Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba13right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba14right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba15 
Jake
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba13right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba14right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba15 
Sasha
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba13right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba14right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba15 
Renata
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba13right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba14right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba15 
Genevira
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba13right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba14right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba15 
Celenia
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba13right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba14right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba15 
Lenore
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba13right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba14right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba15 
Katrina
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba13right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba14right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba15 
Lori
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba13right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba14right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba15 
Edgar
right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba13right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba14right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie )

Go down

right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Empty right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie )

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 21:20

tidspunkt: 23:12

sted: bag Kroen det vilde svin, primativ kamp arena.

tøj: sorte læderhandsker med metal på knoerne, sorte kamp bukser, sort tørklæde for ansigtet, hættetrøje med hætten slået op, sorte tunge militær læder kamp støvler.

Han kunne høre folk heppe på ham, så vel som fornemme sin modstander's nervøsitet, og han lavede en hurtig finte med sin fod, så han's modstander, en vampyr, sprang forskrækket tilbage og ham sprang frem og hamrede vampyren en ordelig lammer på kæben og han trådte tilbage da vampyren slog ud imod ham, og han trådte om på siden af vampyren og hamrede en knytnæve direkte ind i han's ribben for at hamre et knæ op i ansigtet på vampyren, og han svang sin støvle og hamrede den ind i ansigtet på vampyren så han ramlede ind i en væg, og han trådte frem og begyndte og banke løst på vampyren, som desperat forsøgte at forsvare sig, dog uden held under de brutale slag fra Kuuma, som han lod hagle ned over fyren, slag efter slag så vel som spark med de tunge militær støvler, og da vampyrede tappede out, jublede Kuuma højt af glæde, og hjalp vampyren op og stå, imens han klaskede ham muntert i ryggen, glad over en god kamp, og han trådte roligt ud af arena'en for og få noget af drikke, da han bemærkede en ukendt kvinde, en som udstrålede fare, og han begyndte roligt at spænde musklerne, imens han stirrede vagtsomt på hende, dog roligt da han var vant til fare, og han drak roligt af sin øl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Empty Sv: right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie )

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 23:34

Evelynn stod lænet op ad muren til Det Vilde Svin. Hun overvejede en eller anden kamp som blev holdt for sjov. Helt ærligt. Hvorfor ikke bare slå manden ihjel, når han alligevel ingen chance havde? Hvad var meningen med at slå ham ud, for derefter at hjælpe ham på benene igen? Man gik da heller ikke bare hen til folk og stak dem ned og derefter tilbød at hjælpe dem hen på hospitalet. Som hun så mange gange før havde nævnt for sig selv: Verden var skruet sammen på den mest mærkelige måde.
Hun stod med den ene fod planten solidt i jorden og den anden på muren bag hende. Hendes arme lå korslagte over brystet på hende og hun så ærlig talt ud som om hun kedede sig.
Hun var iført et par mørkegrå shorts, et par læderstøvler, en stram hvid tanktop og en læderjakke.
Kampen sluttede og vinderen vendte sig om og så på hende. Hun hævede det ene øjenbryn. "Har du et problem?" sagde hun og lod blikket falde på hans spændte muskler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Empty Sv: right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie )

Indlæg af Gæst Lør 3 Aug 2013 - 18:20

Han vidste han let havde bemærket hende stå lænet op af muren, han undrede sig dog over hvorfor hun havde stået der og se ud til og kede sig, men imens han stirrede vagtsomt på hende fra arenaen hvor han havde bekæmpet vampyren, men nu hvor han så hende i ordelig figur så vel som fornemmelses mæssigt, så kunne hun være en farlig en, hun duftede dog ikke af dæmon, heller ikke rigtigt af andre væsner han havde duftet, han kig et skridt tættere på den fremmede kvinde, og snusede til hende, og bemærkede så vel som hende's krop's holdning da hun stod med en fod plantet solidt i gulvet, og den anden på muren, måske for hurtigt at kunne fare frem? han anedet ikke hvad hun tænkte på, og han tog en tår mere af sin øl, dog hørte han hende, og han svarede ærligt.
''en kvinde da sender fare signaler til mit indre bæst, for at lade mig vide du kan være en umulig trussel, som jeg måske skal være på vagt over for, har du selv et problem?''
han lød ikke truende, dog vagtsom, som en erfaren kamp hund, hvilket Kuuma osse var, som han's ar på armene og halsen så vel som ansigtet og på resten af kroppen, burde vise, og han tog en tår mere af sin øl, imens han så vagtsomt på kvinden, dog var hun køn måtte han indrømme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Empty Sv: right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie )

Indlæg af Gæst Tirs 6 Aug 2013 - 1:03

Evelynn fjernede sig fra muren og stod nu med begge fødder planten i jorden. Hun så på vinderen af kampen med et smil.
"Ser jeg farlig ud? For dig?" Hun lo svagt. "Jeg har skam ikke noget problem, før du gør mig til et problem. Jeg keder mig bare, og undre mig over, hvorfor ham der," hun nikkede i retning af vampyren, "ikke er død."
Hun løftede brynene og håbede, at han forstod, for hun orkede virkelig ikke skære det ud i pap. Det gjorde hun aldrig. I det hele taget, orkede hun bare ikke føre en samtale med andre folk, for det betød at man skulle svare på dumme spørgsmål. Det betød, at man skulle associere sig med dumme folk, hvilket ikke var noget hun orkede, for hun orkede ikke andre end sig selv. hun orkede ikke folk, som var dummere end hende selv, og for hende var de fleste dummere end hende selv. Enkle gange havde hun mødt folk, som kunne måles med hende, og én gang havde hun mødt en, som overgik hende. Dog var de fleste for dumme for hende, og derfor orkede hun ikke snakke. For hun orkede ikke dumme folk.
Hun orkede for det meste kun at være for sig selv, og behage sig selv, men enkle gange blev hun nødt til at være ude hos andre, for ellers ville hun selv blive dum, og dumhed ville ødelægge hendes værdighed. Hun var for stolt til at miste sin værdighed.

//Totalt meget sorry... Jeg ved godt at det måske kan være lidt grineren at læse. Der er mange gentagelser, der er meget rytme, og måske har der også sneget sig et rim ind et eller andet sted. Lige for tiden arbejder jeg med digte og spoken word, for jeg skal op i poetry slam (spoken word konkurrence) allerede på torsdag, så jeg arbejder virkelig dagen ud på at kunne få det hele til at lykkedes. Det jeg ville sige med det er, at jeg kommer til at skrive meget af alt det andet jeg skriver i digtform, fordi jeg nu har tilvænnet mig digte. Grin af det så længe det vare, jeg håber stadig det kan bruges Smile
Ps. det blev også lidt kort, og nu må jeg da lige stoppe med at brokke mig Very Happy
Skriv, hvis du er utilfreds. Det er lettere, end hvis jeg skal til at gætte Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Empty Sv: right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie )

Indlæg af Gæst Tirs 6 Aug 2013 - 14:45

Han så den fremmede kvinde fjerne sig fra muren og plante begge fødder i jorden, han hævede sit øjenbryn over hende's spørgmål og han svarede ærligt.
''stol ikke på en person's udseende, det kan koste en livet, så forvent altid en stærk fjende når en's fornemmelse siger det, så risikere man ikke altid og være på grænsen til at dø, dog er du ikke et problem, som du selv siger, før jeg gør dig til et problem, men du er først et problem, når et problem opstår, men så længe problemer ikke opstår, så da ikke et problem, og da skal osse være plads til og kede sig hehe''
Han så over på vampyren som nikkede høfligt til Kuuma, og han så på kvinden igen med hævet øjenbryn og svarede simpelt.
''hvis kampen havde været til døden, så havde jeg dræbt ham, men det var ikke aftalen, det var en kamp til den ene overgav sig, men var det en kamp til døden, så blev han båret ud i en lig kiste''
han lød ærlig og rolig, lød til og være ligeglad med om han dræbte en eller ej, og han så hende løfte øjenbrynene, han vidste ikke hvad han skulle tænke om denne kvinde, fordi hun sendte fare signaler, men alligevel sendte hun osse svaghed, fordi hun kedet sig, og så åbenbart havde brug for og være sammen med andre, og han lagde sine enorme arme over hinanden og så spørgende på hende med et muntert smil.

// det gør skam ikke noget Becie, det er cool hehe :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Empty Sv: right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie )

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 15:00

"Kamp til døden eller ej. Jeg ville have dræbt ham, lige meget hvad der blev aftalt." Hun trak på skuldrene og begyndte at studere sine negle, som om han kedede hende.
"Så hvis jeg ikke er et problem, hvorfor står du her stadig?" spurgte hun uden at tage øjnene fra sine negle.
"Med mindre du bare står her fordi du ikke lige har stillet dig et andet sted. Eller manglede du en at snakke med?" Hendes tone var kold. Hun håbede lidt på, at hvis hun bare blev ved med at være sådan, ville han til sidst gå, for hun gad ham virkelig ikke. *Kæmpe for retfærdighed... Lade være med at dræbe ham der slår på en, men hvis ham nåde.* Forfærdelig holdning. Seriøst, var der virkelig ingen fornuftige folk her i verden?

// lidt kort... sorry

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie ) Empty Sv: right now, i fight for money, what do you fight for? ( Becie )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum