Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba13Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba14Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba15 
Lori
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba13Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba14Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba15 
Valentine
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba13Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba14Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba15 
Lenore
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba13Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba14Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba15 
Jake
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba13Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba14Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba15 
Sean
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba13Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba14Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba15 
Abigail
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba13Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba14Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba15 
Celenia
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba13Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba14Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba15 
Edgar
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba13Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba14Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 11:18

Sted:: Gyderne.
Omgivelser:: Nogen få mærke væsner.
Tid:: Det er udsikkert, men en ting er sikkert det er mørk.
Vejr:: Der er nogen skyer og månen er halv.


Natten var stadig ung efter en engels hovede, denne engel som stadig synes at natten var ung hed Kani, en falden engel som har været væk fra alt og alle, han har ikke snakket med nogen i flere dage, det eneste han ved er at det var på tide at tage tilbge hvor han var løbet fra, han viste ikke helt hvad han skulle her, for han er ikke længer den samme som han var før i tiden, han kan intet huske fra sin fortid, og han kender ingen, det eneste han har lavet siden han tog afsted var at slå vampyr og varulve ihejl, men om han også var sådan før i tiden kunne han jo ikke huske.

Kani forsatte med at gå ned igennm i mørke gyder helt alene, det eneste han havde med sig var to små kvinde som han havde i sine hænder, hans mørke hår var stadig det samme, han havde intet gjort ved det, han havde en lækker lædder jakke på som han havde taget fra en butik, han havde også sorte bukser på, dem havde han dov selv købt, inde under han jakke havde han en mørkeblå bluse som han også selv havde købt, så det eneste som ikke sådan var hans var jakken, og de to små knive.

Kani stoppede efter noget tid fordi han synes han kunne mærke noget bag ham, han lukkede sine øjne for at finde rundt i mærket, han åbnede dem igen og vente sig om, det eneste han så ind i var en mørk gyde, men han viste at det ikke kune var en mørk gyde foran ham, der var noget meder, han så med onde øjne ind i mørket og sagde med en kold og rolig stemme,
"Vis dit ansigt" Kani stod stadig med kolde øjne og ventede på at dette som var inde i mørket ville komme frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 11:52

Callie kunne lugte ham, hun stivnede da hun opdagede hvem hun var ''kani?'' spurte hun blidt og så ned i jorden og tog om sig selv det var bare ikke meningen at det skulle ske, han var tilbage endelig, callie kom frem og så på ham og så ned i jorden, hun holdte om sig selv hun undrede sig over hvorfor han var så kold han burte da kunne kende hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 14:17

[/color]Kani hørte en kvinde stemme som sagde hans navn, han gik koldt hen til stemmen med sin kniv i hånden, et meget ondt smil kom roligt frem på læberne, han blikkede et par gange med sine øjne og sagde med en is kold stemme, "Haha klar til at lege?" Kani kunne godt se på denne unge kvinde var en varulv og det betyd at denne kvinde skulle død, han var næsten henne ved hende da han lyftede sin ende hånd hvor han havde en af de to knive han havde på sig, han smilede stadig odt på hende, han viste ikke helt hvordan hun ville tage det, eller om han overhovedet ville ramme hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 14:25

callie var bekymrede og blev bange det var ikke den kani hun kendte hun sprang over ham og landte bag ham, ''hvad er der galt med dig'' spurte hun vredt og så ned i jorden hun kunne ikke fatte det var hendes bedsteven der gjorder det her detvar det bedste, og tænkte på shaden og så ned i jorden og sukkede og bed sammen og slapper af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 14:30

Kani så hvordan denne kvinde hoppede over ham, hun var helt sikkert en varulv, han vente sigom da hun snakkede til ham, der var intet galt med ham, han var sig selv og sådan skulle det være, bare fori han møder en varulv som ikke ville dræbe ham, skule det ikke betyde at denne varulv kunne lave om på ham, "Jo jeg er mig selv, og du skal død varulv!" det var jo rigtig han var sig selv, ller var han nu også det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 14:44

callie blev varulv og sprang på ham og holdte ham ned og var vredt og knurrede af ham og var træt af ham og smilede for sig selv... *din lille lorte du skal ikke tro du kan dræbe mig* tænkte hun vredt og så på ham og var alvorlig... hvorfor kunne han ikke forstå hvad hun mener det og hun slapper af og tænker på hvad hun skal gøre hun ser ned i jorden....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 14:50

Kani så den ulv han havd ventede på i noget tid. hun ville gøre modstand og han var klar til at dræbe hende, "Kom så hund, kom og tag mig" Han så hvordan ulven hoppede hen imod ham og han fladt om på ryggen, han kiggede koldt ind i ulvens øjne og grinede ondt, ud fra hans holdled havde en en lille holer, hvor hans anden kniv var gemt, hun havde ulven to vlag at tage, den kunne hoppe væk, eller den kunne få kvinden i det ende ben, Kani smilede stadig ondt til ulven og ventede på hvad den ville gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 15:18

callie smielde for sig selv og hun sprang bag ud og blev menneske igen, ''kani tænk tilbage, til før du rejste, vi var venner du var som en storebror for mig, du er min bedste ven'' sagde hun blidt og smilede hun var hans bedste ven...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 15:52

Kani så hvoran denne ulv blev til et menneske igen og snakkede til ham med en blid stemme, han så bae koldt på hende og sagde hendes med e ond stemme, "Jeg har aldrig nogensinde været venner med en varulv!" han løb hen tilhende og så sine vinger ud så de næsten ramte hver deres væg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 16:11

callie faldt ned på røven, hun så op på ham ''kani du var min første gang!'' skreg hun i hovede på ham og rødmede meget og slapper af og tænkte på en masse og slapper af med hende og tænkte på en masse og slapper af, hun løb ind i hans arme og bed sammen og kyssede ham på munden som den gang inden han løb... og håbede det virkede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 16:25

Kani så hvordan hun faldt og han grinede bare ondt til hende, var han virkelig hendes første gang nej han havde aldrig nogen sinde været i seng med en varulv, "Haha som om jeg havde været sammen med dig hund" han så stadig ondt på hende, og grinede lidt lavt, han mærkede hvordan hendes læber kom imod hans, han var klar til at slå hende væk, men han kunne ikke, han så en masse billeder inde i hans hovede, så han lev helt stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 16:58

callie stoppede kysset ''please kani husk mig'' bedte hun og tørte sine øjne og gik hen til et træ og satte sig op af det og håbede sådan han huskede hende, han var som en bror for hende og hun ville ikke midste ham, hun så ned i jorden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 14:58

Kani stod stadig helt stille, han havde slet ikke opdagede at ulven foran ham var stoppet med at kysse ham, han var i sin helt egen verden, billederne blev ved med at kører rundt inde i hans hoved, de handlede om fortiden, han så sig selv med en kvinde som lingede meget denne ulv, han så hvordan hun var blevet overfaldet i en skov af vampyr, hvor han var gået hen til hende og havde taget hende med hjem, han så hvordan han passede på hende, og hvordan han havde taget hendes mødom, og hvordan en eller anden var blevet sur og hvor han havde blevet nød til at løbe sin vej, han kunne se kvinden for sig med et navn over hovedet.

Han rystede over det hele man kunne næsten tro at han var gået i chok, efter en ulykke som kunne ske foran alle, han blikkede med sine øjne og så på kvinden som han kunne huske navnet på,
"Callie er det virkelig dig!" Han sagde det ved en blid og rolig stemme, at man skulle tror at han selv ikke lyd ond eller kold, det var en dejlig stemme som var kommet ud af hans mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 15:10

Callie så på sin bedste ven, og løb ind og krammer ham ''kani hvad er der dog sket med dig'' spurte hun bekymrede over det hele og nusser ham i hårede og rødmede meget og tænkte på en masse og smilede, ''jeg har savnet dig'' sagde hun glad og smielde for sig selv dog gir hun ham en dumflad, ''hvorfor skred du bare'' spurte hun vredt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 15:23

Kani mærkede hendes varme hænder som sig, og han krammede hende så hun kom helt tæt på ham, tænk at han havde glemt hende, hvordan kunne han glemme hende? han kyssee hende blidt på panden og sagde med den dejlie stemme som han altid havde hadt men bare ikke snakket med, "Callie jeg kan intet huske, jeg husker ikke om jeg har savnet dig?" Han så stikke med i jorden, tænk at han havde glemt om han havde svanet hende, sitkke en tosse han var blevet, var der mund flere han havde glemt alt om, han så op på Callie da han nu mærkede hendes hånd imod sit hovede, han så stille på hende og blikkede med sine dejlige øjne, "Fordi jeg viste du vlle blevet såret hvis jeg var blevet slået ihjel, jeg ville havde kommet hjem for langt tid siden men jeg havde mistede alle mine minder jeg havde er i landet så så ingen grund til at tage tilbage"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 15:31

callie så på ham, og græd og holdte om sig selv og tænkte på ham, ''det er okay søde, men jeg er faktisk ked af det, jeg er bange lige for tiden'' sagde hun blidt og roligt og tænkte på en masse, hun smilede for sig selv og slapper af.... ''ejg har været alene og været ude for en del ting'' sagde hun blidt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 17:49

Kani så at Callie var begyndt at græde så han holdte sine hænder om hende, som han altid har gjort, han ville helt ikke havde at den eneste han han lige kunne huske dette øjeblik skulle græde så han ville være ved hendes side til hun var klar igen, "Rolig Callie jeg er her nu, så lad os snakke om det, der er ikke så meget at sige om hvad jeg har lavet" han smilede sødt til hende og holdte stadig om hende, han kyssede hende på panden igen og hviskede ind i hendes ører, "Callie du er som en søster og jeg vil ikke miste dig igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 17:49

Kani så at Callie var begyndt at græde så han holdte sine hænder om hende, som han altid har gjort, han ville helt ikke havde at den eneste han han lige kunne huske dette øjeblik skulle græde så han ville være ved hendes side til hun var klar igen, "Rolig Callie jeg er her nu, så lad os snakke om det, der er ikke så meget at sige om hvad jeg har lavet" han smilede sødt til hende og holdte stadig om hende, han kyssede hende på panden igen og hviskede ind i hendes ører, "Callie du er som en søster og jeg vil ikke miste dig igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 18:37

Callie så på ham ''jeg er ikke en lille pige mere kani, jeg har fundet en fyr, jeg godt kan lide han er mega sød'' sagde hun kærligt og tænkte på en masse og smilede for sig selv og tænlte på en masse... ''jeg kan ikke fatte vi var sammen den dag kanni'' sagde hun kærligt og rødmede meget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 14:09

Kani så på den kvinde som han var så dum at gå i seng med, hvorfor var det hun gerne ville havde at det var ham som skulle være hendes første gang? hvad havde hun i tankerne den aften alt gik galt, han så ned på hende og slap hende og sagde med en rolig stemme, "Callie jeg viste godt du ikke længer var en lille pige, og tillykke med denne knægt, hvilken race er ham?" selv om Kani godt kan huske Callie betyd det ikke at han ville stoppe med at jage varulve og vampyr, og hvis denne dreng Callie var komemt sammen med ikke var sød imod hende ville Kani komme efter ham til at kan se hvor dumt det var at fuckke med Callie, han så væk da hun snakkede igen, "Callie hvem er du glad for at være sammen med, jeg forstår det ikke helt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 15 Sep 2013 - 21:55

hun så på ham, ''han hedder shaden, han er vampyr'' sagde hun og så på kani og lænede sig ind til ham hun var stadig gode venner med ham selv om han ville dræbe hende, ''jeg kan ikke fatter du er tilbageøø sagde hun blidt og nussede ham i hårede for at drille ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Man 16 Sep 2013 - 16:42

Kani så med lidt vrede øjne på hende, da hun sagde at hendes nye kæreste var en vampyr, han så ned i jorden og sagde med en lille stille, "Det var da utroligt du er kommet over mig" Hn så igen op på hende med et sml på læberne som om at der intet var sket, han mærkede hendes hånd på sin nakke og lade sit hovede ne ved siden af hendes ører.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Sep 2013 - 18:06

hun smielde blidt og så på ham, ''er du jaloux kani?'' jbiskede hun i hans øre og smielde for sig selv og smilede for sig selv og tænkte på hende og smielde for sig selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Ons 18 Sep 2013 - 10:56

Kani så med glade øjne på hende, "Callie jeg var din første gang, eg såret dig mere end nogen andre, selvfølelig er jeg jaloux Callie jeg elskede dig" Han så igen væk fra hende, det var første gang havde havde sagt at han elskede hende, så han viste ikke hvordan hun ville tage det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Ons 18 Sep 2013 - 18:43

hun gik lidt bag ud ''elsker mig? hvordan?'' spurte hun overraskede og bed sammen og smilede forsgi selv og rødmede meget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum