Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
You never know what hit you  [ Noa ] EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
You never know what hit you  [ Noa ] EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You never know what hit you  [ Noa ] EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
You never know what hit you  [ Noa ] EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
You never know what hit you  [ Noa ] EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You never know what hit you  [ Noa ] EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
You never know what hit you  [ Noa ] EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You never know what hit you  [ Noa ] EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
You never know what hit you  [ Noa ] EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
You never know what hit you  [ Noa ] Voteba13You never know what hit you  [ Noa ] Voteba14You never know what hit you  [ Noa ] Voteba15 
Jake
You never know what hit you  [ Noa ] Voteba13You never know what hit you  [ Noa ] Voteba14You never know what hit you  [ Noa ] Voteba15 
Sasha
You never know what hit you  [ Noa ] Voteba13You never know what hit you  [ Noa ] Voteba14You never know what hit you  [ Noa ] Voteba15 
Renata
You never know what hit you  [ Noa ] Voteba13You never know what hit you  [ Noa ] Voteba14You never know what hit you  [ Noa ] Voteba15 
Genevira
You never know what hit you  [ Noa ] Voteba13You never know what hit you  [ Noa ] Voteba14You never know what hit you  [ Noa ] Voteba15 
Celenia
You never know what hit you  [ Noa ] Voteba13You never know what hit you  [ Noa ] Voteba14You never know what hit you  [ Noa ] Voteba15 
Lenore
You never know what hit you  [ Noa ] Voteba13You never know what hit you  [ Noa ] Voteba14You never know what hit you  [ Noa ] Voteba15 
Katrina
You never know what hit you  [ Noa ] Voteba13You never know what hit you  [ Noa ] Voteba14You never know what hit you  [ Noa ] Voteba15 
Lori
You never know what hit you  [ Noa ] Voteba13You never know what hit you  [ Noa ] Voteba14You never know what hit you  [ Noa ] Voteba15 
Edgar
You never know what hit you  [ Noa ] Voteba13You never know what hit you  [ Noa ] Voteba14You never know what hit you  [ Noa ] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

You never know what hit you [ Noa ]

Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Gæst Lør 29 Nov 2014 - 9:47

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //


Selvfølgelig kunne hun ikke holde sig helt væk. Der var gået ekstremt lang tid siden hun overhovedet havde nærmest sig Andrea og Noa - endda Nic. Men efter hun havde fået denne nye krop - førte der nogle nye færdigheder og muligheder som hun elskede. Et hun havde fået en mulighed for at starte forfra på hendes liv. Ingen vidste at det var hende som var hende der gik rundt. Hun skulle ikke tænke på de fucking spader som ønskede at slå hende ihjel - hendes far kunne hun komme tæt på uden, at han ville opdage, hvad der ville ramme ham. Angela stoppede op da hun kom fordi et af sine gamle huse, selvfølgelig var hun ikke sikker på om Noa stadigvæk brugte det, men hun havde en lyst til at kigge ned og se, hvordan tingene så ud derinde. Så det gjorde hun, hun brækkede håndtaget op da hun så døren var låst. Derpå trådte hun indenfor og kiggede sig omkring. Angela lignede virkelig en tyv lige nu, på den måde hun stille gik rundt og undersøgte stedet på. Hun bevægede sig ud i køkkenet, hvor hun fandt sit hemmelige rum - hvor hun havde en flaske whisky tilbage. Hun rev proppen af og lagde flaksens hals mod hendes læber og tog nogle slurke. Derpå hørte hun en lyd og vendte sig om, som havde hun fået et chok - hvilket hun ikke havde. Selvfølgelig stod der en mindre tilfreds hybrid foran hende. Angela lagde hovedet lidt på skrå. "Hejsa." Sagde hun og gik lidt fremad som om, at hun intet havde gjort galt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty Sv: You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Gæst Lør 29 Nov 2014 - 11:58

Det var ikke til at tro hvor meget dagene havde ændret sig. Andrea var intet andet end en dronning nu, Serena havde vidst fået kæreste på (eller det var i hvert fald hvad han havde hørt) og Angela...
Det fik ham til, at sukke og stramme grebet om en hvis Whiskey flaske han lige havde taget en slurk af. Selvfølgelig havde Noa ikke troet, at det han fik Aeron ville gøre sådan, at Angela ville forsvinde helt fra hans liv. De kunne i det mindste have været venner, ikke sandt? Måske var det for meget at forlange. Han savnede hende vel bare. Hun havde betydet meget for ham, været en stor del af ham og nu var hun væk.
Han stillede til sidst Whiskey flasken tilbage i køleskabet, hvor han derefter ville smutte i bad inden han skulle mødes med aeron.
Det hele gik fint lige indtil han kunne høre nogen liste rundt ude i huset.. Ingen skulle bryde ind i Angelas hus. Nok var han har, men det havde han fået lov til af Angela tilbage i tiden, så han havde en undskyldning!
Hurtigt tog han tøj på og luntede ud fra badeværelset, stadig med de våde brune lokker drybende ned på hans skuldre. Med en flamme klar i sin hånd, stoppede han med sin lille liste leg og dukkede frem, lige foran tyven der viste sig, at være en tørstig kvinde..
Seriøst, var hun brudt ind for, at stjæle Whiskey? Hun kunne ligeså godt stjæle et par flødeboller mens hun var der..
Da hun blot sagde hejsa og gik tættere på ham, gik han et skridt tilbage og fortsatte med, at have flammen fremme i sin hånd. "Hvem er du? Hvad laver du her? Hvis du ønskede noget, at drikke så er der en kro ikke så langt herfra?" Han fjernede flammen fra sin hånd, da hun ikke virkede helt som den største trussel. Gad vide hvilken race hun var? "Kendte du vedkommende der boede her før?" Han gik hen imod hende, tog flasken fra hende.. Det var en helt uåbnet flaske, hvor havde hun lige fået den fra?
Han så på hende med et løftet øjenbryn og ventede på et svar..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty Sv: You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Gæst Lør 29 Nov 2014 - 12:25

Måske var det fordi, at hun var så van til at omgåes ham alligevel, at hun måske ikke tænkte sig om, at han faktisk ikke kendte hende. Selvfølgelig var det lige det hun ønskede lige nu, for at starte på en frisk, ville ikke virke, hvis man afslørede sit sande jeg på første dag. Hun kiggede kort på flammen i hans hånd og så op i hans brune øjne. Hun tog en slurk og satte den fra sig igen. "Mit navn er Angela Hale." Svarede hun simpelt, med en stemme så smuk som fuglesang. "Jeg kigger mig blot lidt omkring." Tilføjede hun kort og lagde armene overkors. Hun tog flasken igen, men nåede ikke at drikke mere af den inden han tog den fra hende. Det fik hende til at give et fnøs fra sig. Hun kiggede ham direkte i øjnene. "Der boede her før. Tjo. Jeg så da hende et par gange, men jeg vil ikke sige jeg kendte hende helt vildt godt. Trods alt skred hun jo fra alt." Svarede hun og lagde hovedet på højkant. "Nogensinde nogen der har fortalt dig, at du ser ret lækker ud?" Med de ord trådte hun et skridt til siden og gik forbi ham.
Angela satte sig på sofabordet. "Må jeg få min flaske igen?" Spurgte hun og hævede på et spørgende bryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty Sv: You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Gæst Søn 30 Nov 2014 - 11:10

For det første, man kunne da ikke bare se sig omkring i andre folks huse og for det andet, hvorfor skulle hun absolut være ret så flot, så det næsten løb med kuldegysninger ned af ryggen af ham når hun snakkede. Han var vild med Aeron uden tvivl, men derfor kunne man vel godt syndes, at en anden kvinde var smuk. Man kunne se, men ikke røre, det var reglerne. Han sørgede for, at have øjenkontakt med hende, da hun så yndigt fortalte at hendes navn var intet mindre end Angela. Hvor pudsigt når han lige havde haft Angela i tankerne.
Knap nok nåede han, at få ord indført, før hun fortælle om at hun havde set Angela og at hun var skredet fra alting, hvilket gav ham et stik i hjertet og ubehagelig smag i munden. Hvordan kunne denne tøs egentlig vide, at hun skred for alt, mon hun havde set hende fornyelig?..
Igen før han kunne nå, at formulere et spørgsmål, kom der en komnentar omkring hans udseende, som sjovt nok takket være hendes stemme, gav ham behagelige kuldegysninger igennem kroppen.
Det var virkelig irriterende!
"der aldrig nogen der har sagt det sådan direkte til mig," svarede han hurtigt og gav hende whiskeyflasken igen. Der skulle ikke til, at opstå er skænderi om den. "Mit navn er Noa.. Og, du siger at hende der boede her før skred fra alting.. Nåede du at se hende inden eller har du set hende fornyelig?" Man kunne høre på ham, at han virkelig ønskede at vide det, nærmest som når et barn spurgte en mor om julemanden havde været der i løbet af natten.
Han stillede sig foran hende og så nysgerrigt på hende.
Hvem var hun? Og hvorfor ønskede hun kun, at tage noget Whiskey og intet andet. Var hun den eneste her eller lå der et baghold udenfor, klar til at tage alt?
"Du sikker på at du ikke er kommet for at stjæle noget?" Spurgte han hende mistroisk. "I det tilfælde, skal du nok regne med at jeg smider dig ud herfra om få sekunder, så.. Du må heller skynde dig, du har få sekunder til at overbevise mig om, at du ik er her for at stjæle noget.." Ordene kom ud en smule koldt, trods alt var det jo Noa, kold overfor nye og ubehøvlet folk. "1,2,3.." Startede han og gik langsomt hen imod hende.
Han vidste ikke engang hvilken race hun var lige nu og om han legede med ilden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty Sv: You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Gæst Søn 30 Nov 2014 - 11:59

Hun trak på skuldrene. Det havde været næsten et år siden hun forsvandt. Trods alt. Hendes informationer skulle passe til hendes historie, og hun ville ikke lyve for meget. "JEg få hende for omkring halvt år siden, men så forsvandt hun blot, startede på et nyt liv." Fortalte hun. Det var faktisk rigtigt. Hun snakkede om sit rigtige ansigt trods alt.
Hun tog imod sin flaske, selvom det havde været typisk for dem at slås lidt om en flaske whisky. De plagede at diskutere om næsten alt, men alligevel ende på bølgelængde igen.
"Wauw." Sagde hun og sprang så på benene da han talte ned. Hun stillede sig lige foran ham og kiggede ham i øjnene. "I will love to see you try." Sagde hun drillende og gik tæt op af ham, men passerede ham så igen, og drejede om på sine hæle. "Hvad skulle jeg dog bruge det her ragelse til?" Spurgte hun. Angela var faktisk i tvivl om han snart ville undre sig over, hvorfor hun stadigvæk havde den samme attitude på - hun havde jo ikke ændret personlighed overhovedet. Men hun havde ikke i sinde om at fortælle om sin hemmelighed - ikke endnu i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty Sv: You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Gæst Søn 30 Nov 2014 - 13:42

Et halvt år siden. Det havde været et år siden at han havde set noget til hende. Selvfølgelig var han bekymret for hende og savnede hende mere end han ville indrømme overfor andre.
Dog undlod han, at vise nogen tegn på det og nikkede bare med en skæv grimasse. "Javel ja.. Et helt nyt liv siger du.." Han sukkede og lagde armene på kors. "Gad vide om jeg overhovedet kommer til at se hende igen," den sidste sætning var egentlig mest sagt til ham selv.
Da han truede hende om, at han ville få hende ud derfra, vidste han ikke hvordan hun ville reagere, men hun tog det pænere end han troede. Hun virkede selvsikker og da hun stillede sig tæt op af ham, for derefter at sige, at hun gerne ville se ham prøve, mindede hun ham alt for meget om Angela. Hvilket var derfor han smilede kækt til hende og satte hovedet på skrå. "You know.. I could if i want to," lige derefter tog han flasken fra hende og tog en slurk af den.
Hun ønskede ikke, at stjæle noget fra Angela, at hun ligefrem kaldte det ragelse var det der overbeviste ham. "Hey, det er ikke ragelse.. Hun var måske ikke altid god til at Ryde op men.." Han grinte svagt for sig selv. Hvor han savnede Angela.. "Men, hvis du ikke har i sinde at stjæle noget, er der så en mulighed for at du kan smutte? Jeg har en aftale med en så.."
Med andre ord, han skulle møde aeron..
Han rettede på sit tøj, der egentlig bare var smidt på og et enkelt gang rettede han på det våde hår.. Det var officelt, han var alt for.. Ikke klar til at se aeron sådan. For pokker der sad stadig få sæberester i hals hår!
Han tog en slurk af whiskeyflasken. "Så.. Angela, hvad bragte dig her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty Sv: You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Gæst Søn 30 Nov 2014 - 17:33

Hun rullede ubemærket med øjnene, hun skulle passe på med at komme til at svare på, hvad han sagde omkring hende. For ærligtalt så kunne hun ikke lade hver med at komme med et forsigtigt fnøs.
"Nurh en aftale. Desværre, jeg har andre planer. Jeg ville blive her lidt, men du har jo en aftale. Ide bare lad mig være her." Sagde hun som om det var det bedste forslag nogensinde. "Desuden så ligner du ikke en som er på vej ud af døren." Pointerede hun hurtigt og hentydede til hans hår.
"En masse ting. Mest af alt kedsomheden, du ved. Den drager ofte folk til de mest mærkelige ting." Kort trak hun på den ene skulder og greb så fast om flasken igen og bundede den, og afleverede den tomme flaske til ham.
"Så. Den smukke blonde vampyr." - selvtilliden fejlede da ikke noget? " Hun nævnte du levede her sammen med dine søstre. Men lige nu, så ser jeg kun dig her." Selvfølgelig ville hun gerne vide, hvor Andrea var hende. De to havde trods alt været ret så tætte. Hun smed sig i sofaen og smækkede benene op på sofabordet over kors, imens hun stadigvæk havde de grønne øjne imod ham. Det var umuligt at finde hendes bevægelser utiltrækkende, for siden hun var kommet i denne form som succubus havde hun ikke været andet end tiltrækkende - hvilket både havde sine fordele men også ulemper.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty Sv: You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 20:11

Lade hende blive her? Det kunne hun glemme alt om! Dette var rent faktisk hans hjem når han ikke boede ved sine søstre eller Aeron. Måske, måtte han inderst indrømme, at han også blev hængende heromkring for minderne om Angela og hvis hun en dag skulle komme tilbage. Derfor, kunne han ikke lade hende blive her. Hun var fremmede og kunne let som ingenting stjæle eller ødelægge noget, så snart han vendte ryggen til hende. Hvad var hun overhovedet for en race?
Det svar besvarede nærmest sig selv, da det at hun blot satte sig i sofaen var ufatteligt tiltrækkende og loggende. Hun måtte uden tvivl være en succubus. Disse væsner var desværre ufattelige loggende. Han lagde armene på kors og kiggede så godt han kunne op imod sit hår, da hun kommenterede på det.
"Til mit forsvar, var jeg i bad da du besluttede dig for, at bryde ind," sagde han og kiggede ned af sig selv. Tøjet havde klistret sig ind til hans krop og var nu alt for vådt til at han kunne møde Aeron.
Typisk. "Men, du bliver ikke her, du skal smutte og det er nu. Jeg lader ikke en fremmed blive i mit hus," Efter de ord, gik han hen imod hende, tog fat i hendes overarm og hev hende op af sofaen. Da den fremmede eller nye Angela pludselig spurgte ind til Andrea, stoppede han op og så på hende, som var hun faldet ned af himmelen. "Min storesøster har fået lidt travlt for tiden, hun er en dronning, men.. hvorfor interesser det dig overhovedet?" Han satte hovedet på skrå og gav slip på hende. "burde du ikke være fløjtende ligeglad og på vej ud af døren?" Han smilede skævt og kækt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty Sv: You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 21:19

Angela trak på skulderen, og skulle lige til et lille modangreb da han slap hende ved hendes spørgsmål om Andrea. Dronning ligefrem, som tiderne dog skiftede. Endnu engang trak hun på skulderen. "Nysgerrighed, rygter. Man høre meget sniksnak rundt omkring. Varulvene og hybriden. I er berømte her i byen næsten jo." OVerdrivelse fremmer forståelsen, sagde man jo altid. Hun kiggede derefter på ham som om, at han var seriøs. "Ligner jeg ligefrem en som gider bevæge mig ud af din nu ødelagte dør?" Spurgte hun og lagde sine arme overkors. Hun lagde hovedet på højkant imens hun stod tæt på ham. "I don't think so." Tilføjede hun og kiggede så kort omkring sig - inden hun lagde blikket imod ham igen. "Men prøv det trick der igen, og du ender måske med at miste en arm søde skat." Sagde hun så imens hendes læber var så tætte som en centimeter væk fra hans, og hendes stemme i en forførrende hvisken, inden hun så trådte tilbage og gik stille rundt omkring i huset. "Så siden du er så overbeskyttende overfor resterne af dette sted." Angela vidste at det andet hus et par gader væk var ødelagt. Først brændt og derefter frosset til småstumper efter hendes datters død.
"Jeg er desuden ligeglad, men blot nysgerrig." Hun trak på skulderen. "Det jo ikke alle der har noget interessant familie drama." Tilføjede hun og satte sig i vindueskarmen - som hun havde gjort de gange de havde haft noget - sad præcis på samme måde og betragtede ham på afstand.
Det var dog noget som gik overraskende hurtigt op for hende og hun sprang væk derfra og ud i køkkenet igen. Der var ikke længere normalt mad i dette køkken - det havde der ikke været siden hun blev 100 % blodsuger. Derfor var der ikke rigtig noget at kigge efter udover drikkelse. Men med Noas øjne i hendes nakke kiggede hun blot rundt stille og roligt. Okay, hun prøvede at finde frem til sit hemmelige rum, hvor hun havde lidt penge, men det var ikke noget nogen andre end hun kendte til. For det sted havde hun sidst lagt penge for 500 år siden, og det var nu at hun behøvede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty Sv: You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 21:56

På samme tid med, at han fandt denne tøs ufattelig irriterende, så var hun også fascinerende. Dog, havde han ikke tid til, at være fascineret af en succubus, han havde andre ting at tage sig af! Nu når de snakkede om Andrea måtte han heller besøge hende igen snart. Hvis blot det havde været nemt, at komme hjem til hende uden og skulle forbi en helveds masse vagter først. Vagter som var en pain in the ass at komme forbi! Og selv hvis han snakkede høfligt til dem, snerrede de bare af ham og bad ham så uhøfligt om, at skride og tilføjede endda øgenavnet HYBRID.
Vent... Hvordan vidste tøsen foran at han var en hybrid? Så tydeligt var det da heller ikke!
"Hvordan vidste du at jeg var en hybrid? Eller, hvordan kan du overhovedet vide om jeg er en? Måske forveksler du mig med en anden," sagde han mistroisk og lagde armene på kors over sit bredde bryst. Hendes så flotte læber kom tættere og tættere på hans egne, hvilket fik benene til at blive som smør under ham. Heldigvis skjulte han det og løftede blot på et øjenbryn over hende, samt hendes valg af kælenavn 'søde skat'.
Han fulgte hver og en af hendes bevægelser, lod hende ikke slippe væk med noget som helst, for som hun selv sagde, så betød dette sted noget for ham og han havde ikke tænkt sig, at lade det stå åbent for en succubus. Uden tøven, fulgte han med hende ud i køkkenet og var ret så nysgerrig for hvad det var hun ledte efter. "Vi har ikke et interessant familiedrama," kommenterede han lidt sent og gik op foran hende. "Jeg vil gerne have at du går nu, dit lille 'søde skat' hjælper dig ikke her og ej heller dine succubus evne," Han nikkede hen imod døren. "Døren er der hvis du skulle være i tvivl," For at virke overbevisende, viste han tænder og forsøgte at virke truende overfor hende. "Du har ikke noget at gøre i hendes hus, eller.. mit hus, smut nu bare okay?" Endnu engang tog han fat i hendes overarm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty Sv: You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 22:48

Faktisk lykkedes det hende at lukke hans stemme ude imens hun faktisk gik og kiggede sig omkring. Det var først da han blottede tænder for hende at hun endnu engang sendte ham sit er-du-helt-seriøst-blik. Derefter greb han fast i hendes arm, hvilket hun jo på en måde allerede havde regnet med. Derfor tog hun også fast i hans arm med et fast greb - lysten til at blotte de hugtænder der ikke længere eksisterede ramte hende voldsomt, og i det hendes ansigt lignede et som snart ville vise det.. knurrede hun truende af ham - hurtigt reddet. Angela svang hans arm om, så han lavede en fin kolbøtte i luften. Derefter kiggede hun ned på ham. "Som sagt. Jeg går ingen steder." Hun fik et overlegent smil på læben og trådte over ham og igen ind til stuen, hvor hun hurtigt låste sig inde på badeværelset. Hun stillede sig op på en lille skammel, og fik fat i en kasse på øverste hylde, hvor i der lagde et lille guldskrin, med mønter i. Angela tog det op og lagde det i hendes bh - kvindernes bedste gemmested. Så satte hun den op igen, og kastede et blik på sig i spejlet - for kort at mindes om, hvordan hun så ud nu. Derefter låste hun op og mødte den irriterede Noa i døren. "Altså, hvis du vil have sex i badeværelset. Så spørg blot." Sagde hun for at få ham til at skifte fra at være irriteret til et andet humør. "eller blot et kys - jeg fortæller det ikke til nogen." Drillede hun og sendte ham et kort blink med øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty Sv: You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Gæst Lør 3 Jan 2015 - 17:01

Uventet ud af det blå, blev han smidt rundt med og lavede en lille kolbøtte i luften. Heldigvis lykkedes det ham, at lande på benene igen uden at vælte og han fik hurtigt rettet sig op. Desværre var dæmonen tøsen allerede forsvundet ud på badeværelset, med lukkede og låst dør. Irriteret knurrede han og gik hen imod døren, hvor han med en tung knyttede næve slog på den. ”Find et andet hus at besætte særling,” Da hun ikke åbnede døren, hamrede han panden ind imod dørens overflade. Hvorfor var kvinder så besværgelige for tiden!? Han blev ved med, at stå ude ved døren, da hun til sidst åbnet den og sendte ham et uskyldigt smil, som om han faldt for det. Det eneste han ville lige nu, var bare at få hende ud herfra og tørre det skide irriterende, overlegene smil af hendes røde læber.
Før han nåede, at sige noget til hende, overraskede hun ham med sine ord og fik ham nærmest til at stivne. Om det var i vrede eller forvirring, kunne han ikke svare på, lige meget hvad, så tog han ikke imod det skide tilbud. ”Yeah, for det var derfor jeg kom herud til dig, for at have sex med dig i bruseren,” Hans sarkastiske stemme var en halv knurren. ”Hvad skal du have for at smutte?” Han lænede sig op af væggen og så spørgende på hende, med armene lagt på kors over brystet. ”For tydeligvis smutter du ikke af egen fri vilje,” Han så rundt i badeværelset. Det mindede ham om Angela på så mange punkter… Han savnede hende og det irriterede ham! Lidt lod han sine brune øjne lande på den anden Angela igen. ”Sig nu bare hvad du vil have for pokker, tyve ønsker altid et eller andet,”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You never know what hit you  [ Noa ] Empty Sv: You never know what hit you [ Noa ]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum