Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Voteba13[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Voteba14[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Voteba15 
Abigail
[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Voteba13[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Voteba14[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Lør 28 Apr 2012 - 23:36

Can you release 60 slaves or more?

My answer to that is yes.


Lederen af Anarchical beviste dette som en mulighed, da hun og Sajro - som hun samlede op i fangekælderen sammen med resten af slaverne - befriede de omkring 60 slaver der var i kælderen. I en hed kamp med både vagter og den berygtede jagtgruppe kæmpede de for deres overbevisning; nemlig friheden.

Skyhound VS. Nightcan; Varulv mod Varulv.

Selv om de to frihedskæmpere er så forskellige så må de stadig slå deres kræfter sammen, da Faith og hendes 10 mænd bryder igennem portene til den lille fæstning af en bygning der husede de slaver, det var deres plan at befri. De fik dog en - behagelig, vil jeg tro - overraskelse, da de opdagede at der var en der var tilbøjelig til at hjælpe dem og endda også kunne gøre det bedre end, hvad de andre slaver kunne. Denne varulv - som Faith hurtigt fandt ud af - var hverken som de sædvantlige eller som hende. Disse to varulve racer, er dog modsætninger, men det lykkedes dem at sætte denne "lille detalje" til side og fokusere på deres opgave og ikke mindst overlevelsen under den.

Jagtgruppen er ankommet!

Slaverne har ikke taget mere end et skridt imod deres frihed, før at forhindringerne begynder at hobe sig op foran dem. I blandt disse vil du finde; vagterne som befandt sig der og ikke allerede var blevet slået i gulvet, deres leder - en stor krabat bevæbnet med et tohåndssværd og en sort rystning med gyldne striber på den - og jagtgruppen.
Jagtgruppen kunne høres ikke langt væk fra og heri lå den helt store trussel. De kunne sagtens klare vagterne, men med jagtholdet lige om hjørnet blev det lidt for meget af det gode. Med porten smadret måtte de ty til det jerngitter, der var lavet som ekstra sikkerhedsforanstaltning, den blev dog nok ikke brugt til, hvad de havde forventet.
Da jagtgruppen ankommer gør de det med noget af at arsenal. 5 store Hellhounds med deres ryttere, og flere andre ryttere på Valens heste. For at holde alle disse på afstand bruger de det der virkede som deres sidste middel. Jerngitteret. De lod jerngitteret falde for næsen af alle Hellhoundsne, Valens hestene og rytterne til de sidstnævnte.
Godt nok, så var det Sajros plan at kaste sig ind i Hellhoundnes og Valens hestene vej og lede dem på anden vej, men Faith lod ham ikke udføre denne "selvopofrende" handling.
Alt dette bliver dog sat til side, da ørneskrig høres i luften. Yderligere 8 Griffer, samt ryttere, havde sluttet sig til jagtgruppen. Faith finder en vagt, der endnu ikke er død - men burde være - og udspørger ham om en anden udvej, med lidt overbevisning fortæller han dem om en hemmelig gang under i kælderen i køkkenet, som fører ned i kloarken og ud i en å. Dog før de kan kommer derhen må jagtgruppen udryddes.
4 af Faiths mænd bliver sat under Sajros kommando og derefter har de ansvaret for at få fjernet dem på jorden; Hellhounds og Valens, plus tilbehør(ryttere).

"We are twice armed if we fight with faith."

Om det er den ene eller den anden Faith, tror jeg er lige meget, hun er ikke den man helst vil have i sit køkken. Med lidt lånte kræfter lader hun i hvert sig i hvert fald ikke kue af et par flyvende forvoksede kyllinger. Stanken af brændt kylling bredte sig da hurtigt.
Og med stanken kommer kampen. Kampen bredte sig og blev mere og mere aggressiv. Luften genlyder af skrig fra Griffer, mennesker - samt væsner - og dyriske lyde fra Hellhounds og vrinsken fra Valens heste. Kampen fortsatte og begge parter led under dette. Slaver, modstandsmænd, Hellhounds, Valens, mennesker og væsner faldt. Men noget godt var der da ved det. Anarchical - og venner - havde på dette tidspunkt fået det resterende af jagtholdet ind under porthvælvingen; presset imod jerngitteret. Det er så her at Faiths plan kommer ind i billedet. (Ja, den der ikke overhovedet er nævnt før, jep den!)
Med den lånte evne, spyer hun ild ned over jagtholdet og udslettet de fleste af de jordnære jagtfolk. Grifferne var der stadig, antallet var godt nok faldet, men de var der. Disse, der ikke var blevet udslettet gjorde udfald imod Faith, men som den "redningsmand" Sajro nu er, så hoppede han ind foran, hvilket resulterede i en klo i hans ene skulder. Ikke lige det han havde håbet på - er jeg sikker på.

Turen går til kloarkerne - Lækkert...

Den tidligere nævnte vagt, der burde have været død, havde nævnt en kældergang, som det nu var tid til at benytte. Mens de resterende af jagtgruppen prøver at få overblik og finde modstandsfolkene. De er dog godt på vej ned i kloarken og ud af den vej. Kloarken fører ud i en af åerne udenfor Doomsville. Faith, hendes mænd, Sajro og de slaver som ikke var blevet slagtet i kampens hede kan vist glæde sig over en vellykket aktion. Friheden tilsmiler dem og solen stod nu højt på himmelen; den glædede sig ligeså over deres sejr.
Og hvis ikke jeg tager fejl, så har Anarchical fået sig et nyt medlem. Hvis.


"War does not determine who is right - only who is left."
- Bertrand Russell


~ Skrevet af Aleck


ooc:
Okay så, dette er min første artikel og jeg er ikke helt sikker på om den er lavet som den skal; indhold ovs. Også med hensyn til farverne, hvis admins ikke synes at de skal være der, så fjerner jeg dem gerne - jeg vil selvfølgelig gerne også høre brugernes mening omkring dette. Smile
Og til Faith og Sajro - jeg er ked af, hvis noget af det jeg har skrevet er ukorrekt, jeg havde lidt svært med at finde ud af, hvem der var hvor ovs. derfor kan det godt være at noget er beskrevet forkert eller noget er i den forkerte rækkefølge. Det vil jeg meget undskylde, hvis det er tilfældet Smile

Men ellers håber jeg at alle nyder artiklen Smile


Sidst rettet af Aleck Man 30 Apr 2012 - 9:39, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 7:30

Aleck,

Det er såååå godt skrevet og så dejligt indbydende at se på.
Personligt synes jeg det er et Nice touch med farverne.
Og du har lagt tid og kræfter i artiklen, det er skønt at se Smile

Uhh....Du er den bedste lille journalist skribent Smile
Smart træk at udnævne dig til jounalist !

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 8:34

wow!!! Very Happy
Me really really like!! Smile

Den er meget underholdende, og dejligt at læse Very Happy Det er et godt dejligt fortællersprog med en masser humor, som bare gør det sjovere at læse Smile
Dog det eneste der nok skulle peges ud Smile det er at det er lidt svært at vide om det er en ingame artikel eller outgame Smile
Fordi ingame så er der ingen som ved hvad de hedder. Da anarchical er meget beskyttende overfor medlemmernes navne, så der går FAith under spørgelseshunden Smile kan ses under beskrivelsen af klanen. Og Sajro ingame har også meget store grunde til at skulle skjule sin identitet, da han er igang med at infiltrere hos sakref Smile

Så hvis du bare ville være sød og ændre artiklens overskrift til outgame Smile For da jeg tror din mening var, at dette er en outgame Smile Da mange af tingene som står i artiklen er informationer, som normale journalister kan overhovedet få fat i, især da jeg ikke tror at hverken sajro eller Faith vil give et interview så detaljeret Smile

Det var det eneste Very Happy Og som sagt så er det første forsøg og det blev et meget godt et!! Very Happy så jeg vil gerne give dig et 12 tal Very Happy

Sorry for alle de smileyer Smile Det er bare sådan jeg er van til at skrive når jeg chatter hihi Very Happy så jeg håber ikke at de forvirre jer, og jeg gider ikke at fjerne dem nu Very Happy

og jo denne nyhed skal ikke stå under adminnyhed Smile Det er kun forbeholdt til admins Very Happy hihi


Sidst rettet af Valetta Man 30 Apr 2012 - 8:42, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 8:37

* kysser Valetta på kinden* ( jeg er helt enig... Out)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 8:45

hahaha Razz du må altså godt skrive mere end 1 indlæg Camillemus Smile Som sagt bare du ikke overspammer artiklen, så den bliver mange sider lang pga alle de urelevante indlæg, men ellers må du meget gerne overspammet indlægget, hvis det er relevant til emnet Very Happy!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 8:46

Meget flot og beskrivende skrevet, det er en god in-game artikel og jeg ser ikke hvorfor den skal ændres, hvis rapporteren har fundet ud af dether skal det da ud Wink

Giver det ikke også noget mere spænding i selve spillet?

Bare nogen tanker, men ikke destro mindre virkelig flot skrevet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 8:55

Jo det er selvfølgelig rigtigt. Men oplysninger som Faiths kopieret evne? Hvor skulle man kunne få den oplysning ingame?? Smile Andet hvis der er nogen tæt på, som har fortalt det. For selv de fleste af FAiths medlemmer ved ikke ingengang, hvordan hendes evne fungere. Så det virker lidt ulogisk Smile
For det andet: Så vil vagterne nok ikke indrømme på den måde de har haft et nederlag på, så dem ville man sikkert ikke kunne få nogle detaljer fra, andet hvis man har bestukket dem.

For det tredje. Hvordan kan journalisten vide, at det var lederen, som gav dem oplysningerne til udgangen. Andet hvis journalisten på en eller anden måde har fået oplysninger fra nogle af vagterne af..

Så derfor Smile Hvis det skal være ingame artikel, så skriv meget gerne hvor oplysningerne/kilderne er fra, det kunne ha været nogle af medlemmerne eller nogle af slaverne, vagterne, øjenvidner ude fra osv.

Men jeg syntes bare stadigvæk, at det virker til journalisten er en alt for meget altvidende fortæller, altså han ved for meget end han kunne sådan set få fat af oplysninger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 9:06

Jeg kan godt følge dig, der er nok lige lidt for ulogisk... Men hvem siger der ikke er en godt og grundig korrupt vagt? Anyways det andet vejer tungere, så det er nok rigtigt det ikke dur som en in-game artikel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 9:09

Bortset fra det er Aleck, og hans evne er at man ikke kan lyve.
Så stiller han spørgsmål, såååå får han de sande svar.
Hvor ultimativ en fed evne er det lige for en journalist xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 9:27

hahahaha Razz ja den havde jeg ikke lige tænkt på Very Happy Men han har nok i hvert fald ikke kunne interviewe Faith, fordi det kræver, at han finder hende Very Happy Og det har ingen kunne, ellers ville nogen ha fundet hendes for længst og lagt hendes hoved på et sølvfad for Mina eller sakref Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 9:42

Sådan, så har jeg ændret det til out-game artikel Smile (Titlen)
Men, så kommer der nok ikke nogle in-game artikler fra mig, da jeg ikke kan se Aleck som en journalist, beklager Camille Wink

Men jeg er meget glad for jeres positive kritik Smile
Også den negative så jeg ved, hvad jeg skal gøre bedre Smile
Og smileyerne er helt okay, Valetta/Mina jeg har haft et lidt mangel på dem på det sidste, så det er helt fint! Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 9:46

Smile
Smile
Smile
Smile
Smile
Smile
Ja ja...min lille vilde dæmon bruger fjerpennen til helt andre ting Smile Smile Smile Smile Smile

Det er en fantastisk artikel Aleck, uanset in or out game....
<3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 9:50

*Griner*
Nårhh ja ham! Hehe Wink

Tak Camille, det er jeg glad for at du synes!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 10:05

Men i kan sagtens lave ingame artikler Smile Det gør ikke noget, at i ikke er journalister i den virkelige verden i underworld, men så skal det bare laves som ingame agtig, altså ikke som den altvidende fortæller, som i denne artikel Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Sajro Man 30 Apr 2012 - 10:10

Synes det er vildt fedt at læs Alexk...

Helt fantastisk godt skrevet. ^^

Og du har ramt hvad der er sket meget godt...

Og så bare for at sige det... hvis den skulle have været ingame skulle sproget have været lidt anderledes efter min mening... Dit sprog er måske lidt for moderne og uformelt...

Men alt i alt godt. ^^

Og en super offgame artikel...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 10:53

ja det er selvfølgelig rigtigt nok med sproget Smile Men syntes nu faktisk at den er fin nok, selvom den ikke er prof lavet Very Happy det kan jo også være kedeligt at læse en prof artikel hihi Very Happy altså bare se forskel berlingske og ekstra bladet Smile selv blandt aviser er der stor forskel i deres sprog og virkemidler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 11:07

Hvem gider dog læse en rigtig avis artikel, hvis det er det der menes?
Jeg ( taler bare for mig selv her) vil da læse en legende underholdende og lækkert skrevet artikel.
Det er det jeg er her for....det andet tørre knas kan jeg finde irl.

Igen...en super artikel Smile ....den er perfekt som den er, behøver ingen tilsat sukker af ngen art xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 11:19

Berlinske = professionelt arbejde

Ekstrabladet = Modbydelig sladdersprøjte som man ikke kan lade være med at læse xD

Jeg tror heller ikke der er grund til at det skal se over profi ud. En artikel skal selvfølgelig have elementer af avis...nes, men det skal heller ikke være som de gør på en rigtig avis, der må hellere end gerne være et personligt touch over det.

Siger det bare af erfaring fra en anden side, det kan hurtigt blive for professionelt og tørt :S

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 11:22

Enig med Dorin....

Proff og tørt, det gider vi slet ikke her Smile
Men skide godt skrevet og underholdende, that we like ! Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 11:27

hihi Very Happy ja helt enig Very Happy fordi vi skal jo ikke gå hen og blive realistiske, så det bliver kedeligt. det er jo bare dumt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 11:32

Sajro skrev:Synes det er vildt fedt at læs Alexk...

Helt fantastisk godt skrevet. ^^

Og du har ramt hvad der er sket meget godt...

Og så bare for at sige det... hvis den skulle have været ingame skulle sproget have været lidt anderledes efter min mening... Dit sprog er måske lidt for moderne og uformelt...

Men alt i alt godt. ^^

Og en super offgame artikel...

Tusind tak Sajro det er godt at høre! Smile

Ja, men som jeg allerede har pointeret til Valetta (over pm) så havde denne ikke min fulde koncentration, da jeg havde andre store og problematiske ting på mine hænder Smile Lektier osv.


Og det er godt at høre at jeg ikke skal gå hen og blive tør og kedelig for at lave den til jeres tilfredsstillelse Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Sajro Man 30 Apr 2012 - 11:38

Jeg har bare den mening at de artikler der skrives ingame gerne må være lidt anderledes og vil mene at hvis de skal gøre spændende skal de måske istedet gøres mere lyriske? ^^

Det er det jeg tænker... Til off.game måde de være lige så pjattede som skriveren har lyst til efter min mening...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 11:40

Ja, men nu var det her jo også en out-game artikel Smile Såå...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Sajro Man 30 Apr 2012 - 11:43

Ja nemlig... Det varbare for lige at give mit syn på det sådan at du og de andre jounalister kunne tænke på det når i en gang lavede en ingame artikel... Altså hvis i ville. ^^

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Gæst Man 30 Apr 2012 - 11:45

Ja, det er også rart at have brugernes syn inde over det, jeg tror bare det er noget der kræver lidt mere koncentration end denne fik, indrømmet Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left Empty Sv: [Artikel: Out-game] War does not determine who is right - only who is left

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum