Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba15 
Jake
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba15 
Sasha
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba15 
Renata
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba15 
Lenore
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba15 
Genevira
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba15 
Celenia
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba15 
Emery
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba15 
Taliia
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba15 
Madelena Gray
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Fre 11 Mar 2016 - 0:20

Hun kunne godt lide at han blev ved, men havde det så også helt fint med at han bare blev der hvor han var nu, lige ved hendes bh, bare lige til at starte med, var det nok for hende, så kunne han måske fortsætte om nogle minutter, efter at havde nusset hende.
Hun nød det hele, det var mærkeligt at hans dæmoniske side kunne få hende til at være så komfortable ved dette nu, som hun havde frygtet lige fra da hun kom hjem, og så var Benji bare kuren til det hele, den eneste der kunne røre hende, den eneste der kunne gøre det godt igen.
Hun puttede sig lidt ind til Benji, ved at trække ham lidt ned til sig og nussede sig ind til ham. Hun smilede stort og kom med nogen nydende lyde, nærmest en spinden som en kat der blev nusset.
"At være tæt på dig, gøre bare det hele bedre" hviskede hun blidt ind til ham, mens hun blidt lod sine hænder vandre ned af hans overkrop, hun tog fat om det sidste af hans trøje, før han langsomt hev den af ham, så han kunne følge med. Da hun endelig havde fået hans trøje af, lagde hun den på gulvet, inden hun kørte sine hænder ned af hans bare overkrop, mens hun bed sig i læben og kiggede på hans overkrop, helt hypnotiseret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Fre 11 Mar 2016 - 11:17

Han fortsatte med at nusse hende, og kunne se hvor meget hun så ud til at nyde det, og det gjorde ham glad, at hun nu så ud til at begynde at nyde det her. Han lod hende putte sig mere ind mod ham, og lod sig trække længere ned mod hende. Han hørte hendes nydende lyd, og smilede bredt over det, og kunne virkelig godt lide den lyd hun kom med. Da hun snakkede lyttede han roligt til det hun sagde, og smilede. "Det jeg da glad for skat" hviskede han tilbage, og lod hende lade sine hænder røre ved hans overkrop på den måde hun gjorde. Stoppede med at nusse hende da hun begyndte at tage hans trøje af, og hjalp hende en smule, så han nu sad med bar overkrop foran hende. Sukkede stille da hun igen lagde sine hænder mod hans krop, og smilede til hende. "Det ser ud til, at det vist er blevet bedre nu hva?" sagde han smilende, og lod igen sin ene hånd komme op under hendes trøje, og nusse hende på samme måde som før.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Fre 11 Mar 2016 - 17:31

Hun bed sig i læben af synet ved hans overkrop, hun måtte indrømme at hun havde en yderst lækker kæreste, og det var ret så ærgerligt at de ikke afklædte hinanden noget oftere, hun tænkte selvfølgelig på før det hun oplevede, det var noget sjælendt ville hun sige, men hun ville gerne have at de gjorde det lidt oftere for nu af. Selvfølgelig skulle hun lige vende sig til det, til at blive udsat for sådan noget igen, men hun syntes allerede at hun var godt igang. Hun nikkede med et stort smil. "Du er dog den eneste der kan få lov til at røre mig lige nu, føler ikke jeg er klar til at andre kommer for tæt på, det er kun dig som har en eller anden effekt på mig" sagde hun smilende, han havde virkelig en rigtig god effekt på hende, måske havde hun brug for at blive tvunget lidt, til at kunne acceptere det, dog var hun ikke særlig glad for at han havde bidt hende
Hun tog lige pludselig en af sine hænder op til sin hals, hvor han havde bidt hende og kiggede lidt op på Benji. Det havde ikke været meget han drak, men det havde gjort så ondt da han havde bidt igennem hendes hud.
Men i det mindste gjorde han hende ikke mere ondt end det.
"Jeg var heldig denne gang" sagde hun og smilede. "Han skade mig ikke særlig meget, han var ret blid denne gang... det var virkelig mærkeligt" sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Fre 11 Mar 2016 - 20:51

Han smilede over hende, at hun betragtede ham så meget som hun gjorde, men han havde intet imod det. Han kunne faktisk godt lide at hun så på ham eller hans krop på den måde. Han hørte det hun sagde, og smilede blidt over det. "Jeg er yderst glad for, at jeg har den effekt på dig så." sagde han, og smilede kærligt til hende.
Da hun tog sin hånd op til hendes hals, så han på hende, og bed sig i læben. Havde han bidt hende? Det var nemlig ikke det hele af det der var sket som han kunne huske nemlig. Han lyttede til det hun fortalte. Vent havde han være blid imod hende? Det lignede ham da overhoved ikke. "Han plejer ikke at være blid. Vil gerne vide hvad der mon fik ham til det" han sukkede over det, og så ned på hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Fre 11 Mar 2016 - 20:59

Hun følte sig meget beæret og heldig, at have en kæreste som Benji, han var dæmon, man han forstod hende bedre end nogen anden, han tog sig af hende, var blidt mod hende, og accepteret hende endda efter hun var blevet brugt som hun var. Det var ikke bare en kæreste man fandt alle stedet, det skulle man lede længe efter. "Jeg er glad for at du accepteret mig, efter al det... og jeg håber du kan leve med de forskellige uperfekte ting som følger." sagde hun smilende og kyssede ham kærligt og lidenskabeligt.
Hun rystede på hovedet, nej han plejede aldrig at være blid, det var virkelig noget nyt, hun vidste ikke hvad der var sket, lige som Benji, ville hun også gerne vide hvad der var sket med Benjis dæmonside, det var som om den gerne ville have Ary, lige som Benji, men sådan havde den ikke altid været. "Jeg kunne virkelig også tænke mig at vide det." sagde hun og sukkede blidt.
Hun kiggede ind i Benjis øjne, med et blik og kærligt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Fre 11 Mar 2016 - 21:56

Han vidste godt at mange andre nok ikke vil være sammen med en efter den person var blevet misbrugt, og vil vælge at skride, men sådan var han ikke. Dem som var på den måde, de måtte så ikke elske den person nok, ellers vil de blive hos vedkommende og hjælpe med at komme over det, eller hvad der nu end skulle til. Han hørte det som hun sagde, og smilede kærligt til hende. "Skat selvfølelig acceptere jeg dig efter det der er sket. Elsker dig for meget til noget som helst andet, og kunne ikke drømme om at lade dig stå med det her alene." sagde han blidt til hende.

Han smilede da hun sagde, at hun også kunne tænke sig at vide det, men de fandt nok ikke ud af det, med mindre han selv fortalte det, da han havde lukket af så Benji ikke selv kunne finde ud af det. Da hun valgte at se ind i hans øjne smilede han og så tilbage ind i hendes med et lige så blidt og kærligt blik som hendes.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2016 - 10:39

Hun smilede glad til ham, da han sagde at han ikke kunne drømme om at lade hende stå alene, hun var meget glad for at høre ham sige det, for det var svært for hende at komme igennem, og der kom helt sikkert nogle problemer af og til, hvor hun ikke kunne dit og dat, fordi det der var sket drillede hende gevaldigt og gjorde hende nervøs og bange for visse ting, hun aldrig nogen sinde havde været bange for.
Hun ville selvfølgelig lære at 'leve' med det, og lære at ikke at være nervøs og bange længere, men hun var sikker på at det altid ville lure og gå til angreb når det var.
Hun sukkede blidt, der kom sikkert et tidspunkt hvor dæmonen kom frem igen, hvor hun så kunne spørge, men hun havde ikke lyst til at få ham frem lige foreløbig, selvom han havde været blid.
Hun smilede da han også kiggede ind i hendes øjne, hun tog blidt fat om hans hoved og kyssede ham kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Lør 12 Mar 2016 - 22:35

Han nussede hende fortsat på maven eller rettere sagt næsten lige under hendes bryst. Han overvejede faktisk lidt at gå skridtet videre hvis hun da ellers var med på den, og så komme længere op endnu, så hans hånd vil være på hendes bryst, dog uden på hendes bh, da han nok alligevel ikke ville få lov til andet.
Da hun tog blidt fat om hans hoved og kyssede ham, smilede han over det, og kyssede kærligt igen. Han lod sin hånd komme op på hendes bryst, men vil fjerne den igen hvis hun antydede at den ikke måtte være der.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2016 - 0:35

Da han kørte sin hånd op på hendes bryster, imens de kyssede, lod hun den bare blive, så længe at hun ikke ville kunne mærke det på hendes hud, så var det fint nok med hende.

springer frem 4 måneder

Der var gået 4 måneder og Ary boede stadig hjemme hos Benji, hun havde tvunget sig selv til at gå over i sin egen lejlighed for at hente sit tøj, selvfølgelig havde hun fået Benji med, men da hun så hvordan hendes lejlighed så ud, kunne hun ikke være der, alt var ødelagt efter at de var kommet efter hende.
Hun fik bare fat i sit tøj og de gik hurtigt igen, siden da havde hun ikke turde bevæge sig hen mod hendes lejlighed.
Hun følte dog ikke at Benji havde noget imod at hun boede hos ham, det bragte dem kun tættere sammen, hun var meget mere komfortable omkring ham og han kunne fuldt ud røre hende nu, uden hun kom med nogle klager, de var dog ikke kommet til delen, hvor de faktisk havde sex, ikke fordi Ary ikke ville, men de var bare aldrig nået så langt.
Hun sad i Benjis sofa og læste en bog, hun sad bare i sin pyjamas, da de alligevel snart skulle i seng, klokken var ved at være omkring de elve stykker ud på aften, og Ary var ved at være søvnig.
Hendes yndlings tid var når de skulle til at sove, fordi så skulle de ligge og putte, de snakkede nogen gange før de skulle i seng.
Ary lagde sin bog fra sig på bordet, inden hun gik hen til Benji, og lagde sine arme om ham.
"Skal vi ligge os i sengen?" spurgte hun blidt og kiggede op på ham med et kærligt smil og et blidt blik, som hun altid havde overfor ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Søn 13 Mar 2016 - 0:55

Benji var meget tilfreds med, at som tiden den gik, at han måtte røre mere og mere ved hende, og at hun nu ikke rigtig klagede over ham mere når han rørte hende. Han elskede igen at kunne røre hende som han vil. De var dog stadig ikke gået hele vejen endnu, og han var ikke sikker på, om hun ville eller ikke ville. Det var også utrolig rart at hun nu boede hos ham da han elskede at have hende i nærheden af sig hele tiden. Han vil nok kede sig og savne hende gevaldigt hvis de var væk fra hinanden i alt for lang tid.

Da Arycia kom over til ham og lagde armene om ham, smilede han af hende, og hørte hendes spørgsmål. "Kan vi sagtens skat." sagde han, og kyssede hende kærligt på munden inden han fik et let glimt i øjet og løftede hende op så hun lå i hans arme, og bar hende ind i soveværelset hvor han meget blidt lagde hende på sengen. Så på hende med et skævt smil, og lagde sig ned ved siden af hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2016 - 1:23

Hun smilede og grinede, da han lige pludselig tog hende op i hans arme og bar hende ind i deres seng.
Hun lagde sig godt til rette, da han fik lagt hende ned. Hun tog dynen godt om sig, og da han lagde sig ned, krøb hun ind til ham, hun lå helt op af ham, en del af at hun havde givet ham lov til at røre hende mere, var at hun var kommet meget tættere på hende, og det gjorde hende meget tryg, at være så tæt på ham som overhovedet muligt, som at ligge i sengen og putte, gjorde at hun fik det meget bedre med det hele, at vide at hun var tilbage i hans arme og det hele ikke bare var en form for syg drøm.
Hun kiggede på ham med et smil på læben, hun studerede hans øjne, hans dejlige øjne og hans læber som hun altid havde en stor lyst til at kysse, hver gang hun så på dem.
Hun strøg blidt sine fingre over hans ene kind og smilede til ham. "Ved du godt hvor meget jeg elsker dig?" spurgte hun og kunne ikke lade være med at smile sådan til ham, når hun så på ham, blev hun bare altid så glad, han var virkelig hendes glæde, hendes et og alt, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre uden ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Søn 13 Mar 2016 - 1:40

Det at hun grinede da han løftede hende op, smilede han over. Elskede virkelig at høre hende grine. Da de begge to lå inde i sengen, lod han hende putte sig tæt ind til ham, og han smilede over hende. "Ligger du godt skat?" spurgte han og smilede kærligt til hende. Han lod sin ene hånd komme op under hendes natkjole, og lagde den på hendes ene bryst, som han blidt kælede for. Han kyssede hende kærligt på munden og smilede til hende der efter. Hørte hendes spørgsmål og smilede endnu mere til hende. "meget højt gætter jeg på?" sagde han, og smilede meget kærligt til hende. "Og jeg elsker også dig meget høj. Elsker dig af hele mit hjerte skat." sagde han, og nussede sin næse blidt mod hendes. Han lod sin anden hånd glide om på hendes bagdel, og tage fat om hendes balde, og smilede drillende til hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2016 - 2:01

Hun nikkede smilende, da han spurgte om hun lå godt. "Jeg ligger fantastisk", hun lå altid fantastisk når hun lå hos ham, så var det lige meget hvordan hun lå, om hun så lå dårligt, så var det ligemeget når hun lå sammen med ham.
Hun bed sig i læben, da hans hånd sneg sig under hendes natkjole, og op til hendes bryst, hun havde ikke lige regnet med det, men det føltes fantastisk for hende. Hun rykkede tættere på Benji med et blidt blik og kyssede kærligt tilbage. Hun nikkede. "Jeg elsker dig virkelig virkelig meget, højere end nogen anden" sagde hun, hun smilede, da han også sagde at han elskede hende meget, det gjorde hende ekstra glad ved at være hos ham. Hun grinede blidt, da han nussede sin næse mod hendes. Hun blev en anelse overrasket, da hans hånd hvilede på hendes ene balde. Hun kiggede lidt nysgerrigt på ham, med et skævt smil. "Hva... noget du har lyst til søde?" spurgte hun og bed sig i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Søn 13 Mar 2016 - 2:12

"Det er god du ligger godt." sagde han med en blid stemme, og smilede til hende. Da han tog sin hånd op til hendes bryst, betragtede han hende, og smilede til hende. Kunne mærke på hende, at hun vist nød det ha gjorde. Han lod hende rykke tættere på, og smilede da hun gengælde hans kys, hvilket han ikke havde regnet andet med. Smilede over det hun sagde, hvor højt hun elskede ham.
Da han så lod sin hånd på hendes balde, kunne han se hvor overrasket hun blev over det, og smilede til hende. Smilede mere over det hun spurgte om. "Jeg ved ikke hvad du dog taler om lige nu skat." sagde han, og lod sin hånd komme ned i hendes trusser, så den var direkte imod hendes balde som han gav et klem, mens han så uskyldigt på hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2016 - 3:21

Hun nød det meget, at han rørte hende, det føltes så fantastisk, nu hvor det ikke gjorde så ondt på hende længere, hun var også begyndt at kunne kigge på sin krop igen, da den ikke længere havde blå mærker over det hele.
Hun rystede dog på hovede af det han sagde, at han ikke vidste hvad hun talte om, hun begyndte at grine af ham, da han absolut godt vidste hvad det var hun talte om.
Især da han gik ned i hendes trusser og klemte om hendes røv. Mens han kiggede på hende med det mest uskyldige blik. "Du ved godt hvad jeg taler om" sagde hun smilende og kom med nogle nydende lyde i hans øre, nogen blide lyde.
Hun bevægede sin hånd ned ved hans 'område' som hun blidt men så han kunne mærke det, kørte over gentagende gange med et flabet smil på læben, mens hun bare kiggede ind i hans øjne, med lige så uskyldige øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Søn 13 Mar 2016 - 17:12

Han fortsatte med at kæle for hende, da han kunne fornemme på hende, hvor meget hun vist kunne lide det han gjorde. Han smilede til hende da hun sagde, at han godt vidste hvad hun talte om. "Gør jeg nu også det?" spurgte han blot, og hørte hendes lyde som hun kom med, og smilede over dem. Da han så mærkede hendes hånd, smilede han over hende, og kyssede hende på munden mens han kom med en brummende nydende lyd. Han nappede hende kort, og så så på hende, inden han drillende slikkede hende på kinden.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Man 14 Mar 2016 - 6:46

Hun smilede af ham og rystede på hovedet, han vidste udmærket godt hvad hun snakkede om, han skulle bare spille uskyldig skulle han, men det skulle han ikke komme godt fra.
"Ja, du gør så" svarede hun bare tilbage og bed ham blidt i øret, for at drille lidt.
Hun kyssede ham blidt tilbage, med et smil på læben, da hun hørte ham brumme over hendes berøring. Hvilket resulterede i at hun gik videre, så hun gik ind under hans underbukser og tog fat om hans lem, før hun begyndte at bevæge sin hånd, stille og roligt, op og ned af den. Hun smilede ligeså drillende tilbage til ham, efter han havde slikket hende på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Man 14 Mar 2016 - 20:13

Han vidste jo godt hvad hun talte om, men lige nu vil han bare drille hende lidt. Han smilede blot til hende da hun sagde, at han gjorde det. Han grinede svagt over hende da hun bed ham i øret. Han vidste godt, hun gjorde det for at drille ham lige nu, så han sagde intet til det. Dog så han på hende, da hun valgte at gå skridtet videre, og tage hånden ned i hans underbukser for at tage fat om hans lem og køre hånden op g ned over det. Han klagede ikke over det, og smilede bare af hende. Det var tydeligt at se på ham lige nu, at han faktisk nød hendes berøring. Han kørte sin egen hånd om foran i stedet så den ikke længere var på hendes røv mere, men dog stadig nede i hendes trusser. Han så lige på hende, da han lod sine finger strejfe hendes underliv, med et skævt smil.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Man 14 Mar 2016 - 22:40

Hun smilede da hun så at han så ud til at nyde det hun havde gang i ret så meget, det gav hende en form for selvsikkerhed så hun blev ved med at være nede i hans underbukser, hun rødmede dog en del om tanken ved at være nede i Benjis underbukser... Det var ikke lige noget hun havde prøvet før, men altid noget der havde været i hendes tanker.
Hun bed sig i læben og gispede overrasket, da han bevægede sig hånd mod hendes front, så i stedet for han havde sin hånd ved hendes numse, var den ved hendes underliv. Hun kom med en nydende lyd, da han strejfede hendes underliv, det var ikke fair, syntes hun i hvert fald ikke.
Alt imens det, var hun begyndt at sætte farten op på hendes håndbevægelse, for at tirrer ham endnu mere og få ham til at nyde det endnu mere end han sikkert allerede gjorde.
Hun havde et glimt af drilleri i øjne, hun kunne godt lide at tease Benji lidt, godt nok var det eneste de havde gjort på det seneste, teasing, da hun ikke kunne så meget andet i starten, men når nu hun følte sig klar, var det lige pludselig sjovt at begynde og tease ham på en måde, hvor han helt sikkert ville gå amok, hvis hun blev ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Tirs 15 Mar 2016 - 21:46

Han havde intet imod det at hun blev ved med at have sin hånd nede i hans underbukser. Faktisk nød han det bare utrolig meget, at hun rørte ved ham på den måde hun gjorde. Han lagde godt mærke til hun rødmede over det, og syntes faktisk det var meget sødt at hun gjorde det.
Han smilede over hendes reaktion på det han selv gjorde, og hørte hendes nydende lyd, så han valgte at strejfe hendes underliv igen, og lod denne gang fingrene blive der, og begynde at kæle for hendes klit, mens han dog stadig så lige på hende, for at finde ud af hendes reaktion på det han gjorde imod hende.

Han kom med en svag stønnende lyd af nydelse over det som hun gjorde imod ham lige nu, og ville have mere af det. Mere af hende. Han så godt hendes drillende glimt som hun havde, men kommenterede ikke på det. Kysede hende bare inderligt på munden, og fortsatte med at kæle for hendes underliv.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 23:56

Hun var glad for at hun var i stand til at røre ham, uden at hun fik det dårligt af det, som hun havde fra starten af, både at folk rørte hende og at hun rørte dem, fik hende til at få det rigtig dårligt.
Men hun havde lavet sådan nogle gode fremskridt, som hun ikke lige havde troet hun ville være i stand til.
Og at Benji nød det, gjorde hende enormt glad... på en måde, selvom det hun gjorde nu, havde hun ikke lært af sig selv, men nogle helt andre.
Da han begyndte at stryge hendes klit, kunne hun ikke rigtig lade vær med at røre lidt på sig og give nogen nydende lyde fra sig, det føltes virkelig godt for hende.
Hun kunne lide hans små stønnende lyde, en bekræftelse på, at han kunne lide det.
Hun kom med en nydende lyd, da han kyssede hende inderligt, hun kyssede ham kærligt igen og greb samtidigt lidt hårdere fat om hans lem.

- Springer lige lidt, håber det er okay :3 -
(tænker at de har haft sex?)

Ary lå ved siden af Benji, i hans arme. Hun puttede sig ind til ham med nogle søde lyde, som gav tegn til at hun var en smule træt.
De havde haft sex, de havde aldrig haft sex, men det var fantastisk, det havde været en hel fantastisk følelse, det var det bedste, bedre end de andre dæmoner... men det var alt.
Hun kiggede op på Benji med et smil. "Var det fantastisk for dig også?" spurgte hun og bed sig i læben.
Hun ville godt vide hvor godt det havde været for ham, om det havde været lige så godt for ham, som det havde været for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Lør 7 Maj 2016 - 19:56

De lyde hun kom med da han rørte ved hende, fik ham til at smile. Allerede nu elskede han at høre de lyde fra hende. Det var jo blot et bevis på hvor meget hun nød det han gjorde imod hende, og også det faktum, at hun ikke kunne ligge stille. Det var tegn på nydelse, eller det var Benji da helt sikker på at det var. Ellers havde hun jo bare standset ham, det var han sikker på. Da han kyssede hende, hørte han den nydende lyd hun kom med, og han mærkede at hun tog hårdere fat om hans lem, hvilket han sukkede nydende af da det føltes meget godt.


Han smilede over hende, og aede hende blidt over håret. Han kunne tydeligt mærke på hende lige nu, at hun var træt efter det her, og han var da også selv blevet en smule træt efter det, men det var en fantastisk følelse han havde lige nu. Han håbede virkelig hun havde nydt det her.
Da hun så på ham, smilede han kærligt til hende. Han hørte hendes spørgsmål, og nikkede, "Ja det var. Håber du nød det?" sagde han med en blid stemme, og kyssede hende kærligt på munden efter hun havde svaret.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2016 - 8:03

Hun puttede sig tættere ind til ham, da han aede hende over håret, det føltes behageligt og beroligende. Tanken om at hun lige havde haft sex med en dæmon, var fuldstændig uvirkeligt for hende lige nu, men hun havde faktisk haft sex med en dæmon, og hun lå lige ved siden af ham.
Hun håbede ikke at nogle engle ville komme forbi nu og opdage hende og hendes synd...
Hun smilede og kiggede på ham, da han sagde at det også var godt for ham. "Jeg nød det rigtig meget" sagde hun og kyssede ham kærligt igen, inden hun lagde sig godt ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Lør 4 Jun 2016 - 19:39

Han smilede kærligt over hende som hun puttede sig mere ind imod ham. Han nød bare lige nu at ligge her og slappe af sammen med hende. Han vidste godt at det de lige havde gjort nok ikke var så god en ting hvis de blev opdaget af en anden engel, da Arycia så kunne ende som en falden engel nok, og det håbede Benjimin ikke ville ske for hende. Men egentlig var han ligeglad med at det her var en synd eller ej. Han havde gjort det her fordi han elskede hende, og han håbede også hun var lige glad med det egentlig var en synd det her for hende.
Han smilede til hende da hun så på ham og sagde hun nød det meget. "Det jeg glad for skat. Og du fortryder det ikke vel? Det er jo trods alt en synd for dig er det ikke? Eller er du ligeglad med det?" spurgte han roligt og så på hende. Håbede at hun var ligeglad med at det var en synd og det.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Lør 18 Jun 2016 - 0:43

Det kunne faktisk rage hende en skid, at hun blev falden, det var det mest fantastiske at have haft sex med Ben, en dæmon, det var... sexet på en måde og det gav hende en mærkelig følelse i hele kroppen, en dejlig, berusende følelse.
Hun smilede af det han sagde og grinede lidt. Om hun fortrød det? ALDRIG! Det føltes nærmest som om hun ikke kunne få nok af ham allerede, selvom det var første gang de havde haft sex nogensinde..
Hun måtte takke hans dæmon side, for at skubbe hende i den retning, selvom det ikke var den mest behagelige måde han skubbede hende.
"Jeg fortryder intet, jeg er ligeglad med om det er en synd, jeg er ligeglad om de river mine vinger af mig, jeg elsker dig af hele mit hjerte, og jeg vil aldrig nogensinde skilles fra dig" sagde hun ærligt og satte sig op på ham i en elegant bevægelse og kiggede ned på ham med et smil på læben.
Hun bukkede sig ned til hans hals, og begyndte at nappe ham lidt i halsen, for at tirre ham og også ligesom at tirre hans indre dæmon, for hun vidste at hendes hals var ligeså tæt på hans mund, som hans hals var tæt på hendes lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 5 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum