Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Voteba13Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Voteba14Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Voteba15 
Edgar
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Voteba13Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Voteba14Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Lør 6 Jul 2013 - 6:56

Ni Hao.
Renshi ni hen gaoxing
Hejsa
Rart at se/møde jer ^^

Ej, fandt ud af at der ik er censur på vores skønne side, (Det havde jeg heller ik regnet med) og jeg havde en lille smule fritid, så synes lige jeg ville sende en hilsen til ALLE mine venner her på siden ^^
Det er super varmt her i Kina og bare ligge og slappe af kan få en til at svede, men vi bliver behandlet godt af Kineserne.
Der har ligefrem været nogle henne for at tage billeder af/sammen med os xD Vildt underholdende. Vii har set en masse i Beijing og nu er vi i Dalian til at begynde "skolen"... Vi skal ligefrem lære hvordan man shopper xD
Jeg håber at I har det godt derhjemme i Danmark og glæder mig til at komme hjem til KOLDE Danmark igen xD

-Starling og Iyla

ps. Ja, det ser ud til at jeg er tidligt oppe og alt sådan noget, men læg lige 6 timer til jeres egen tid, så har i vores Wink (Og så vil i se at det er over middagstid^^)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Lør 6 Jul 2013 - 7:27

hej hej det lyde da godt og jeg er en go dreng og ikke dræbe Lancelot selv om jeg godt vil haha. Når men lyde nice og hygge. Vil du gentage det første. me not understand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Delilah Lør 6 Jul 2013 - 10:08

Lære hvordan man shopper? JESUS du må jo være klassens topelev på dén! xD
Ej, godt at høre at du hygger dig! Vi savner dig, og glæder os til du kommer tilbage, men ikke før du har fået en masse ting at fortælle os om! Sees^^

_________________
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Lør 6 Jul 2013 - 10:35

Varme jeg vil have varme! Og sol.. Enlig bare sommer.. *Kigge ud af mit vindue* Uh solen skinner! XD

Jeg vil også til Kina, du glemte at hente mig på vejen XD
Dog er det godt du hygger dig, så blev lækker sol brun nu når solen er der! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Lør 6 Jul 2013 - 15:40

Dejligt at du hygger dig, søde Star! Very Happy 
Lære hvordan man shopper? O.O
*Dør bare ved tanken...* Held og lykke, du!

*Krammer Star.* Og hils kineserne fra mig. xD


HVORDAN... Kan du være så tidligt oppe?!... *Læser igen* Oh. Haha! Ja okay. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 1:41

Rich: det er godt du ik har dræbt Lance endnu, men du er først en god dreng når du bliver venskablig med ham. xD Det på kinesisk er oversat lige neden under, så det burde være til at forstå ;D

Del: Jeg tror ik jeg ville være top elev, men tror jeg ville få en god karakter xD Jeg kan godt være et nemt offer nogle gange, men jeg fik da en kjole 500 kr. billigere end hvad sælgeren ville have til at starte med xD Og søde Del. Jeg har haft en masse at snakke om siden 2. dag i Beijing. Vi har set så meget. Men mere om det når der ik er timer på mit internet xD

Line: Jeg vil også have sol og sommer. Den DANSKE sol og sommer, det her er lige LIDT for meget til mig xD Jeg vidste godt at man kunne få sne fri, men jeg vidste ik at man kunne få varme fri fra skole og arbejde. xD Glemte jeg dig? :O *Leder i kufferten* Jamen, hvem lavede så den Line form i min kuffert? xD Og solbrun? Det var jeg fra dag 2 hernede xD Seriøst det føltes som om mine fødder brændte da vi stod i den forbudte by, da der ik var nogen form for skygge. Glad for at jeg havde en paraply med jeg kunne gå under :3

Nille: XieXie = tak xD Ej, jeg tror jeg overlever. Hun vil sikkert bare hjælpe os med at få vores indre forhandler ud, så vi ik bliver taget ved røven af markeds folket xD *Bliver krammet af Nille* Det skal jeg nok søde ^^

Håber i sover godt derhjemme xD Kan se klokken er 18 i 2 om natten xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 1:47

Dersommer i danmark lige nu xD
Men Ja man kan godt have det alt for varmt xD
Ja du glemte mig xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 1:54

nope og jeg vil ikke være venner med den engel han er skud i hoved XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 1:56

Damn xD Men tror det er fordi jeg var "in charge" med transport til KBH for 5 andre så jeg slog det helt ud af hovedet D: Men har taget nogle billeder og får billeder af de andre, så hvis du vil, så kan jeg sende nogle billeder til dig ^^

Jamen Rich, så bliver du aldrig en god dreng xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 2:04

nej og det vil jeg heller ikke det er dog provokerne at Lancelot er taget med dig i need to kill him XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 11:21

TAGET VED RØVEN?!
Øh... Misforstod den lige... xD

Men okay, good luck! xD
Har du taget billeder? O.O
Uuuuhhhh.. O.O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Delilah Man 8 Jul 2013 - 11:39

Jamen hvis du alligevel ikke er topelev og du alligevel har nok at snakke om, SÅ KOM DOG HJEM TIL OS KVINDE!!!

_________________
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 10:08

Nille: Lad nu være med at blive lige som Del, der misforstår ALT XD Og selvf har jeg da taget billeder, hvad regner du mig for? At tage til den kinesiske mur og så bare vende ryggen til? XD

Del: Det ville jeg da også gerne smukke Del, men jeg har lige 6 dage endnu, før jeg kommer hjem. Savner den danske mad, er TRÆT af ris og nudler. Jeg vil have kartofler og rugbrød, og så slik UDEN alt det sukker, jeg mener JEEZ, Har de ik hørt om sukkersyge, hvis man får for meget? XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 10:30

uh ris og nudler mig ha Smile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Delilah Tirs 9 Jul 2013 - 10:46

Hahahah!

...

Vent, 6 dage?! Det er jo en hel uge(næsten)!?! Tag lige nogle nudler med hjem til mig, så er du en skat. Er TRÆT af kartofler(som jeg ikke kan lide) og rugbrød! xD
Dog må du godt brænde alt slikket med sygt meget sukker o.o
Haahhhaha! Nej, sådan nogle chinesepeople er ikke de stiveste pikke i saunaen i forhold til sådan noget! Men se om du kan lave en slikeksplosion .. Tag en hel masse af slikket med hjem, og BOOOOM xD

_________________
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 11:56

Jeg er langtfra ligesom Delilah! O:
Ja, det regnede jeg dig faktisk for. *Fnis.* xD
Ej, mig vil se ! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Delilah Tirs 9 Jul 2013 - 12:46

Nej, ingen er lige så awesome som mig! *Danser*

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Tumblr_mkhj34JAIM1rjfgdmo1_250

_________________
Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling Empty Sv: Hilsen fra Kina (Hurra) og Starling

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum