Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba13Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba14Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba15 
Jake
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba13Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba14Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba15 
Valentine
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba13Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba14Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba15 
Abigail
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba13Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba14Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba15 
Lori
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba13Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba14Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba15 
Edgar
Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba13Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba14Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

Hvor mange bruger har i?

1 bruger.
 
2 Bruger
 
3 Bruger
 
4 Bruger
 
5 Bruger
 
6 bruger
 
mere end 6 bruger.
 
 
 
Vis resultater

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 10:59

Vi ville bare gerne vide, hvor mange brugere herinde er faktisk den sammen bag skærmen Smile
I behøver slet ikke fortælle, hvor mange eller hvem Smile
I skal bare stemme anonymt, hvor mange i har.
Og så skal i ikke svare for hver enkelte af jeres brugere, da det ville jo give et helt forkert billede af tingene :=

Håber at i gider, at bruge noget tid Smile

your Admins
Valetta and the rest of the lovely team.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Sv: Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 11:10

Har stemt!
Jeg vil gerne afsløre at jeg kun har een bruger her, og tilgængæld lover jeg gratis balloner til dem der kan gætte hvem det er XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Sv: Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 11:12

er det ikke Cain din eneste bruger hedder? Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Sv: Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 11:14

Det store spørgsmål til 1 million balloner Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Sv: Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 11:15

Jeg vil helst ikke afsløre for meget endnu, der er jo trods alt mange balloner på spil xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Sv: Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 11:16

jeg tror, at jeg har gættet rigtigt Very Happy Eller hedder din bruger ikke Bob??? O_O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Sv: Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 11:21

Jeg kan godt se, at jeg måske har sat niveauet for spørgsmålet en smule for højt Smile
Og for at vi alle kan lege med , så vil jeg gerne afsløre at min bruger er af hankøn....



Øhm, vent lige.....

..* tjekke tjekke*

Øhhh .....NEJ !!
det har netop vist sig at hun ikke er hankøn men hunkøn! Der kan man se.

Så Cain kan altsår stadig være dit bud, men bob er udelukket .

^^* drille*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Sv: Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 11:23

Hvad med Doris??? Razz en af de græske guders døtre, en af vand nymferne hedder Doris Very Happy Så det er da et normalt navn ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Sv: Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 11:29

Doris er et skide godt bud Valetta!! Respekt. Nu må vi se om det blver dig der skal have en bunke balloner med hjem i 87 netto poser:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Sv: Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 12:24

87 netto poser?? kræver 1 mio balloner ikke mere end det Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Sv: Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 12:38

altså jeg har to brugere men det er mest fordi jeg elsker at have en ond og en neutral

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Sv: Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 12:50

Monodorth, smart tænkt Smile

Valette....glemte jeg at nævne at man selv skal puste dem op ? Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :) Empty Sv: Et nysgerrigheds spørgsmål fra adminsene side af :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum