Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The gift -Theis- EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The gift -Theis- EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The gift -Theis- EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The gift -Theis- EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The gift -Theis- EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The gift -Theis- EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The gift -Theis- EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The gift -Theis- EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The gift -Theis- EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The gift -Theis- Voteba13The gift -Theis- Voteba14The gift -Theis- Voteba15 
Jake
The gift -Theis- Voteba13The gift -Theis- Voteba14The gift -Theis- Voteba15 
Sasha
The gift -Theis- Voteba13The gift -Theis- Voteba14The gift -Theis- Voteba15 
Renata
The gift -Theis- Voteba13The gift -Theis- Voteba14The gift -Theis- Voteba15 
Celenia
The gift -Theis- Voteba13The gift -Theis- Voteba14The gift -Theis- Voteba15 
Lenore
The gift -Theis- Voteba13The gift -Theis- Voteba14The gift -Theis- Voteba15 
Genevira
The gift -Theis- Voteba13The gift -Theis- Voteba14The gift -Theis- Voteba15 
Katrina
The gift -Theis- Voteba13The gift -Theis- Voteba14The gift -Theis- Voteba15 
Lori
The gift -Theis- Voteba13The gift -Theis- Voteba14The gift -Theis- Voteba15 
Edgar
The gift -Theis- Voteba13The gift -Theis- Voteba14The gift -Theis- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

The gift -Theis-

Go down

The gift -Theis- Empty The gift -Theis-

Indlæg af Gæst Søn 20 Apr 2014 - 15:57

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]//

Stella var vågnet op imorges med et smil på læben, det var hendes fødselsdag. Selvom det ikke kunne ses på hendes hud, så blev hun 140 år idag, hvilket ville sige hendes runde fødselsdag. Til hendes skam var der kun Ember hende på hendes værelse, Morrow kunne hun hører udenfor døren. Stella svang benene henover senge kanten, og rejste sig op. Hun trak i tøjet, og ordnede sit hår. Så gik hun nedenunder hvor hendes storebror Matt havde sat et glas med blod frem til hende, hvor han var henne vidste hun ikke. Stella håbede dog på at det ikke bare var en lam joke - hvor Matt & Jasmin kunne lade som om de havde glemt hendes fødselsdag. Hun regnede da med at se nogle stykker, men der var ingen i huset. Ikke udover hende og de to ulve.

Der gik dog ikke ret længe før Matt kom ind af døren, med en eller anden person svingene over skulderen. "Tillykke med dagen søs."Sagde han med et skævt smil, og smed en shapeshifter på gulvet foran hende. Ember den snehvide ulv med sølv øjne, gik hen og snusede kort til ham. Stella smilede halvt som tak, og sparkede forsigtigt til shapeshifteren for at se om ham var i live. "Din helt personlige slave, jeg fik ham til dig. Plus den her." Sagde han venligt og gav Stella et guldarmbånd med et vedhæng af et hjerte. Stella og Matt var meget tætte, næsten ligesom tvillinger - bare bedre. Stella rev shapeshiften op på benene, og smilede skævt til ham. "Tak Matty." Sagde hun så til Matt, og tog sig så et kig på shapeshifteren. "Nå hvad er dit navn så?" Spurgte hun ham og tog både ham og hendes glas med blod op på sit værelse. Stella placerede sin nye slave på gulvet, hvorpå hun selv satte sig på hendes seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The gift -Theis- Empty Sv: The gift -Theis-

Indlæg af Gæst Søn 20 Apr 2014 - 17:18

Det var allerede en elendig dag. Theis var blevet fanget, og så solgt som slave til en eller anden mand, som havde slynget ham over skulderen, og båret ham med sig, til et eller andet hus.
Han hørte manden sige tillykke til hans søster, og blev så smid ned på jorden. Han ømmede sig lidt over bare at blive sidt, og da ulven kom hen til ham, hvæsede han af den. Den skulle ikke komme i nærheden af ham. Han hadede ulve, fordi han selv var en kat når han forvandlede sig, eller nok snare en pander. Han satte sig hurtigt op da hun sparkede til ham, kiggede på hende med fjendtlige øjne, og hvæsede så af hende. Hun skulle ikke sparke ham, heller ikke selvom han var en slave. Han havde ikke selv bedt om at blive en slave, men hvem gjorde også det? Han var bare blevet fanget og solgt som en. Da hun spurgte hvad han hed, var det eneste hun fik som svar et fnys, men lidt efter sagde han så med en lav stemme. "Det er Theis" Han fulgte med hende op på hendes værelse, hvad ellers kunne han gøre, og blev der hvor hun placerede ham, og så på hende. Hvad mon hun ville gøre med ham? Han vidste det ikke, men skulle nok finde ud af det på et tidspunkt. Men han ville ikke gøre det som hun bedte ham om, heller ikke selvom han nu var en slave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The gift -Theis- Empty Sv: The gift -Theis-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 23:48

Stella var ikke van til at have med slaver at gøre, faktisk brudt hun sig ikke rigtig om slaver - eller rettelse, hun brudt sig ikke om folk, der brugte folk som sexslaver. Det ønskede hun ikke for denne unge shapeshifter, og hun ønskede ikke at træde i hendes fars fodspor. "Så Theis fortæl mig lidt om dig selv, hvor fik min bror dig fra?" Spurgte hun mildt og lagde hovedet lidt på skrå. Stella virkede overraskende venlig af sig, og det var hun måske også lidt. Man skulle passe på, med at pisse hende af - for det ville man ikke komme nogle vegne med. Stella betragtede han kort, imens hun ventede på at få svar. Hvis han ikke svarede, så blev det bare værst for ham. Stella hadede dårlige manere, og hun havde jo faktisk ikke gjort andet end at tage godt imod ham - hun kunne have gjort værre. Torturet ham, alt muligt. Men det gjorde hun ikke, og derfor, forventede hun at få et ordentligt svar fra hans side af - og helst hurtigt.

//Langt fra mit bedste svar men ja xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The gift -Theis- Empty Sv: The gift -Theis-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 0:04

Han så bare på hende mens hun snakkede. Hun virkede da flink nok eller noget, men alligevel vil han ikke gøre alt hvad hun bedte ham om. Han tøvede kort da hun spurgte hvor hendes bror havde ham fra. "han.. Han øm, tror han øm... ved ikk hvor fra, kan ikk huske stedet, nok slavemarkeder eller et eller andet sted. Spørg din bror om det, og hvad vil du vide om mig?" Spurgte han. Han så direkte på stella og spurgte så. "Hvem er du selv? Hvad hedder du?" Han blev ved med at se direkte på hende, om man kunne godt se på hans blik at han ikke havde været nogle slave før, eller også havde han været en som nægtede at knække. Kun han selv vidste, at han ikke havde været nogle slave før i dag.


//sorry det blev ikk så langt, men håber det ok xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The gift -Theis- Empty Sv: The gift -Theis-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 0:24

"Jeg vil snakke med dig, ikke min bror, ikke lige nu." Svarede hun hurtigt på, at han sagde, at hun bare kunne spørge Matt. Stella nikkede, han ville vide noget om hende. "Jeg hedder Stella, bloddæmon. Som du nok har regnet ud, har jeg to ulve. Jeg lever lidt." Sagde hun lidt om sig selv, vidste egentlig ikke helt hvad hun skulle sige, men sagde bare lidt ting. "Fortæl mig, om dig selv, livret, alle mulige mærkelige ting." Tøsen manglede venner, eller hun havde venner, de kom bare næsten aldrig forbi hende. Stella smilede skævt til shapeshifteren.

//Altså mine svar, er ikke værd at råbe hurra for, så det går skam xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The gift -Theis- Empty Sv: The gift -Theis-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 15:34

Theis lyttede til det hun sagde og fortalte om hende selv. han havde set hendes ulve tak. Ikke nogle dyr han lige vil gå hen til frivilligt da hans eget dyr nok ikke helt vil komme ud af det med de to ulve. "Hm. tja, du har nok regnet ud at jeg er en shapeshifter regner jeg lidt med. Jeg forvandler mig til en sort pander, så tror ikk dine små kæledyr skal komme alt for tæt på mig eller irritere mig." han så på hende med et smil, men ikke et venligt eller ondt, mere neutralt smil. "Min livret er jeg ikke helt sikker på hvad er. Spiser det meste mad" sagde han. Han lod vægten skifte fra det ene ben over til det andet. Var ikke helt sikke på situationen eller hvad han skulle sige ellers.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The gift -Theis- Empty Sv: The gift -Theis-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 16:34

Stella kom med et grin fra sig, så snart han sagde små kæledyr. Hun rullede kort øjne af ham. ”Bare rolig, de ikke mine kæledyr, de vilde dyr kommer og går som det passer den. De ikke bange for at sætte tænderne i dig og tro mig det er jeg heller ikke.” Svarede hun ham og hensyn til hun jo var bloddæmon. Hun nikkede. ”Så ved jeg da, hvad jeg kan fodre dig med.” Svarede hun ham og lagde hovedet lidt på skrå. Hun kørte en hånd igennem sit hår, imens hun kiggede på ham. ”Hvad lavede du så før, at du havnede her?” Spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The gift -Theis- Empty Sv: The gift -Theis-

Indlæg af Gæst Ons 18 Jun 2014 - 19:08

Han betragtede hende stille da hun kom med et grin. Okay, ulvene var måske vilde dyr, men han var ikke bange for hverken dem eller for hende. Heller ikke selvom hun var en bloddæmon, og jo egentlig kunne tage hans blod. Han så bare på hende med et fast blik. "Når okay, undskyld hvis jeg fornærmede dig." sagde han med en let spydig undertone i sin stemme. Han lo kort af det hun sagde med at hun vidste hvad hun skulle foder ham med, som om han var et dyr eller noget. Det var han jo også halvt, men alligevel. Han var også et menneske. Han fugtede hurtigt sine læber med sin tunge. "Hvad jeg lavede før? Hmm ikke så meget. Sang lidt, og levede det frie liv, ikke som nu." sagde han, og kiggede lige på hende.


//sorry død for ideer xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The gift -Theis- Empty Sv: The gift -Theis-

Indlæg af Gæst Man 18 Aug 2014 - 22:25

//Outer lige. Da du har skiftet karakter ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The gift -Theis- Empty Sv: The gift -Theis-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum