Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba13do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba14do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba15 
Lori
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba13do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba14do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba15 
Valentine
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba13do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba14do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba15 
Natalie
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba13do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba14do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba15 
Jake
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba13do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba14do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba15 
Katrina
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba13do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba14do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba15 
Sean
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba13do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba14do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba15 
Lenore
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba13do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba14do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba15 
Renata
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba13do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba14do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba15 
Taliia
do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba13do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba14do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

do you need help, stranger? ( Isobel )

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Søn 23 Jun 2013 - 12:42

Isobel smilede til ham imens hun kiggede ham i øjnene, hun bemærkede hans rødmen den fik bare hendes kinder til at få en lidt blid rosafarvet glød. Isobel lagde hovedet lidt på skrå da han snakkede, vandet var dejligt vidunderligt. Næsten bedre end at bade i den klare sø som hun plejede at gøre normalt. Isobel kunne mærke hendes dyriske side mere end normalt, hun forstod ikke helt hvad det var den ville. Men uden at ligne en som gjorde det medvilje rykkede hun tættere på ham, de var mærkeligt hvordan dyret inde i hende skreg. Måske var det fordi der var en anden shapeshifter? Isobel vidste det ikke, men hun var draget imod ham uden enlig at vide helt hvorfor.. Det havde hun været siden hun så ham da hun skiftede tilbage til menneskeform, det var mærkeligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 21:31

Han smilede venligt til hende, imens han så hende i øjnene med sine gule venlige øjne, han så hende få en let blid rosafarve i kinderne, han smilede mere og så hende lægge hovedet på skrå, han knurrede en venlig lyd til hende, imens han kunne mærke sin indre bjørn drages imod kvinden, han vidste dog hvad den ville, da han kendte sit indre jeg, og han så hende roligt i øjnene, han så hende rykke sig tættere på ham, han rykkede sig forsigtigt over til hende, lagde armene om hende, imens han så hende i øjnene og rødmede mere og smilte venligt til hende, han følte sig draget af hende, imens han roligt, han mumlede blidt noget til hende, dog kunne det ikke høres da en glad og let lysten knurren overtog han's stemmebånd, imens han så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 21:40

Isobel smilede til ham da han lagde armene om hende, hun placeret armene over hans skulder. Så hun kiggede ham i øjnene, Selvfølgelig kunne deres dyriske sider ikke styre sig helt ligenu. To shapeshifters hvem kunne ikke have forudset det? Isobel kastede et hurtigt og kort blik på hans læber, men så ham hurtigt i øjnene igen. Den ene af hendes hænder gled henover hans brystkasse, og så op over skuldren igen. Den anden gled op på hans kind, og så ned langs ansigt side og ned af halsen. Hun kiggede ham i øjnene med hendes kastanjebrune øjne, og et lidt genert men sødt smil var på hendes læber. Hun ryggede sig en tak tættere på ham, deres kroppe var næsten helt tætte nu og hun havde intet imod det overhovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 21:51

Han smilede venligt tilbage imens han kunne mærke hende's arme om ham, han kiggede venligt tilbage i hende's øjne, han knurrede mere glad og mere lystent, imens han's mere dyriske side tog over, han så hende stadig i øjnene, han så hende kaste et kort og hurtigt blik på han's læber, han lagde dem blidt over hende's, for at kysse hende blidt og kort, da han trak sig tilbage, dog ikke for langt væk, imens han så hende i øjnene, han knurrede glad da han kunne mærke hende's hånd på han's brystkasse og skuldre, han lagde forsigtigt den ene hånd på hende's ene bryst og begyndte blidt og nusse, imens han så hende's let generte, dog søde smil, han smilede venligt tilbage og kyssede hende på munden igen, uden og trække sig tilbage, imens han kunne fornemme hun rykkede tættere på ham, så vel som han kunne mærke sin mandom blive helt stift og hård.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 14:24

Hun gengældte de kys Han gav, og nød hans berøring. Isobel havde det ganske godt lige nu, men havde også en fornemmelse af hvor det førte hen til, dog ville hun ikke have noget imod det. Overhovedet. Isobel satte sig til rette og kyssede ham dybere end før.

-- tidsspring.--

Tiden var fløjet af sted, nydelse på nydelse. ISobels tidsfornemmelse var helt forsvundet, nu sad hun bare op af ham med hovedet lænt op ad hans overarm. Hun havde det godt, rigtig godt faktisk. Men hvordan Han havde det med det vidste hun ikke..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 14:38

Han kyssede blidt tilbage, imens han nussede hende's bryst, han kunne godt lide det, imens han roligt puttede hende tæt ind til sig, og langsomt spredte hende's ven for og glide op i hende, og roligt begynde, imens han kyssede hende.

-- tidsspring --

han slappede roligt af, han puttede roligt hende ind til sig, imens han kunne mærke hende's nærvær, han havde tømt sig oppe i hende, han aede hende roligt på kinden med sine ru, dog blide fingre, han havde nydt det, imens tiden var fløjet af sted, han knurrede glad til hende, imens han gav hende et blidt kys på panden, han sagde blidt ''var det okay? jeg syntes det var rart'' han aede blidt hende's skulder nu, og gav hende et lille kys på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 14:45

Isobel smilede let til ham da han snakkede til han.
"Ja jeg har det helt fint." Svarede hun og smilede stadigvæk. "Det syntes jeg også." Svarede hun imens han kyssede hendes kind ganske blidt. Isobel kiggede op på ham hun mente det skam, hun åndede lettet ud, og kiggede ham i øjnene.

//sorry mine svar ikke er så lange, har ikke min computer på mig ^^ håber du overlever^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 14:55

Han smilede blidt tilbage, og kyssede hende let og blidt på munden.
''er jeg glad for, håber det okay jeg tømte mig oppe i dig, hmm måske kommer da en lille en ud af det?'' han smilede venligt og lagde sin hånd på hende's mave, og nussede blidt, han var glad for hun kunne lide det, håbede bare ikke hun tog det tungt at han var kommet i hende, men han kyssede hende blidt på munden kort, og blidt, imens han nussede hende's mave, han smilte blidt til hende da hun åndede ud, han så hende kærligt i øjnene.

// det gør skam ikke noget ^^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 15:02

Isobel lyttede til hans ord, så langt tænkte hun aldrig når det enlig var. Men det var jo sandt, men hun havde intet imod det overhovedet. Isobel gengældte hans kys og grinte kærligtda han nussede hendes mave. Underligt nok havde hun intet imod at der var større chance for graviditet, det havde været det hver og det ville sikkert ikke være så slemt igen.
"Ja måske, nu må vi se." Svarede hun med et skævt smil, hun lagde hovedet op af hans arm igen og smilede glad og afslappet. Det lød ikke til at være galt på nogen måde fra hans side af. Så hvis det skete kunne man næsten ikke kalde det et uheld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 15:28

Han smilede da han kunne se hun lyttede, han kyssede hende let og blidt på munden, nussede hende kærligt på maven, og lidt, men blidt, på hende's ene bryst, han knurrede glad da hun gengældte han's kys og han besvarede hende ved og kysse tilbage, blidt og kærligt, han var lidt forvirrede, ved tanken om hun måske blev gravid med han's afkom, men det generede ham ikke, så måtte han bare beskytte hende, så godt han kunne, han tænkte det roligt igennem imens han små klemte om hende's bryst og nussede hende's mave, han var glad da hun snakkede og han svarede blidt ''hehe yea, eller så må vi prøve igen?'' han lød drillende, dog osse til han mente det, han kyssede hende blidt og kærligt på panden, og knurrede glad da hun puttede sig ind til ham igen, han kyssede hende bare på munden og små nussede og klemte hende's bryst, imens han nussede hende's mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 15:37

Isobel havde det som om hun var et andet sted end hvor hun var, som var hun i den syvende himmel. Men Kuuma's varme gjorde hende tilpas, og hun lyttede skam til hvert af hans ord. Hvilket bare fik hende til at smile kærligt, det mindede hende om Nille skulle se det var hende i sin nye form. Isobel måtte finde Nille snarest, det var nok det som var vigtigst ligenu at finde sin søster. Hun blev taget ud af sine tanker da han kærtegnede hendes krop. Hun tog en dyb indånding.. Hun ville bare fine Nille lige nu, hendes søster fyldte meget ligenu desværre for andre i hendes omgivelser.
"Undskyld hvis jeg er lidt fraværende, jeg tænker bare på Nille."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 15:58

Han slappede roligt af ved siden af hende, imens han fortsat nussede hende's mave blidt, han gav hende et blidt kys på kinden, ikke sikker på om hun var træt eller hvad hun var, han kunne dog fornemme hun var tilpas, da hun bare slappede af, trodet han da, han puttede blidt hende ind til sig, imens han bare nussede hende's mave, og gav hende små kys på hovedbunden, han lyttede roligt til hende og gav hende et blidt kys på munden og svarede ''tja er da noget galt eller skal vi tage ud og lede efter hende?'' han lød venlig og kærlig, imens han så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 16:15

Hun nød de små kys som hun fik, og kiggede op på ham igen.
"Hun aner jo ikke det er mig når hun møder mig, det er den eneste ting som bekymre mig." Svarede hun og kiggede ham i øjnene, hun stolede på ham og ville bare gerne finde Nille nu! Hun var ked af at efterlade Nille med den skammerpligt helt alene.. Dårlig samvittighed..
"Jeg ville bare sikre mig at hun er okay.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 11:00

Han så venligt på hende, roligt ind i hende's øjne, imens han smilede til hende-
''tja det da noget om, endnu en grund til jeg måske skulle tage med? så ville det spare en del besværligheder hehe, men det skal nok gå ikke?'' svarede han og gav hende et blidt kys på kinden.
han kunne se hun gerne ville afsted så han smilede bare til hende da han hørte hende.
''helt iorden, jeg tager med, og lad os få tøj på ikke?'' han smilede venligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 11:08

Isobel tænkte for meget det måtte hun indrømme, siden hun havde mødt Nille havde hun ikke kunne stoppe med at tænke og det var et mararidt noglegange. Isobel smilede let da han kyssede hendes kind.
"Okay," Svarede hun og rejste sig så op, hun fik øje på et håndklæde og gik hen til det. Isobel tog det omkring sin krop og vendte blikket imod ham.
"Jo det skulle vi nok, men så igen mit ligger oppe ved søen." Svarede hun og grinte lidt over hendes situration..
"Så måske skulle jeg løbe op efter det? Jeg er hurtigt i min dyreform så." Sagde hun og kiggede imod Kuuma stadigvæk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 16:51

Han så roligt på hende, han smilede blidt til hende og kiggede rundt efter noget og tørre sig med, han kyssede hende blidt på munden og rejste sig op og gik over, han så hende gå over til et håndklæde, han tog selv et om livet, han begyndte så roligt og tørre sig.
han så på hende da hun snakkede ''tja så det godt jeg har reserve, det vil dog være lidt for stort til dig, men det vil være lidt tænker jeg hehe'' han smilede venligt til hende, og grinte med hende.
''tja det kunne du osse godt hvis du vil, jeg venter her på dig så'' han smilede venligt til hende, han gik over og kyssede hende på kinden ''jeg går ud og tager tøj på oki?'' han smilede roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

do you need help, stranger? ( Isobel ) - Page 2 Empty Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum