Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba13Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba14Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba15 
Jake
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba13Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba14Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba15 
Sasha
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba13Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba14Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba15 
Renata
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba13Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba14Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba15 
Celenia
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba13Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba14Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba15 
Lenore
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba13Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba14Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba15 
Genevira
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba13Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba14Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba15 
Katrina
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba13Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba14Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba15 
Lori
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba13Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba14Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba15 
Edgar
Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba13Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba14Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex--

Go down

Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Empty Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex--

Indlæg af Gæst Man 10 Jun 2013 - 13:21

Sted: Kroen "Det Vilde Svin"
Omgivelser: En Masse fulde og glad væsner, en lille slås kamp i det ende hjørnde, en god bar hvor man kan få en hele masse at drikke.
Tid: Aften ca. ved 22.45
Vejr: Det regner og himlen er trist og går, det er kold og det er bare ikke et vejr man vil ud i.
Udseende: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Regnen piskede ned for den trist himel, dagen har været så dårligt at ingen sådan rigtig gad at tage ud her til aften, men en ung kvinde eller det så sådan ud, slev om hun er 40 år er hendes krop kun 20, denne kvinde er ikke en helt normal menneske kvinde hun er vampyr og det har hun været i 20 år, kvinden hedder Killia, hun var ihørt et bare sorte bukser og en rød bluse som kunne tages over hovedet, hun gik stille ned af gyden og kom hen til Kroen, og pbnede svagt døren, mange havde set hende før hun var blevet til en vampyr og nogen kender hende efter hun blev til vampyr, hun er kendt som Zann's lille Slave, for det var jo det hun var Zann's slave, og det ville hun altid være, måske kan hun gå frit men hun vil altid være hans ligemeget hvad, da hun var kommet ind gik hun lige hen til baren og satte sig ned, en ung mand ved navn Lukas satte sig ved siden af hende og sagde med en fuld og fræk stemme, "Hey Killia, længe siden er du stadig frist på at jeg knlader dig?" Killia rystede bare på hovedet og vente blikket imod manden, "Hør her Lukas, jeg er ikke den samme killia mere og det ved du godt, Zann ville ikke blive glad for hvis alle mulige folk tager hans legetøj, så gå heller din vej" Man kunne godt se på Killia at hun mente det, Zann ville nok ikke blive så glad for at alle mulige har sex med hans legetøj, Killia kunne ikke selv lige at sige at hun var hans legetøj men nogen gange var det redt sjovt at se hvordan folk ville tage det, når hun sagde at hun tilhører Zann en sjældæmon, som har taget hende fordi hun havde en særlig evne, Manden gik hurtig væk fra hende og gik ud af Kroen, Killia var hjemme her og hun havde det godt, eller nogen gange havde hun det godt, for i øjeblikket tænker hun meget på en ung mand ved navn Zankuji hun havde engang noget med han at gøre, men hun forsvandt da hun havde født hans søn, det eneste Killia viste om en egen søn var at han havde fået navet Rex.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Empty Sv: Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex--

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 12:07

Rex kom roligt gående udenfor i byen og havde ikke det vilde og gå i gang med her om dagen her, så han bevægede sig ind kroen som lå i byen. Sidst han havde været der inde havde han haft det sjovt og den slags der, og nu ville han ind og se hvad der ville komme til at ske på en dag som denne her.
Han kiggede på døren og smilte for sig selv og slappede bare roligt af og gik så ind på kroen og op i baren hvor han fik sig en øl og sådan og satte sig ned på stol og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han ellers skulle lave lige nu andet end at drikke at lave nu her og alt det.
Han kiggede rundt og slappede bare af og viste ikke hvad han skulle bruge resten af dagens tid på for der var nu helle ikke lang tid til dagen sluttede og den slags der og nu sad han jo bare og drak øl nu her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Empty Sv: Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex--

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 20:15

Killia så til siden og opdagede at en ung mand nok ikke mere end 20 år havde sat sig ved siden af hende, hun så lidt op og ned på ham for hun synes hun havde set ham før men hvor kunne hun ikke huske hun tog en tår af sin drik, som viste sig at være tom da glaset var kommet op til hendes mund hun havde vent glaset imod hende selv og indholdet havde faldet ud og ned over hendes hvise bluse som nu var blevet brun på grune af farven hendes drik engang havde, hun så rundt for at finde noget at tage det værste af med men det hjalp ikke noget den brune plet var der stadig, Killia opdag og bestilte en nu drik som hun tomte meget hurtigt, hun så igen rundt for at se om nogen så at hun havde fælt noget ud over sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Empty Sv: Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex--

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 11:31

Han slappede bare roligt af og så på en der sad ved siden af ham "du er da vist lidt klodset er du ikke"sagde han roligt og så på hende *hun virker bekendt*tænkte han roligt og viste ikke hvem hun lige var sådan lige nu, men han havde tænkt sig og finde ud af på en eller anden måde og sådan.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Navnet er Rex"sagde han roligt til hende bare så hun viste hvem han var og sådan noget der og nu måtte han jo se hvad hun ville sige til det og sådan noget der og hvem hun var lige nu var han ikke helt klar over det, men det kom nok lige pludseligt.

//sorry krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Empty Sv: Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex--

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 13:02

Killia så hen på manden og smilede til det han havde sagt, "Haha det har de nok redt i" hun så væk men smilede stadig, hun kunne hører hans tanke om at han havde set hende før, hun var allerede klar til at svare ham at han ikke havde set hende før, men han fik lige hurtig sagt sit navn, Killia blev helt stille, Rex? nej det kunne ikke passe, hendes barn! "Nej det kan ikke passe, er du søn af en mand ved navn Zankuji?" hun så spørgerne på ham, hvis det var ham måtte hun væk, hun kunne ikke lade ham kunne ud får ting som kunne skade ham, hvis han altså var hendes søn.

//Helt iorden, har også selv krea svagt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Empty Sv: Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex--

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 11:16

Han kiggede på hende og slappede roligt af "Ja det er jeg skam kendte du ham da siden du ser så overrasket ud"sagde han roligt og så bare på hende og alt det, han kiggede på hende og ventede nu bare på hvad hun ville sige og gøre siden hun lød så overrasket over hvad han hed og om han var søn af manden Zankuji.
Han kiggede på hende "hvorfor blev du så overrasket over det"spurgte han roligt og så på hende og slappede bare af mens han stod der og tog sig så en tår af sin drikkevare og kiggede på hende igen og havde ikke taget øjne fra hende i noget tid nu.
Han ville vide det hele lige nu og her for det så lidt underligt ud i hans øjne at hun reagere sådan som hun gjorde lige der, han så på hende og slappede bare af og havde ikke travlt med at komme videre eller noget som helst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Empty Sv: Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex--

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 21:09

Havde han virkelig glemt hende, efter 19 lange år, Zankuji havde nok ikke fortalt ham hvor hans mor var blevet af, "Ja jeg kender han skam godt" Killia havde aldrig troet at hun skulle møde sin søn igen, hun havde efterladt Rex som hans far, så han kunne tage sig af ham, fordi Killia var alt for svag til at tage sig af sin egen unge, nu var hun blevet vampyr som 20 år hun havde havde gået fra den efter et år de havde sammen, hun havde intet sagt om hun ville komme tilbage og tage sig af sin som, eller om hun bare ville lade dem være, i håb om at glemme dem, "Fordi jeg havde aldrig troet at jeg vil se dig så stor" hun smilede til ham og fik en lille blod tårer i det ende øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex-- Empty Sv: Undskyld fordi jeg efterlod dig os din far --Rex--

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum