Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
brug for hjælp tak EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
brug for hjælp tak EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
brug for hjælp tak EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
brug for hjælp tak EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
brug for hjælp tak EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
brug for hjælp tak EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
brug for hjælp tak EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
brug for hjælp tak EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
brug for hjælp tak EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
brug for hjælp tak Voteba13brug for hjælp tak Voteba14brug for hjælp tak Voteba15 
Jake
brug for hjælp tak Voteba13brug for hjælp tak Voteba14brug for hjælp tak Voteba15 
Sasha
brug for hjælp tak Voteba13brug for hjælp tak Voteba14brug for hjælp tak Voteba15 
Renata
brug for hjælp tak Voteba13brug for hjælp tak Voteba14brug for hjælp tak Voteba15 
Lenore
brug for hjælp tak Voteba13brug for hjælp tak Voteba14brug for hjælp tak Voteba15 
Genevira
brug for hjælp tak Voteba13brug for hjælp tak Voteba14brug for hjælp tak Voteba15 
Celenia
brug for hjælp tak Voteba13brug for hjælp tak Voteba14brug for hjælp tak Voteba15 
Taliia
brug for hjælp tak Voteba13brug for hjælp tak Voteba14brug for hjælp tak Voteba15 
Madelena Gray
brug for hjælp tak Voteba13brug for hjælp tak Voteba14brug for hjælp tak Voteba15 
Katrina
brug for hjælp tak Voteba13brug for hjælp tak Voteba14brug for hjælp tak Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

brug for hjælp tak

3 deltagere

Go down

brug for hjælp tak Empty brug for hjælp tak

Indlæg af Gæst Tirs 13 Maj 2014 - 16:03

Hej Folkens her på siden

Jeg har været væk i et godt stykke tid nu men nu er jeg kinda back håber jeg og vil til og ændre Cameron om til en helt ny person men har dog svært ved og finde på et rigtig godt navn til ham så ville endeligt høre om i har nogen ide til hvad det kunne være.

på forhånd tak

Peace out
Cameron

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

brug for hjælp tak Empty Sv: brug for hjælp tak

Indlæg af Gæst Tirs 13 Maj 2014 - 16:08

Hmmm... Altså skal det være en dreng eller en pige? (regner vel med en dreng?). Og dertil, hvilken form for person skal din nye karakter være? Hvilken race, hvilket sind, hvilket udseende, hvilken baggrundshistorie? Alt sådan noget plejer jeg at tage som en stor del, af at vælge et navn til mine karakterer. Er personen god eller ond? Skal navnet havde en dybere betydning osv? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

brug for hjælp tak Empty Sv: brug for hjælp tak

Indlæg af Gæst Tirs 13 Maj 2014 - 16:30

jeg har sådan set ikke tænkt så meget over den del af karakteren endnu det eneste jeg endeligt skulle bruge var forslag til karakter navn tror bare ikke jeg fik det skrevet på den måde til at starte med XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

brug for hjælp tak Empty Sv: brug for hjælp tak

Indlæg af Delilah Ons 14 Maj 2014 - 17:29

Jeg er enig med Adalia, i forhold til at det bliver en del nemmere at vælge et navn, hvis du faktisk har et billede af din karakter. Ikke et fysisk billede, som i et fc, men et mentalt billede af personlighed, race, baggrund eller noget lignende. Så kan man finde ud af om navnet skal være et kælenavn, et falsk navn, et navn karakteren er træt af, et simpelt navn, et langt og elegant navn etc.

Jeg vil foreslå at du søger på det over Google eller nogle af de der hjemmesider der genererer random navne. Så får man et stort udvalg. Personligt, hvis jeg vælger navne, så finder jeg min karakters personlighed eller dele af den, og Googler navne der har den 'lyd' til det. Eksempelvis, ved navnet Delilah:

Betydning af navnet Delilah skrev:Delilah : Hebraisk pigenavn med flere betydninger, bla. (den) "sarte, svage, smægtende, elskovssyge, forførende". I Bibelen (Det Gamle Testamente) var Delilah elskerinde til Samson, som hun forrådte til Filisterne ved at klippe i hans hår. Samsons hår var kilden til hans overmenneskelige styrke og magt.

See? Delilah passer riiimeligt godt på det meste af den beskrivelse. Valentine er både lettere ironisk, siden hun er meget kærlighedssky, og så har den nogle(hemmelige) rødder til hendes fader og noget som jeg ikke vil afsløre. Chase handler om at hun er blevet forfulgt hele sit liv, igen passer det til hende, og så har det også en halvklassisk ring to it, som passer til hendes familie.

See where I'm going with this? Et navn siger meget om en person, hvis man vil have den til det. So! Go be creative, my demonboy. It's not that hard!

- Del

_________________
brug for hjælp tak 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

brug for hjælp tak Empty Sv: brug for hjælp tak

Indlæg af Rafaela Ons 14 Maj 2014 - 17:47

Nu tog jeg så et tilfældigt navn da jeg valgte Rafaela, men det var stadig efter jeg havde ordnet hvordan hun skulle være og nu blev jeg nysgerrig nu hvor Del snakker om navnebetydning og Rafaela/Rafael betyder rent faktisk "Herren helbreder, helbredte" og det passer godt til Rafaela på nogle punkter. Så det var tilfældighederne der ramte plet der Smile
Men prøv og lav hvordan din karakter skal være så kan vi altid finde et navn der passer ind derefter Smile

_________________
brug for hjælp tak 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

brug for hjælp tak Empty Sv: brug for hjælp tak

Indlæg af Gæst Ons 14 Maj 2014 - 17:50

Enig med del, jeg gjorde det bare på en anden måde søg efter navne og prøv og se om de klinge. Jeg valgte Luke, fordi det var kort og det lød godt så vil sige prøv dig frem. Vil ikke sige hvad luke, betyder for det passe ikke til Luke hvad det betyder. Men det kan folk selv se på, men jah prøv dig frem er mit svar find et navn du godt kan lige. Prøv og se om det klingere. i dit hoved. :9

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

brug for hjælp tak Empty Sv: brug for hjælp tak

Indlæg af Camille Tors 15 Maj 2014 - 13:00

Jeg har skimmet listen med aktive medlemmer igennem , for først og fremmest ikke vælge et navn er er ens eller lyder som en andens. Det synes jeg er for kedeligt.

Om navnet skal passe til karakteren ? Det er mere MIG det som sådan passer til. Der er derfor altid elementer af mit navn i mine karakters - Jeg smager lidt på forskellige navne , hvad jeg kan lide og hvordan det ligger i min mund. Måske er det ubevidst også karakteren der påvirker , men så er det som sagt ubevidst - for jeg har aldrig sagt 'hun skal være sådan og sådan ' og derfor hedde det. Min karakters personlighed kommer af sig selv. Jeg kan mærke hende i huden på mig - på det tidspunkt er navnet jo allerede valgt !

Navn er det første og gerne ava.
Det er umuligt at forklare hvorfor den ene smukke blondine slet ikke duer og den anden bliver absorberer til min karakter ? Men det handler nok om stemning og udtryk og om jeg generelt kan lide indtryk af hende.
En dum kælling ville ikke ende op som ava hos mig xD jeg ville ikke bonde med mit ava xD

Jeg er nok lidt med Luke her - smag på navne ... Leg lidt rundt og så finder du et du kan lide !
Men lad vær med at ændre et eller to bokstaver og ligne er navn der er der i forvejen. XD

Held og lykke med legen !
Kh
Camille .
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

brug for hjælp tak Empty Sv: brug for hjælp tak

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum