Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Voteba13why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Voteba14why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Voteba15 
Abigail
why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Voteba13why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Voteba14why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

why wont you go away, when im angry??? ( Mie )

Go down

why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Empty why wont you go away, when im angry??? ( Mie )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 15:34

det er en kølig eftermiddag, da er dog fri for skyer, og tørt, men dog køligt.

Han luntede igennem skoven i sin 1300 kilo tunge bjørne form, imens han væltede træer og brummede gnavent for sig selv, han var igen blevet vred og stukket af, men han tog sig ikke rigtigt af det, han ville bare finde noget og spise så han kunne få ro i sit tempramangs fulde hoved, så han trampede over til en å og begyndte at vente på en fisk han kunne slå op af vandet, da noget fangede han's opmærksomhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Empty Sv: why wont you go away, when im angry??? ( Mie )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 15:47

EN ung pige ved navn Mie løb igennem den kæmpe store skov med sin bedsteven som ikke kun er hendes ven men også hendes bror Buller, Mie var ihørt i et par mørkeblå bulser og en hvis bluse en en lille sort jakker ud over, hunden er sne hvid, begge to har levet i skoven i flere år hos en gammel elver flok som var blevet slået ihjel af nogen mærkelige væsner som man ikke rigti gkender til, Mie løb vider ned igennem skoven og kunne hurtig hører at hun ikke var alene, noget stort som lammede voldsomt var tæt på hende hun så sig op og fik øje på den kæmpe store bjørn, Mie rystede af frygt hun var bange, Buller hoppede ind foran Mie og knurrede af den kæmpe bjørn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Empty Sv: why wont you go away, when im angry??? ( Mie )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 15:52

Han stod stille og så på den fremmede lille pige og den lille hund, imens han overvejede at angribe, men han kunne se at hun rystede af frygt, og hunden bare ville forsvare hende, så han stod stille i nogle minutter og nedstirrede dem, han trampede så over så han tårnede sig over dem, han forvandlede sig så foran dem, så han's 235 høje 240 kilo tunge muskel krop kom frem, han holdte sig dog mellem benene da han er nøgen, ( og den ting hader jeg at jeg ikke kan have tøj på igen xD ), han rødmede svagt og, knurrede aggrasivt tilbage af hunden og brummede ''hvorfor gør din hund af mig?..'' han lød ikke særlig venlig da han er i sit dårlige lune, men han så ikke ud til at ville skade hende eller hunden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Empty Sv: why wont you go away, when im angry??? ( Mie )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 16:02

Mie spå den kæmpe store bjørn blive til en ung fuld voksen mand, hun så hurtig væk fra ham da hun opdagde at manden stod nøgen foran hende, hun så på hunden som havde stoppede med at knurrede den havde gået hen til hende så hun kunne putte sig ind til ham, Mie svarede han hurtig og stille, "Det min bror han vil vare hjæpe mig" Hun tog sin taske af som hun havde på ryggen, hun ledte efter noget tøj til manden med det eneste hun sådan fandt var et stort tæppe som hun bruger til at varme sig med, "Har du kan måske bruge det er tæppe til noget" Hun så stadig ikke på ham, men Bulle kiggede på ham for at holde øjne med ham han snakkede til Mie som kun hun kunne høre, *Mie pas på hvad du gør jeg stoler ikke på denne mand*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Empty Sv: why wont you go away, when im angry??? ( Mie )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 16:06

Han stod lidt og nedstirrede den lille pige imens han lagde sine tungt bygget muskel arme over hinanden og overvejede hvad han skulle sige, så han knurrede bare for sig selv og svarede bare ''ja så, så du er en Santuine?''han lød stadig pænt sur, dog lidt mere venlig, dog ikke meget.
han så da hun tog sin taske af ryggen og ledte efter noget, og han så hvor tæppet, rynkede han bare panden, han tog bare imod det og viklede det om livet så han's mandom var dækket, dog nikkede han til tak, han lagde så mærke til at hunden kiggede på ham og han stirrede bare tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Empty Sv: why wont you go away, when im angry??? ( Mie )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 16:18

Mie nikkede hurtig og svarede ham, "Ja det er jeg, og hunden er min bror, han hedder Buller" Hun mærkede at Manden tog imod tæppede, hun ventede i noget tid før hun vende blikket imod den store mand, hun smilede til ham for ikke at virke bange selv om man godt kunne se på hende at hun var mere end bange, hun forståd ikke hvordan mande var så sur, var det hende han var sur på fordi hun var i skoven sammetid som han var i skoven, hun vil gerne vide hvordna han var sur, Hunden stoppede med at se på manden for at løbe efter en brun kanin fordi han var ved at blive lidt sulten, Mie så op på manden igen og sagde med en rolig og bange stemme, "Må man spørger om hvorfor du er sur"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Empty Sv: why wont you go away, when im angry??? ( Mie )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 16:23

Han så bare på hende ''tja det skal da vel osse være plads til'' han så vagtsomt på hende imens han satte sig ned, og opdagede hun så på ham, så han vendte sit blik imod hende og brummede bare og kiggede så udover vandet efter en fisk eller noget, men da han kunne fornemme hun stadig var der, og tydligevis var bange, han vendte sig om imod hende igen og undrede sig over hvor bange hun lød og han brummede ''hva er du bange for? det jo ikke fordi jeg æder dig.. og da er ikke meget sjov i at skade en som dig, og det rager ikke dig hvorfor jeg er vred'' han lød ikke spor venlig da han ikke brød sig om en vildt fremmede sprugte ind til han's vrede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

why wont you go away, when im angry??? ( Mie ) Empty Sv: why wont you go away, when im angry??? ( Mie )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum