Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba13Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba14Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba15 
Jake
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba13Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba14Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba15 
Sasha
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba13Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba14Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba15 
Renata
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba13Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba14Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba15 
Genevira
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba13Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba14Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba15 
Celenia
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba13Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba14Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba15 
Lenore
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba13Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba14Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba15 
Taliia
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba13Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba14Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba15 
Madelena Gray
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba13Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba14Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba15 
Katrina
Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba13Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba14Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev)

Go down

Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Empty Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev)

Indlæg af Gæst Lør 6 Sep 2014 - 1:55

Ja som teksten siger så er det fordi jeg er lidt op og ned angående om jeg er her eller ej det er enkelt fordi jeg føler jeg på nuværende tidspunkt bruger mere krea end jeg er van til eftersom jeg er begyndt at ha lange emner. Hvilket betyder at mit hoved går lidt hurtigere død Smile Dog vil jeg ikke ha nogle som helst ændre deres skrivestil for jeg nyder at emne så langt Smile Mit hoved kan bare ikke helt følge med Smile Så det kan godt være jeg er på en dag og svare alle emner og en dag kun svare 1 eller 2 og så nogle dage slet ikke svare så det kan være meget skiftende:) Håber det er forståeligt Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev) Empty Sv: Sådan op og ned fravær (Zann,Zero,Chev)

Indlæg af Sean Lør 6 Sep 2014 - 8:22

Det er helt normalt og noget flere af os....Eller, i hvert fald jeg, også oplever. Smile
Bare giv dig den tid du skal bruge til at besvare folks emner, folk plejer at være ret forstående for at man ikke besvare hver dag, men når man føler for det. Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum