Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba13(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba14(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba15 
Jake
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba13(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba14(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba15 
Sasha
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba13(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba14(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba15 
Renata
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba13(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba14(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba15 
Celenia
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba13(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba14(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba15 
Lenore
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba13(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba14(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba15 
Genevira
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba13(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba14(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba15 
Katrina
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba13(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba14(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba15 
Lori
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba13(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba14(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba15 
Edgar
(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba13(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba14(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

(Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 10:05

Her er nogle helt nye steder, hvor nogle af stederne er blevet lavet på jeres opfordring Smile
Der er f.eks blevet lavet skoler nu, og jeg er så småt igang med at lave et skole system, som kommer til at hænge sammen med arbejde i Underworld, som bliver et afsnit under Alt om Underworld Smile

Hvis i ønsker flere konkrete steder, så sig endelig til Smile

Her er de, som er blevet lavet ind til videre Smile

En fattig gratis skole i Doomsville, St. Yeaks Frivilligskole (fra 0-7 klasse)
https://theunderworld.danskforum.net/f85-st-yeaks-frivilligskole

Et stort bibliotek i Doomsville: Dronning bibliotektet
https://theunderworld.danskforum.net/f83-dronninge-biblioteket

Stationen i Doomsville, som føre direkte til Thorban dværgenes by.
https://theunderworld.danskforum.net/f98-stationen

Den bedste og fineste skole i verden som ligger i Doomsville, Academia of knowledge.
https://theunderworld.danskforum.net/f86-academia-of-knowledge

Den mest kendte frisørsalon i Firevillage. Heaven of fair
https://theunderworld.danskforum.net/f99-the-heaven-for-hair

En skole i Sunfury city. Fønix skolen.
https://theunderworld.danskforum.net/f87-the-fnix-school

Så er der den tredelte skolesystem i Dragons Peak.
https://theunderworld.danskforum.net/f88-stonewill-skole (stonewill for 0-10)
https://theunderworld.danskforum.net/f89-goldensilver-akademi (Goldensilver akademi gymnasium)
https://theunderworld.danskforum.net/f90-diamond-universita (Diamond universita, universitetet)

Så er dværgenes storby kommet Smile
https://theunderworld.danskforum.net/f91-thorban


Håber i kan bruge dem, og husk hvis i har andre ideer, så kom endelig med dem Very Happy


Sidst rettet af Valetta Tors 10 Maj 2012 - 10:42, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Sean Tors 10 Maj 2012 - 10:13

men var dette ikke en middelalderverden?

De har da ikke en frisørsalon? Måske en barber...Som både tog sig af mændenes skæg og hår, men ikke lige frem en salon? Smile

og skolerne, jeg er virkelig spændt på hvad de bliver til, for de havde langt fra samme skolesystem som vi har i dag. f.eks. gik de meget om i religion, køn, rigdom og at man måtte slå....

Spændende Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 10:18

mmmm jamen hvorfor skulle der ikke findes en frisørsalon, og du skal tænkte på, at alle ting er godt nok middelalderagtig, men verden er stadigvæk højt udviklet. Det er ikke bare udviklet via videnskaben men via magi Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Sean Tors 10 Maj 2012 - 10:23

Jeg syntes bare man skal passe på, ikke at blande tingene for meget sammen.
Jeg elsker middelaldermiljøet og syntes det hurtigt kan blive ødelagt, hvis man propper for mange moderne ting ind i det. Men må lige som vælge, om man vil have den ene verden eller den anden.

Jeg siger heller ikke andet, end det måske ikke bør hedde frisørsalon. Men det gør det heller ikke, så det går jo nok.
Desuden er en frisørsalon jo ikke styret af magi, men af folk. Om de kan magi, er jo så noget andet.

Men det var ikke der jeg ville hen Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 10:24

mmmmm Så hvad skal den så hedde? barbar? men det er jo sådan set kun for mænd jo, men det kan det jo også blive lavet om, hvis i ønsker det Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 10:30

Lige en rettelse: Du nævner en skole, der hedder "The fønix school" Først og fremmest er der slet ikke ø på engelsk, og på engelsk hedder fønix Phoenix Smile - Sidst men ikke mindst, så skal S også være med stort ... bare lige sådan en perfektionistisk retning Wink

Ser ganske interessant ud.

Nu jeg kan se at i har snakket om tiden, så ville det være super dejligt, hvis i én gang for alle, slog fast hvilke tid vi befinder os i. Streampunk, middelalder eller moderne samfund og så samtidig lige uddyb hvilke ting der eksistere og hvilke ting der ikke eksistere Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Sean Tors 10 Maj 2012 - 10:31

Den hedder heaven of fair, og det er jo også fint nok. Det passer godt til det lidt ala fantasy miljø vi er i.

Men i middelalderen var de meget køns-bevidste. Mænd havde magtens, kvinderne skulle lave mad. Smile
Ikke fordi jeg siger det skal være sådan, overhoved ikke!


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 10:34

Ja alt det er igang med at blive udarbejdet i regler i det emne der hedder om underworld. Hvis i har kigget derinde, så er der allerede kommet flere ting. Men det er slet ikke færdigt. Der kommer til at stå konkret, hvad verden er i forehold til vores.

Men denne verden er middelalderagtig med et strejf af steampunk pga gnomernes interesse for videnskaben.

Men det skal nok komme Smile

Og tak eric endnu engang, jeg skal åbenbart ikke lave nye ting på Underworld, når jeg kun har fået 5 timers søvn i nat Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 10:37

Den kan du godt glemme ALT om Sean, så middelalderagtige er vi ikke !
* spejder bedende efter Valetta*

men....med hensyn til hvad der er af ting, så tror jeg det vil være som på Valentine gården Eric, men så er der menneske byen, og andre steder ( som doomsville angforge hvor jeg bor) hvor mondæne huse med moderne indretning er. De er enten opbygget på magisk eller ( tingene) overført fra andre dimensioner af folk der har rejst frem og tilbage.Men mest lavet med magi.


Og Valetta, lille it wizz Eric, kan du altid regne med til lidt kommentager på korrektionen ; )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 10:41

Man kan sige at verden er lige så højt udviklet som vores undtagen, at vi lige fjerner videnskaben og erstatter den med magi Smile Dog er der en smule videnskab, men det er steampunk agtig videnskab, som gnomerne og meget få folk dyrker Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 10:44

Vedrørende gården, er det MIDDELALDER med store bogstaver. Jeg anede ikke hvordan det ellers skulle være, så tog det bare på den lette måde.

Er det godt Mussi? Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Sean Tors 10 Maj 2012 - 10:49

Camille, det havde jeg heller ikke tænkt mig...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 10:51

Okay rolig nu tøser og drenge Smile Hvis i ikke har andet at tilføje, som er helt relevant til dette emne, som forslag af nye steder eller ændring af stederne Smile Så må i gerne føre jeres samtale et andet sted (Syntes, at jeg lyder, som en bitch, når jeg stopper jeres samtaler) Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Nogle nye steder :) Empty Sv: (Admin udmelding) Nogle nye steder :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum