Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba13Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba14Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba15 
Jake
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba13Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba14Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba15 
Sasha
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba13Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba14Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba15 
Renata
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba13Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba14Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba15 
Genevira
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba13Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba14Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba15 
Celenia
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba13Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba14Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba15 
Lenore
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba13Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba14Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba15 
Katrina
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba13Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba14Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba15 
Lori
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba13Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba14Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba15 
Edgar
Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba13Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba14Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether//

Go down

Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether// Empty Hjælp mig, vil du ikke nok hjælpe mig //Dylan Ether//

Indlæg af Gæst Fre 20 Sep 2013 - 1:26

//Når Elene snaker bruger hun denne her Farve.
Når Elena tænker bruger hun denne her Farve.
Når Jonas sannker bruger han denne her Farve.
Når Jonas tænker bruger hand denne her Farve.
Når ingen snakker er det denne her Farve.//


Sted: Slavemarket.
Omgivelser: Slaver, mange mænd, og mangekvinder som er slaver.
Tid: Eftermiddag.
Vejr: Solen står højt og en stille og rolig vinden.


Elena kom løbende ned af den halv store sti som løb igennem slavemarket, i hendes ende hånd havde hun en lille dreng ikke på mere end 6-7 år, den lille dreng var iført et par sorte bukser og en alt for står bluse i endejlige lyseblå farve, men han havde ingen sko, for det havde de ikke penge til, Kvinden der imod somvar Elena havde busker md huller i og en hvis bluse som ikke længer var særlig hvid, der var huller i her og der, denvar lige til at kaste efter folk, men det var næsten det enetse de havde tilbage, kvindens lage sorte/brune/hvide hår lå ned over hendes skulder og drengens hår var næsten som ale anders hår mårkebrun og kort.

Kniven var en falden engel, man kunne dyfte det på hende, men man kunne ikke rigtig se det på hende for hun havdet taget en kniv og havde taget sine vinger af efetr de var blevet sorte, drengen der imod var ikke en falden engel, han var slet ikke en normal race, han var halv engel og halv incubus, men dette betyder jo ikke at han er lige som de andre, nej denne lille deng skal ikke bruge sjæle for at spise, han kan spise lige så normalt mad som alleandre mennesker og engler og nogen ander væsner, de har også hver deres evne, Elena har vand og drengen kan se havd du føler og om du er til at stole på¨, eller hvis du er syg uden rigtig ay vide det ville han også kunne se det, denne evne er noget helt særligt, og den er rigtig god hvis man hele tiden løber fra sit liv.

den eneste grund til at drengen og kvinden løber igennem slavemarket er fordi folk ikke særlig godt kan lide den lille dreng mere fordi han erincubus men også frdi han er halv engel, de de bare ikke ved og drengen er at han ikke re lige somde ander, man de har opgivet at forklar folk at han ikke er som de ander, derfor er der mange efter dem, og det er ved at blive klar over hvornår de kan komme ud fra deres gemme sted.

Elena og drengen var næsten vedta løbe ind i flere og flere personen, ogselvfølelig skulle det gå galt, lige da de var kommet op i en fadt løb Elena ind i en mand, og hun faldt tilbage og landede med røven først, drengen var bare løbet vider, men så sig tilbage og løb tilbage for at hjælpe Elena op,
"Kom nu mor de kommer efter os" Den lille dreng var søn til engels som stadig lå op jorden, hun havde taget sig til benet fordi det var det hun havde slået, drengen så bare rundt fo at se om nogen af de de var løber fra ikke lænder var i nærheden, drengen nikkede en gangog råbte ud så mange personer kunne hører hans lille stemme, "HEY JEG HAR BRUG FOR HJÆLP!!" Da drengen var stoppet med at råbe kunne han næsten ikke længer snakke, nu ventede han bare på at nogen ville hjælpe dem.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum