Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba13Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba14Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba15 
Lori
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba13Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba14Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba15 
Edgar
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba13Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba14Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba15 
Valentine
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba13Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba14Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba15 
Abigail
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba13Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba14Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba15 
Genevira
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba13Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba14Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

3 deltagere

Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 12:58

Hejsa brugere på UW!

Så er det os admins, der endnu engang har vist os fra et produktivt og kreativt hjørne. I dag er det store spille-redskabs-dag! Jep!
Vi har offentliggjort hele 3 nye lister, som i kan bruge som i lyster. Intet af det er påtvungen læsning, men vi vil alligevel opfordre i kigger på det, når i har tid og lyst. De kan give jer lidt ekstra spil eller ligefrem en bedre forståelse af Underworld, som et sted.

Først:

The Wanted - listen!
Dette er den færdige liste over folk, der har en stor dusør på sig og som ville skrives op. Dette betyder ikke i aldrig må ansøge igen - I ansøger bare, hvis i får lyst til at være på listen!
Læs mere her:

The Wanted - listen

For det andet:

Underworlds liste over stoffer og rusmidler!
Denne er oprettet efter en ide fra en bruger, som skulle bruge det i sit spil. Det har været lidt længe undervejs, grundet ting som adminskift og glemsel, men nu er den her!
Læs om den her:

Underworlds liste over stoffer og rusmidler

Og endelig!:

En helt ny, kreativ ide, til at berige jeres spil! Underworld har fået sin egen lov!
Den er holdt så simpel som muligt. Denne er også en i kan bruge i jeres spil, som i har lyst til.
Og en anden ting er: Mangler vi en lov? Så skriv til os og vi vil overveje den, og måske sætte den op! Det kan være svært at gennemskue alle love, på en gang, når man sidder og leger med ideen.
Læs den her:

Underworlds lov


Til sidst vil jeg gerne nævne et par små ting, som vi enden har ændret eller overvejer at ændre inden for den nærmeste fremtid:

Som i måske har opdaget, har Del fået lov til at opdaterer mange af tingene her og drysse lidt overskuelighed og pynt på tingene. Mange ting, såsom regler, vil nu være mere overskuelige at læse og finde rundt i.

Der ud over er vi næsten færdige med vores ideer til nogle nye magibøger! Smile

Og til sidst: Vi snakker om at tage fat på reglerne og goder til E-rangs. Disse er blevet bedømt til at være mangelfulde og det dur ikke. Hvis i har nogle ting i altid har undret jer over eller mener mangler/skal laves om, så skriv endelig! Enden her eller over PM.

Til sidst: Husk at melde jeres faceclaim!

Mvh
- Sean
På vegne af DTBA

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 17:28

At siden har en lov. Er jeg både fan af, og modstander af.
Det skaber mulighed for spil, men siden i har gjort den i en mellemlang længde, skal i ikke forvente eller kræve at brugerne på siden kan hverken huske den i deres spil, eller spille efter den. Det en urealistisk forventning til den altmene spiller.
Udover det, syntes jeg at det fjerner meget af pointen med racelederne, og deres autoritet. Der står det er en række af magtfulde personer som bestemmer loven, men så tigger det lidt om spørgsmålet - hvem - Og hvorfor har de den magt til at sige at alle områder er under deres indflydelse. - som i skriver "uanset hvem der ejer byen eller området, uanset race"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 17:34

I er så dygtige!
*klapper af jeres dygtighed*

- Queen/Caro

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Delilah Søn 8 Jun 2014 - 17:34

Hver lov har sin egen overskrift, så hvis man ønsker at have det med i spillet, kan man gå ind og kigge. Eksempelvis hvis man gerne vil vide hvordan man kan blive straffet når ens karakter begår et mord, så kan man hurtigt finde det, og se hvad den normale straf ville være.

MEN! Alle raceledere har lov til at lave deres egne regler. Dog gælder de generelle love stadig, så hvis en raceleder siger til sin race "I må myrde så meget i vil" .. Ja, så kan både racelederen og hans race blive straffet i de byer og områder hvor loven gælder. Det er jo så noget man som raceleder må tage stilling til. Raceledere kan bare ikke lave deres helt personlige regler, uden at forvente det har konsekvenser. Der er altid en højere leder - om racelederen så vil ignorere dette .. Det er op til dem. Men der er altid konsekvenser^^

_________________
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 17:35

Som jeg har nævnt, SKAL folk ikke læse den, medmindre de har lyst. Og som jeg også gjorde klart, var det blot et redskab, til de der vil bruge ideen. Lovene giver mulighed for plots som politi og røver, nu hvor man faktisk kan hentyde til en lov.

Med magtfulde personer, menes der dem der har magten til at ændre og fastsætte lovene. Dette kan f.eks. være racelederne. Med generelt menes der i alle de blandede byer (race-blandede) og neutrale steder. Racelederne har lov til at fastsætte nogle af deres egne regler, men hvis de går efter de regler i de blandede byer eller områder, som de ikke ligefrem selv ejer, vil den skyldige blive jagtet. Dette er bare de generelle love, som folk kan vælge at spille efter. ^^


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 17:40

I kan ikke både sige at det er valgfrit, og kalde det konsekvens spil. Delilah skriver på en måde, hvor systemet er en højere myndighed (som i slet ikke har defineret på nogen som helst måde) som spillerne vil møde problematikker over, hvis deres karakter bryder dem. - Det er noget helt andet end hvad sean kortefter siger.
Udover det, har i tydeligvis ikke snakket om hvem der er denne højere myndighed, da Delilah præsentere det som at racelederne skal være under en "højere leder" som hun præcist skriver det.
Men så skriver sean kort efter, at det er en form fællesråd, deriblandt racelederne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Camille Søn 8 Jun 2014 - 17:42

Super fedt at der sker en masse.
Har i overvejer længde og paragraffers virkning på spillerne ? Jeg spørger fordi jeg synes det er fedt med en lov , men gerne en mere simplificeret ( er det et ord?) lov !

Da jeg nåede til tal og paragraffer stod jeg af.
Mon det er det du mente Castle ?

Og så tænker jeg incest er ulovligt / men er del ikke på Wanted lysten fordi hun MODSATTE sig det ?( eller har jeg læst det hele for hurtigt igennem )
I så fald er jeg allerede på vej til skammekrogen.

Ordens regler er gode. Al det med samboende kvinder og mænd , og regler for ægteskaber deeeeeeen ville jeg personligt føle en hæmsko i mine emner , og kan være nysgerrig på baggrunden for dette skulle laves i regler og love xD

Men ellers cool ! Fede plakater i øvrigt !

Jeg har bemærket flere gange det er nævnt at der redigeres i de gamle dokumenter.
Personligt fandt jeg dem langt mere overskueligt , da de var direkte precist og ( meget vigtigt for en speed Børge som mig ) kortere i længde( end feks den nye lov )

Og jeg fandt arbejdet fra alle de tidligere admins lige så udmærket som det i laver Smile
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Delilah Søn 8 Jun 2014 - 17:52

*Ahem ahem*

Nej, Sean og jeg overtalte ikke hinanden. Her er problematikken! Racelederne har deres områder. På raceledernes områder, må racelederne lave whatever they want, og er derfor med til at sætte reglerne. MEN! Raceledere bosætter sig også ofte i blandingsbyer - altså byer der ikke er racelederens direkte, og der sætter de IKKE lovene. Det betyder at her gælder de førstående regler, og hvis racelederne giver sine racer specifikke regler i en by der IKKE hører under racens territorium, vil den person der bryder de generelle regler(altså de regler der er blevet lagt ud) blive straffet som følgende. See?

Det ER valgfrit. Vi har mange brugere der spiller med at de ikke bliver fanget - for guds skyld, ellers ville halvdelen af siden være invalide krøblinge på ved i vandtesten! Det er altså ikke altid alting bliver fanget, og derfor er det som sagt kun hvis man har lyst, at man kan bruge det i sit spil. Hvis ens karakter bliver fanget, ville det være en god idé at kende det, men ikke påkrævet. Hvis ens karakter ikke gør, så er lovene jo fuldstændigt ligegyldigt, ud og guf!

Kort sagt, både ægteskabsreglerne som Camille er inde på, mordreglerne etc. er ikke noget man skal læse. Det er noget man kan vælge at bruge i sit spil hvis man vil have ekstra krydderi, og man kan også lade være med at have en karakter der bliver fanget i det han/hun gør, og så er det jo helt ligemeget om man kender lovene. Forstår i hvad jeg mener?Wink

I forhold til Dels plads på Wanted Listen: Jo, men det er også et meget ulovligt incestritual. Men fordi hendes familie har levet uden for samfundet og de andre byer så længe, og derudover er ekstremt rige og betaler godt, så ... Wink

I forhold opdateringen etc af reglerne:
De er stadig direkte og præcis. Der står en overskrift, derefter står der et kort stykke med kursiv, hvor reglen er ultrakort formuleret til "speed børger" - og derefter er den beskrevet mere præcist og indgående for folk der er i tvivl eller vil have mere info;)

_________________
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 17:59

Del det du siger giver ingen mening, da i har skrevet i loven at den gælder ordret på raceledernes områder også.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Delilah Søn 8 Jun 2014 - 18:06

Må jeg få et citat? Jeg kan nemlig ikke finde det stykke du snakker om;)

_________________
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 18:09

Nej. Du tager fejl. Faktisk står der: "Dog skal man være opmærksom på at der kan fremkomme varierende regler og love alt efter racernes territorier" - hvilket betyder racelederne selv bestemmer over deres sted.

Men hvis modstanden er fordi jeg har formuleret mig ukorrekt, kan jeg sagtens ændre det, så det er (forhåbentligt) mere klart? Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 18:16

Nej Sean. Det der betyder ikke at reglerne kan være anderledes fra område til område. Det betyder små variationer.
Hvilket gør raceledere overflødige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 18:19

Det er ikke sådan den er ment. Du kan ikke bare sige "nej, det betyder det ikke" - Du kan sige "nej, sådan forstår jeg det ikke" og så er det en helt anden snak. At tolke det anderledes kan jeg gøre noget ved, ved at formulerer det anderledes. Men jeg kan ikke hamle op med en simpel "sådan er det" sætning.

Jeg kan forstå vores mening med loven er misforstået - Og ja, det er den! Og at det måske ikke formuleret helt klart. Det er noget vi kan ændre.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 18:25

Jeg elsker at blande mig, så nu vil jeg også blande mig herinde. First things first:

Wanted-listen er en super god idé og jeg er sikker på at den nok skal blive brugt flittigt. Det er en god måde for fx bounty hunters og andre af den type karakterer, at lave noget "forarbejde" og noget "research" på deres mål.

Liste over rusmidler, kan ligeledes blive brugt til mange forskellige ting, og det kunne være morsomt at se hvor mange brugere der bruger disse rusmidler i deres emner.

Mht. Underworlds Lovsamling, så er jeg for den idé. Fedt fedt fedt at I har sat jer ned og skrevet nogle love. Det eneste der mangler er lidt en ordensmagt, som kan løbe efter folk når lovene overtrædes, men det kunne være næste skridt.
Sådan som jeg nok ville forstå lovene, så er det de overordnede grundregler, som alle borgere bør overholde. Om de overholder lovene eller ej, kan spilleren selv bestemme. Der står jo ikke noget ingame UW-politi på hjørnet og holder øje, og på den måde giver det mening at folk ikke behøver læse lovene; det er sjældent at folk der overtræder love i dagens danmark bliver fanget eller fundet, så det virker da meget realistisk at det samme gælder i UW. Hvis folk derimod synes det kunne være sjovt at blive fanget, jagtet eller hvad man nu ellers kunne bruge lovene til, så kan man vælge en lov og spille efter den. Det giver mulighed for nogle lidt andre emne-typer; så det ikke alt sammen handler om sex, drugs and rock and roll, men emner med nogle helt legitime konsekvenser.

Men hvilke love skal man følge, og hvilke er vigtigst?
Jeg ville antage, at jeg som varulv skulle følge både UWs love men samtidig skulle håndhæve varulvenes love. Hvilke love der er "vigtigst" kommer vel an på karakterens personlighed - hvis man er ligeglad med sin race, så kan racelederens regler være "ligegyldige". Hvis man derimod er ligeglad med UWs love, så kan de være ligegyldige. Jeg ville umiddelbart ikke tro at racelovene legalt set er mere "rigtige" end landets love? På den måde at UWs love de mest... lovlige? Så hvis du overtræder en UW lov, så vil du ryge i spjældet, hvorimod hvis du overtræder en racelov, så kommer din straf an på din leder.

Jeg har altid set racelederne som nogle lidt mere underground ledere, der ikke nødvendigvis var så vigtig for landet som helhed - ligesom en tyvekonge jo ikke just er politiets ven, så er en raceleder ikke just en mand der følger loven. Måske er det mig, der fuldstændig har misforstået raceleder-princippet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 18:30

Tak, Row, for de positive ord. Smile

Du har fanget vores mening ret godt. Jeg skal nok omformulerer start-teksten under lovene, så der ikke opstår yderligere misforståelser.

Om lovene er for lange...Er mest for detaljernes skyld. dertil kommer det at det ikke er pålagt læsning, men mest for dem der faktisk elsker detaljer og vildt gerne vil have det med i deres emne, folk som måske keder sig en dag eller andre ting. Om lovene er delt op, så man kan finde den der dækker det "emne" men er interesseret i.

Om ikke andet...
En detalje...
Så vidt jeg ved har de forskellige byer da vagter, der går rundt? Måske ikke altid særlig friske eller duelige, men jeg har altid spillet med at der er vagter der holder øje med folk eller kommer efter dem. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Camille Søn 8 Jun 2014 - 18:37

Race leder tingen ser og opfatter jeg meget som du gør Rowan .

Og Wanted tingen giver stadig ingen mening omkring sig Del , man bliver vel ikke eftersøgt for at undlade at gøre noget der ER ulovligt. Det lyder lidt for kreativt h hvis vi skal diskuterer at passe ind i samfundet og spille efter regler xD men den er imellem jer admins.

Det er sjovt hvad det er der tricker os , for ting som dels incest og et menneskes diamant hud , er langt mere frustrerende for mig end lange regler eller nogen kommer til at brænde et fiktiv by ned xD

MEN JEG VIL GERNE SIGE som jeg faktisk HAR pointerer i tidligere indlæg at jeg er MEGEET glad for tiden og al det kæmpe arbejde i lægger i den. Se det som respekt for dette og for jer at jeg ikke bare tænker ' jeg da ligeglad jeg da ligeglad ' men tager mig tid at kommenterer på det hele Smile
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 18:39

Tak, Cam.

Angående wantedlisten: Dette er bare en liste over de ting de er ansøgt for. Men jeg tænker lidt...at det hele nok ikke er kendt? Folk ved nok ikke at faderen gør det eller også betaler han for meget til, at folk har noget imod det? Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Delilah Søn 8 Jun 2014 - 18:42

Hm .. Da du skrev "Jeg er da ligeglad, jeg er da ligeglad", var jeg så den eneste der fik Medina musik i hovedet?

Jeg kan da sagtens forklare Dels Wanted for dig Cam!
Wanted Listen er jo ikke SAMFUNDET der eftersøger bestemte folk. Du skal tænke det som en opslagstavle, hvor forskellige folk har slået dusørerne op på. Altså er det ikke samfundet der har eftersøgt hverken Del, Adalia eller Nille - som et par eksempler - men derimod enkelte eller flere personer. Dels familie har et ULOVLIGT incestritual, og de eftersøger hende for at få hende tilbage, så hun kan udføre dette. At det ikke er lovligt i samfundet, er irrelevant for selve dusøren.
Og så, som Sean siger .. Penge kan skjule hvad som helst;)

Og .. Altså, at brænde en by ned .. Det er stort Cam! Det er stort .. xD

_________________
Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting! Empty Sv: Vigtige spilleredskaber! 3 nye ting!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum