Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
You know im a killer right? -Nora- EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
You know im a killer right? -Nora- EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You know im a killer right? -Nora- EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
You know im a killer right? -Nora- EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
You know im a killer right? -Nora- EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You know im a killer right? -Nora- EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
You know im a killer right? -Nora- EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You know im a killer right? -Nora- EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
You know im a killer right? -Nora- EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
You know im a killer right? -Nora- Voteba13You know im a killer right? -Nora- Voteba14You know im a killer right? -Nora- Voteba15 
Jake
You know im a killer right? -Nora- Voteba13You know im a killer right? -Nora- Voteba14You know im a killer right? -Nora- Voteba15 
Sasha
You know im a killer right? -Nora- Voteba13You know im a killer right? -Nora- Voteba14You know im a killer right? -Nora- Voteba15 
Renata
You know im a killer right? -Nora- Voteba13You know im a killer right? -Nora- Voteba14You know im a killer right? -Nora- Voteba15 
Celenia
You know im a killer right? -Nora- Voteba13You know im a killer right? -Nora- Voteba14You know im a killer right? -Nora- Voteba15 
Lenore
You know im a killer right? -Nora- Voteba13You know im a killer right? -Nora- Voteba14You know im a killer right? -Nora- Voteba15 
Genevira
You know im a killer right? -Nora- Voteba13You know im a killer right? -Nora- Voteba14You know im a killer right? -Nora- Voteba15 
Edgar
You know im a killer right? -Nora- Voteba13You know im a killer right? -Nora- Voteba14You know im a killer right? -Nora- Voteba15 
Marcus
You know im a killer right? -Nora- Voteba13You know im a killer right? -Nora- Voteba14You know im a killer right? -Nora- Voteba15 
Elizabeth
You know im a killer right? -Nora- Voteba13You know im a killer right? -Nora- Voteba14You know im a killer right? -Nora- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

You know im a killer right? -Nora-

Go down

You know im a killer right? -Nora- Empty You know im a killer right? -Nora-

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 19:23

Sted: The Forest.
Omgivelser: Træer
Vejret: Varmt omkring 30 grader.
Påklædning: nøgen !!

Solen stod højt oppe på himlen, Alex anede ikke hvad klokken var, men var enlig også ret ligeglad. Hun havde opholdt sig ude i skoven i en uges tid, for at slappe af. Carrie var sammen med Rafaela, hvilket var en smule betrykkende. Hvem ville også lige angribe en drage? Så skulle man i hvert fald være helt skudt i låget, hvilket Alex som regl var! Hun havde efterhånden været ude på lidt af værd, mødt Josh igen. Hvor hun stadigvæk ikke kunne fortælle ham, om Carrie. Hvad nu hvis han ville kaste Carrie væk, sige at han intet ville have at gøre med sit eget barn! Hun rystede kort på hovedet, mens hun smed sit tøj.

Hun burde bare have fortalt ham det, hvis han ikke ønskede at være far til hende. var det jo ikke fordi Carrie, manglede en faderlig figur. Hun havde jo Xander, selvom Xander mere brugte Carrie til at få mad på. ”Fucking Incubus, kan ikke skaffe sin egen mad, uden hjælp fra et barn..” mumlede Alex lavt, mens hun foldede sit tøj sammen og placerede det på en sten.
Hun kørte sit halv lange brune hår væk fra de brune øjne, med rolige dog smukke øjne. Lod hun dem glide over søen, der nærmest glitrede som 1000. diamanter, da solens skær gav en glitrende effekt.
Et kækt lille smil kom frem på de røde læber, inden hun hoppede i med hovedet først. Hun lod vandets stilhed omfavne hendes krop og sind, mens hun langsomt faldt til søens bunde. Der var ikke så mange fisk, men få var der alligevel. Da hendes lunger begyndte at kalde på luft, lod hun sine fødder presse sig mod sandbunden og lavede nærmest et hop.
Hun kom op med et plask, hvorefter hun kørte sin ene hånd gennem det våde hår, for at fjerne det fra ansigtet endnu engang. de kærlige brune øjne, åbnede sig roligt. Mens hun kiggede omkring sig, skoven var som altid rolig. Det bedste sted at være, hvis man skulle slappe af.


((Håber det går, men det blev vidst lidt kort.))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You know im a killer right? -Nora- Empty Sv: You know im a killer right? -Nora-

Indlæg af Gæst Tors 11 Sep 2014 - 17:59

Påklædning Clothes + Necklace

Nora, der i den grad havde brug for en pause fra det hele, havde valgt at tilbringe dagen ude i skoven. Det havde altid været et sted hun var tæt på, som ung havde hendes forældre stillet det krav at deres børn skulle lære at skyde med bue og pil, derfor var hun ganske kendt i skovene. Det var vel bare alt lige fra den friske luft, til følelsen af at kunne være fri, ikke at skulle gemme sig. Da hun i den grad var vant til det fra sin bror, selvom hun elskede ham som ingen anden, havde han trods alt brugt de sidste 40 år på at tæve hende og nedbryde hende. Hun vidste at han havde sine grunde til, at gøre hvad han gjorde, hvilket også var en af de grunde til hun ikke kunne holde ud at forlade ham. Dog også en anden grund til at hun valgte at tage ud i skoven, for på trods af hun ikke ønskede forlade sin bror, selv ikke engang for at flytte ind med sin kæreste, så havde hun også brug for tider alene.
Hun bøjede ned i knæende og lod fingrene igennem den bløde Jord, et smil dannede sig og straks blev hendes ansigt det blidere at se på. De brune øjne gled op mod himlen, hvor hun betragtede skyerne langsomt forsvinde og som erstatning var der den blå himmel. Hun rynkede brynet da lyden af plasken nåede hende, og som alle væsner var der en smule nysgerrighed i hende. Så stille valgte hun at rejse sig og begive sig mod hvem end det var der badede. Hun lagde hoved på skrå da hun fik øje på en ung kvinde, men om ikke andet fik hun et smil på læberne "Det er vel også et godt vejr til at bade" sagde hun stille og gik langsomt ned mod vandet, dog uden så meget som at træde ud i det. Hun stod blot fra bredden og så nysgerrigt på den unge kvinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You know im a killer right? -Nora- Empty Sv: You know im a killer right? -Nora-

Indlæg af Gæst Tors 11 Sep 2014 - 22:13

Lyden af en kvindens stemme, fik Alex til at vende sig om i et sæt. Det våde hår, slog nærmest ud til siderne. Så dråber fra det lettere mørkes brune hår, fløj ud til alle sider og dannede små ringe i vandet. Med hænderne en smule op foran sine bryster, normalt var hun ligeglad med at folk så hende nøgen. Hvis de aldrig havde set en kvinde krop før, levede det godt nok et ynkeligt liv. Derimod, hadede hun at folk så hende bade. Lige siden hendes lille episode med Josh, i vandet.
”Hvem der!?” Råbte hun i chok, hun var helt blottet for angreb. Hvis dette var en dusørjæger eller andre ting, ville hun ikke kunne forsvare sig selv. Da hun ikke ligefrem badede med knive, hun var sær. dog ikke så utrolig sær, at hun gik rundt med en kniv hvert sekundt. Da hendes øjne landede på pigen, som stod tydeligt ved søens bred. Løftede Alex sit højre øjenbryn, tøsen var jo ginger?
Med et lille kækt smil på sine læber, adskillede hun endnu engang de rubin røde læber. ”Så~ er du her for at stjæle fra mig? Mit tøj ligger ved siden af dig, så tag hvad du vil. Bare efterlad undertøjet, så jagter jeg dig ikke” Hendes stemme var nærmest varm, dog med en lille kold klang i undertonen. De brune øjne var blide, med et lille skær som solen genskabte ned i det smukke vand. Roligt gik hun mod hende, hvis det ikke havde været for vandet ville hun være gået i normal tempo. Dog havde vandet en modstand, der gjorde at hun ikke ligefrem kunne gå sygt hurtig uden at se en smule dum ud.
Hun havde ikke altid kunne bunde i søen, men lige da den fremmede dukkede op, havde Alex svømmet ind til den lidt mindre dybe ende af søen, så hun ikke ville bruge for mange kræfter på at svømme. Man kunne jo aldrig vide, hvornår man skulle bruge sin energi. Her på det sidste havde hun jo ikke brugt den på andet end, at flygte fra skide dusør jægere. Selvom dette skulle havde været et lille ferie sted, virkede det mere som et motionsløb, hvor hun ikke lavede andet end at stikke af hele tiden!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You know im a killer right? -Nora- Empty Sv: You know im a killer right? -Nora-

Indlæg af Gæst Tors 11 Sep 2014 - 22:22

Hun så undrende på hende da hun med et hævede øjenbryn "hvad pokker skulle jeg dog med dit tøj...og dine ting, for guds skyld" hun rystede på hovedet. Hun havde aldrig lært at forstår mange folk, mest fordi hun havde brugt de sidste 40 år indfor, blot for at berolige hendes allerede vrede bror. Derfor havde hun ikke meget erfaring med andre folk. Hun rystede på hovedet af sig selv, hvorfor pokker gik hun overhoved ud i dag, hvorfor blev hun ikke bare hjemme, rigtig nok havde hun så en voldelig sur bror over sig, men i det mindste ville hun ikke havde været endt i denne situation.
Hun holde hænderne overgivende oppe "jeg er blot ude og gå, også hørte jeg dig plaske og blev nysgerrig over hvem det var, intet andet end det" hun trak på skulderne før hun trådte et skridt tilbage "men nu skal jeg nok lade dig være så du kan gå tilbage til dit plasken" hun vendte op og gjorde an for at ville gå. Da hun ikke just så nogen grund til at blive tilbage og se på denne pige bade rundt, plus hun så heller ikke just ud til at ville have selvskab.

Hun var efterhånden vant til ikke altid at kunne finde selvskab, der var enlig kun hendes kæreste tilbage ud over hendes bror, så det kunne da være rart at have en ven, men guderne så ikke altid blidt på en, hvilket jo forklarede hvorfor hun ingen venner havde. Hun sukkede og så igen mod træerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You know im a killer right? -Nora- Empty Sv: You know im a killer right? -Nora-

Indlæg af Gæst Tors 11 Sep 2014 - 22:59

Alex grinte kort over tøsens svar. At hun ikke havde noget at bruge hendes tøj til, hvilket jo ikke var helt sandt. Man kunne altid bruge tøj, eller Alex kunne altid. Da hendes tøj altid endte med at blive sylet til af blod, eller revet i tu. Hvilket gjorde at det var svært at have nok tøj. ”Man kan vel altid bruge nye ting.” Lød det fra hende, mens hun gik op på breden. Da hun nåede op af vandet, løb vandet ned af hendes slanke dog smukke krop. Hun var værken for tynd eller tyk, hendes krop var pæn med kun få ar på hendes ryg. Hun lænede sig ned og samlede noget af sit tøj op, hvor hun langsomt tog det på, med øjnene rettede mod pigen.
”Ude og gå siger du?” Hun rettede sig op, og kørte en hånd gennem de brune lokker. For at få så meget af vandet ud af det våde hår, som nu var muligt. ”Vi er alle Nysgerrige, jeg ville nok have gjort det samme. Undskyld jeg vrissede af dig.” Hun var normalt ikke så rar, i dag følte hun mest for at slappe af. hvilket gjorde at hun ikke ønskede, at komme op at skændes med folk. Hun strakte sine arme op mod himlen. Med et lille smil på de røde læber, hun ville ikke holde tøsen tilbage hvis hun ikke ønskede at være hos hende. men derimod, ville hun gå efter hende.
”Du skylder faktisk en middag, eller en øl…” Alex lavede et lille hop, hvor hun nærmest endte op ved pigens side. ”Normalt køber folk drikkelse eller mad til mig, når de har set mig nøgen. Så du hænger på mig, til jeg har fået min mad eller drikkelse.” Sagde hun med et kækt smil på sine læber. tøsen ville på ingen måde komme til at slippe for hende, hun ville kun gøre tingene værre hvis hun valgte at stikke af fra Alex. Da Alex var intet andet end en, hjerteløs snigmorder. Hvilket gjorde hende hurtig, smedig og ikke mindst dødbringende i nærkamp. Så hvis tøsen valgte at stikke af, ville Alex se det som en leg og løbe efter hende. måske endda fælde tøsen, bare fordi hun ville have gratis mad!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You know im a killer right? -Nora- Empty Sv: You know im a killer right? -Nora-

Indlæg af Gæst Tors 11 Sep 2014 - 23:12

Hun trak på skulderne, det kunne man vel, men hun havde efterhånden nok tøj til ikke at skulle være nød til at stjæle det. Hun så kun mod hendes ansigt, ikke fordi hun ikke gad betragte hendes krop, hun havde blot nok kvinde krop i sin kæreste. Også var hun heller ikke meget for at være en person hun elskede utro, så bare tanken om at kigge på nogen med de tanker var smidt langt væk. Hun lagde hoved på skrå "alle har vel brug for at kunne lidt væk fra alting engang imellem" pointerede hun, og det var i sandhed sandt, hun havde selv mere end noget andet brug for bare engang imellem at komme ud fra de fasterammer også ud i noget bedre.
Hun sendte pigen et smil og trak på skulderne "ville vi ikke alle reagere sådan hvis der var en fremmede der så på os bade, så jeg undskylder også" hun sendte hende et smil, der i sandhed afslørede hendes art, både blidt og fuld af venlighed. Det tog hende ikke selv lang tid at finde ud af denne pige var en engel selv, dog var hendes aura eller luften omkring hende alt for mørk til at hun kunne være som hende selv. Den mindede hende en smule om hendes egen bror, blot minus alt hadet han nu engang havde.

Hun så tilbage mod hende da hun med et igen begyndte at snakke, blot hendes ord fik hende til at rynke brynet. En middag eller øl? Hun så uforstående på hende, dog da forklaringen kom, trak hun blot på skulderne "jeg har intet bedre at lave, så hvorfor ikke" hvilket igen var sandt, hun magtede ikke tage hjem og hun ville ikke virke for omklamrende hos Stella, så hvorfor dog ikke tage imod det også alligevel selv få noget at spise.
Hun begyndte stille at gå ind mod skoven, hvor hun forventede pigen ville følge med, da det jo var hende der befalede det "så hvad hedder du? jeg vil da gerne vide hvem jeg giver middag til" hun hævede øjenbrynet, og betragtede hende med et par hasselnødsbrune øjne, der viste en let morskab gemt i dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You know im a killer right? -Nora- Empty Sv: You know im a killer right? -Nora-

Indlæg af Gæst Lør 25 Okt 2014 - 16:04

Hun betraktede himlen kort, mens de snakkede sammen. Roligt begyndte hun at tage sit tøj på igen, en hvid kort ærmede skjorte og en sort talje nederdel, lod hun glide op af sine hofter, hvor hun med en rolig hånd tog sine sko på igen. Tøjet sad perfekt på den spinkle krop. Hun kørte en hånd gennem det våde hår, inden hun trådte et skridt mod den personen. ”Du har helt ret, nogle reagere så meget voldeligt når der kommer en, og ser på en bade” lød det en smule kludret fra Alex, hun var efterhånden alt for vantil at være alene, at alle hendes ord fomulerede sig så underligt. Hun burde nok snart hænge ud med Aeron igen, eller Xander? Hun rystede blidt hovedet af sine egne tanker. Hvorfor tænke på at være sammen med folk, når verden var hendes legeplads. Bare så længe hun var alene, skulle alting nok gå. Ingen ville komme til skade, og intet ville kunne såre hende. så længe hun bare var alene, fuck at være ensom, det skulle bare bearbejdes også følte man sig ikke så alene og fortabt.

Noras underlige rynken på panden, fik hende til at forstå hendes misforståelse. ”Yes, mad!” Lød det fra hende, da hun valgte at gå med til Alexs krav. Det var jo ikke ligefrem en date, mere en undskyldning over at snige sig ind på hende, mens Alex havde været ude og bade. Hun hoppede en smule tilbage, hvor drejede rundt på hælen, så nederdelen lettede en smule. Ikke nok til at flashe trusser.
Alex forholdte sig ved Noras side, gennem det meste af gå turen. Hvor hun kun enkelte gange, stoppede op, når hun fik noget i skoen. ”Alex, det er hvad alle folk kalder mig.” Hun rettede ryggen, og gik med fine skridt gennem skoven bund. ”Hvad med dem? Deres navn?” Lød det elegant fra hende, meget rigmands snak. Hendes brune øjne lyste blidt op, mens lyden af vinden raslede gennem skovens grene.

((undskyld mit nederen svar, jeg skal lige ind i vores emne igen ^^''))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You know im a killer right? -Nora- Empty Sv: You know im a killer right? -Nora-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum