Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Ris og smæk EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Ris og smæk EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ris og smæk EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Ris og smæk EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Ris og smæk EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ris og smæk EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Ris og smæk EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Ris og smæk EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Ris og smæk EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Ris og smæk Voteba13Ris og smæk Voteba14Ris og smæk Voteba15 
Jake
Ris og smæk Voteba13Ris og smæk Voteba14Ris og smæk Voteba15 
Sasha
Ris og smæk Voteba13Ris og smæk Voteba14Ris og smæk Voteba15 
Renata
Ris og smæk Voteba13Ris og smæk Voteba14Ris og smæk Voteba15 
Genevira
Ris og smæk Voteba13Ris og smæk Voteba14Ris og smæk Voteba15 
Celenia
Ris og smæk Voteba13Ris og smæk Voteba14Ris og smæk Voteba15 
Lenore
Ris og smæk Voteba13Ris og smæk Voteba14Ris og smæk Voteba15 
Katrina
Ris og smæk Voteba13Ris og smæk Voteba14Ris og smæk Voteba15 
Lori
Ris og smæk Voteba13Ris og smæk Voteba14Ris og smæk Voteba15 
Edgar
Ris og smæk Voteba13Ris og smæk Voteba14Ris og smæk Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Ris og smæk

5 deltagere

Go down

Ris og smæk Empty Ris og smæk

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 16:34

Halløj!
Jeg sad lige og skrev på et emne til Delilah, og tænkte jeg ville dele min helt egen, personlige, subjektive, og præference farvet, liste, over de bedste emne partnere, efter min mening. - why? - fordi når nogen fortjener et klap på skuldren, skal man give det til dem, selvom man virker mærkelig for det ^^
Hvis i IKKE er på listen, betyder det ikke at i er en dårlig emner, det kan enten betyde jeg ikke har emnet med en, og derfor ikke kan tillade mig at vurdere, eller vi har haft et så kort emne, at jeg ikke kan tillade mig at vurdere helheden af en persons emne kvalitet, udfra kun fire eller fem indlæg.

Ps, rækkefølgen er tilfældig, og ikke at den øverste er den bedste.

Sean.
Åhhh, du vidste at du havde et hjem på denne liste! Som en af de to personer, som har påvirket min emne stil, og trænet mig personligt som emner op, er du klart en af mine favoritter,og selvom vi sjældent snakker privat sammen, så er du en af dem jeg ser mest op til vedrørende emne skrivning. Du skriver som en nedfalden gud, som alle andre guder bliv jalou på, og smed ned fra skrive himlen.
Dit emne talent får tre ud af tre kriger-citroner!

Delilah.
Sommermus :3 Havde jeg en pistol for panden, og en drage var i gang med at æde min lever, og toogtyve røvere, var ved at røve en karavane, mens action-man var i nævekamp med hulk - Ville jeg være i et af vores emner ! - Hvis jeg virkelig har haft en strøm af dårlige emner, så er der INGEN i noget multivers, eller parallelunivers, som er så god at emne med som dig! Du lover action, og det er forståligt! Og med dine fantastiske emne skills, er du klart en af mine favoritter
Dit emne talent får syv ud af syv dovne-pingviner!

Camille.
Min partner in crime. Du er forfærdelig til at emne, helt og særdeles uduelig. Som Bill Gates er en dårlig forretnings mand, og Harry Potter er en bog ingen har hørt om.
Du er en af mine favoritter, TRODS vi ikke har emnet i evigheder. Normalt, ville jeg syntes at en jeg ikke har emnet med i lang tid, ikke er så god en emner, som en jeg emner tit med, men selvom det er tyve år, og halvtreds madpakker, siden, så husker man emner med dig, så godt som man husker hvor ens tatoveringer sidder.
Jeg elsker at emne med dig, du er så vidunderlig god, at jeg mangler ord - og det gør jeg sjældent! Et emne med dig, og Delilah, ville være som at Freja og Afrodite, var en del af samme mytologi.
Har SÅ mange flere ting at sige, som jeg ville sige ved Delilah, men prøver at give folk samme længe tekst, så det fair Wink
Dit emne talent får to ud af to Angry Birds spil

Tristan.
Blablabla. Kender i ikke Tristan, og ved hvor god emner han er, så fortjener i slet ikke at have luft i lungerne. Denne mand kan skrive tekster som får Mozart til at tage noter.
Emner ikke skide meget med dig for tiden, hvilket er æv, og når jeg endelig gør, så det altid når jeg ingen kreativitet har. Men du er skide dygtig, og dont let people tell you otherwise.
Kan ikke sige meget mere om dig, for som sagt, vi har ikke emne længe, og min hukommelse er dårligere end din Wink Og - undskyld for at tro du engang var en female xD
Dit emne talent får ni ud af ni russiske vodka flasker

Delilah.
Jeg ved hvad i tænker. ´Delilahs navn står to gange´
Alle dem som har emnet med hende ved hvorfor, og til alle jer andre - Det er fordi hun er sådan en hammer god emner, at hun skal stå to gange!

Alane.
Har ikke emnet med dig. Så det her har intet med emner at gøre, men af live rollespillere, er du sidens suverænt bedste, og bord rollespil tager du også første pladsen i! Ved ikke helt hvad jeg skal skrive om dig, andet end enhver som har en mulighed for at spille med dig, skal gøre det.



Har sikkert glemt mange af jer, som jeg vil skrive om, og sekundet i skriver en kommentar herinde, kommer jeg i tanke om ´´Nå ja, den person, fortjener enlig også en plads´ Men.. Jeg sidder ikke med medlemskabs listen, og som sagt er jeg glemsom, så måske er i en af mine yndlings, og i må have mig undskyldt, men skriver det her hurtigt, fordi jeg skal svare Delilahs emne som sagt Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ris og smæk Empty Sv: Ris og smæk

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 16:38

Så ved man da nu, hvem man skal gå efter at emne med :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ris og smæk Empty Sv: Ris og smæk

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 16:46

Abbie....
Du ....
Dig og din kreativitet kan ingen matche. Jeg har ikke mødt en eneste der har kunne leverer et indhold som dit. Så måske det smitter af på dine emne partnere.

- Camille ( sidder i gummi celle så hun ikke skader sig selv - drame suk) XD

Tak for et dejligt skulderklap på en sengesygedag- hvor Abbi agtigt og dejligt. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ris og smæk Empty Sv: Ris og smæk

Indlæg af Alane Man 7 Apr 2014 - 16:54

Åha Abbie, nu sidder man jo og bliver helt rørt.
Det er jo så utrolig dejligt at få af vide men jeg har skam kun en ting at sige til dig og det er simpelthen i lige måde. Du er en fantastisk live og bordrollespiller samt en skøn personer oveni.. Kan det blive en bedre kombination? Jeg tvivler stærkt Smile

Og hvad angår det med emner må jeg snart få lavet om på vil jeg mene Wink

Men i hvert fald tusind mange tak for de dejlige ord, de varme Smile

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Ris og smæk Empty Sv: Ris og smæk

Indlæg af Delilah Man 7 Apr 2014 - 17:21

Awwwwwh!<3
Ej hvor er du sød Abbie! Nu føler jeg mig jo totalt værdsat og alt muligt! This totally made my day!(AHAHHA! Det ville totalt kunne ske i et af vores emner xD)

Du kan tro at du er mindst lige så værdsat selv, søde! Du er en fantastisk emner, og det syntes jeg at jeg har forsøgt at forklare dig en del gange efterhånden. Du har en hel speciel skrivestil, hvor du beskriver alt på en utroligt unik måde, men det er en virkelig spændende måde at skrive på, og det giver emnet sådan et fedt præg!

Det kan altid få én til at smile, at læse dine svar, fordi der er altid et eller andet sjovt eller genialt, som man kan læse igen og igen, og det er stadig sjovt. Eksempelvis? Well .. Jeg husker noget med, at man ikke engang ville kigge væk fra noget, om Gud så havde stået og lavet helikopteren lige ved siden af én. Noget i den stil. That's still funny!

Det er altid hyggeligt når du skriver. Også over mobil! Selvom jeg måske har virket lidt PMS-bitchy for tiden, men bare rolig, det skal nok gå over. Promise, boy xD

Jeg føler mig vildt stolt over at være skrevet på to gange! Jeg glæder mig til emnet!

- Del

_________________
Ris og smæk 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Ris og smæk Empty Sv: Ris og smæk

Indlæg af Rafaela Man 7 Apr 2014 - 17:33

Tak for og være glemt eller var det en løgn du smed i hovedet på mig for nogle dage siden?

_________________
Ris og smæk 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Ris og smæk Empty Sv: Ris og smæk

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 17:45

Wooow there Rafaela.... Lad da Aba sige hvad han har lyst til. Han siger jo, at han nok har glemt nogle. Det behøver du da ikke blive sur over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ris og smæk Empty Sv: Ris og smæk

Indlæg af Tristan Man 7 Apr 2014 - 17:48

Jeg synes godt nok jeg har ventet alt for længe på den undskyldning makker xD Det er fuldstændigt utilgiveligt at tro sådan nogle ting! Nå, nok om det.

Det er altid dejligt at få ros og det varmer, men endnu bedre er det når det kommer fra en savnet ven ! (Og jeg kan kun formode at Camille har ladet det komme ud til dig at jeg nogle gange kommer med mindre mandige længselskommentarer efter dig!)

Hvis der er nogen der er en kreativ emner, så tror jeg dog ikke der er nogen som kommer uden om dig og dine gode gamle mystiske, voldelige, spændende, gruopvækkende, nervepirrende, til tider lettere skizofrene og altid dejlige emner. Så kan jeg nok så meget jonglere med mine sætninger og meninger imellem linjerne, som ikke engang Edgar Allan Poe ville kunne kopiere, men spændingen og plottet er det altid dig der er herre over !

Det er sku trist at jeg altid rammer tørkeperioderne, men hey, regner med at når jeg selv kommer helt op at køre med emnerne igen, så fortsætter vi da direkte hvor vi slap og tager siden med storm ikke? Der vil C jo nok også have en mindre birolle xD
Vi burde skrives noget mere, også pm, send mig en anytime - det ved jeg at jeg vil til dig Wink

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

Ris og smæk Empty Sv: Ris og smæk

Indlæg af Sean Ons 16 Apr 2014 - 16:22

Tak Abbie. For de venlige og varmende ord. De falder på et tørt sted.

Du gør mig stolt, ved at nævne mig som en inspiration. Især taget i betragtning at jeg er begyndt at bruge dig som min egen inspiration Wink
Jeg er dybt imponeret af den måde du kan manipulerer med folk i dine emner, og formår at holde din intention en hemmelighed, til senere i emnet. En ting jeg selv prøver at eksperimenterer med - Men som jeg næppe kommer til at mestre til samme level.

Du er en god emner, Abbie. En af de bedste og en folk næsten skal emne med, for at få en god oplevelse.

Og så er det jo meget heldigt at jeg elsker citroner Wink

Fortsat god påske!



_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10220
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Ris og smæk Empty Sv: Ris og smæk

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum