Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
is this the last meeting or? - Caroline EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
is this the last meeting or? - Caroline EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
is this the last meeting or? - Caroline EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
is this the last meeting or? - Caroline EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
is this the last meeting or? - Caroline EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
is this the last meeting or? - Caroline EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
is this the last meeting or? - Caroline EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
is this the last meeting or? - Caroline EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
is this the last meeting or? - Caroline EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
is this the last meeting or? - Caroline Voteba13is this the last meeting or? - Caroline Voteba14is this the last meeting or? - Caroline Voteba15 
Edgar
is this the last meeting or? - Caroline Voteba13is this the last meeting or? - Caroline Voteba14is this the last meeting or? - Caroline Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

is this the last meeting or? - Caroline

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 16:23

S: gyderne
T: sen aften
V: blæsende og mørkt
P: et par bukser og en t-shirt og en varm jakke

vinden blæste rundt i gyderne det var meget mørkt på denne sene aften, den unge mørkhårede pige gik alene i gyderne, hun var ikke bange hun var trods alt et mørkets væsen, hun lod et smil brede sig på sine læber, hun tog sin hånd til sin pande hun skulle snart ha noget blod ellers ville hun ikke holde særlig længe, hun lod sit smil brede sig hun kunne kende den lugt der strjfede den unge vampyrs næse, det var en hun kendte hendes elskede søster, de havde ikke set hinanden utrolig længe efter hånden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 16:30

Caroline stod stille i den mørke gyde, nød vinden blæse i hendes blonde hår. Da hun vidste hendes søster var i området, Caroline åbnede de lyse øjne skarpt op. Som et rovdyr i nattens skjul. CAroline havde en sort top samt et par cowboy shorts på, og dertil et par stiletter. HUn var som født i mørket, hun var vampyr, en af de stærkeste. Hun satte i fart op foran Eliza, og kiggede på hende med et kort elevator blik.
"Længe siden søster."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 16:34

Eliza var blevet nervøst, ''ja caroline det er længe siden, du virker meget skrammende lige nu hvad er der galt?'' spurte hun og gik bag ud eliza havde aldrig været rigtig bange for caroline men den her gang var der noget ved hende der skramte hende, hun så på sin søster hun kunne mærke styrken fra sin søster, ''shit du er blevet stærker kan jeg mærke hvad er der sket?'' spurte hun undrene hun havde jo ikke snakket med sin søster i meget lang tid..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 16:42

Caroline lagde hovedet lidt på skrå, hun så meget kold ud. Men kun fordi hendes morderiske side var mere fremme end normalt, men alligevel havde hun den under kontrol.
"Jeg har bare opnået det alle vampyrer drømmer om, Elona'dals blod. Det gør mig næsten uovervindelig." Svarede hun og lagde hovedet lidt på skrå. Caroline kom med et skævt smil, og så Eliza.
"Ingen grund til at være bange, du ved jeg ikke vil skade dig." Tilføjede hun og flyttede vægten over på den ene fod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 17:20

Eliza så på sin elskede storesøster ''det ved jeg godt men du er skrammende, men jeg har faktisk savnet dig søs'' sagde hun blidt og så ned i jorden og slappede af og så på hende og slapper af med at tage det roligt, hun satte sig ned og så på hende og slappede af og smilede glad og så på hende og tænkte på en masse og smilede for sig selv.. hendes søster var smuk som altid, hun misunde altid sin søsters skønhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 17:51

Caroline nikkede.
"Jeg har også savnet dig, og tro det eller lad hver. Men jeg har ledt efter dig." svarede hun. ALLe normale personer ville gå ned hvis de stod i det Caroline gjorde. Men Caroline var stærkere end før, selvom hun var blevet såret af andres handlinger Så brændte de hurtigt af igen, hun var vokset utroligt meget de sidste mange måneder. Det var tydeligt på hendes kropssprog, hun virkede frygtløs samt stærk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 18:01

Eliza så på hende ''hvordan går det ellers?'' spurte hun blidt og roligt, tænkte på en masse og mest på om hendes søster var okay og ville være lykkelig og glad eller om nic var et svin over for hende for hun var stadig ikke glad for den mand... eller hvad hun skulle kalde ham,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 18:12

Hun smilede let.
"Ja Det sådan både og, nogle dage bedre end andre. Dig?" spurgte hun meget klar i stemmen, hun var forbedret på alt lige nu. Fordi hun kunne håntere overraskelserne. Efter de eventyr hun havde været på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 18:30

hun så på hende og tænkte kuki, ''ikke det store jeg fik noget nyt om kuki afvide, og kani hans bedsteven bor vi jo hos nu, samt hans lillesøster, hun virker meget sårbar... ligesom jeg var'' hviskede hun trist og så ned i jorden og så på sin søster...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:23

Caroline vidste Eliza boede ved Kani, hun vidste også at Kani skulle rejse på grund af Kukiu.. Det irriterede Caroline lidt at en af hendes gode venner var nød til at rejse væk.
"Ja jeg kender Kani, en rigtig god ven. En skam at han er nød til at rejse." Svarede hun, normalt vil hun have forsat med en spydig bemærkning omkring Kukiu men lod hver. Hun tog en dyb indånding og kiggede på Eliza.
"Alle starter med at være svage, sådan er livet." Svarede hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:31

Eliza så overraskede på caroline ''hvad rejser han? men callie og ham...'' hviskede hun og så ned hun kunne næsten ikke kende hendes egen søster, hun voirkede så kold og ligeglad, hvis det havde været hende der mistede ham hun elskede ville hun gå helt ned, hun så på sin søster ''caroline er du sammen med nicolas stadig?'' spurte hun bledt og en smule nysgærrigt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:41

Caroline lagde hovedet forvirret på skrå.
"Ja? Har du ikke hørt det?" Spurgte hun og hævede lidt på et bryn. Caroline var hård og kold ligenu, for hun ville ikke sige noget forkert for at ødelægge noget med ord eller holdninger.
"Ja det er jeg." Svarede hun, Caroline vidste der havde været et knæk.. Men hun elskede stadigvæk Nicolas over alle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:52

hun smilede til sin søster, ''det jeg glad for du er jeg er glad for du er lykkelig caroline'' sagde hun kærligt.
hun tog en hånd op til hovede ''callie bliver knust'' sagde hun og så ned,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:00

Caroline nikkede og lagde armene overkors, hun kunne ike gøre ved det.
"Kani er min ven, jeg var heller ikke glad for at lade ham gå." Svarede hun og så på Eliza.
"Forresten en drage har smadret vores hus. Bare lige så du ved det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:06

Eliza så på hende ''okay hvor bor du så nu?'' spurte hun og så ned hun syns ikke den pige der stod foran hende var hendes caroline hun ville gå der fra men hun var sadig hendes søster selv om hun ikke virkede sådan..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:10

Caroline åndede forsigtigt ud.
"I et lille hus her i gyderne, det godt camofleret og derfor svært at se." Svarede hun med et skævt selvsikkert smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:14

hun nikkede så og smilede til sin søster, ''jeg ville ønske vi var i vores eget hus lige nu caroline, har du set noget iil roses'' spurte hun opg skar tænder,hun havde lyst til at slå den tøjle i hjel...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:15

Caroline lyttede.
"Det ved jeg du vil. Og nej Roses har jeg intet set til, hun er som sunket i jorden." Svarede Caroline og trak lidt på skuldren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:23

Eliza blev en smule irreterede ''jeg er sulten jeg skal ha noget mad ellers bliver jeg bare sur'' hviskede hun og ville ikke blive sur på sin søster nu....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:28

Caroline sukkde ubemærket over hendes søster var lidt muggen.
"Lad os det," Svarede hun og begyndte så småt at gå imod kroen. Kroen hvor hun var berygtet en smule inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:30

eliza så på sin søster og gik med hende ''du ved jeg ikke drikker menneske blod... jeg skal ha dyre blod' sagde hun og så på hende og bed sammen, ''jeg dræber kun mennesker hvis de rør dem jeg elsker'' sagde hun..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:32

Caroline stoppede op og vendte sig imod sin søster.
"Hvorfor ikke drikke fra mennesker, når du får din styrke derfra? Du bliver svag af dyrblod søde?" Svarede Caroline. For Caroline nægtede at drikke dyrblod, der var ingen næring. Man mistede blot styrken af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:34

Eliza så væk, ''alle betegner en vampyr som morder fordi vi dræber mennesker,. og jeg vil ikke betegnes som en morder'' sagde hun og så ned i jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:38

Caroline tog en dyb indånding.
"Eliza, du er en vampyr? Du har dræbt, det er din natur!" Caroline blottede sine tænder, længere end en vampyrs.. hun trak dem ind igen. "De er skarpt til at drikke blod, men fint vi tager en engel hvis du ikke vil drikke fra mennesker."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 0:44

Eliza så ned ''jeg håber du bliver glad' sagde hun og angreb et menneske bag hende og drak blod fra svinet, ''glad caroline'' spurte hun...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

is this the last meeting or? - Caroline Empty Sv: is this the last meeting or? - Caroline

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum