Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Sorry for everything //Sean// - Page 2 EmptyIdag kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Sorry for everything //Sean// - Page 2 EmptyIdag kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Sorry for everything //Sean// - Page 2 EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Sorry for everything //Sean// - Page 2 EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Sorry for everything //Sean// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Sorry for everything //Sean// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Sorry for everything //Sean// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Sorry for everything //Sean// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Sorry for everything //Sean// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba13Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba14Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba15 
Lori
Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba13Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba14Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba13Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba14Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba15 
Sean
Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba13Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba14Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba13Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba14Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba15 
Natalie
Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba13Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba14Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba15 
Jake
Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba13Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba14Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba13Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba14Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba13Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba14Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba13Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba14Sorry for everything //Sean// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Sorry for everything //Sean//

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Sorry for everything //Sean// - Page 2 Empty Sv: Sorry for everything //Sean//

Indlæg af Sean Tirs 20 Maj 2014 - 12:15

Han så tilbage på hende. Der var blevet stille. Hun sagde ikke engang noget. Fair nok...Hvis hun ikke ville...Så måtte han vel lade det ligge. Det var jo ikke fordi...Han behøvede at vide det. Han lod en hånd glide igennem sit mørkebrune hår.
"Nå...Men jeg har ikke mere at sige. Jeg går ud fra du snart skal tilbage til dit fængsel af et slot?" han smilte let til hende. Solen var på vej op.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Sorry for everything //Sean// - Page 2 Empty Sv: Sorry for everything //Sean//

Indlæg af Rafaela Ons 21 Maj 2014 - 10:12

Hun kiggede op mod solen. Tiden var gået for hurtigt og hun vidste, at hendes forældre snart ville stå op og hun vidste også godt, at hun ville få så meget ballade når hun kom hjem. Hun kiggede på Sean og trak let på skuldrene "Får ballade ligemeget hvornår jeg kommer hjem nu. Skulle haft været hjemme for noget tid siden, hvis skulle kunne undgå det så det rør mig ikke så meget. Så tager jeg bare endnu en suge med stuearrest og straf så er alt godt igen" hun sagde det som om det var barnemad, at blive straffet og få stuearrest. Hun var nu også så van til det, at det var helt utroligt og hendes forældre kunne ikke blive ved med og finde på straffe. Det ville overraske hende, hvis de kunne finde på mange flere.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Sorry for everything //Sean// - Page 2 Empty Sv: Sorry for everything //Sean//

Indlæg af Sean Ons 21 Maj 2014 - 14:48

Han så kort på hende og trak let på skuldrene.
"Okay. Men jeg vil gå hjem nu. Så må du lave...Hvad du nu vil" han smilte kort til hende.
"Hvis du har lyst...Tvivler jeg ikke på du ved, hvordan du får kontakt til mig. Hvis du finder ud af mere om...Luce..." han havde ikke besluttet sig for om han selv ville begynde at lede. Selv om blev ved med at sige til sig selv at det var lige meget, blev tanken ved med at være der.
"så...Vi ses" i denne by hed det aldrig farvel. Altid vi ses...For man så altid folk igen, før eller siden.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Sorry for everything //Sean// - Page 2 Empty Sv: Sorry for everything //Sean//

Indlæg af Rafaela Tors 22 Maj 2014 - 16:01

Hun kiggede roligt på ham. Hun nikkede stille til ham da han sagde, at han ville vende snuden hjem ad. Det var hun vel også nød til. Hendes straf blev ikke ligefrem mindre af, at hun ikke kom hjem. Hun nikkede stille "Jeg skal nok kunne finde dig, hvis jeg finder ud af mere med Luce. Men tak for snakken og for at du ville hjælpe mig med og finde ud af mere omkring hende" hun smilede venligt til ham. Nok var han ikke den man skulle få problemer med, men han havde vel også sine sider hvor han var god nok på bunden. Det havde de fleste selv dæmoner. Hun vinkede let til ham "Vi ses Sean" hun forsvandt imellem 2 gader og begyndte, at gå hjem af.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Sorry for everything //Sean// - Page 2 Empty Sv: Sorry for everything //Sean//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum