Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba13Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba14Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba15 
Lori
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba13Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba14Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba13Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba14Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba15 
Natalie
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba13Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba14Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba15 
Jake
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba13Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba14Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba13Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba14Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba15 
Sean
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba13Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba14Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba13Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba14Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba15 
Renata
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba13Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba14Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba15 
Taliia
Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba13Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba14Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Med på lidt sjov? //River//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Empty Sv: Med på lidt sjov? //River//

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 22:47

Lily trak sig ydmygt tilbage da hun vågnede. Hun var ligeså uskyldig som en dukke i et udstillingsvindue. Alt ved hende var nærmest perfekt og så ikke alligevel. Gyldne lange lokker dansede ned af hendes kraveben, sjuskede og smukke på samme tid. Røde revnede læber formede sig til et skævt smil. Fregner gik fra øre til øre, henover næsen og hendes øjne, var en blanding af smaragdgrøn og mudderbrun. Denne stakkels shapeshifter var stuepige for River.
"Jeg beklager min herres opførsel, du kender vampyrer," hun smilede ydmygt med sine røde læber. "Jeg skynder mig at.." Hun nåede ikke at snakke færdig. Den unge, stolte og kolde vampyr stod nu i døråbningen ind til stuen og så på Mia, med sine sorte og borende øjne. *Du er vågenet, gudskelov, jeg troede du ville lægge der og fylde sofaen resten af natten,* Han kiggede fra Mia til Lily. *Hent noget whisky til mig,* Lily nejede for ham og skyndte sig med yndefulde og kluntede bevægelser ud i køkkenet. River så hen på Mia igen. *Du skal ikke frygt at blive en vampyr, engle kan ikke blive vampyrer,* han blev fortsat stående i dørkarmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Empty Sv: Med på lidt sjov? //River//

Indlæg af Gæst Ons 22 Jan 2014 - 23:00

Mia så forvirret på shapeshifteren, og prøvede at finde ud af om dette var en fælde. Mia var ellers aldrig venlig overfor nogen, medmindre de kunne bruges til noget, eller hun kunne lide dem. River kunne have været en nyttig kumpan, man han havde ikke ligefrem været venlig overfor hende. Og nu sad hans lille tjener her og undskyldte på hans vegne? Hun nåede ikke engang at svare, da den kolde og drengede stemme lød i hendes hoved. Den hårde tone fik hende til at stivne. Smerten var ulidelig og den fik hende tavst til at krympe sig. Hvad ville han gøre ved hende?
Pludselig fangede hans ord hendes opmærksomhed. Kunne han læse tanker, eller hvad? Hvordan vidste han, at hun havde overvejet det?
"Hvad vil du mig?" hvæsede hun hidsigt og så på ham med de iskolde, blå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Empty Sv: Med på lidt sjov? //River//

Indlæg af Gæst Tors 30 Jan 2014 - 17:43

Hvad ville han hende? Egentlig ingenting. Han havde bare ikke orket at finde et andet sted hvor han kunne lade hende ligge og rådne op, hvis altså ikke hun vågnede først. Langsomt kom han hen imod hende. De loggende bevægelser gjorde at overkroppen samarbejdede perfekt sammen med benene. Han satte sig på hug foran hende og så ind i hendes øjne. *rolig nu, jeg vil dig intet, jeg lod dig egentlig bare lægge her indtil du vågnede, på en måde reddede jeg dig faktisk fra at blive voldtaget af andre mænd, pænt gjort ikke sandt?* han smilte sarkastisk til hende og rejste sig op, hvor han lod sig dumpe ned i en lænestol ikke så langt fra hende. Ind af døren til stuen kom stuepigen pludseligt luntende med et fad, hvor der stod Whiskey på, samt en pakke smøger. Hun stillede det på stuebordet og trak sig ydmygt tilbage.. River var hurtigt til at hælde et glas whisky op til sig selv.. Imens han tog slurke fra det, så han spørgende på Mia, som om han ventede på hvad hun ville sige eller gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Empty Sv: Med på lidt sjov? //River//

Indlæg af Gæst Søn 9 Feb 2014 - 9:46

En kvalmende fornemmelse steg op gennem den unge kvindes hals, da vampyren nærmede sig hende. Lugten af blod fik det til at svie i næsen, specielt fordi Mia længe havde været vegetar. Da han satte sig på hug foran hende, så hun blot på ham med væmmelse og lynende øjne. Skulle hun slå ham? Stikke ham en syngende lussing, og så bare løbe sin vej? Et kort øjeblik overvejede hun sine muligheder, og valgte at lade vær'. Man skulle ikke ophidse en vampyr, og slet ikke med vold. Desuden vidste hun ikke hvordan hun kunne komme ud herfra, og den unge sharpshifters loyalitet lå jo sikkert hos hendes herre. Mia havde ikke en chance mod ham her.
Da han endelig rejste sig igen, for at sætte sig over i en lænestol, lagde hun armene over kors, og så atter på ham, med væmmelsen malet i det glatte, blege ansigt. De blå øjne var igen iskolde, og uden følelser overhoved. Det virkede som om, han ventede på svar. Men hvorfor give ham det? Hvorfor bøje sig for ham, når hun stadig havde en anelse værdighed tilbage i livet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Empty Sv: Med på lidt sjov? //River//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jan 2015 - 22:30

//Damn, langtid jeg har givet svar til dette emne og set noget til dig... hvor er du Mia!? D: Kom så snart tilbage din fisk! o.o Haha, undskyld jeg ikke svaret, når du engang kommer på igen, kan du jo beslutte om du syndes vi skal fortsætte dette emne eller ej Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med på lidt sjov? //River// - Page 2 Empty Sv: Med på lidt sjov? //River//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum