Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba13Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba14Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba15 
Jake
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba13Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba14Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba15 
Sasha
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba13Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba14Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba15 
Renata
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba13Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba14Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba15 
Celenia
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba13Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba14Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba15 
Lenore
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba13Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba14Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba15 
Genevira
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba13Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba14Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba15 
Edgar
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba13Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba14Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba15 
Marcus
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba13Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba14Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba15 
Elizabeth
Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba13Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba14Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Man 4 Nov 2013 - 13:40

Sted :: Hjemme hos Ryan.
Omgivelser :: ca. 10 til 15 dæmoner. og hvad der ellers er i et hus.
Tid :: Lige blevet aften.
Vejr :: Det er langt fra et dejligt vejr, det er voldsomt og træer vælger m.m.
Hår :: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
På :: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Dette var Ryan's hjem eller det er det sådan set stadig, men hun bor bare ikke i det mere, hun er flyttet hen til en dæmonen, en dæmon som har sagt at hvis hun ikke gør hvad han siger går det ud over Ryan's søster som også er den eneste Ryan snakker pænt til.

Ryan havde valgt at bruge den fri hed hun nu havde tilbage på at finde ud af hvor meget blod hendes dæmoner har fundet, der var både menneske blod, dæmon blod men også skygge væsen blod, som er svær at finde, men det havde lykkes hende at få fadt i det, hen var selv meget glad for det hun havde fået, det lå omkring 20 liter blod på hendes bor inde på hendes soveværelse, hvor hun også havde sin seng, i hendes seng lå der en død mand som hun havde spist af for nogen timer siden, hun havde ikke tid til at få ligt væk får hun havde noget vigtiger at tage sig til.

Rundt omkring i hendes gamle hjem sad der dæmoner og snakkede om hvordan de skulle skaffe mere blod, andre stod og holdte vagt foran nogen helt særlige døre som kun Ryan havde adgang til, selvfølelig var der også 4 dæmoner som gik rundt og huset og en stærk dæmon som stod foran døren, selv for den bedste havde svært ved at komme ind i hendes hus uden at blive dræbt, så Ryan var i sikkerhed.

Ud over Ryan sad på sit værelse havde hun også smidt tøjet, nu havde hun et lyseblåt undertøj som en anden dæmon havde valgt til hende, ellers havde hun bare taget sort på som hun altid gør, hun havde også valgt at havde dit hår i en rød og sort farve, hvorfor viste hun ikke men sådan var det bare for hende.

// Hun får mere tøj på i løbet af emnet //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Man 4 Nov 2013 - 15:10

Hvis der var noget som Damon ønskede sig i livet, så var det bestemt også noget han ville få. Han var ikke ligefrem en af dem som gav op i sine drømme, og have et lille samarbejde med en lille flok dæmoner var en af hans nye drømme. Han viste udmærket godt hvem han skulle opsøge, og han havde da også prøvet et par gange uden held. Hun var ikke hjemme, var det eneste svar som han havde fået fra dæmonen som stod i døren. Selv om han ikke troet det mindste på det, men nu stolede han heller ikke rigtigt på andre end sig selv. Mørket havde lige sænket sig over bjerget, som byen lå op af. Han var ligeglad med den storm som herskede denne aften, og kastede ting rundt på gaderne. Han havde en mission og denne aften gad han bestemt ikke vente længere, han gik med faste skridt ned mod middelklasse byen som han bestemt ikke brød sig om at være i. Der var bare nogle ting som skulle ordnes de andre steder i byen gang imellem, og han havde ikke noget andet valg end at tage der hen. Han kiggede ikke andre steder hen end hvor han gik, fast besluttet som han ofte var når han gik sådan nogle steder. Han gik lige mod hendes hjem, og derfor tættere på den lille folk dæmoner som han ønskede så forbandet meget. Den store dæmon stod udenfor døren, med armene over kors og lignede meget samme størrelse som Damon med krop af muskler. Han gik bare op til ham uden en eneste overvejelse i sit ansigt, bange var han bestemt ikke for nogen som helst "Hun er her ikke" sagde dæmonen uden nogen overvejelser, mens Damon stoppede op ligeforan ham med næsen mod hans "jeg skal snakke med hende" snerrede Damon og blottede kort sine tænder "nu" sagde han kort tid efter, da han bestemt ikke havde tænkt sig at vente længere. Dæmonen rystede bare kort på hovedet "hun er her ikke" gentog han, mens man bare kunne se vreden stige i ansigtet på Damon. Han greb hårdt rundt omkring hans hals, og kastede ham ligefrem til siden før han flået døren op "Ryan" råbte han højt, mens flere dæmoner ligefrem overfald ham og greb fat i hans arme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Man 4 Nov 2013 - 16:24

Ryan hørte lam ude fra hendes værelse, hun rystede på hovedet og slå imod boret så det bare gav genlyd i hele huset, de fleste dæmoner rystede på kroppen imens de holdte fast i den fremmede vampyr som var kommet ind i hendes hus uden at få lov.
Ryan raste sig hurtig at stolen bag hendes væltede imod i mod muren bag hende og det gav et stort hul som kostede meget for at få lavet igen, hun åbnede døren så den fløj op og ødelage hele dørkammen, hun gik men hårde skridt ned at tappen så man næsten prøvede at den ville falde sammen, da hun var kommet ned stod mange dæmoner og rystede over hele kroppen, der var en som var faldet sammen på gulvet af smerte, af smerte ved tanken om hvad hun kunne finde på at gøre ved dem, fordi der var kommet en ind i hende hus.
Ryan så rundt for at finde ud af hvad fanden der forgik i huset, hun så sine dæmoner rystede imod i holdte en vampyr i armende, Ryan smilede ondt i mens den lille kniv kom frem på hendes håndflader, hun gik stille og rolig hen til manden og skar en tynd snit i hans over arm og vider om til hans hals, hvor efter hun stak den ind i hans lår, "Forlad mit hus vampyr"hun vente ryggen til ham igen og gik hen til trappen, hun stoppede dov da en ung dæmon nok ikke mere end 14 år, sagde med en bange stemme, "han har dræbt din dørmand, uden nogen problemer" hvor efter hun gik væk igen med meget hurtig skridt, Ryan vente sine vrede lysegrønne øjne imod ham og sendte små is stykker imod vampyren, "Du skal død"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Man 4 Nov 2013 - 17:17

Damon havde bestemt ikke nogen tanker om at forlade huset uden at have snakket med hende først, ikke engang de dæmoner som holde i ham i det øjeblik ville kunne stoppe. Han var jo en mand som viste hvad han ville have, og han gik bestemt ikke uden en kamp omkring det. Hvis det så betød at han skulle forlade huset i en lig pose, så ville han ikke give op i det. Hans blik blev hurtigt mødt af kvinden som kom gående mod ham, Ryan det var der ingen tvivl om at det var. Han fjernede ikke sit blik en eneste gang fra hende, da hun begynde at skære i ham som om han var et eller andet legetøj som man bare kunne ødelægge på den måde. Han blottede svagt sine tænder, mens hun vende ryggen til ham og prøvede på at beordre ham til at gå. Han blev en lille smugle overrasket, da hun vende sig om mod ham igen og kastede is efter ham. Han svag sine arme til sig med en hurtigt bevægelse, som fik dæmonerne til at falde foran ham og blev mødt af isen "de dræber jo dem selv" sagde han med en dyb stemme, mens han blottede sine tænder svagt "jeg går ingen steder... før jeg har snakket med dem" sagde han og pegede hen på hende, og holde samtidigt sit blik på hende. Han stolede bestemt ikke på hende overhovedet, ikke når han havde set hvad hun kunne gøre. Han lod armen falde ned af siden på sig selv igen "hvis jeg så skal dræbe hver eneste dæmon her i huset" sagde han med ingen frygt i sin stemme, han var jo ikke bange overhovedet for nogen af dem "og det er inklusiv dem frøken Ryan" sagde han og ville bestemt heller dræbe dem alle sammen, end at gå der fra uden at forsøge at få et partnerskab op og køre. Han viste jo udmærket godt, at det ville gavne dem begge at arbejde sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Man 4 Nov 2013 - 20:21

Ryan forstod ham virkelig ikke, hvor kendte han hende fra? var nogen af hendes dæmon gået bag hendes ryg? Ryan var vred både på sine dæmoner men også på denne vampyr som bare tror at han kan vælte ind i hendes hus og forlanger at hun snakker med ham? hvad fanden er det han ville hende, kan han ikke se hun virkelig ikke har tid til sådan nogen børnelege, hun rystede på hovedet da hendes dæmon faldt om på ryggen, isen forsvandt lige over dem og blev til vand hun kiggede med onde øjne imod vampyren, "Jeg dræber ingen af mine egen mænd" hun kiggede rundt of slå arme ud for at vise ham at alle stadig levede, måske var der end som havde fået lidt is ind i sig, men det var også det, det var ikke noget han kunne død af, hun vente igen ryggen til ham og nikkede lige frem, kan kunne godt se hvor gode hendes former var, og hendes perfekte røv som passede i alles hænder, alle kunne holde godt på den uden nogen problemer, hun smilede for dig selv og gik op af trappen så hendes ben og røv og vider op gik vidunderligt, de fleste væsner ville nok gå efter hende fordi hun så bare så godt ud, "Så føl med, gider virkelig ikke bruge min tid på at dræbe dig, og jeg ville heller ikke havde blod ud over det hele efter dig" hun sagde det koldt med meget bestemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Man 4 Nov 2013 - 21:58

Han kørte en hånd igennem det mørke hår, mens han holde godt øje med alle sammen. Der var bestemt ikke nogen der skulle komme med overraskelser, som han ikke kunne håndtere sådan lige. Han kørte et par fingre hvor over hans trøje var ødelagt, og den våde blodige hud var gemt bag. Han tog derefter fingrene foran sit ansigt, og gned sine fingre mod hinanden før han slikkede dem af "så siger vi det" sagde han blot også selv om han ikke var ligeglad, det hjalp jo ikke at de døde alle sammen hvis han nu skulle arbejde sammen med dem. Han betragtede ikke hende særlig meget som så mange andre nok ville gøre, udnytte det at hun faktisk næsten var nøgen. Det hele handlede om forretning i hans hoved også skulle sådan nogle ting ikke ødelægge det for ham, som det nok ville gøre for så mange andre mænd. Han nikkede kort "godt svar" sagde han og havde jo ikke tænkt sig at gå, ligemeget hvor meget han end skulle kæmpe for det. Han kiggede kort rundt på de andre vampyr "de herre" sagde han kort og gav et lille nik fra sig, før han fulgte efter hende op af trapperne "mit navn er forresten Damon.. Damon Barnes" sagde han med en mere høflig stemme "og næste gang.. skal du nok fortælle dine dæmoner, at man ikke afviser hvem som helst hele tiden" sagde han og var sikker på at det aldrig var sket, hvis bare han havde fået lov til at snakke med hende som han ønskede. Han viste udmærket godt at det måtte være en grund til at hun havde en dørmand, beskyttelse for et eller andet. Han viste bare at det ville gå mere galt, hvis det ende med at være en aggressiv person som var stærkere end ham som ville have fingre i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Nov 2013 - 16:48

Ryan kiggede på manden igen og kunne dufte af vampyrblod i hele rummet, hun så lige imod hans ansigt og glædet sig til at komme op på hendes værelse, der havde hun noget vampyr blod hun havdet fra en som hun skulle dræbe, hun smilede skævt og sagde stille, "Ja det gør vi, hvad skulle vi ellers sige" hun sagde det på en lidt mærkelig møde, for den var ikke kold men den var heller ikke blid den var bare mere ligeglad, hvis stemmen hovedet var noget, hun kiggede væk igen og svarede ham ikke på det næste han havde sagt, hun var stort set ligeglad med ham lige nu, har nu havde hun bare lyst til at drikke sig skæv i vampyr blod, hvorfor viste hun godt, det var fordi hun havde drukket det da hun var ung sammen med sine gamle venner som hun nu har slået ihjel, fordi de gjord hende til den hun er i dag, hun så det som deres skyld at de var dem som havde gjort hende ond, og ligeglad med alt, alt var deres skyld ingen andres.

"Ja de kender allerede mit navn eller det jeg bliver kaldt for" gad vide hvem som havde sagt hvad hun hedder, det kunne ikke være dem i byen for de viste ikke hun var tilbage, de viste ikke engang hvad hun hed, det var lidt mærkeligt at ham viste hvad hun hed, når det måtte hun spørger om sender, hun åbnede døren til sit arbejdsværelse/soveværelse, manden på sengen lå der stadig, hun rystede på hovedet og råbte ud i det helle at nogen skulle komme og tage manden væk, hun rystede på hovedet og gik hen til sit bor hvor poserne med blod stadig lå, hun kiggede på dem alle og smilede svagt de var der stadig alle sammen, hun løftede hovedet og så at stolen stadig lå inde i væggen, hun rystede på hovedet igen og vente kroppen imod manden og sagde med en rolig stemme, "De var hvem du skal lukke ind, og hvem som ikke skal i nærheden af mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Nov 2013 - 19:36

Han fulgte bare roligt efter hende, og kiggede sig over skulderen flere gange for at være sikker på at han ikke blev overfaldet. Han stolede jo faktisk ikke på andre end sig selv, og derfor følte han sig da heller ikke tryg der i et hus sammen med en masse dæmoner. Han var dog heller ikke bange på nogen på, bare ikke tryg ved at være der. Han kiggede kort over på liget som lå på sengen og hævede sit ene øjebryn "du har da rigtigt hygget dig" sagde han og vende blikket mod hende igen, og lod kort blikket glide ned af hendes halv nøgne krop. Han ventede ligefrem på at liget blev fjernet, før han gik hen og satte sig på sengen "så var det da synd at de ikke var kloge nok.. at jeg skulle kæmpe mig ind for snakke med dig" sagde han og synes bestemt ikke at dæmonerne var særlig kloge, men det havde vel været deres egen skyld at afvise ham på den måde "det gør jeg nemlig" sagde han og lag sine arme ned på sin lår, og bøjede sig let fremad "har mine kontaktpersoner, og de fortalte mig om dem og deres lille folk af dæmoner" sagde han med en mere professionel stemme, som om han havde helt glemt hvad der var sket nedenunder. Det var heller ikke noget som han gad tænke for meget over, det var jo fortid og det eneste han kunne tænke på var forretning. Ingen lyst til at skændes om hvem's skyld det var, da det alligevel bare ville ende galt. Det ville da også bare være spild af hans tid, da han da havde så meget andet at tænke på "jeg ville snakke med dig om.. måske et partnerskab mellem dine dæmoner, og mine mænd" sagde han og holde blikket over på hende, prøvede ligefrem at regne ud med hvad hun ville sige til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Nov 2013 - 19:50

Ryan vente blikket imod Damon med en blod pose i sine hænder, "HVad kan jeg sige det er det jeg må leve af" hun vente ryggen til ham igen og kastede posen hen til nogen andre som lå lidt væk fra sengen, hun gik hen til stolen og bukkede sig ned for at samle stolen på, da hun bukkede sig, kunne man se hendes smukke røv, mange mænd havde nok lyst til at tage hende nu hvor hun stod forover og havde ingen idé om hvad der skete bag hende, "Hør Damon, de prøver at passe på mig, af nogen årsager som du skal blande dig uden om"
Hun sagde det med en kold stemme, hun synes virkelig ikke at han skulle vide noget om Zero, og slet ikke nu hvor han bare kommer ind i hendes hus, hun kunne virkelig ikke lide ham og det kommer hun nok heller ikke til, hun kiggede ud i hendes kæmpe have og så hvordan regnen bare væltede ned i lange baner, hun så imod ham igen og sagde med en kold stemme, "du kan intet tilbyde mig Damon" det var jo rigtig hun havde hvad hun havde brug for ud over sin søster som stadig var hos Zero

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Nov 2013 - 20:27

Han kiggede kort efter liget som blev fjernet, som om det ikke betød noget at hun havde haft en død mand liggende i sin seng. Nok havde han ikke noget imod at dræbe, men der var bare nogle ting som ikke skulle ske i en seng og det var bestemt en af dem. Det var dog hendes valg hvad hun lavede i sin seng, og det var heller ikke noget han gad blande sig i. Det var ikke fordi han skulle gøre noget i hendes seng, så det gnavede ikke særlig meget over ham. Han var faktisk ligeglad med hvor meget end hendes dæmoner beskyttede hende, når det handlede om ham så var der ikke nogen som skulle stå i vejen for ham "det havde jeg skam også tænkt mig" sagde han og gav virkelig ikke snakke om det længere, da han udmærket godt kunne høre at det ikke kom nogen steder hen med det. Han rejste sig bare langsomt op og lag sine arme om bag sin ryg "så det mener du ikke at jeg ikke kan?" spurgte han om og gik roligt hen mod hende, mens han havde et tænkende udtryk i sine øjne "dine dæmoner vælger at arbejde sammen med mine mænd" sagde han og gik hen til hendes skrivebord og samlede en pose med blod op, før han vende blikket mod hende igen "vi træner dem fuldt ud.. og mine mænd hjælper dig med at skaffe dette" sagde han og kastede posen svagt op i luften, før han greb den igen og lag den tilbage "mine toptrænede men.. vil hjælpe med at beskytte dig mere, end det fjols som du havde stående" sagde han og gik over mod hende igen, mens han lag sin arm bag sin ryg igen "og det eneste jeg skal have.. er 40 % af hvad du tjener for blodet, og dine mænd til at arbejde nogle opgaver for mig en gang imellem" sagde han og sende hende et charmerende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Nov 2013 - 20:41

Ryan kunne godt se på ham at han ikke helt kunne at der havde ligget en død mand i hendes seng, men hun var ligeglad med hvad hvad han synes, det var hende hjem og han skulle ikke komme her og bestemme hvad der skulle ligge i hendes seng og hvad der ikke skulle ligge i hendes seng, Ryan kunne bare virkelig ikke lige denne mand og det kunne han nok også se på hende at hun ikke kunne lide ham, "Ja Damon det mener jeg" hun havde ikke brug for noget, overhovedet intet som helst, ikke noget han kunne tilbyde hende.

Da hun havde samlet stolen så hun hvordan han kastede rundt med hendes blod poser og hun sagde med en kold stemme, "Jeg ville bede dig om at lade være med at tage de poser igen" hun lade sin hånd oven på buken af poser og så med kolde øjne ind i ham for at viste at hun mente det alvorligt, "De arbejder ikke sammen med dig, hvis jeg ikke gør det Damon forstå det nu" hun løftede hånden igen og vente ryggen til ham og gik hen til et skab for at tage en morgenkåbe på ud over sin halv nøgne krop, "Damon jeg har ikke brug for nogen som skaffer mig blod, jeg får det helt gratis" hun vente igen kroppen imod ham og sagde gik hel hen til ham og så ham lige ind i øjne, "Kom med noget beder Damon du har intet at tilbyde" hun vente igen ryggen til ham, så hendes lange røde hår ramte hans brystkasse.

// Hendes morgenkåbe :: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Nov 2013 - 21:46

Han fulgte hende helt roligt med sine øjne, mens hun dækkede sin krop lidt mere til. Det var ikke fordi det gjorde den store forskel for ham, hvis der så stod en helt nøgen mand foran ham så havde han ikke noget imod at snakke forretning. Der skulle vel bare meget til før at han ville blive slået ud af de tanker, men sådan havde han altid været. Han tænkte jo kun på sig selv, og det gjorde han bestemt der foran hende og hvad han ønskede. Han blev bare stående når hun kom helt hen til ham, og vende blikket ned mod hende "du har brug for nogen der er bedre til at passe på dig" sagde han og rettede blidt kanten på hendes morgenkåbe, før han tog sin hånd til sig igen "hver og en af mine mænd.. ville kunne komme ind i dit hjem, og skære halsen over på dig mens du sov" sagde han helt rolig, ikke bange en eneste lille smugle. Han kiggede bare kort ned mod hendes røde hår som ramte ham, og hævede sit ene øjebryn "hvad ønsker du måske?" spurgte han om lidt efter, og lag bare sit hoved en lille smugle på skrå "du vil fortryde det... hvis du siger nej" sagde han og viste at alle ville fortryde sådan et tilbud, man var jo stærkere hvis man havde nogen at samarbejde med. Selv om han ikke tvivlede på sine mænd og hvad de kunne, så var det altid godt med at have en partner. Han havde da også haft et par igennem sit liv, som senere valgt at give op i kampen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Nov 2013 - 21:53

Ryan så med store øjne på ham og sagde med en rolig stemme, "Hvorfor ville du så gerne havde dine mænd passer på mig? jeg er jo bare en kvinde som har magt" Hun forstod ikke hvorfor han gerne ville havde sine mænd i hendes nærhed, hun var jo bare en kvinde som havde magtet over en gruppe dæmoner, hun var en kvinde som var blevet udnytter altså hvad mere kunne der ske hende, ud over at hendes smukke hals var i to dele og ikke i en del, "Ville jeg gerne tro på Damon, men jeg ser ingen grund til de skal gøre det" hun flyttede sig væk fra ham og lade sig på sengen, eller hun lade sig på maven så hendes røv kom til syne igen, hun gjord ikke rigtig noget ud af det, for hun var stort set ligeglad, hun var glad for sin krop, hun var glad for sig selv, hun synes selv hun var perfekt, hun så hen på Damon "Hvad ville du gøre hvis jeg sagde nej Damon? og hvad ville gøre hvis jeg sagde ja?" hun lade hovedet ned imod sine mange puder og ventede på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Nov 2013 - 22:28

Det var bestemt ikke fordi han ville have at nogen af sine mænd skulle passe på hende, det havde det aldrig handlet om. Han måtte jo bare tilbyde hende et eller andet for at få det som han ønskede, og hvis han skulle ofre noget af sine mænds tid så var det bestemt det han gjorde. Han blev bare stående som hun gik hen og lag sig i sengen, som om hun næsten ikke havde haft en død mand i sengen. Han rystede kort på hovedet "tror du har misforstået noget Ryan.. det var et tilbud, jeg tilbyder noget af mine mænds tid for at få dine til at arbejde til for mig" sagde han og gik med rolige skridt over til sengen, men blev alligevel stående med sine hænder bag på sin ryg. Han kunne ikke lade være med at grine af hendes ord "nej det gør jeg heller ikke, men det kan jo ske hvis du lader mig gå her fra uden det svar jeg ønsker" sagde han og blinkede med det ene øje, for ikke at få det til at virke som en trussel som han slet ikke var ude på. Han var ikke en af dem som behøvede at gøre sådan noget, så ville det jo aldrig komme som en overraskelse hvis han virkelig lod sine trusler komme ud i virkelighede. Han kiggede bare ned på hende som hun lå der i sengen "få dig til at fortryde at du ikke sagde ja... og hvad jeg ville gøre hvis du sagde ja?" sagde han med et spørgende stemme til sidst, da han bestemt ikke viste hvad hun mente med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Ons 6 Nov 2013 - 6:48

Ryan kiggede op på ham igen, "Damon du siger det bare på en anden møde, du ville havde at jeg arbejder for dig, imens dine mænd passer på mig" hun havde jo redt, Damon ville havde at hun arbejdede for ham men hendes eneste problem var at hun allerede arbejdede for Zero, og det ville han nok også komme til at gøre hvis han forsatte, hun hørte ham grine og rystede på hovedet, hvorfor kunne han grine af det? ingen ville komme her ind når hun først havde sagt det til Zero, "Damon jeg mener det virkelig ingen kan komme her ind når du går igen" hun så på ham med lidt kolde øjne som hun altid gøre, det var ikke fordi hun ville være kold over for ham, det var bare sådan hun var, kold, "Damon jeg kommer ikke til at fortryde noget? jeg er allerede i et partnerskab, med en dæmon som er langt stærkere end dig og dine mænd tilsammen" hun satte sig på så hendes hoved var omkring hans mave, hun kiggede lige ind i den uden at tænke over hvor tæt på hun var for at ramme ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Ons 6 Nov 2013 - 13:47

Han rystede kort på hovedet af hende "jeg vil have at dine dæmoner arbejder for mig en gang imellem" sagde han og holde smilet på sine læber så godt han nu kunne, da han ikke ligefrem var en af de mænd som smilte særligt ofte. Han viste dog godt at det ville hjælpe meget, sådan plejede det at være at alt bare gik bedre hvis man smilte. Han troet bestemt ikke på at hende at ingen kunne komme ind, tvivlede faktisk stort på det når han selv bare kunne komme ind så let som han gjorde. Han fortrød faktisk at han ikke havde gjort det noget før, men hans temperamant skulle vel slippe løs før han faktisk gjorde noget ved det. Han rystede kort på hovedet "jo det gør du, gør alle som siger nej til mig" sagde han og troet bestemt ikke på at hun ikke ville fortryde, det havde de fleste gjort igennem den tid som han havde levet. Han så lidt overrasket ned på hende når hun kom helt hen til ham, og stirrede ind i hans mave. Han hævede bare sit ene øjebryn af hende, og blev bare stående helt stille "kan du godt lide min trøje? eller prøver du at finde ud af hvilket stof det er?" spurgte han om og kunne ikke lade være med at grine af det, det var bestemt noget han ikke havde oplevet før. At der var nogen der sad og stirrede på hans mave på den måde, og mest når de havde så lidt tøj på som Ryan havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Ons 6 Nov 2013 - 14:42

Ryan så på ham igen,"Damon mine dæmoner arbejder kun sammen med dem som jeg arbejder sammen med" hun var kold overfor ham, Ryan så godt at han prøvede at holde smilet på sine læber hun var også en af det personer som aldrig smilede, men hvis hun gjord det var det bare et koldt og ondt smil, "Jeg gjord ikke Damon, du må lærer at nogen i denne verden ikke kan arbejde sammen med dig" hun kiggede koldt ind i hans mave og synes at vampyr dufte var noget af det bedste i verden, eller vampyr blod var noget af det bedste i verden hun kiggede op på han så han havde et perfekt udsyn til hendes store bryster, hun smilede ondt til ham og sagde med en lev stemme, "Og hvis jeg kan, hvad fanden ville de så gøre ved det?" hun raste sig på, så hun ramte ham på vejen op, hun stod nogen få millimeter fra hans og lade sit hovedet lidt på skrå, "Damon hvis du skal arbejde sammen med mig, skal du arbejde for Zero"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Ons 6 Nov 2013 - 14:59

Han havde nok aldrig oplevet en mere besværlig kvinde, men noget skulle jo gøre hver kvinde til noget særligt. Så at denne Ryan var besværlig, gjorde hende jo bare til noget særligt på sin måde "arbejde sammen og arbejde for er noget helt andet... kære" sagde han og havde det meget svært med ikke at grine, men han havde heller ikke lyst til at pisse hende af. Det var jo nok med at hun allerede var sur på ham, mener sur ville nok bare gøre at han skulle opgive. Han køre forsigtigt en hånd igennem hendes hår "ikke kan og ikke vil, er også to forskellige ting.. jeg ved bare du vil fortryde det" sagde han og tog sin hånd til sig igen, som hun lå der og kravlede rundt med alt for lidt tøj på til at de fleste ville kunne snakke forretning. Han kunne ikke gøre andet end at grine af hende, som hun snakkede "hvad jeg vil gøre ved det?" sagde han og hævede det ene øjebryn "nok have den på lidt oftere" sagde han og gav atter et grin fra sig, før han lag en hånd mod hendes kind og rykkede sit ansigt helt hen mod hendes så deres næser rørte hinanden "jeg arbejder for ingen... og hvem du arbejder med er jeg ligeglad med, men jeg vælger selv hvem jeg arbejder med" hviskede han helt roligt og stirrede hende ind i øjnene imens, mens han nussede hendes kind lige så forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Lør 9 Nov 2013 - 11:49

Ryan forstod ikke hvorfor denne mand ikke bare opgav, kunne han ikke se på hende hun virkelig ikke gad sådan noget lige i aften, hun tænkte lidt på hvad hun kunne gøre for at udsætte det til næste morgen, måske ville han ikke blive helt så glad for idéen om at vente til i morgen, men på den anden side var det jo Ryan som bestemte, så han kunne vel ikke sige noget til hendes valg, "Tager jeg som en ting, Damon" hvorfor kaldte han hende for kære, det var ikke helt normalt for hende, så det gav hende et lille sæt inden i, at en mand som ham kaldte hende for kære, i Ryan's øjne var ordet kære noget man skrev i et brav eller noget man sagde til sin kone eller mand, "Jeg tager det stadig som en ting Damon" hun mærkede hans hånd ned igennem hendes lange hår, det gav hendes dov kun et lille chok, hvad var han ude på? nu var han sød ved hende? legede han bare med hende eller hvad skete der for ham, "Kan du ikke hvis jeg tager den fra dig Damon" et lille grin kom fra hendes smukke læber, hun mærkede nu hans hånd imod sin kind, hun rystede lidt af det, men ikke sådan at Damon kunne mærke det, hun fik bar synet af din helt gamle herre som havde lukkede hende inde i nogen så, han havde også gjort det samme med sin hånd, "Det jo noget du selv har sagt Damon" hans hoved var helt tæt på hende, og hun overvejede lidt hvad hun skulle gøre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Nov 2013 - 14:31

Han så lidt undrende på hende og rystede svagt på hovedet "det er to forskellige ting.. men stadig ting" sagde han og kunne ikke forstå hvad det var hun snakkede om, denne kvinde var da mere skør end han havde regnet med. Hun fald jo ligefrem over sine ord, som om hun ikke viste hvad hun snakkede om. Han havde bare et mål inde i sit hoved, også måtte han jo leve med at denne kvinde var så forvirrende at høre på. Han ville jo også bare have fingrene i hendes dæmoner, så mon ikke han kunne holde sig væk fra at snakke alt for meget med hende?
Han havde aldrig været en af dem som kalde kvinde de sød bløde, ulækre kælenavne. Det havde han aldrig gjort ikke til Allisa som ellers havde været hans store kærlighed. Han begynde først at kalde folk for kære, når han blev irriteret på dem og det hjalp lidt for at holde hans temperament nede. Det gjorde at folk ikke kunne mærke på ham om han var irriteret eller ikke, og det var jo altid en god ting og mest når han stod sådan i forretning.
Han hævede bare sit ene øjebryn af hende "har du måske tænkt dig at tage den?" sagde han og træk sig en lille smugle væk fra hende, han var jo bestemt ikke ude på noget som det bestemt virkede som om hun var. Stjæle hans trøje? ligge der halv nøgen på sengen. Det var jo bare noget kvinder gjorde, som faktisk var ude på noget. Han smilte bare og lag sine arme over kors "det kan du høre at jeg gør.. arbejder for ingen" sagde han og havde bestemt ikke tænkt sig at arbejde for nogen som helst, eller arbejde med nogen som han ikke gad arbejde sammen med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Nov 2013 - 20:58

Nyt tøj :: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Ryan rystede på hovedet, nu gad hun ikke være den søde pige længer, hun raste sig op fra sengen og gik hen til stolen, hun så med kolde øjne rundt i hele lokalet, hun nikkede is koldt til Damon og sagde med en halv kold stemme, som var hendes mest normale stemme, "Damon vær sød at åbne døren, nu var du står er tættest på den" hun kiggede væk igen og træk en skuffe ud og tog det blod som stadig lå på boret og lade det meste af blodet ned i og lukkede den stille efter sig, hun kiggede op igen og rystede igen på hovedet og raste sig igen og gik hen og åbnede et skab hvor der var noget tøj til hende, hun kiggede lidt på det og valgte så et sæt som hun ikke så tit havde brugt, hun tog det stille op og vente hovedet imod Damon igen, "Nej behold den bare for dig selv Damon hun kiggede på Damon med kolde øjne og sagde så igen, "Sagde jeg også og se hvad der er sket med mig, og arbejder for Zero Bang." hun snakkede med en mere alvorlig stemme end hun havde gjort de andre gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Nov 2013 - 22:43

Han så bare lidt forvirret på hende som hendes humør forandrede sig, fra det ene sekund til det andet. Som om de var et eller andet kærestepar, og han ikke havde gjort hvad hun bad ham om. Det var ikke ofte man kom forbi sådan en kvinde, og det kunne han ikke gøre andet end at smile over. Han gik bare roligt hen til hende og lag sit hoved lidt på skrå "er du altid sådan? det ene øjeblik ligger du som om du ønsker mig, og næste øjeblik er du en isdronning? eller er det den tid på måneden?" spurgte han om uden at ændre et eneste udtryk i sit ansigt, snakkede helt alvorligt til hende. Hun var jo ret så forvirrende i forvejen, og når hun ændrede sit humør sådan gjorde det bare mere forvirrende at snakke med hende.
Han rystede bare kort på hovedet, og kørte et par fingre igennem hendes hår "jeg er ikke som dig.. jeg har dræbt dem jeg har arbejdet for, nydt hvert et øjeblik af det.. og du vælger at arbejde for en" sagde han helt stille og roligt og holde smilet på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Tors 21 Nov 2013 - 21:03

Ryan smilede til hende, hun synes det var meget sjovt at lave sit humør om, selv om det ikke var hendes humør hun lavede om det var mere hendes personlighed hun byttede ud med den anden, hun ellers havde brugt det meste af aften, hun kiggede på Damon med rolige øjne og nikkede kort til ham, "Hvor er du altså sjov Damon, men nej jeg er bare som jeg er, som du selv siger det ende øjeblik ser det ud som om jeg ønsker dig selv jeg ikke ville rører dig, og det næsten ser det ud som om jeg hader dig over alt på jorden, jeg er bare sværd at finde rundt i, men skal kende mig før man ved hvordan jeg er" hun viste godt at hun var meget værd at finde rundt i, men der var også kun to i hele verden som kendte hende fuldt ud og det var Fatih og Zero, Fatih som var hendes halv søster og Zero som var hendes herre, Ryan gys ved tanken om hvordan Zero lærte hende at kende, i hendes øjne var det den værste møde at lærer en på, så hun var meget glad for at Damon skulle kæmpe sig vejen frem, så det ikke gik lige så hurtig som Zero.

"Jeg havde intet valg Damon, jeg blev nød til at arbejde for ham, selv om jeg heller ønsker at tilbringe min tid sammen med min datter Sammi" hun kiggede trist på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Gæst Fre 29 Nov 2013 - 15:53

Damon kunne bestemt ikke se det sjove med hvad hun havde gang i, det var jo ikke fordi de var igang med at lege en eller anden leg. De var jo igang med at gøre forretninger, så det var jo ikke ligefrem det rigtige tidspunkt at gøre sjov. Han kunne ikke lade være med at hæve sit ene øjebryn, og smilte endda en lille smugle til hende "problemer med sit humør.. det kan kun skyldes få ting" sagde han og var bestemt ikke sikker på at hun var hel rask, men det fik bare lysten til at arbejde sammen med hende til at blive større. Selv om det nok bare ville drive ham ud til at han ville slå hende ihjel, så var det jo altid et forsøg hver når der var noget som han gerne ville have "man har altid et valg" sagde han og var endelig ligeglad med at hun havde en datter, hvad kom det endelig ham ved? han ville jo bare have fingre i hendes dæmoner, også var han bare ligeglad med alt andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon// Empty Sv: Et patnerskab? hvad fanden jeg skla bruge det til? //Demon//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum