig Richard. Bare fordi man er admin er ikke lig med, at man er en god admin og at de har en god grund til det, som en admin nu end gør.
Det har vi den såkaldte mareridts Procelle af en admin til at vise for os. (dem der ikke kender the lost world eller hende, skal bare siges, at hun var ikke en god admin)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Sajro Tirs 11 Jun 2013 - 16:32

Undskyld jeg spørger men hvordan kan det være svært for folk at finde ud af at det ikke er tilladt at lave seksuelle ting i chatten? Det er jo ikke ligefrem fordi det er svært at forstå. Det er jo simpelthen fordi hvisse folk kan blive stødt når folk i chatten vælger at beskrive den slags ret detaljeret.

For at slå det fast, Demetri ingen har sagt du har været pervers eller klam eller noget Sean snakkede om nogle andre der gjorde det. Ikke om dig.

Og Demetri hvorfor har du så stor modstand mod det når du alligevel ikke laver noget seksuelt i chatten? Du har stadig lov til at nusse med dine piger og kysse dem.

Og det med afstemningerne Badgirl, nogle gange er det nødvendigt at der bare tages nogle valg, og så stor modstand virker der altså heller ikke til at være mod det, jeg har kun mødt meget få der virkeligt har været imod den nye regel. Det virker voldsomt fordi folk der er ok med reglen intet siger mens det kun er folk der er modstandere der ytre sig, sådan er det altid.

PS. Prøv at vise en god stil og en smule respekt overfor andre personer og lad være med konstant at hive dem frem når i har noget at være utilfredse over. Folk der kender til hvad der skete behøves ikek mindes om det resten har intet at bruge det til.
Og det er seriøst dårlig stil at blive ved med at rakke ned på andre hver gang i har muligheden.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

DTBM NEWS!  Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 16:35

jamen det ved jeg så ikke noget om den der anden side og det mener jeg heller ikke mener bare det har værte snakket om det der før I chat men er ikke sikker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Sean Tirs 11 Jun 2013 - 16:43

"Jamen chatningen er jo tit en såkaldt unreal ingaming, altså hvor det er useriøst ingaming og derfor kan det der argument på strøget ikke bruges."

Den er en blanding af ingame, som offgame snak. Folk blander det meget, i hvert fald i vores chat. Folk kan undgå at have sex i deres emner, hvis de ikke bryder sig om, men skal de så påtvinges det i chatten, uden mulighed for at undgå det? Selvfølgelig kan de jo så bare lade være med at være på chatten, men chatten er for alle, så alle kan have en nem og hurtig kontakt med hinanden.

Jeg vil tillade mig at pege på Sajros kommentar *Peger op*
som jeg syntes forklare tingene meget godt, angående admins.
Vi afstemmer om mange ting, ting som vi evt. ønsker os eller får af ideer fra andre eller os selv, fordi det er jer der skal spille på siden. Ting som kan have indflydelse på spillet.
Men reglerne var sat lige fra starten af og dem accepterede folk. Hvis vi skulle afstemme om alt, samt hver eneste regel, hvor kønt ville det så ikke se ud?
Vi admins tager de beslutninger vi mener er bedst for siden og dem der er på den.
Jeg kan virkelig ikke se problemet, med at vi har denne regel. I kan jo stadig udfolde jer både i PM og i emnerne. Vi beder bare, indirekte, folk om at vise hensyn til hinanden, en ting som folk ikke altid kan administrere.

De fleste, med få undtagelser, bruger jo ikke engang seksuelle ting i chatten, andet end kys og kram, men de samme personer beklager sig alligevel. Hvorfor beklage sig, når man alligevel aldrig gør noget som er imod reglen? Hvorfor er det en dårlig ting at vise hensyn til hinanden?

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 16:44

Når det støder folk, helt klart det skal stoppes, det er jeg fuldkommen enig med dig i Sajro, der er intet der.
Men igen der er så mange ting, som kan støde folk politiske, meninger, holdninger osv, alle sådan nogle ting.

Selvfølgelig skal der det ^^ Der er ingen tvivl om det, at man som admin fortage sig valg, jeg har bare hørt flere, som er utilfredse, men ja selvfølgelig når de andre forholder sig tavse, så virker det jo som om der er en stor modstand og her kunne afstemningen igen modbevise, at der rent faktisk ikke er stor modstand
Men som sagt, det er bare et forslag blandt alle de andre, som man end kan finde på.

Ja rakning, diskrimination osv er også ulovligt i følge reglerne, hvis de er stadigvæk er der siden sidst jeg kiggede. Og jeg håber da endelig ikke, at der er nogen, som har følt sig støtte over mine indlæg. Da det ønsker jeg ikke at gøre, jeg vil bare gerne bringe mit synspunkt på sagen og hvor jeg kan se, at det kan føre hen, men som jeg har sagt under hele debatten, at jeg ikke kritiserer adminsene eller andre for den sags skyld.

Men hvis endelig nogle har taget mine indlægs som stødende, så sig endelig til, for det vil jeg gerne undskylde over, hvis det er min fejl og hvis ikke, så vil jeg da gerne vise overfor folk, at jeg altså ikke er efter nogen personligt.
Vi alle skal jo gå efter bolden og ikke spilleren, right?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 16:47

Hovsa da jeg sendte mig indlæg havde den ikke registreret dit indlæg Sean, så et svar på det kommer om lidt. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 16:55

Selvfølgelig skal folk ikke blive stødt, især da chatten skal være for alle. Men igen det går begge veje, og ja selvfølgelig er der flere folk, som intet vil sige, selvom de bliver krænket, og det er sku syndt men forståeligt, hvis de ikke gør det.

og selvfølgelig skal alt ikke stemmes om(altså nu hjælper det ikke at argumentere med ekstremerne, fordi så kan man jo få ret i alt ikke?)..
Som jeg nok har sagt i mit nye indlæg, så skal nogle ting tages beslutning om, det med afstemning var bare min ide, fordi jeg havde hørt flere, som er utilfredse ^^ Altså det er min begrundelse for min ide, tag det eller lad vær, som jeg selv sagde tidligere, da jeg forslog det, at det det kun var et forslag, som jeg anbefalede.

Wow. Enten har jeg skrevet volapyk eller så er der noget, som du har misforstået. Selvfølgelig skal man tage hensyn til hinanden, som jeg gang på gang skrev, at der skal være plads til hinanden og man skal sku respektere hinanden, altså igen mit motto nummer 1 var, at der skal være plads til alle. Men igen det går begge veje, at man respekterer, at folk kan gøre det de vil, når det ikke påvirker en, og at folk skal stoppe, når det påvirker en.

Men anyway som alle jo ved, at det er jo admins, som bestemmer i sidste ende, så hvis i virkelig ser, at det er løsningen, så fint altså. Det er jeres side, og det skal nok alligevel gå godt altsammen alligevel ^^

Og vil lige sige, at det er dejligt at se, at du har joinet debatten Sean ^^

Men jeg tror altså, at jeg smutter fra debatten for syntes, at jeg gentager lidt for meget mig selv lige nu. ^^ Så hvis i har fattet pointen i det som jeg siger(om i kan lide det eller ej er lige meget) eller ikke, jamen det er bare sådan tingene er.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 17:04

Jeg ser overhoved ingen grund til at blive stødt over at man ikke skal være fræk og lave seksuelle ting i en offentlig chat.
Vi har emner og pm til den slags!
Men mindre formålet naturligvis er at forarge andre - for så forstår jeg hvorfor det kræver et publikum.

At man har en ordenlig tone generelt og man taler pænt til hinanden og der ikke er
En udbasuneret seksuel adfærd finder jeg fuldstænding ok!!

Hvordan kan nogen se det som et problem at andre ikke gider se deres seksuelle adfærd?

Eksempler at man opfører sig som var det offentligt rum- hvad det faktisk er- er helt på sin plads.

Helt ærligt .... At gøre en myg til en elefant.
Det virker snart mere som et hetz på sidens så ud lejet admin team.

Hvordan kan man have et problem med at der er en regel om ingen seksuel opførelse , udover nusse. Og lidt kys???

Tag den dog over en pm - og respekter at nogen ikke synes så godt om det.

Det er jo ike forbudt- man kan bare lave det over pm og det er ærlig talt også tilhørende provatlivets fred - for så skide spændende er det faktisk ikke at se på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DTBM NEWS!  Empty Sv: DTBM NEWS!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum