Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
dancing with the devil// Rebekah// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
dancing with the devil// Rebekah// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
dancing with the devil// Rebekah// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
dancing with the devil// Rebekah// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
dancing with the devil// Rebekah// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
dancing with the devil// Rebekah// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
dancing with the devil// Rebekah// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
dancing with the devil// Rebekah// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
dancing with the devil// Rebekah// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
dancing with the devil// Rebekah// Voteba13dancing with the devil// Rebekah// Voteba14dancing with the devil// Rebekah// Voteba15 
Jake
dancing with the devil// Rebekah// Voteba13dancing with the devil// Rebekah// Voteba14dancing with the devil// Rebekah// Voteba15 
Sasha
dancing with the devil// Rebekah// Voteba13dancing with the devil// Rebekah// Voteba14dancing with the devil// Rebekah// Voteba15 
Renata
dancing with the devil// Rebekah// Voteba13dancing with the devil// Rebekah// Voteba14dancing with the devil// Rebekah// Voteba15 
Celenia
dancing with the devil// Rebekah// Voteba13dancing with the devil// Rebekah// Voteba14dancing with the devil// Rebekah// Voteba15 
Lenore
dancing with the devil// Rebekah// Voteba13dancing with the devil// Rebekah// Voteba14dancing with the devil// Rebekah// Voteba15 
Genevira
dancing with the devil// Rebekah// Voteba13dancing with the devil// Rebekah// Voteba14dancing with the devil// Rebekah// Voteba15 
Katrina
dancing with the devil// Rebekah// Voteba13dancing with the devil// Rebekah// Voteba14dancing with the devil// Rebekah// Voteba15 
Lori
dancing with the devil// Rebekah// Voteba13dancing with the devil// Rebekah// Voteba14dancing with the devil// Rebekah// Voteba15 
Edgar
dancing with the devil// Rebekah// Voteba13dancing with the devil// Rebekah// Voteba14dancing with the devil// Rebekah// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

dancing with the devil// Rebekah//

Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Ons 27 Nov 2013 - 16:25

S: det vilde svin
T: 21.00
O: diverse fulde folk samt de borde som de sidder ved
V: stjerne klart
P: et lilla jakkesæt samt en gul blomst i hans ene knaphul

Jack White, den ukronede prins af kaos, det var blevet hans nye navn. han havde endelig efter 200 års isolation kommet tilbage til de punkt han var før. den gyldne wiskey gled ned i hans hals og gav den bitre sammentrækning af alkohol. han smaskede kort "der er ikke noget som et godt glas lige inden en forhandling" der sad en mand over for ham med et ansigt uden følelser i "mr. White hvis de kunne fokusere på opgaven" et gab undslap Jacks mund "nedslået, drenge tag ham ud bag ved, jeg kommer så snart jeg har fået et par glas til" manden blev trukket ud af to mænd i jakkesæt sparkende med sine ben "arh hvor kedeligt" han holdt glasset op mod det svage lys "til den enestående mig" han lænede sig tilbage i stolen og drak det sidste i sit glas "tjener mere tak" der kom en mand med en flaske mere. der var et sværd ved hans side, en katana for at være præcis. dens kraft og finesse passede på Jack perfekt. den var også lavet af Jack og hans brors far til Jack. dens blodtørst var ikke til at måle med nogen andens, det samme som sin herres.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Ons 27 Nov 2013 - 17:13

Hår :: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Rebekah Ryan var en ung pige som har været igennem nogen ting som man hellers ikke havde troet, hun var kommet ind på en kor for at finde ud af om der var noget, hun satte sig på en stol og drak noget wiskey som stille og roligt forsvandt fra hendes glas som normalt ville stod foran hende uden at blive røret, men lige i dag havde hun bare sådan en lyst til at drikke wiskey og lave noget alvorligt for ikke at kede sig ihjel.

// undskyld det blev så kort, er stadig til time og havde ikke så meget tid til at svare i. //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Ons 27 Nov 2013 - 21:24

et smil gled over hans ansigt da han så en pige ved baren. han rejste sig og gik op til baren "de her steder er ikke just kendt for at have action i dem" han satte flasken med wiskey på bordet mellem dem " hvad siger du til at drikke et glas med mig inden jeg skal arbejde" han smilede kækt til hende og hældte op i deres glas. han smilede til hende og drak det hele inden han satte glasset på bordet. han rejste sig og vendte sig rundt "gå nu ikke nogen steder smukke" han gik ud af bagdøren hvor de to mænd plus en tredje der stod med et golf sæt "her er dine køller boss, jeg anbefaler et 9 jern" Jack tog en golfkølle og stillede sig foran den gennembankede mand fra før "j-jeg beder dig, stop" Jack smilede bare og lagde an til et slag. han svang køllen og bankede flere tænder ud af munden på ham "uh det var godt og vel 10 tænder boss" Jack så ned på manden der blødte heftigt hvorefter han løftede køllen over hovedet og bankede den lige ned i hovedet på ham. manden blev helt slap, han var død. Jack smilede og slikkede blodet af sine handsker "arh storslået arbejde drenge, får i ryddet op her, jeg har en ven der venter på mig" han satte køllen på plads igen og fik skiftet sin jakke ud for en der ikke var dækket i blod og hjerne masse. han gik ind igen og satte sig i stolen ved siden af pigen "hvad gik jeg glip af" han smilede til hende og hældte mere wiskey op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Ons 27 Nov 2013 - 22:45

Rebekah så hvordan en ung herre eller det var det hans krop viste, han var nok lidt ældre end det normale, men det var også meget tid for dæmoner at være ældre end hvad deres kroppe viser, altså bare se på hende selv, hendes krop viser omkring 18-19 år men i virkeligheden er hun omkring de 1000 år.
hun smilede sødt til manden som valgte at sætte sig selv sigen af hende, hun så ham ind i øjne og sagde med sin sukker søde stemme, som men nok ikke havde troet at hun havde, "Så lad os lege en leg når du kommer tilbage" hun tog glasset som han havde helst op til hende, hun drak det på samme tid som ham og var alligevel lidt hurtigere til at få det ned, hun nikede til han og sagde igen med sin vidunderlige stemme, "Nej nej jeg skal nok lade være med at gå nogen steder" hun blinkede frækt til ham og vente hovedet imod glasset igen og helte noget mere op.

efter noget tid kom manden igen, Rebeckah viste ikke helt hvad det var han skulle, men det måtte han jo også selv om, "Næ ikke det store, har jeg gået glip af noget?" hun så meget spørgerne på ham og drak noget mere af den dejlige wiskey.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Ons 27 Nov 2013 - 23:10

han så bare på hende "nårh bare lidt arbejde jeg havde på hænderne" han tog en slurk *og ærmerne og brystkassen, der var virkelig splat i ham* han så på hende og lænede sig helt ind til hende "hvad siger du til at tage væk her fra" han smilede til hende og tog fat om flasken og tømte den med et smæld af sin tunge "jeg skal bare lige hente noget" han smilede til hende og rejste sig. han gik hen og tog fat om sværdet Yamato og gik hen til pigen med et smil på læben. da de kom uden for døren strålede månen ned på hans blege hud og grønne hår "lad mig vise dig et lille trick" han kyssede to fingre og holdt dem på to steder i panden hvor to horn voksede ud og kørte bag over "tada jeg har også sådan en her" hans hale sprang frem fra hans bukser "og jeg har stadig mange flere tricks oppe i mit ærme" han lagde den ene hånd op til sin kind "du er alt for smuk til at være et almindeligt menneske" han gik en omgang på hende før han løftede hendes hage så de så ind i øjnene på hinanden "jep alt for køn" han blinkede til hende mens hans hale bevægede sig legende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Fre 6 Dec 2013 - 9:05

Rebekah kiggede på ham, hvad havde han gang i at ligge sådan and på hende, havde han ikkenoget beder at tage sig til, havde han ikke en anden pige at hygge sig med, Rebekah rystede på hovedet hvorfor tænkte på på andre behov? hvad tænkte hun på, hun gjord jo til som passede hende, hvis denne mand havde en kæreste og han havde lyst til noget andet ville Rebekah ikke sige nej, hun var ligeglad om han så havde en kæreste, som nogen drenge havde sagt til hende, 'et hul er et hul og en pik kan vaskes' så det det var det hun gik ud fra, måske var det også derfor at hun ikke kunne forstå kærlighed, for det ville jo være en som ville blive såret til sidst, "Men hr. jeg kender jo ikke engang dit navn" hun smilede til ham, på en meget sød møde, hun kiggede ham helt ind i øjne og prøvede at finde ud af om der var noget sjovt at se der inde, hun kunne se en rød håret kvinde ved hans side, det måtte være hans kæreste gættede Rebekah sig til, hun smilede endnu mere og nikkede svagt.
Da de var kommet ud viste han hende hans horn og hale hun smilede svagt og sagde med en meget fræk stemme, "Hvor de dov kan hr. hun kørte en hånd ned af hans ende horn og smilede svagt, "Jeg ville glæde mig til at se dine 'små' tricks" hun kigegde på ham da han gik rundt om hende, ja selvfølelig var hun ikke et menneske, hun var dæmon hun var en sjældæmon, "Der gætter du rigtig, jeg er ikke noget menneske, jeg er en sjældæmon, som de nok har opdagede" han snakkede om at hun var alt for køn til at være et menneske, hun kiggede ham ind i øjne og sagde svagt, "De har nogen smukke øjne"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Ons 11 Dec 2013 - 12:41

han smilede til hende med et sødt smil og lænede sig helt ind til hende "så lad os gå min kære" hans smil forsvandt kort "men ikke for meget snusen rundt det kan være farligt" han skiftede igen til den flirtende og glade Jack. han så på hende da han kom i tanke om ikke at have gevet hende hans navn "mit navn er jack white, ja den jack white og hvem er du min kønne lille sjæle dæmon" han redte det grønne hår tilbage med en kam "skal vi gå" han lagde en arm om hendes hofte og trak hende ind til sig. hans hale legede lidt med hendes ben og kørte op og ned af det. han smilede kort til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Ons 11 Dec 2013 - 21:06

Rebekah smilede frækt til ham da han lade sig ind til hende, han var virkelig tæt på at rømme hende på hendes ende bryst, men hun ville så heller ikke havde noget imod det, hvis han havde rømt hende, hun overvejede virkelig at bruge sin evne imod ham, men så alligevel ikke, for det gik jo meget godt for hende, selv om hun ikke havde brugt evnen, hun havde ikke engang prøvet den bare en lille smule, hun så hen ned på Jack som nok stadig lå på hende, "Jo hvorfor ikke? natten er jo stadig ung" hun smilede igen frækt til ham men stoppede da hans smil forsvandt, hvorfor forsvandt det? havde han glemt noget eller drillede han hende bare igen, hun grinede igen efter det han sagde og svarede ham pænt tilbage, "Det kunne jeg da aldrig finde på" man kunne godt hører på hendes stemme at hun ikke helt mente det, Rebekah elskede at komme ud for farlige ting det var som en helt sport for hende, Rebekah grinede igen da han kaldte hende for en køn lille sjældæmon, hun svarede dov på hans spørgsmål lige som han havde gjort, "Hyggeligt at møde dig Jack, navnet er Rebekah Ryan, men bare kald mig for Rebekah" Rebekah nikkede og raste sig roligt op ved siden af Jack, hun mærkede hans hånd og hendes liv, og hans helt vildt seje hale om hendes ende ben, måske ville han havde hende med hjem, det kunne da være meget sjovt at se hvor sådan en dæmon boede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Ons 11 Dec 2013 - 21:32

hans øjne rettede sig mod hende mens de gik ned af gaden "arh det her er jo ikke stilet nok" han knipsede med fingrene og som ud af ingen ting svang en stor sort karret rundt om hjørnet "god aften hr. white jeg kan se de får selvskab i aften" Jack smilede "høflig som altid james min gamle ven" han smilede og så på Rebekah "når ja jeg var lige ved at glemme mine maner, smukke hils på James min butler, chauffør og nogen gange sikkerheds vagt" han smilede til James der nikkede. han gik op af trinnet og hjalp hende ind efter sig. han satte sig med hende på hans skød. han havde ingen skam tilbage, den efterlod han i sin lange rejse gennem nulrummet som han kaldte det. han lagde en hånd på hendes lår "nå min skønne lille dæmon, hvad siger du til at tage lidt forskud på hvad der venter senere" han smilede til hende og kyssede hende. hans tunge dansede med hende, masserede den og lagde hans hånd på hendes bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Ons 11 Dec 2013 - 21:58

Rebekah gik smukt ved siden af Jack med en hånd på hans side, så de gik rigtig tæt sammen, Rebekah kunne ikke helt gætte sig frem til hvilken dæmon han var, men måske ville han sige det i løbet af aften, "Hmm så må du jo finde på noget" hun lade sit hovedet imod ham så hendes natte kunne slappe lidt af, kort efter lavede han et eller andet som gav hende et lille chok, Rebekah så noget som lignede et kører tøj af et eller andet, hun smilede sødt og holdte godt fast om Jack's ende arm, og havde lagt sin mund på hans ryg, hun hørte lidt efter hvad de snakkede om, var denne Jack virkelig så flink som han gav sig ud for at være, hun smilede sødt og kom frem og stå ved Jackøs side og hilse pænt på James, "Navnet er Rebekah, og hyggeligt at møde dig James" Rebekah blev sat på hans skød og smilede frækt til ham, hun nussede han svagt i nakken måske kunne han lide det eller måske gjord han ikke, hun mærkede hans hånd på hendes lå og smilede bare mere frækt til ham og svarede ikke på det han sagde, eller på en møde gjord hun, hun kyssede han blidt tilbage og havde gjort sådan at hendes hånd lige kunne sætte på hans lem, hun klemte lidt til og legede med hans tunge imens hun kørte sin hånd oven på hans lem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 0:05

hans gyldne hånd kørte langs hendes krop. han så på hende og satte hende på skrevs hen over ham "are you ready for teh ride of your life" han smilede til hende og som næsten ved magi fjenede han hendes bukser og trudser og da hun så indponeret på han smilede han bare "det er et lært talent" han lagde hende tilbage for at se på de gode vare, hvis han skulle gøre noget her skulle det være rent helst "nu skal jeg vise di hvad en dæmon tunge kan gøre min søde dæmon tøs" han startede bare med at slikke overskydende safter der flød. han lod tungen glide længere og længere ind. i forhold til normale menneskers tunger var hans meget længere, den rakte langt og snoede sig inden i hende i takt med hendes bevægelser. han kunne mærke at det var første gang nogen havde gjort dette før på hende, fordi hun vred sig som en teenager der var lige blevet moden at plukke. han løftede hovedet med et smil da han var færdig "er du allerede forpustet det her er opvarmning min smukke dæmon tøs" han smilede til hende med et kækt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 9:44

Rebekah mærkede hvordan hun blev sagt på en anden møde, men hun var ligeglad hun kyssede bare vider på hans mund og legede mere med hans tunge, dov mærkede hun hurtig at hun han havde taget hendes bukser af, hun havde dårligt nok lagt mærke til at han havde fået dem af hende, hun smilede frækt til ham og sagde med en fræk stemme, "Hvis mig hvad du kan Jack White" hun blikkede frækt til ham, hun blev lagt tilbage så han kunne se på hende, hvis han kiggede rigtig godt efter kunne han se hvor smuk hendes krop i virkeligheden er, hendes stor bryster og hendes smuk trænet krop som hun havde haft i de sidste 1000 af år, hun lade hovedet tilbage da han begynde at slikke hende, hun smilede frækt og lukkede øjne svagt, hvis hun fik noget nu skulle han også få nået enden de var fremme, hun mærkede hvor lang hans tunge var i virkeligheden, kæft må piger bare havde det godt når du havde sex med ham, da han stoppede satte hun sig op og smilede frækt til hende, "Jeg er langt fra" hun hoppede op på hans skyd og kyssede ham liderligt på munden imens hun åbnede hans bukser for at finde hans lem frem så hun kunne begynde at slutte den af til han ville komme i hendes mund, men selvfølelig kunne han godt sige fra hvis han ikke ville havde det, det var jo hans valg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 21:36

et lille smil spillede på hans læber da hendes bløde læber gled ned over hans lem. hendes hoved gled systematisk ned over hans lem indtil han var på nippet til at komme. han kom i hendes mund med tre hurtige bølger. han rejste sig op og tog sit tøj "der er ikke så langt nu" han ventede på at kareten stod helt stille "kom så min søde dæmon" han smilede til hende og hjalp hende ud da hun havde fået tøjet på " de har lidt arbejde til dem hr. White" Jack løftede bare en hånd til at signalere at han havde forstået. det var et stort varehus som han havde lavet om til hans hjem. han gik gennem den store rene hal og hen til en lem til den store affalds brænder. der stod to mænd der nede og teksten over skagten stod der "stikkere" han så ned på dem "undskyld drenge men der er ikke plads til folk som jer i min forretning" han lukkede lemmen og trak i håndtaget og flammerne stod op mod den lille glas plade der var i lemmen. han vendte sig rundt og lagde en hånd om hende og gik hen til en elevator og tog den op til hans bolig kvarter øverst oppe. han lænede hende op af vægen i elevatoren og kyssede hende dybt. da dørene åbnede op lod han hende gå ud "du vælger selv hvor det skal være, jeg tager alt hvad du kan kaste i mod mig" han smilede frækt til hende og tog sin jakke og skjorte af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 22:45

Rebekah mærkede den varme hun havde oplevet da hun var helt lille, der viste hun bare ikke hvad det var som var kommet ind i hendes mund, men efter så mange år har hun lært et par ting eller to, hun viste at denne varme væske var sæd, sæd som gjord kvinder gravid, den sæd som nogen kvinder tænder på, dette var drenges vigtigste ting ud over deres lem, Rebekah ventede til han var færdig med at komme, før hun tog det hende i et slug og alt var væk fra hende mund, hun synes nu stadig at det smagte af varmt salt, hun havde ikke prøver noget sæd som smagte af noget andet, og hun havde heller ikke overvejet om der var nogen som havde en sæd som ikke smagte af salt.

Rebekah havde fundet sine bukser og havde taget dem roligt på, de sad stadig lige så godt på hende som før han havde taget dem af på hende, hun synes det var lidt sjovt at han hjalp hende ned, det var som om han troede at hun ikke kunne noget selv, selvom hun var meget stærk, men det kunne selvfølelig godt være at han var lidt stærkere end hende, det kunne hun jo ikke sige noget om for hun viste det ikke overhovedet, "Haha jeg er måske sød nu, men vent tid jeg rigtig går i gang Hr. Jack" hun sagde det med en fræk stemme, så det ikke skulle lyde som om at hun ville torturer ham lige når de ville komme ind af døren, Rebekah tog sig ikke rigtig af at Jack behandlede andre sådan der, det gjord hun også selv nogen gange så hun havde intet imod det, Rebekah så slet ikke efter da han førte hende hen til en elevator, hun mærkede bare hans læber imod sine egen, hun kyssede ham svagt igen og gik ud af dørene åbnede for hende, hun så hen på Jack da han sagde at han ville tage imod alt hvad hun kastede, hun synes det var lidt underligt at sige, så hun svarede ham bare pænt tilbage til ham, "Synes jeg måske ikke er sådan en særlig god idé hun smilede frækt tilbage og gik selvfølelig hen til ham og lade sine arme om ham og kyssede ham liderligt på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 23:05

han kyssede hende tilbage og da hun stoppede lidt tid smilede han bare til hende "det her kommer til at være en sjov weekend" hans højre arm der var lavet af et gyldent metal var indtil nu gemt væk men han løftede hånden og en af fingrene fik en lille klo som han kørte langs hendes krop og skar alt hendes tøj op " bare rolig, jeg har et par ting du kan tage på senere. men først skal jeg lige prøve dig" han smilede og lagde hende ned på hans sofa og så hende i øjnene, de grå øjne trængte ind i hendes. han var ikke bange for hendes evne, han havde trænet sig selv i at modstå den slags evner, og hvis hun prøvede at se noget ville hun se alle hans mørke dage i nulrummet. han spredte hendes ben og kørte sit lem ind i hende. han smilede mens han pumpede der ud af, hendes krop var perfekt afbalanceret i alle måder han fortsatte hårde og hårde indtil han kom i hende men det stoppede ham ikke "kom så lad mig høre dig skrige mit navn" han kørte videre og videre og bankede mod hendes underliv indtil han skulle til at komme, hvorefter han trak ud og sprøjtede det ud over hendes mave og bryst "uh god opvarmning syntes du ikke" han smilede bare til hende stadig klar til mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Lør 14 Dec 2013 - 23:56

Rebekah mærkede hvordan han kyssede tilbage, han havde lige så meget lyst til sex som hun havde, måske var det snart på tide at se hans minder, men så alligevel ikke, det ville bare ødelægge det hele, hun ville vente til næste dag eller måske først om et par dage at se hans minder, det kunne være at han havde glemt noget meget vigtig, som betyder noget for ham, han skulle skramme sig over ting som han havde gjort igennem hele livet, men det hele skulle vente til hun ikke længer gad at havde sex med ham, "Nej Nej jeg går bare nøgen rundt i dit hus Hr. Jake Rebekah mærkede en meget blød sofa imod sin ryg, det var virkelig længe siden hun havde mærket sådan et blødt underlad, Rebekah var jo vandt til at ligge på kolde gulve imens mænd lå oven på hende imens de havde deres lemme inde i hende imod hendes vilje, hun var vandt til mænd havde maget over hende, men sådan var det ikke længer, Rebekah var ikke den svage pige som alle gik og troede fordi hun har været igennem næsten alt, men sådan var hun slet ikke, hun var en slem pige som var ligeglad med andre behov, hun tænkte kun på sig selv, ingen hensyn til andres kærlighed til hinanden, hvis hun havde lyst til at havde sex som havde en kæreste havde hun sex med denne person, hun ville tage det som hun har voksede op med, hun viste at det ikke kun skulle være hende som skulle igennem den samme smerte, andre skulle også hvis det stod til hende, hun havde slet ikke lagt mærke til at Jack var i gang med knalde hende, hun opdagede det kun da han var kommet første gang, hun tog sine hænder om bag ryggen på ham og rav sine finger ned i huden på ham, så der ville komme 8 fine sår fra skyllerne og ned langs ryggen, hun stønnede voldsomt og tænkte på at dette nok var lidt noget andet end det hun havde været igennem, hun stønnede mere og mere til hun til sidste kom på samme tid som han kom ud over hende, hun smilede frækt af hun havde fået hans sæd op af maven, hun satte sig op og tog den lidt blod røde hånde imod hans bryst kasse, og prøvede at vente ham bag over så hun kunne ride ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Søn 15 Dec 2013 - 0:48

han smilede da hun skubbede ham tilbage og begyndte at ride ham. han lod hende køre den så langt hun ville indtil han til sidst kom i hende igen. han smilede mens han lagde med armene omme bag hans hoved "ikke dårligt ikke dårligt" han smilede og fjernede hans lem fra hendes underliv og rejste sig op. han gik hen til en tap der sad i vægen og han tog et rødvins glas og fyldte det med en tyktflydende væske, blod, han var blod dæmon trods alt men han havde fået en speciel smag for blod fra jomfruer så han havde lavet en metode på hvordan han kunne blive ved med at få nyt blod. han mærkede hende bag ham og der efter hendes hænder på hans krop. han drak alt blodet i et drag "jeg har et bedre sted end min sofa vi kan lege i" han smilede og satte glasset og tog et fast tag i hendes røv og gav den et godt klem "kom så" han gik ned af gangen med hende ved hans side og lukkede op for en dør. der var en hel svømme pøl bag døren, den var en stor cirkel af klart vand der var lyst op af røde lamper i rummet "har du nogen sinde prøvet at knalde i en pool, det er som at svæve frit" hans øjne skannede hendes krop før han hoppede i med hovedet først og ventede på hende. da hun var kommet ned til ham strøg han kært hendes hår væk fra hendes pande og kyssede hende mens hans hånd gled ind og ud mellem hendes skamlæber. den anden hånd var i gang med at famle på hendes bryster, den perfekte størrelse. han smilede til hende og lagde hendes ben om ham og pressede hende op mod kanten for at få lidt mere kraft i hans stød. det føltes som om de gjorde det i slowmotion men følelsen var der stadig, om ikke kraftigere end før på sofaen. han begyndte at kysse hende ned af nakken og fortsatte ned på hende bryster for han slikkede hendes brystvorte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Søn 15 Dec 2013 - 1:13

Rebekah mærkede hvordan han kom igen, synes det var lidt underligt at han kunne komme så meget også forsætte igen lige efter? er han vandt til at havde sex med flere om dagen, det kunne jo være meget sjovt at være flere om dette, hun smilede lidt ved tanken om at være flere end to måske 3 eller 4, hun kiggede ned på ham så han tog sin lem ud hun kyssede ham hurtig på munden enden han raste sig op, "Selvfølelig er det ikke dårligt Jack, du ville elske det" Rebekah kunne dufte blod, han var altså bloddæmon, endnu sjover hvis man var flere end bare to personer Rebekah var gået om bag ham og kørte hånden stille og roligt op af hans ryk, hun kyssede den også svagt med sine bløde læber, "Hvordan kan det være at du kan klare så mange omgange? ikke fordi jeg ser noget problem i det" Hun tog ham i hånden og gik efter ham med lette skridt.

Da hun opdagede at det var en pool han ville hygge sig i, kom hun igen til sin egen verden, eller tilbage til sin fortid, hun havde været sammen med en mand for Jack som hun så småt var begynd at kunne lide lige end til han prøvede at drukne hende da han ville havde sex fra hende i en svømme pool , hun rystede på hovedet og hoppede i håb om at Jack ikke prøvede at drukne hende, hun mærkede han hænder på hendes krop og hun kunne godt lide det, endnu en gang mærkede hun hans lem i sig, små stød kom fra ham ikke lige så voldsomme som sidste gang, men stadig dejlige, hun mærkede hvordan han kyssede hendes bryster, hun stønnede svagt tilbage til ham, kunne skulle snart til at sige at han skulle stoppe fordi hun havde det som om at hun var kommet under vandet og ikke kunne få vejet, men hun tog sig sammen og prøvede at blive ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Søn 15 Dec 2013 - 1:32

de kom begge to op for at få vejret på samme tid og i det de kom op til overfladen smilede han til hende "hvad sagde jeg, ikke dårligt vel smukke" han kyssede hende på halsen og dansede næsten rundt i vandet, han trak hende helt ind til sig "vil du vide hvad min hemmelighed er, 200 år i isolation kan gøre underværker ved en mands krop, alt hvad jeg gjorde var at træne dag ud og dag ind" han smilede og kyssede hende "jeg syntes at vi skal tage det her til det sidste stadie for i aften, mit sove værelse" han svømmede rundt om det "kan du mærke det, din bløde krop mod noget af det fineste silke i verden, mig der pløjer dig som en majs mark" han smilede og lod sine hænder lystent glide over hendes krop. han trykkede på alle de rigtige knapper for hende, han hjalp hende op af poolen og ind i hans sove værelse hvor han smed hende på sengen. han vendte hende om så hun lå på alle fire "bite the pillow im going in dry" han pressede sit lem mod hende røvhul og bankede den til sidst ind "uh hada det her er vidst ikke noget du gør hver dag" han kørte på i høre stød mod hendes røv. han lænede sig ind over hende og legede med hendes bryster. han fortsatte i noget tid, lige indtil han kom i hende. han trak den ud og vendte hende om igen "tro mig smukke hvis du bliver her kan jeg give dig så meget nydelse at du ikke vil kunne se på mig uden at dine trusser rammer gulvet med lysets hastighed. han lagde sig ned ved siden af hende og for sidste gang den aften trængte han helt ind i hende "ok no mercy den her gang" han tog fat om hendes lår og med hårde og præcise pump hver gang mærkede han en skælven gennem hendes krop i takt med han kom tættere på at komme "lad mig høre dig skrige mit navn" han smilede til hende og kom i hende hvor efter han lagde sig ned ved siden af hende og lod hende lægge sig op af hende "tja jeg håber at prøveturen var tilfredsstillende nok til at de tager den fulde pakke, tak for deres samarbejde. "han smilede til hende og lagde sin arm om hende og lod hans hale lege lidt med hendes underliv, kun nok til at få nogle små gisp men stadig nok til at holde hende pirret. han smilede til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Søn 15 Dec 2013 - 23:19

Rebekah fik smilede sødt til ham og hørte hvad han svare, hun viste jo godt had han havde været igennem, hun havde set det minde, hun smilede bare svagt og sagde med en rolig stemme, "Jack jeg viste god du har været indelukke i ca. 200 år uden at havde kontakt med andre væsner det kunne være at hun havde sagt nogen forkert, men hun var jo ligeglad han skulle bare vide at hun allerede kender til hans fortid, hun skulle vide at han intet kunne hole hemmeligt for hende, hun vil se det med det samme, hun kyssede am svagt tilbage, hendes kys var der ikke følelser i, hun ville aldrig få følelser igen for en dreng, det er hun også glad for, så skulle hun ikke tænke over om drengen er hende utro eller ej, hun smilede svagt tilbage til ham og sagde med en rolig stemme til det sidste han havde snakket om, "Jeg kan ikke forstille mig sådan noget Jack, jeg kende til din fortid, men du kender ikke min, og det kommer du aldrig til" hun var blevet lidt kold i stemmen, man sådan var det bare for hende nogen gange for hende, det var ikke noget hun gjord med vilje.

Hun blev hjulpet og af poolen, selv om hun godt kunne selv var det meget sjovt at havde en som ville gøre det for hende, så skulle hun heller ikke bruge lige så mange kræfter hvis hun skulle gøre det alene, hun mærkede kort til efter en seng på den ryg hun havde nogen små ar fra mænd som synes det var sjovt at piske hende til hun næsten brækkede ryggen, hun så imod sengen da hun blev vent om maven så hun lå på alle 4 hun mærkede hans lem inde i hendes røv, og hun fik en voldsom smerte, sidste gang dette skete var den mand som havde torturet hende mere end nogen andre havde gjort, da han var færdig lade hun sig på maven og han lå ved hendes side hun smilede frækt og sagde så roligt, "Hmm tror ikke din forlovet ville synes om det Jack" hun smilede bare vider til ham og kyssede han svagt på munden, det kunne godt være at han var blevet sur på hende nu, men det ville også være lige meget, han havde været sammen med hende, og han havde allerede været utro med sin forlovet, hun mærkede igen hvordan han tog hende i sengen, hvordan kunne han holde til det? der måtte ligge noget bag denne aften? hun så op på ham og sagde så med en rolig stemme, "Jack hvad er du ude på?" hun kiggede med meget alvorlige blikke på ham og ventede på et meget godt svar på hendes spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Søn 15 Dec 2013 - 23:35

han så på hende med et smil "lige nu pule dig så meget at du ikke kommer til at kunne gå ordenligt i morgen, på et længere sigt, sprede så meget kaos at hele verden fortære sig selv og kun anarki vil være tilbage" han så på hende og tænkte tilbage til hvad hun havde sagt. han tog ringen af sin finger og lagde den på bordet "hvilken forlovede, jeg har kun dig lige nu" han smilede til hende med et sultent blik i øjnene. hans sex lyst blev ikke stoppet af ord "jeg er ikke så nem at skræmme væk min lille frække dæmon" han lagde sig oven på hende og kyssede hende på halsen "hvad vil du gøre med en slem lille dreng som mig" han smilede til hende og tog fat om hendes ryk og løftede hende op på hans lem og kørte på med hans egen styrke. hans lem var hårdere end nogen sinde og trak ud af hende inden han kom, han fik hende til at sutte ham af resten af vejen indtil han kom hårde og længere, nok til at få hende til at hoste lidt da han endelig trak ud af hende mund "besvare det alle dine spørgsmål eller vil du rode lidt mere rundt i mit hoved, jeg anbefaler dig ikke at gå ind af den dør med mærket bliv ude på" han lagde sig ned i sengen og lukkede sine øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Man 16 Dec 2013 - 0:12

Rebekah grinede til ham og sagde svagt, "Jack du er en sødlille kat lige nu, du kan ingen ting, jeg har allerede været igennem ting du aldrig har gjort ved en pige" Rebekah så hvordan han tog sin ring af hun grinede frækt og sagde roligt igen, "Måske har du mig lige nu, men sener ville du tro at alt dette bare var en drøm" hun kiggede ham ind i øjne, hun brugte ikke sin evne, selv om han alligevel ikke ville mærke noget til, for man kunne ikke mærke hendes evne, det var bare noget som skete hvis hun gad at bruge den, måske var han bare ligeglad med den person som han var forlovet med, måske udnyttede han bare sin forholdet for at få sex lige som han gjord nu, han brugte kun Rebekah fordi han havde så meget lyst til sex, han kiggede igen på ham og sagde så med en rolig stemme, "Hmm jeg kunne lave om på dine minder så du ville glemme hvem fanden du er, jeg kan lave om på ting du har gjort" hun kiggede ondt på ham da hans lem kom ind i hendes mund, det var som om hun var tilbage i det mørke rum hor hendes gamle herre havde voldtaget hende som helt lille, hun knyttede sine hænder for at holde sin vrede tilbage, hun havde den største lyst til at lave om på hans minder, vise ham minder som såret ham, "Hmm jeg ville allerede glæde mig Jack" hun så hvordan han lade sig ved hendes side, hun overvejede at rase sig op og gå i bad, måske skulle hun gøre det eller måske skulle hun ikke.
.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Man 16 Dec 2013 - 0:34

han smilede til alt hun sagde, han havde selv haft en lignende evne på et tidspunkt. hans tid med den evne gjorde ham lidt mere immun over for hjerne kontrol og minde ændringer. han rejste sig næste morgen og så på den sovende dæmon ved hans side. han gik ud i køkkenet og lavede morgenmad til dem begge og satte det på en bakke. han gik ind i sove værelset og satte det på et bord og skrev en masse sedler om hvad der skete sidste aften og at det ikke var en drøm hvorefter han gemte dem over alt i sit sove værelse før han ruskede lidt i hende og hjalp hende op at sidde mens han gav hende noget morgen mad på sengen "lad mig høre hvorfor at du er så kold over for mænd min kære lille dæmon. jeg mener du har intet at miste ved at sige det du kan altid bare slette det fra min hukommelse igen hvis det er" han smilede til hende og tog en morgen kåbe på og satte sig ved siden af hende i sengen med sine arme omkring hans hoved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Gæst Ons 18 Dec 2013 - 20:16

Rebekah havde lagt sig til at sove uden rigtig at vide det, det eneste hun sådan rigtig kunne huske var at hun var faldet i søvn i sin egen dyne og med ryggen til Jack, ikke fordi hun havde noget imod ham, hun skulle bare lige havde lidt tid for sig selv, hun måtte også se at komme hjem af, selvom hun godt kunne lide at være her, så måtte hun alligevel hjem hun havde en forretning hun skulle passe ellers ville hun ikke få penge.

hun vågende svagt da Jack prøvede at vægge hende, hun åbnede sine dejlige grønne øjne og sagde roligt, "Jack for det første er jeg ikke din kære lille dæmon, og for det andet det kommer ikke dig væk Jack" hun havde sat sig op og kiggede ham ind i øjne og sagde vagt, "Hmm sødt alligevel, at du har haft den samme evne som jeg har nu, det bare surt at du fik en ny da du mistede din arm, men det jo selvfølelig godt for mig at du ikke længer har den" hun smilede koldt til ham og forsatte med at se ham i øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dancing with the devil// Rebekah// Empty Sv: dancing with the devil// Rebekah//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum