Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
ill keep him safe for a price //Elena EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
ill keep him safe for a price //Elena EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
ill keep him safe for a price //Elena EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
ill keep him safe for a price //Elena EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
ill keep him safe for a price //Elena EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
ill keep him safe for a price //Elena EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
ill keep him safe for a price //Elena EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
ill keep him safe for a price //Elena EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
ill keep him safe for a price //Elena EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
ill keep him safe for a price //Elena Voteba13ill keep him safe for a price //Elena Voteba14ill keep him safe for a price //Elena Voteba15 
Jake
ill keep him safe for a price //Elena Voteba13ill keep him safe for a price //Elena Voteba14ill keep him safe for a price //Elena Voteba15 
Sasha
ill keep him safe for a price //Elena Voteba13ill keep him safe for a price //Elena Voteba14ill keep him safe for a price //Elena Voteba15 
Renata
ill keep him safe for a price //Elena Voteba13ill keep him safe for a price //Elena Voteba14ill keep him safe for a price //Elena Voteba15 
Celenia
ill keep him safe for a price //Elena Voteba13ill keep him safe for a price //Elena Voteba14ill keep him safe for a price //Elena Voteba15 
Lenore
ill keep him safe for a price //Elena Voteba13ill keep him safe for a price //Elena Voteba14ill keep him safe for a price //Elena Voteba15 
Genevira
ill keep him safe for a price //Elena Voteba13ill keep him safe for a price //Elena Voteba14ill keep him safe for a price //Elena Voteba15 
Edgar
ill keep him safe for a price //Elena Voteba13ill keep him safe for a price //Elena Voteba14ill keep him safe for a price //Elena Voteba15 
Marcus
ill keep him safe for a price //Elena Voteba13ill keep him safe for a price //Elena Voteba14ill keep him safe for a price //Elena Voteba15 
Elizabeth
ill keep him safe for a price //Elena Voteba13ill keep him safe for a price //Elena Voteba14ill keep him safe for a price //Elena Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

ill keep him safe for a price //Elena

Go down

ill keep him safe for a price //Elena Empty ill keep him safe for a price //Elena

Indlæg af Gæst Ons 28 Aug 2013 - 22:18

S: Rotten Root distriktet
T: tæt på midnat
O: en flok vrede mennesker der går gennem gaderne
V: lidt over skyet men man kan stadig se fuldmånen
P: en lilla trench coat der dækker et lilla jakkesæt og en harlekiner maske der dækker hans ansigt

had var blevet en stor faktor i Doomsville i denne tid af nød. Jack White havde udnyttet forvirringen til at overtage det meste af Doomsvilles rotten root distrikt. Han havde startet med at fjerne alt konkurrence fra gaderne og stadigvæk bevare en hvis grad af anonymitet ved at beholde sit ansigt skjult bag en harlekiner maske. men folk var specielt vrede i aften og på dette tidspunkt ledte Jack stort set efter det mindste tegn på postyr. Jack skubbede venligt en mand til side "undskyld mig min gode herre men hvad er postyret i aften" Manden smilede bare "en bastard af en engel og en dæmon skal klynges op" Jack smilede bag sin maske "mange tak her er deres belønning" i en hurtig bevægelse havde Jack kørt en kniv langs hans strube og lod manden falde. dette var en perfekt mulighed for at skaffe lidt ekstra slag kraft og samtidig skaffe lidt ekstra arbejdes hjælp i hans skjulested. han blandede sig med den vrede flok der marcherede mod et lille faldefærdigt hus men da de nærmede sig veg han ind i en gyde og op på tagene og smed den store trench coat så man kunne se hans katana hængende på hans ryg og hans revolver, Bianca, som sad i hans bælte. hans grå øjne flakkede mellem alle dem der var i gruppen og stillede sig på taget af huset. Den skurrende lyd af hans sværd der blev trukket ud af sin skede. han trak Bianca og skød op i luften "hør her halvhjerner jeg har komandoen her og jeg siger ingen rør halvblodet" en mand stod forest og spyttede efter ham "og hvad så vi ved ikke hvem du er du er bare en taber med en smøre kniv og en prop pistol" hvis der var en ting Jack hadede var det at blive kaldt ligegyldig, han lagde pistolen an og skød manden i knæet. han brast sammen med smertens brøl og Jack hoppede elegant ned fra hustoppen og gik frem mod gruppen "andre indvendinger" alle trak sig tilbage fra ham og opløstes ud i de andre gader. Jack gik hen til manden der holdt sig til knæet "du kender måske ikke mig hr. Glaive men jeg kender skam dig og din familie, det er trods alt mig du køber alle dine små 'hjælpemidler' til dagen og vejen" manden rystede på hovedet "nej ikke dig neeeej" Jack tog sin revolver og skød et hul i mandens hoved og tørrede sig af " hvordan er det muligt at jeg kan få så meget hjerne masse og blod på mig fra de halvhjerner jeg styre" han vendte sig rundt og gik mod det lille hus og glattede håret tilbage og gjorde sig klar på at skrue op for charmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum