Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Nice to meet you//JacquelineMus// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Nice to meet you//JacquelineMus// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Nice to meet you//JacquelineMus// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Nice to meet you//JacquelineMus// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Nice to meet you//JacquelineMus// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nice to meet you//JacquelineMus// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Nice to meet you//JacquelineMus// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Nice to meet you//JacquelineMus// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Nice to meet you//JacquelineMus// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Nice to meet you//JacquelineMus// Voteba13Nice to meet you//JacquelineMus// Voteba14Nice to meet you//JacquelineMus// Voteba15 
Edgar
Nice to meet you//JacquelineMus// Voteba13Nice to meet you//JacquelineMus// Voteba14Nice to meet you//JacquelineMus// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Nice to meet you//JacquelineMus//

Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:02

S-the forest
T-12.49
O-lidt træer og sådan
P-et par shorts og en t-shirt og sko
V-varmt


Rex var ikke den som der plejede og bevæge sig ud af byen, men en gang skulle jo være den første som man sagde så han var taget ud i skoven en tur han havde vist været her en gang før eller sådan noget der, han ikke sådan helt sikker lige nu og her.
Han kiggede rundt omkring og slappede bare af mens han gik der og så sig omkring i skoven og ja det var den han havde været i før, men han kunne bare ikke lige huske hvor det var han var henne dengang her i skoven.
Han kiggede roligt omkring og viste ikke hvor langt ind i skoven han var kommet men det var da vist et godt stykke inde i skoven og sådan men det var vel til at finde ud fra den igen ville han da selv mene.
Han gik roligt vider og slappede bare helt af i kroppen og håbede lidt på at han ville møde en eller anden på denne vej gennem skoven her.


Sidst rettet af Rex Fre 19 Jul 2013 - 22:54, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:10

Shiwa kiggede på ham mens han gik ind i skoven og fulgte stille efter ham fra træernes toppe, hun gemmer sig bag træernes blade til sidst går hun ned på jorden og skifter til meneske form og tager sit tørklæde på og står stille og kigger på ham som om hun har set ham før her i skoven, hun bestemmer sig for og gå nærmere og går til sidst ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:19

Han gik stille og roligt og slappede af mens han var der i skoven og hørte så en gå ved siden af ham og kiggede så på personen "okay du kom bag mig hvorfor og hvorfor kigger du på mig som om du har set mig før"sagde han roligt og slappede bare roligt af.
Han viste ikke hvad han ellers lige skulle sige for hun gik bare der ved siden af ham og det hele og folk sagde for det meste noget når det var at de gjorde det halløj der, han så på hende med et smil og ventede på at hun ville svare ham på det, for ellers ville han bare gå den anden vej og se om hun stadig fulde efter ham og alt det halløj der.
Han kunne godt lide og snakke med folk og den slags der men hvorfor kom hun bare op på siden af ham og ja sagde ikke noget til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:25

Hun kiggede stille på ham og sagde '' jeg synds jeg har set dig i skoven før hvornår var du her inde og kom bag dig for og se hvem du var'' Hun smilede let til ham og gik efter ham for og finde ud af om hun kunne snakke mere med ham for hun synds han var spænde hun kiggede der efter op på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:35

Han kiggede på hende "du syns du har set mig før her i skoven okay for noget tid siden var jeg her da men har ikke set dig før"sagde han roligt og så på hende "men navnet er Rex"sagde han roligt og så på hende "Hvad er dit navn"spurgte han roligt og slappede helt af og stoppede op og vente fronten mod hende, han ville godt snakke med hende og alt det men lidt underligt.
Når nu gad han ikke tænke så meget mere på det og ville nu bare snakke med hende og alt det halløj der, han så på hende og lod sin t-shirt ryge af da han fik det lidt varmt og roligt lagde han den over sin skulder og så på hende igen og smilte roligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:45

Hun kiggede tilbage og sagde ''ja så kan det være derfor jeg synds jeg har set dig før og nej du har nok ikke set mig fordi jeg er oppe i trærene'' kigger smilene på ham og sagde ''min navn er Shiwa'' Og kiggede lidt på ham da han stoppede op pludseligt foran hende og smilede til ham da han vente sig om mod hende, Hun fik røde kinder da han smider t-shirten og forsøger og skule det med sit tørklæde men hun smilede tilbage til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 22:51

Han kiggede på hende og smilte roligt "kan du lide hvad du ser"spurgte han roligt og gik tæt ind mod hende og skubbede hende blidt op af et træ bag hende, han så på hende og trak tørklædet væk fra hende mund og kinder og alt det.
Han så på hende og kørte en hånd op af hendes krop og op til hendes bryst og nussede hende der udenpå hendes tøj og så på hende, han kiggede på hende "du skal ikke skjule det hvis du vil røre"sagde han frækt og forførende ind i hendes øre og så på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad hun ville sige til det her lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 23:01

Hun kigger på ham og siger ''Det da flot ja'' Og smiller lidt med røde kinder hun står op af træet og kigger ham ind i øjne, hun skynder sig og tage en hånd for hendes mund pga hun er bange for han ser hendes (Panther tænder), hun kigger lidt bange på ham og begynder og skubbe ham væk og tager sit tørklæde og tager det på igen, hun kigger på ham og siger undskyld jeg kan ikke lade dig se mit ansigt, og skubber ham mod et anet træ og siger ''Så nu det mig ser styre det her'' Og smiller til ham hun begynder og holde rundt om ham og kigge ham ind i øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 23:18

Han kiggede på hende "okay altså hvis du ikke vil han jeg ser din mund så det op til dig"sagde han roligt og mærkede hun tog om ham "hvordan vil du styre"sagde han roligt og hev op i hendes top og tog roligt fat i det ene af hendes bryster og kiggede på hende "når jeg er manden"sagde han roligt og fik hende ned af ligge på skovbunden.
Han så på hende med et smil på sine læber og fandt en flot rose som voksede ikke langt fra hvor de lå og gav hende den "den må du få"sagde han roligt og kørte den anden hånd rundt på hendes mave og så på hende "kan du lide det her"spurgte han roligt og så på hende og ventede på at hun sagde noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 23:30

Hun kiggede på ham og sagde '' det ikke fordi du ikke må se det det er mere jeg er bange for du vil løbe væk når du ser det'' Hun kigger på ham og siger ''Jeg vil nok styrer det sådan at jeg kan som jeg vil ''og smiler til ham hun kan mærke hans ene hånd på hendes bryst og hun kan mærke hendes hjerte begynder og slå hurtigere hun siger ''bare fordi du manden betyder ikke at du har al kontrol over mig'' hun holder stille om ham mens han ligger hende ned på skovbunden hun kigger stille på ham og tar i mod rosen og kigger fascineret på den og siger ''Mange tak den er meget flot'' og holder stille om ham mens han tager den anden hånd om hendes mave hun kigger med ham med lidt røde kinder og siger ''ja det kan jeg godt'' hun begynder og holde ham tætter mod sig selv og smiler til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 23:35

Han kiggede på hende "godt du kan lide den og det jeg gør ved dig"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af før han roligt åbnede hende bh op og fik den roligt af hende "du skal ikke være bange eller nervøs bare slap af og nyd det"sagde han roligt og kyssede hendes ene bryst og slikkede lidt om hendes nippel, han så på hende med et smil på sine læber og nussede hendes andet bryst.
Han så på hende før han smilte til hende og legede med hendes bryster "kan du godt lide det for ellers siger du til og jeg bliver ikke bange har set en del mens jeg har været her"sagde han roligt og kiggede på hende mens han åbnede hende shorts roligt op og så på hende imens.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 23:49

Hun kiggede på ham ''ja synds det godt nok'' hun kigger på ham og begynder og holde om ham så han kommer helt ind mod hende hun slappede helt af mens han tog bh'en af hende ''jeg er skam ikke helt nervøs jeg slapper helt af'' hun kigger op mellem træerne mens han kysser hendes ene bryst hun begynder lidt og grine pga det kilder det han gør hun kigger på ham og begynder stille og røre på hans overkrop med røde kinder ''jeg synds det dejligt nok men er bare lidt bange for et enstinget i mig vil ha jeg går min vej eller løber'' hun kiggede på ham og begynder og skuppe hans hoved op mod hendes og hun tager sit tørklæde af og begynder stille og kysse ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 23:56

Han kiggede på hende "okay men det syns jeg ikke du skal"sagde han roligt med et smil på sine læber og kyssede hende tilbage, før han roligt rettede sig op og fik lukket op for hendes shorts og løftede op i hendes ben før han trak hendes shorts og trusser af hende og lagde det samme med resten af hendes tøj.
Roligt lagde han sin t-shirt samme og lagde den under hendes hovede og gav sig til at smide det sidste af sit tøj så de begge var nøgne og i samme båd hvis der kom nogen og så dem her, men chancen for det ville være lille og alt det, han så på hende med et smil på sine læber og lagde hende ben på være sin side af ham.
Han så på hende "jomfru eller ikke"spurgte han bare roligt og ville være sikker før han gjorde mere og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 0:04

Hun kigger stille på ham ''okay'' hun kigger lidt på ham mens han tager hendes tøj af og hun tænker lidt hun tar sine ben til sig og krysser dem for han kke går længer og siger blidt til ham ''jeg synds da det her er gået lidt for hurtit frem i følge mig'' og smiler let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 0:09

Han kiggede på hende "ja måske lidt men det nu meget godt er det ikke eller er du bange for mig eller noget"spurgte han roligt og viste ikke hvad han ellers skulle sige lige nu og her og slappede roligt af mens han så på hende "for du er en køn kvinde for at være ærlig og har ja lyst til dig"sagde han roligt og kyssede hende roligt på kinden og så hende ind i øjne og var bare ærlig overfor hende.
Han kiggede på hende og havde det godt nok med det og viste ikke hvad hun ville nu så hvis hun syns at de skulle gøre noget andet og sådan noget, for så måtte hun jo sige det til ham eller noget i den still ikke.
Han så på hende med et stille smil og ventede bare på at hun ville sige noget til ham og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 0:23

Hun kigger stille på ham ''Jeg synds det gået for hurtigt til mig og nej jeg er ikke bange for dig vil bare helst ikke ha det går så hurtigt frem'' Hun smiler stille til ham hun kiggede tilbage på ham mens han var lidt stille '' jeg ved ikke selv hvor køn jeg er siden jeg sjældet kigger i et spejl og kigger på mig selv'' hun nusser ham stille på kinden og kigger tilbage ind i hans øjne hun sagde til ham ''Jeg synds det skal gå stille og roligt frem og ikke bare blive til noget vi bække måske ikke vil i længten'' hun smiler stille til ham igen og siger så '' jeg tror bare det bedst vis vi tager vores tøj på og så snakker sammen i stedet for og gå for hurtigt frem''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 0:30

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kyssede hende roligt en sidste gang på munden før han tog sit underbukser og shorts på og satte sig ved siden af hende "men tag ikke tørklædet på"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber "men du er køn tro mig det er du"sagde han med et smil på sine læber.
Han viste hvad han sagde og håbede bare på at det betød noget for hende og alt det halløj der, han så på hende og smilte bare til hende "hvad har du lyst til at snakke om"spurgte han roligt og så på hende med et smil "men vi kan altid tage det roligt mens vi går frem af hvis det i stedet for det som lige skete"sagde han med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 0:51

Hun smiler stille til ham mens han giver hende kysset hun kigger på ham ''okay så skal jeg nok ikke tage det på i nu'' og smilede let til ham ''Jeg siger heller ikke jeg ikke er køn jeg siger bare det sjældet jeg kan se mig selv i et spejl'' Hun kigger på ham og smiler lidt i mens hun synds det betød noget og snakke med ham hun synds hun følte sig i godt selv skab '' Jeg ved ikke helt hvad jeg vil snakke om lige nu'' sagde hun blidt hun nikkede og sagde ''ja''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 0:58

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede roligt af og viste ikke hvad hun ville sige til ham men det fik han da og vide lidt efter, han så på hende med et smil "det var godt at du ikke siger mig imod på at du køn"sagde han med et smil på sine læber og kørte en hånd over hende hår.
Han smilte roligt "bor du så her i skoven eller hvordan bor du"spurgte han roligt og kiggede på hende igen og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige ellers lige der.
Han så rundt også på hende "altså du må da godt tage tøj på men har da heller ikke noget imod at du bliver liggende nøgen der"sagde han roligt og smilte til hende og alt det, han var jo den eneste af dem der havde taget tøj på og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice to meet you//JacquelineMus// Empty Sv: Nice to meet you//JacquelineMus//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum