Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba13is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba14is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba15 
Lori
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba13is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba14is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba15 
Valentine
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba13is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba14is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba15 
Natalie
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba13is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba14is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba15 
Renata
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba13is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba14is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba15 
Jake
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba13is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba14is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba15 
Sean
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba13is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba14is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba15 
Lenore
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba13is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba14is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba15 
Celenia
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba13is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba14is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba15 
Taliia
is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba13is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba14is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

is this the last meeting or? - Caroline

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 15:37

Caroline stod bare helt skift, for hun ville jo ikke sige noget forkert som kunne medbringe ydligere skænderi.
"Hvorfor skulle jeg være glad?" Spurgte hun så, hun løsnede sig lidt op og trådte derved et skridt tættere på Eliza.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 15:49

''jeg ved det ikke undskyld, jeg har bare lige en lidt dårlig tid her på det sidste da jeg ikke har drukket blod jeg var dum nok til at lade være så jeg har bare troede alle var sure undskyld søde'' sagde jeg og så ned...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 15:57

Caroline lagde hovedet lidt på skrå og så på ELiza.
"Du skal da ikke gå op i hvad folk tænker og føler, du skal bare sørge for du selv har det godt. Det har jeg arbejdet med i noget tid nu, og det gør jeg har styr på mine følelser og er ligeglad med hvad folk tænker om mig." Svarede Caroline og kiggede Eliza i øjnene. "Hvis der overhovedet er nogle som er surer så lad dem være det. De ikke det værd."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:18

eliza så på hende ''det er sværdt især når det er jeg elsker dig så meget så bliver jeg bekymrede hvis der er sket noget for sig'' sagde hun kærligt og smilede for sig selv og slapper afog tænker på om de er sammen caroline og nicolas...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:24

Caroline lagde hovedet lidt på skrå, hendes ansigt var blevet mere afslappet ikke så koldt mere..
"Jeg elsker også dig det må du ikke tro, men hvis man lever i frygt.. Så ender det med frygten styrer en." Svarede hun på en måde meget vidomsfuldt. "Lad os finde noget ordenligt at drikke, uden vi behøver at dræbe nogle, for din skyld altså." Tilføjede hun og begyndte at gå ind imod den lokale kro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:57

Eliza kunne se sin dejlige søster i øjnene igen og smilede for sig selv og slapper af og rødmede meget og smlede for sig selv, ''caroline, hvordan går det med dig og nicolas?'' spurte hun kærligt og smilede for sig selv og slapper af og tænker...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 18:00

Caroline vendte sig imod Eliza igen da hun spurgte til Nicolas.
"Der har da været svingturer, men alt er godt nu." Svarede hun med et skævt smil på læben og tog så Eliza's hånd og trak hende venlig med sig hen til kroen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 18:05

Eliza smielde og klemte sin søsters hånd ''det jeg glad for caroline alså at i stadig er sammen'' sagde hun kærligt og nussede hende på hånden og smilede for sig selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 18:09

Caroline åbnede dørene til kroen, nogle folk blev stumme andre lod som ingenting. Caroline havde været i et par slagsmål eller flere, i de sidste par måneder. Caroline trak Eliza med op til baren og smilte skævt til hende.
"Se blot." Sagde hun med et lille grin og kiggede på den menneskelige bartender. Caroline kiggede ham i øjnene.
"Hvad skulle det være?" Spurgte han og kiggede stadigvæk Caroline i øjnene.
"To glas blod tak, af deres." Sagde hun med sin evne så han ikke havde noget valg. Menneskemanden skar hul på sit håndled og fyldte to vinglas op med hans eget blod. Caroline tog glassene og rakte det ene til Eliza.
"Drik søtte."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 18:13

eliza så på sin søster og tog imod glasset og smilede jeg tog en tår og smielde ''det smager godt'' sagde hun og smilede for sig selv, ''caroline jeg har virkelig savnet dig'' sagde hun...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 18:31

Caroline tog selv en tår og smilede til Eliza.
"Det er jo det som det gør, og se ingen blev dræbt. Man kan sagtens drikke fra mennesker uden at dræbe." Forklarede hun lidt som en overbeskyttende søster, og det var hun måske..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 18:36

eliza var glad hun havde sin søster igen og hun elskede sin søster, ''caroline har du haft nogle hemmeligheder for mig?'' spurte hun blidt og roligt og så ned i jorden og blev en smule nervøs hun skulle jo nok holde på dem hvis det var,...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:03

Caroline havde ingen hemmeligheder, det eneste hun havde var jo bare ting de ikke havde nået at tale ud omkring.. Som at Caroline lige havde fundet ud af at hun faktisk havde en datter, den lille dæmoniske datter Melissa. Som var hjemme i palæet i Shadowflame.. Caroline var jo raceleder, det var noget alle vampyrerne vidste.
"Ikke som sådan, der er da ting som du skal have afvide. Men jeg synes vi skal tage hjem til mit palæ i Shadowflame først."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:10

eliza nikkede ''okay det vil jeg meget gerne'' sagde hun kærligt og smiler for sig selv og slapper af og tænker på en masse og smler for sig selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:25

Caroline drak det sidste blod op og tog Eliza med sig til palæet.
Det var stort vidunderligt smukt, der var mange værelser og store rum.. Da de kom ind i forhalen modtog en af stedet slaveinder dem og tilbød vin. Caroline sagde de skulle sende det op på værelset senere.. Snart kom en lille glad pige løbene ned af trapperne, hvis smil var som en dejlig sommerdag. En dæmonisk datter, men som alligevel lignede Caroline ret godt. Melissa kiggede op på Eliza.. Og så spørgende på hende. Caroline løftede Melissa op i sin favn, og kiggede på Eliza.
"Det her er Melissa, min datter. Melissa sig hej til din moster Eliza." Sagde Caroline. Melissa smilede bare og sagde hej til Eliza.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:31

eliza så på sin niece og smilede glad, ''hvor er hun bare kær caroline'' sagde hun glad og smilede og gik hen til dem og tog hendes kind og smilede for sig selv og tog melissas hånd, ''hej melissa, dejligt at møde dig'' sagde hun glad og smilede, hun så på sin søster, ''hun liner dig'' sagde hun kærligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:42

Melissa var cirka 9 år gammel, dæmonbarn.. Derfor også ret vild hvis ikke de rigtige passede på hende, derfor var vampyrer ret godt, specielt når de havde fået besked fra Caroline på ikke at rører Melissa selvom hun ville være svær at passe.
"Ja hun er så." Svarede Caroline og satte så Melissa ned. Melissa kiggede op på Eliza og lagde hovedet lidt på skrå.
"Du er meget smuk Eliza." Sagde hun med et smil og blinkede med øjnene..
"Ja det har jeg fået afvide et par gange nu." Svarede Caroline og gik op på sit værelse sammen med Melissa og Eliza.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:47

eliza smilede ''mange tak melissa, du er også rigtig smuk ligesom din mor er'' sagde hun kærligt og smilede for sig selv og så på dem begge, hun var lidt jaloux, hun kunne joi ikke selv få børn, hun fik kort et trist blik men rystede tanken væk...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 10:22

Caroline smilede skævt over Eliza's kommentar om hendes skønhed. Caroline havde jo altid været naturlig smuk og som vampyr blev det jo bare forøget en del.
"Et glas vin Eliza?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 14:45

Eliza smilede ''nej tak caroline, ikke lige idag'' sagde hun kærligt og så på melissa, eliza havde en halskæde omkring halsen hun smilede og så på sin lille niece, hun var virkelig smuk som hun stod der, ''hvor er du bare kær melissa'' sagde hun kærligt og smilede glad eliza havde altid elskede børn, men hun ville aldrig selv blive mor...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 1 Aug 2013 - 15:18

Caroline havde den halskæde som Eliza havde givet hende til at hænge ved et spejl. Den passede til hendes forlovelsesring som klædte den slanke finger. Hun var forlovet med sin elskede Nicolas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 23 Aug 2013 - 14:44

eliza så på sin søster fingre ''omg... er i blevet forlovede'' spurte hun glad og krammede sin søster ''hvor er det skønt'' sagde hun glad og så på hende og smilede flad for sig selv, ''hvordan har du haft det?'' spurte hun blidt og roligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline - Page 2 Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum