Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Voteba13[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Voteba14[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Voteba15 
Abigail
[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Voteba13[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Voteba14[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 21:36

I send the pestilence and plague!


De har alle set hende. Hun vandrede Doomsvilles gader tynde. Så som hendes ben kunne bære hende. En ung kvinde med blondt hår og isblå øjne, oftest set iklædt en rød kutte med tilhørende hætte. Som hun var beskrevet. Det er denne unge kvinde vi har sat vore skarpsynede øjne på, netop nu. Denne kvinde er dukkeføreren bag de rygter, der har sivet ind og ud af Doomsville som giftig gas. Denne gas er dog blevet - på nuværende tidspunkt - reduceret til røg. Rygterne bliver ved med at flamme op, bare for at blive kvalt. Hvad rygtet er spørger du?
Jo, dette rygte, spredt af den blonde kvinde, omhandler et syn. Et syn, der varsler om død og ødelæggelse. Denne død ville sprede sig og vælte ind over Underworld. Ødelægge alt på sig vej. Rygtet sagde, at pesten var på vej.
På gaden i Doomsville møder vi en gammel kvinde, der efter spørgsmålet; "Kan De fortælle os, Ms. Achard, hvad de så den pågældende dag, hvor de først så kvinden?" Udtalte sig således;

Jo, ser I, jeg så denne blonde kvinde komme gående, nej mere løbende, ned af gaden. Hun så ud til at have noget så forfærdelig travlt. Til alle sider vendte hun sig, greb fat og mænds kapper og kvinders skuldre. Fra min plads foran en bod i bazaren kunne jeg ikke høre, hvilke ord hun slyngede om sig, men folk så ikke ud til at tage sig synderligt af hende, så jeg vendte tilbage til de smukke smykker jeg kiggede på forinden hendes hysteri nåede mine ører.
Det fik jeg dog ikke lov til at fortsætte med, ser I, nu var det blevet min tur!

Den gamle kvinde stoppede, for hvad skulle have været en kort dramatisk pause, men som blev langtrukken ventetid, da hun tilsyneladende havde glem hendes næste ord.

"De sagde at turen var kommet til Dem Ms. Achard."

Ja. Ja. Turen var kommet til mig. Den unge kvinde greb mig om skuldrene, meget ligesom hun havde gjort ved de andre kvinder, og begyndte at fable det rene nonsens! Hun sagde at hun havde haft et syn og at en forfærdelig ting var på vej. Hun snakkede om den død og ødelæggelse pesten ville bring med sig i sit kølvand! Den pige burde vide bedre end at sprede falske rygter!

Det siges altså at denne kvinde så pesten i et syn. Lige dén sag, omhandlende selve synet, vides der ikke meget om. Vi har ikke fået nogle udtalelser vedrørende det, udover det I allerede har været uds- hørt! Udover det I allerede har hørt.
Til gengæld har vi her et meget specielt udsagn fra en ung mand;
"Vil de venligst fortælle os, hvad De så Mr. Bohon?"

Jeg så den unge kvinde komme gående, hun så meget opgivende ud. Jeg var på vej fra Terrorville District til Angerforge District og gik i modsatte retning af hende. Jeg havde egentlig valg,t at lade det hele passere og bare gå forbi hende, men det blev lidt svært, da hun valgte at gå ind foran mig. Hun sagde at jeg var nød til at komme ud af byen, at jeg skulle flygte så langt væk jeg kunne. Hun sagde at pesten var på vej. At jeg var absolut nød til at flygte fra den.
Det var ret synd for hende... Men jeg kunne simpelt hen ikke lade være; jeg begyndte at grine. Jeg havde bare aldrig nogensinde hørt noget lignende. Pesten. Det hørte til i menneskenes verden. Ikke vores. Jeg havde den største lyst til at spørge hende om vi så ikke skulle ”flygte” sammen, men noget stoppede mig i det.
En kvinde var dukket op bag den unge kvinde. Hende her var høj og hun var... Kridhvid! Hvidt hår, hvide øjne og
kridhvid hud. Jeg kunne næsten mærke, hvordan mit blod frøs til is. Jeg kan næsten se mit ansigt for mig. Lige så hvidt som hende, næsten da. Min krop ville ikke bevæge sig, den stoppe nærmest med at fungere! Hende der først kom op til mig spurgte mig igen om jeg ikke nok ville skynde mig at komme ud at byen. Jeg vil gerne love jer, at jeg hurtigt væk derfra. Om det var ud af byen eller ud af landet var jeg ligeglad med. Jeg skulle bare væk.

Så med det udsagn kan vi godt konstatere at ShadowAngels står bag denne unge kvinde og hendes påstand. Om det er nok, skal vise sig.
På vor vej videre fik vi også en kommentar fra endnu ung herre, som var i selskab med en anden herre.

Jeg forstår ærligtalt ikke, hvorfor den hvide heks er begyndt at hjælpe en ung sindsforvirret pige. Det jeg har hørt omhandlende den hvide heks og hendes klan ShadowAngels er intet i nærheden af det. Er hun mon ved at blive blød; hende den hvide ”heks”? Hun ville sikkert ikke kunne hjælpe den lille pige om så hun brugte alle de ”skræmmende” kræfter hun siges at have.

Grinende forlader den yngre herre og hans fælle os, men vi fik dog meddelelsen fra hans ven, at han er ny i byen; har boet ude i skovene, så han kender ikke meget til byerne, udover de rygter der løber.
Det kommer han nok heller ikke til.
Som I nok har bemærket er navnet på denne pågældende person heller ikke angivet, da han ønskede at være anonym og det må også meddeles at han døde under mystiske omstændigheder.
Mere kan desværre ikke siges i den sag.


~ Skrevet af Aleck

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 21:46

Skriver det offenligt Very Happy Men målløs og wow hvor er det godt skrevet Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 21:47

Hehe, igen tak Valetta, det er rart at høre Smile


Sidst rettet af Aleck Tirs 29 Maj 2012 - 18:01, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 21:49

Aleck!
Du den bedste.
Smile
Fantastisk leg med ord, snut Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 21:50

Når hvordan er det så at blive udstillet kære lille fe? Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 21:51

Jeg takker ærbødigst Camille *Smiler drillende og prøver at kvæle lysten til at bukke*
Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 21:53

Kender intet til den kvinde* gemmer sin rødhættevdragt* og er taknemmelig for intet navn er nævnt.Smiler til Aleck.

Pyyy en uhyggelig artikel, pest!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 21:56

Razz Jeg vidste, at jeg skulle have brugt min facistiske adminmagt og have tvunget aleck til at adslører at det er camille Very Happy:D:D: *just kidding*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 21:59

*Smiler tilbage til Camille*
Well... For folk, der kender dig er det ikke så svært at gætte Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 22:03

Jeg synes det er smukt formuleret...
Kram til Aleck, og en fed rulle gaffatape til Valetta XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 22:09

piv.. Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 22:11

*Griner*
Gaffa tape... En af de bedste midler i verden XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 22:28

Ja, Aleck...men du må ikke lege med sådan noget XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 22:34

*Snøft*
Øv.... Sad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Tirs 29 Maj 2012 - 17:34

* skriver gaffatape øverst på indkøbssedlen til jul, så er Alecks gave i hus *

Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Gæst Tirs 29 Maj 2012 - 18:00

*Kigger over skulderen på Camille for at se, hvad hun skriver*
Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Artikel: In-game] I send the pestilence and plague! Empty Sv: [Artikel: In-game] I send the pestilence and plague!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum