Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Så er der fravær igen i længere periode EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Så er der fravær igen i længere periode EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Så er der fravær igen i længere periode EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Så er der fravær igen i længere periode EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Så er der fravær igen i længere periode EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Så er der fravær igen i længere periode EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Så er der fravær igen i længere periode EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Så er der fravær igen i længere periode EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Så er der fravær igen i længere periode EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Så er der fravær igen i længere periode Voteba13Så er der fravær igen i længere periode Voteba14Så er der fravær igen i længere periode Voteba15 
Lori
Så er der fravær igen i længere periode Voteba13Så er der fravær igen i længere periode Voteba14Så er der fravær igen i længere periode Voteba15 
Jake
Så er der fravær igen i længere periode Voteba13Så er der fravær igen i længere periode Voteba14Så er der fravær igen i længere periode Voteba15 
Valentine
Så er der fravær igen i længere periode Voteba13Så er der fravær igen i længere periode Voteba14Så er der fravær igen i længere periode Voteba15 
Edgar
Så er der fravær igen i længere periode Voteba13Så er der fravær igen i længere periode Voteba14Så er der fravær igen i længere periode Voteba15 
Lenore
Så er der fravær igen i længere periode Voteba13Så er der fravær igen i længere periode Voteba14Så er der fravær igen i længere periode Voteba15 
Abigail
Så er der fravær igen i længere periode Voteba13Så er der fravær igen i længere periode Voteba14Så er der fravær igen i længere periode Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Så er der fravær igen i længere periode

Go down

Så er der fravær igen i længere periode Empty Så er der fravær igen i længere periode

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 16:21

Første og fremmest: Undskyld at jeg ik har været så meget på, her på det sidste. Eksamen og årsprøver har ligesom taget lidt af min gejst fra det hele. 
Desværre er det ik ovre endnu. Jeg har fået lidt igen, og klar til at svare igen på emner, men nu er problemet tiden. Jeg har nemlig meget at lave. Fest hos en veninde og sige farvel inden hun tager et år til Canada, hjælpe med at holde galla for 3.g'erne, en AT årsprøve og ik nok med det, så er jeg også i fuld gang med at pakke og planlægge.

Der er jo nogen som ved at jeg tager til Kina, men for dem der ik ved det: Tja, så ved I det nu Wink
Jeg skal nemlig ud og flyve fra d. 1. Juli og rejse om på den anden side af kloden, til at skulle steges i 35+ grader i det travle Kina. Og INDEN i begynder og at sige snyd, fordi jeg skal til Kina (For det ved jeg I gør), så vid at vi skal altså også bruge noget af vores tid i kinesisk skole Razz Så helt ferie, vil jeg ik kalde det. 
Det betyder så at jeg først er hjemme d. 15. Juli igen så det er 2 uger jeg er væk.

Jeg håber at I kommer til at nyde starten af jeres sommerferie, samt slutter(for jer der er til prøve og eksamener) med et brag. 
Alt helt og lykke herfra og vid at jeg kommer til at savne jer Wink
-Starling

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fravær igen i længere periode Empty Sv: Så er der fravær igen i længere periode

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 15:08

Så, jeg smutter til KBH imorgen til introduktion inden vi flyver mandag, så I ser ik mig online igen før d. 16. Juli
Hav det godt alle sammen og pas godt på jer selv.
Så ses vi når jeg kommer tilbage Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fravær igen i længere periode Empty Sv: Så er der fravær igen i længere periode

Indlæg af Gæst Man 1 Jul 2013 - 19:37

uuuuhhhh!
Kan godt huske du skrev til mig at du skulle til Kina for nogle uger siden! :3

Nu må du hygge dig, Star!
Vi venter pænt på du vender tilbage! :3

- Nille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fravær igen i længere periode Empty Sv: Så er der fravær igen i længere periode

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum