Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
A blast from the past - Ros  EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
A blast from the past - Ros  EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A blast from the past - Ros  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
A blast from the past - Ros  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
A blast from the past - Ros  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
A blast from the past - Ros  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
A blast from the past - Ros  EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A blast from the past - Ros  EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
A blast from the past - Ros  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
A blast from the past - Ros  Voteba13A blast from the past - Ros  Voteba14A blast from the past - Ros  Voteba15 
Jake
A blast from the past - Ros  Voteba13A blast from the past - Ros  Voteba14A blast from the past - Ros  Voteba15 
Sasha
A blast from the past - Ros  Voteba13A blast from the past - Ros  Voteba14A blast from the past - Ros  Voteba15 
Renata
A blast from the past - Ros  Voteba13A blast from the past - Ros  Voteba14A blast from the past - Ros  Voteba15 
Lenore
A blast from the past - Ros  Voteba13A blast from the past - Ros  Voteba14A blast from the past - Ros  Voteba15 
Genevira
A blast from the past - Ros  Voteba13A blast from the past - Ros  Voteba14A blast from the past - Ros  Voteba15 
Celenia
A blast from the past - Ros  Voteba13A blast from the past - Ros  Voteba14A blast from the past - Ros  Voteba15 
Emery
A blast from the past - Ros  Voteba13A blast from the past - Ros  Voteba14A blast from the past - Ros  Voteba15 
Madelena Gray
A blast from the past - Ros  Voteba13A blast from the past - Ros  Voteba14A blast from the past - Ros  Voteba15 
Taliia
A blast from the past - Ros  Voteba13A blast from the past - Ros  Voteba14A blast from the past - Ros  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

A blast from the past - Ros

Go down

A blast from the past - Ros  Empty A blast from the past - Ros

Indlæg af Gæst Tirs 22 Apr 2014 - 14:55

Camille.
Hun er syg.
Fortjener hun det? HELL NO!
SÅ det her er en udstrækkede arm til hende, fordi jeg ønsker hende god bedring, og en lille pm med krøllet sider, og kaffe pletter, er bare ikke nok til en pige så skøn som hende! Så Det her er som et stort offentlig skildt, ophængt i bytovet, og med store match´ende marmor statuer!
Jeg ville ævle løs om hendes emne skills, men ville snakke om personen, fordi for siden her, og for mig personligt, er hun meget mere end en god emne partner, som laver spil og plots for mig. Hun er nemlig også min bedste url veninde!
Camille, DU har den mest farverige og personlige emne stil, jeg nogensinde har set. Hvilket er grunden til et emne med dig, altid er det værd! fordi du ER din karakter. du ligger din sjæl, og følelser i dine emner, hvilket jeg ikke kan rose dig nok for! Som Delilahs svar, læser jeg dem altid flere gange før jeg svare, for de ekstra fnis, og genfriske den energi du ligger i svaret, som så giver en fed stemning for dine emne partnere, så de kan give kreative svar tilbage!
Du er special. Siden her havde ikke været her uden dig, det er et faktum, og du er fast inventar på den.
Håber virkelig du ser så meget frem til vores relation som jeg gør! for har glædet mig længe til at have en central relation til en karakter styret af dig, fordi du bruger plots, så godt om du gør, og ER din karakter så meget som du er!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A blast from the past - Ros  Empty Sv: A blast from the past - Ros

Indlæg af Gæst Tirs 22 Apr 2014 - 19:22

AAAAAABBIIIIIIIIIIEEEEEEEEE!!!!!!

what have you done now!
Du VED hvordan jeg har det med offentlig ros XD

Men nu skal jeg ikke være et utaknemmelig skarn, og jeg har fået at vide jeg er røv dårlig til at sige tak , men istedet undskylder for mig selv Sååååååååå

Tusind mange gange tak, for at have mig i dine tanker , også selv om de stikker en smule af i en anerkendende retning XD og tak for alle de lune og søde ord  sunny


Det er altid dejligt at blive taget med bukserne nede!
Og DET skulle ikke misforståes, vask jeres tanker rene  alien 

~ Camille , with a smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum